Zware kost?quote:
ook ja.quote:
Dat kan voor haar wel een valide reden zijn, al zal iemand anders het wel een rare reden vinden. Persoonlijk maakt het me niets uit; als iemand niet graag zwemt wijs ik die ook niet zo af.quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ook ja.
Maar goed, het ging mij er meer om dat ze iemand afwijst omdat hij niet leest. Vind ik een rare reden.
ja, ze vindt intelligentie belangrijk.quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:16 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat kan voor haar wel een valide reden zijn, al zal iemand anders het wel een rare reden vinden. Persoonlijk maakt het me niets uit; als iemand niet graag zwemt wijs ik die ook niet zo af.
Misschien associeert ze lezen met intelligentie?
Het is wel een stuk duidelijker ja. En dan erbij, het omgekeerde is ook waar. Mensen die lezen hoeven per definitie echt niet intelligent te zijn.quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ja, ze vindt intelligentie belangrijk.
Prima, maar het komt imo niet erg intelligent over als je automatisch verwacht dat iemand die niet leest niet intelligent is.
Wat dus ook gelijk de reden is dat ik het maar raar vind.
Waaruit leidt je af dat hij verder wel intelligent is ?quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ja, ze vindt intelligentie belangrijk.
Prima, maar het komt imo niet erg intelligent over als je automatisch verwacht dat iemand die niet leest niet intelligent is.
Wat dus ook gelijk de reden is dat ik het maar raar vind.
deze hele vraag slaat nergens op, én er zit een spelfout in, dus ik ga hem niet beantwoordenquote:Op vrijdag 18 april 2014 22:28 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Waaruit leidt je af dat hij verder wel intelligent is ?
Je kan wel serieus zijn, maar het blijft een rare vraag.quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:40 schreef LesMiserables het volgende:
Haha die was goed van mij he, even zwakte tonen op de d en t's. Jammer, de vraag zelf was wel serieus namelijk.
Als je een redelijke algemene ontwikkeling hebt, kan je hele leuke en intelligente gesprekken voeren.quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Je kan wel serieus zijn, maar het blijft een rare vraag.
Hoe kun je, anders dan door spelling en boeken lezen (of niet) je intelligentie laten blijken? Dat kun je toch zelf ook wel bedenken?
Als je het aan mij zou vragen... klap ik dicht... i love sex... maar vind t kut om over te moeten praten.. vooral in het begin zeg maar.. ik ben meer van t uhmm probeer maar je ziet wel hoe ver je mag gaan... al klinkt het nu heel makkelijk en goedkoop.. zo bedoel ik het niet helemaal...quote:Op vrijdag 18 april 2014 23:38 schreef LesMiserables het volgende:
Vraag aan de vrouwen hier, vind je het prettig als iemand vraagt aan je of hij seks met je kan hebben of dat het ok is als het eenmaal zover is ? Gewoon als bevestiging vragen zeg maar.
Ik zou het op zich heel netjes vinden hoor, maar krijg een hoofd als een biet en dr komt niet echt iets zinnigs uit.... wat dus heel verkeerd kan vallen bij de uhhmm partner in kwestie zeg maar... vooral als diegene niet echt heel zelfverzekerd is...quote:Op zaterdag 19 april 2014 00:03 schreef LesMiserables het volgende:
Nee snap ik ook maar we weten allemaal hoe dat werkt toch, alleen ben benieuwd hoe dat valt als je het expliciet vraagt.
Ik zou het niet fijn vinden als dat gevraagd wordt. Zoals hier boven werd gezegd: Kijk maar gewoon hoever je kan gaan. Als ik iets niet wil dan geef ik dat aan en als ik iets wel wil merk je dat toch gewoon? Ik zou me ook een beetje ongemakkelijk gaan voelen, seks is wat mij betreft iets dat vanzelf moet gaan.quote:Op vrijdag 18 april 2014 23:38 schreef LesMiserables het volgende:
Vraag aan de vrouwen hier, vind je het prettig als iemand vraagt aan je of hij seks met je kan hebben of dat het ok is als het eenmaal zover is ? Gewoon als bevestiging vragen zeg maar.
Dat dus. Als de klik en de chemie er echt wel is, dan is dat hele vragen overbodig. Als je het moet vragen dan is de chemie er bij voorbaat al niet mijns inziens.quote:Op zaterdag 19 april 2014 00:24 schreef wanderlusttrip het volgende:
[..]
