abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138590871
hi,

Ik ben al bijna 10 jaar in dienst bij mijn huidige werkgever. De afgelopen weken zijn wat dingen gebeurd waar ik mee zit.

Het begon allemaal op 19 maart jl. Toen dhr. Wilders een publiek "minder, minder, minder" liet scanderen (x16). Er zijn vervolgens verschillende webpagina's opgericht als soort van eerbetoon aan deze uitspraken. Ik ben er afgelopen week achter gekomen dat één van deze websites beheerd wordt door een collega van me, met wie ik 40 uur per week samenwerk (op een afdeling van ongeveer 30 man).

Er zijn vervelende foto's en opmerkingen geplaatst op deze website en ik denk erover na om aangifte van belediging en haatzaaien te doen. Maar het is een beetje complicated omdat ik dus samenwerk met deze collega.... Ik heb eea met mijn leidinggevende besproken en die gaf eigenlijk aan dat wat werknemers in privétijd doen, hem weinig aan gaat. Toen ik over aangifte begon, werd mij medegedeeld dat dit de werksfeer en relatie zal beïnvloeden. Dit snap ik natuurlijk, maar ik wil toch aangifte doen.. Op deze website, waar ik niet naar ga linken, worden dus vervelende dingen geplaatst, en mensen worden tegen elkaar opgezet, er is echt een negatieve sfeer aangaande islam en een bepaalde etnische minderheid. (voor de duidelijkheid: opmerkingen niet gericht aan mij, maar deze opmerkingen gaan over Marokkanen, moslims)

Wat zijn mijn rechten? kan ik ontslagen worden als ik aangifte doe (vanwege een onwerkbare sfeer oid)? Wat als ik naar aanleiding van de aangifte genegeerd, 'gepest' of tegengewerkt wordt door de 29 andere autochtone collega's? Ik ben de enige 'allochtoon' en ik wil niet het risico lopen mijn baan te verliezen.

Dit is een serieus verzoek, dus probeer ajb zakelijk en normaal te reageren. Ik snap dat het doen van aangifte misschien overdreven is voor sommige, maar ik zit hier heel erg mee en ik heb voor mijzelf de keus gemaakt deze optie serieus te overwegen.

tnx alvast :)

[ Bericht 90% gewijzigd door fokker1982 op 07-04-2014 02:23:21 ]
  zondag 6 april 2014 @ 22:08:09 #2
52191 DABAMaster
Powered by /me
pi_138591030
ik stel voor dat je het met je direct leidinggevende bespreekt. Als je al 10 jaar voor dezelfde baas werkt, kent hij jou en de desbetreffende collega beter dan wie dan ook op de werkvloer en kan derhalve ook beter bepalen wat de beste actie zou moeten zijn.
  zondag 6 april 2014 @ 22:08:18 #3
267951 FF_Serieus
Nu ff Serieus!
pi_138591041
Dan word je nr. 5001 die aangifte doet. Wat haal je je op de hals? Je kunt hier alleen maar verliezen, lijkt mij.
pi_138591068
En wat precies denk je dat er met je aangifte gaat gebeuren? Precies.

Waar maak je je voor de rest druk over? Wil je dat je collega gearresteerd word om iets wat hij in zijn eigen tijd doet en waar jij verder geen last van heeft?
Je zorgt er hoogstens voor dat je zelf de werksfeer verpest. Helemaal als je andere collega's hier lucht van krijgen.
pi_138591120
Denk je dat het doen van aangifte daadwerkelijk ergens tot gaat leiden? Vrijheid van meningsuiting is groot is Nederland, voordat een website strafbaar is moet er flink wat discriminerends/haatzaaiends op staan. Stel dat aangifte niks uithaalt: heb je er een nare werksfeer voor over om deze "daad" te stellen? Als je, op deze ene collega na, verder prettig werkt zou ik het persoonlijk niet op het spel zetten. Je moet natuurlijk je eigen afweging maken, je zult in ieder geval niet ontslagen kunnen worden omdat je aangifte doet lijkt me..