Ik zou het niet fijn vinden als dat gevraagd wordt. Zoals hier boven werd gezegd: Kijk maar gewoon hoever je kan gaan. Als ik iets niet wil dan geef ik dat aan en als ik iets wel wil merk je dat toch gewoon? Ik zou me ook een beetje ongemakkelijk gaan voelen, seks is wat mij betreft iets dat vanzelf moet gaan.
quote:Op zaterdag 19 april 2014 00:25 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat dus. Als de klik en de chemie er echt wel is, dan is dat hele vragen overbodig. Als je het moet vragen dan is de chemie er bij voorbaat al niet mijns inziens.
Als dat al gelijk staat aan seks...quote:Op zaterdag 19 april 2014 00:27 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..].... oh jee maakte ik net ff een blunder per DM
![]()
![]()
hoop ik toch niet...quote:Op zaterdag 19 april 2014 00:27 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Als dat al gelijk staat aan seks...
De grens word vager...quote:
Ik ben al aan mijn 3e kapster bezigquote:Op vrijdag 18 april 2014 21:25 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Een kapster die niet goed kan spellen laat ik liever niet mijn haar doenTenzij ze het heel goed kan
Precies, naast spelling (1e indruk online, het is gewoon zo en nee een simpele dt fout boeit me niet maar als mensen inderdaad was mecine schrijven.......quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:50 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Als je een redelijke algemene ontwikkeling hebt, kan je hele leuke en intelligente gesprekken voeren.
Waarom zo direct zijn, ik zou dat zelf ook niet zo prettig vinden en een beetje akward vinden als het aan mij gevraagd werd. Je kan het gesprek wel een beetje die kant op sturen en terloops wat intieme vragen stellen maar zo direct? Niet nodig imho, je merkt aan andere dingen (zoals die intiemere vragen) vanzelf wel of ze daar op ingaat of niet.quote:Op vrijdag 18 april 2014 23:38 schreef LesMiserables het volgende:
Krullenbol 2.0 nog steeds?quote:Op zaterdag 19 april 2014 10:03 schreef Hungry_Joe het volgende:
Wat BoL zegt, post gvd eens wat dateverslagen hier. Als je Thijs met droge ogen autisten ziet adviseren om rechtop te lopen weet je dat het helemaal nergens meer over gaat.
Ik tik dit uit het bed van mijn date trouwens. Om maar on topic te blijven.
Leuke date dan als je naast je date in bed ligt te fokkenquote:Op zaterdag 19 april 2014 10:03 schreef Hungry_Joe het volgende:
Wat BoL zegt, post gvd eens wat dateverslagen hier. Als je Thijs met droge ogen autisten ziet adviseren om rechtop te lopen weet je dat het helemaal nergens meer over gaat.
Je moet wat in je vrije tijdquote:Op zaterdag 19 april 2014 10:03 schreef Hungry_Joe het volgende:
Klinkt goed, zeker een vervolg dus.quote:Op zaterdag 19 april 2014 11:35 schreef Rickario het volgende:
Zó, ook weer thuis. Gisteravond wat gedronken. Al snel werd duidelijk dat we elkaar wel zagen zitten. Toen maar wat bij haar gaan drinken en van het een kwam het ander. Het was gezellig.
Hoeft niet (hahahahahahaquote:Op zaterdag 19 april 2014 10:47 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ehrm, negen geloof ik. Ze was er al uit. Of moet je aan elkaar vastgeniet zitten?
Nicequote:Op zaterdag 19 april 2014 11:35 schreef Rickario het volgende:
Zó, ook weer thuis. Gisteravond wat gedronken. Al snel werd duidelijk dat we elkaar wel zagen zitten. Toen maar wat bij haar gaan drinken en van het een kwam het ander. Het was gezellig.
Denk het wel. Maar even zien hoe het loopt. Geen relatie intentiesquote:Op zaterdag 19 april 2014 11:36 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Klinkt goed, zeker een vervolg dus.
Is het beste, wel tof man!quote:Op zaterdag 19 april 2014 12:32 schreef Rickario het volgende:
[..]
Denk het wel. Maar even zien hoe het loopt. Geen relatie intenties
Goed bezig!quote:Op zaterdag 19 april 2014 10:03 schreef Hungry_Joe het volgende:
Goed bezig!quote:Op zaterdag 19 april 2014 11:35 schreef Rickario het volgende:
Als je geen relatie-intenties hebt moet je het toch gelijk afkappen van de mensen in deze reeks?quote:Op zaterdag 19 april 2014 12:32 schreef Rickario het volgende:
[..]
Denk het wel. Maar even zien hoe het loopt. Geen relatie intenties
Hoe / waar regel jij zoveel dates?quote:Op zaterdag 19 april 2014 10:03 schreef Hungry_Joe het volgende:
Pwueueueueueueuee *sad trombone*quote:Op zaterdag 19 april 2014 13:35 schreef Faxie het volgende:
[..]
Lees maar terugIk had het niet over mezelf hoor
Nouja ik heb wel geneukt hoor, maar daar doelde ik niet opquote:Op zaterdag 19 april 2014 13:37 schreef Silenus het volgende:
[..]
Pwueueueueueueuee *sad trombone*
Ik schrok ook al even.
quote:Op zaterdag 19 april 2014 13:30 schreef Weissman het volgende:
Met Dima in dit topic erbij is het feestje helemaal compleet![]()
![]()
jaaaaaaaaaaaa jongenquote:Op zaterdag 19 april 2014 13:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nouja ik heb wel geneukt hoor, maar daar doelde ik niet op
quote:Op zaterdag 19 april 2014 13:14 schreef Weissman het volgende:
[..]
Niet weten dat Thijs een undercover-PUA is
quote:Op zaterdag 19 april 2014 13:15 schreef Weissman het volgende:
[..]
Als je geen relatie-intenties hebt moet je het toch gelijk afkappen van de mensen in deze reeks?
Want dan ben je toch niet meer aan het daten?
Sfeermakerquote:Op zaterdag 19 april 2014 13:30 schreef Weissman het volgende:
Met Dima in dit topic erbij is het feestje helemaal compleet![]()
![]()
Door geen mongool te zijn. Lees anders de afgelopen paar honderd delen maar terug. Ik blijf die vraag niet beantwoorden.quote:Op zaterdag 19 april 2014 13:29 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Hoe / waar regel jij zoveel dates?
Kijk nou. Was jij niet weggepest door firefly?quote:Op zaterdag 19 april 2014 15:16 schreef perro. het volgende:
deze reeks was een paar jaar terug veel leuker. minder haantjesgedrag en gebash en meer leuke verhalen met vaak silenus als voorbeeld voor toffe verhalen.
als je dat zo wilt noemen, hoezo?quote:Op zaterdag 19 april 2014 15:17 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Kijk nou. Was jij niet weggepest door firefly?
Hij is er nog steeds, weliswaar een andere naam.quote:
lesmiserable of zo. niet zo moeilijk.quote:Op zaterdag 19 april 2014 15:20 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Hij is er nog steeds, weliswaar een andere naam.
Als je het raadt mag je door voor de magnetron
Omdat je toen met een hoop stampij en drama je afscheid aankondigde en je niet meer van plan was terug te komen. Opmerkelijk vind ik dat altijd.quote:
En nee, Firefly is niet LesMiserables. In tegenstelling tot wat veel mensen hier schijnen te denken. Hij heeft er weliswaar raakvlakken mee, maar het is een heel ander persoon.quote:Op zaterdag 19 april 2014 15:21 schreef perro. het volgende:
[..]
lesmiserable of zo. niet zo moeilijk.
oki.quote:Op zaterdag 19 april 2014 15:21 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Omdat je toen met een hoop stampij en drama je afscheid aankondigde en je niet meer van plan was terug zou komen. Opmerkelijk vind ik dat altijd.
oh. ik zie ff weleens posten in andere fora trouwens. bnw of tru of zo.quote:Op zaterdag 19 april 2014 15:22 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
En nee, Firefly is niet LesMiserables. In tegenstelling tot wat veel mensen hier schijnen te denken. Hij heeft er weliswaar raakvlakken mee, maar het is een heel ander persoon.
Ja, weet ik. Alleen niet meer in R&P. Waarom post je eigenlijk onder een andere naam nu? Dawg was het toch?quote:Op zaterdag 19 april 2014 15:23 schreef perro. het volgende:
[..]
oh. ik zie ff weleens posten in andere fora trouwens. bnw of tru of zo.
Tijd van de maand hèquote:Op zaterdag 19 april 2014 15:21 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Omdat je toen met een hoop stampij en drama je afscheid aankondigde en je niet meer van plan was terug te komen. Opmerkelijk vind ik dat altijd.
omdat dawg weg is. als in weggemaild. deze account had ik nog.quote:Op zaterdag 19 april 2014 15:25 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ja, weet ik. Alleen niet meer in R&P. Waarom post je eigenlijk onder een andere naam nu? Dawg was het toch?
[/off topic]
mmmquote:Op zaterdag 19 april 2014 15:10 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Door geen mongool te zijn. Lees anders de afgelopen paar honderd delen maar terug. Ik blijf die vraag niet beantwoorden.
Waar heb je het gehad over dan.quote:Op zaterdag 19 april 2014 11:35 schreef Rickario het volgende:
Echt over van alles. Gewoon wat slap ouwehoeren. Probeer het niet als 'date' te zien maar gewoon als een leuke avond in de kroeg met een vriend/vriendin. Het klikt of het klikt niet. Dat heeft weinig met hobby's te maken..quote:Op zaterdag 19 april 2014 15:31 schreef inderdaad1982 het volgende:
[..]
Waar heb je het gehad over dan.
Meestal heb ik andere hobby's en klikt dat niet zo erg. Op zich maakt het dat alleen maar interessanter toch? Maar vrouwen denken daar anders over kennelijk.
Moet je nu in elke post iemand afzeiken?quote:
Dat moet met deze smiley als je het goed wilt doen: Hobbiesquote:
Het zit je wel dwars he?quote:Op zaterdag 19 april 2014 15:39 schreef Rickario het volgende:
Moet je nu in elke post iemand afzeiken?
Het komt nogal triest over. Het voegt niets toe. En het komt de topicsfeer niet ten goedequote:
Ik heb het nooit over hobbies gehad dus ik snap je post niet helemaalquote:
Persoonlijk drink ik niet en ga ik nooit naar de kroeg. Maar ik snap wat je bedoelt.quote:Op zaterdag 19 april 2014 15:39 schreef Rickario het volgende:
[..]
Echt over van alles. Gewoon wat slap ouwehoeren. Probeer het niet als 'date' te zien maar gewoon als een leuke avond in de kroeg met een vriend/vriendin. Het klikt of het klikt niet. Dat heeft weinig met hobby's te maken..
[..]
Moet je nu in elke post iemand afzeiken?
Het is internet. Welke sfeer?quote:Op zaterdag 19 april 2014 15:43 schreef Rickario het volgende:
[..]
Het komt nogal triest over. Het voegt niets toe. En het komt de topic sfeer niet ten goede
Nu ja, eigenlijk wel, naast de ervaringen en de uitgewisselde verhalen onderling. Ik moet er niet aan denken dat het één mierzoete, kleffe bende wordt waar iedereen het maar met elkaar eens is zoals je in andere reeksen weleens ziet, dat is zo hemeltergend saai. Zo nu en dan heb je wat mensen nodig die de boel ( al dan niet bewust trollend) op scherp zetten. Dat maakt het interessant. Anders ging ik wel naar het Libelleforum.quote:Op zaterdag 19 april 2014 16:24 schreef habitue het volgende:
Op internet kun je wel degelijk sfeer hebben. Of post je hier al jaren omdat het zo kut is
Eens imo is een mix het beste voor de leukste sfeerquote:Op zaterdag 19 april 2014 16:38 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Nu ja, eigenlijk wel, naast de ervaringen en de uitgewisselde verhalen onderling. Ik moet er niet aan denken dat het één mierzoete, kleffe bende wordt waar iedereen het maar met elkaar eens is zoals je in andere reeksen weleens ziet, dat is zo hemeltergend saai. Zo nu en dan heb je wat mensen nodig die de boel ( al dan niet bewust trollend) op scherp zetten. Dat maakt het interessant. Anders ging ik wel naar het Libelleforum.
Ik ben dan ook een triest mannetje.quote:
Veel andere ook niet.quote:Het voegt niets toe.
Ik sluit me aan bij de post van H_J hier over.quote:En het komt de topicsfeer niet ten goede
Wanneer gaan wij daten danquote:Op zaterdag 19 april 2014 21:11 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik ben dan ook een triest mannetje.
[..]
Veel andere ook niet.
[..]
Ik sluit me aan bij de post van H_J hier over.
En nog een fijn Pasen iedereenGoed bezig
Na dat betoog van LM hebben we die niet meer nodig johquote:
Toch wel knap dat je een dom, racistisch wijf er niet uit weet te filterenquote:Op zondag 20 april 2014 12:27 schreef Rickario het volgende:
Maar weer eens een date verhaal:
Gisteren had ik weer een date. Via Tinder geregeld. Het klikte leuk en beiden gestudeerd op het zelfde vakgebied. Wel aardig niveauverschil, maar dat moet niet direct een probleem zijn dacht ik. Al bleek ik daar later fout mee te zitten.![]()
Ik zou haar dus oppikken bij het station. De trein kwam aan en damn, niet weer...nogal wat forser dan de foto's
Weer een gevalletje a la
Toch maar even wat gedronken. Maar al snel was duidelijk dat het totaal niet klikte. Enorm onvolwassen (nee, ze was geen 12) en aardig racistischDus na een tijdje maar voorgesteld om er een eind aan te breien.
Dat was dus geen succes. Voor 22:00 zat ik alweer met vrienden in de kroeg
Nu maar even een tijdje rustig aan doen qua daten.
Zodat jij meer kans maakt zeker.quote:
quote:Op zondag 20 april 2014 14:02 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Zodat jij meer kans maakt zeker.
Ja ergens voel ik dat ik een blunder bega. Dikke wijven zijn geen concurrentie voor slanke dennetjes, dus maken die meer kans.quote:
Ik sluit niet uit dat ik na die eerste observatie nogal kritisch ben gewordenquote:Op zondag 20 april 2014 12:45 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Toch wel knap dat je een dom, racistisch wijf er niet uit weet te filteren
Euh ja. Je praat nu met een chubbyquote:Op zondag 20 april 2014 15:02 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Ja ergens voel ik dat ik een blunder bega. Dikke wijven zijn geen concurrentie voor slanke dennetjes, dus maken die meer kans.
quote:Op zondag 20 april 2014 15:02 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Ja ergens voel ik dat ik een blunder bega. Dikke wijven zijn geen concurrentie voor slanke dennetjes, dus maken die meer kans.
Prachtigquote:Op zondag 20 april 2014 15:54 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Euh ja. Je praat nu met een chubby
Whehehequote:Op zondag 20 april 2014 15:54 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Oh god, niet weer de chubby - skinny discussie he. Ieder wil weer wat anders raken, helemaal prima de bima.quote:Op zondag 20 april 2014 16:28 schreef yats het volgende:
Niets mis met wat 'meer houvast'. Zo'n extreem slanke vrouw vind ik eerlijk gezegd niets.
Welke discussie? Ieder zijn eigen smaak inderdaad.quote:Op zondag 20 april 2014 17:33 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Oh god, niet weer de chubby - skinny discussie he. Ieder wil weer wat anders raken, helemaal prima de bima.
Liever skinny dan chubbyquote:Op zondag 20 april 2014 17:33 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Oh god, niet weer de chubby - skinny discussie he. Ieder wil weer wat anders raken, helemaal prima de bima.
quote:Op zondag 20 april 2014 17:33 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Je hebt DMquote:Op zondag 20 april 2014 15:54 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Is mij om het even, vind chubby lekker maar skinny is ook goed.quote:Op zondag 20 april 2014 17:40 schreef Faxie het volgende:
[..]
Liever skinny dan chubbyMaar ben stiekem toch wel nieuwsgierig naar chubby
Have fun! Ik mag dadelijk bij de familie op komen draven waar ik echt 0,0 zin in heb.quote:Op maandag 21 april 2014 11:19 schreef SilentChaos het volgende:
Ik ga ook zometeen richting m'n date, statistisch gezien zit ik veilig:
Dan had je die afspraak niet moeten maken hequote:Op maandag 21 april 2014 12:28 schreef yats het volgende:
[..]
Have fun! Ik mag dadelijk bij de familie op komen draven waar ik echt 0,0 zin in heb.
Semi-verplicht. De hele familie (inclusief neef die in Japan woont met zijn gezin) komt opdraven. Ik werd dus meer voor een voldongen feit gezet.quote:Op maandag 21 april 2014 12:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan had je die afspraak niet moeten maken he
Soms ben ik daar best nieuwsgierig naar. Zacht en vol en grote borstenquote:
Probeer hetquote:Op maandag 21 april 2014 12:38 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Soms ben ik daar best nieuwsgierig naar. Zacht en vol en grote borsten
Ja das makkelijker gezegd dan gedaan. Ik kan niet zo goed met vrouwen haha, al helemaal niet flirten.quote:
Dat kunnen de meeste mannen ook niet, dus schaam je vooral nietquote:Op maandag 21 april 2014 12:40 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja das makkelijker gezegd dan gedaan. Ik kan niet zo goed met vrouwen haha, al helemaal niet flirten.
Hoezo kun je niet zo goed met vrouwen?quote:Op maandag 21 april 2014 12:40 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja das makkelijker gezegd dan gedaan. Ik kan niet zo goed met vrouwen haha, al helemaal niet flirten.
Oh nee hoor. Het is geen schaamte, maar dan gebeurd het dus niet zo snel.quote:Op maandag 21 april 2014 12:52 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat kunnen de meeste mannen ook niet, dus schaam je vooral niet
Mannen vind ik prettiger in de omgang. Vrouwen kan ik minder doorgronden.quote:Op maandag 21 april 2014 13:00 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hoezo kun je niet zo goed met vrouwen?
SilentChaos, is that you?quote:Op maandag 21 april 2014 13:11 schreef DancingPhoebe het volgende:
Terwijl het juist zo lekker is om als vrouw eens even goed doorgrond te wordenBWAAAAAAAAAHAHAHAHAH
:|
Vrouwen zijn dan ook lastigquote:Op maandag 21 april 2014 13:06 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Mannen vind ik prettiger in de omgang. Vrouwen kan ik minder doorgronden.
dat heb ik ook!quote:Op maandag 21 april 2014 12:40 schreef Tamashii het volgende:
[..]
En homomannen?quote:Op maandag 21 april 2014 16:52 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik vind met heteromannen daten echt verschrikkelijk, maar met vrouwen daten lijkt me nog veel verschrikkelijker dan dat
Houden niet van visschotelquote:
Je hebt toch een achteruitgangquote:
En dan krijgen wij mannen commentaar als we klagen over hoe moeilijk vrouwen zijn.quote:Op maandag 21 april 2014 16:40 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat heb ik ook!
mannen daten is zo veel makkelijker
Dat!quote:
Achja het is ook niet perse iets wat moet, tis leuk en wellicht komt t nog eens.quote:Op maandag 21 april 2014 16:40 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat heb ik ook!
mannen daten is zo veel makkelijker
Soms is iets nieuws ook wel leukquote:Op maandag 21 april 2014 23:26 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Achja het is ook niet perse iets wat moet, tis leuk en wellicht komt t nog eens.
Succesquote:Op maandag 21 april 2014 23:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat hoeft nou ook weer niet
OT: Ik zit weer op Tinder10km, en kritisch. Zal wel niks worden
Dank jequote:Op maandag 21 april 2014 23:32 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Soms is iets nieuws ook wel leuk
[..]
Succes
Nope. Wel er rond omheen, afgelopen vrijdag/zaterdag en morgen weer. Die oorspronkelijke baddate is wat uit de hand gelopen kun je zeggen.quote:Op maandag 21 april 2014 23:02 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Iemand nog een interessante paasdate gehad?
Nee kloptquote:Op maandag 21 april 2014 23:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat hoeft nou ook weer niet
OT: Ik zit weer op Tinder10km, en kritisch. Zal wel niks worden
Klinkt goed! Vervolg al gepland?quote:Op dinsdag 22 april 2014 06:19 schreef SilentChaos het volgende:
Ik ben nu onderweg naar huis van m'n date, daarna meteen door naar werk. Al met al geslaagd dus
Over welke omgeving spreken we hier?quote:
Elders eieren aan het zoeken?quote:Op dinsdag 22 april 2014 07:51 schreef DancingPhoebe het volgende:
Mijn bootycall nam helaas niet op dit weekend, dus saaiheid
quote:
quote:
Nog niet, maar komt wel goedquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |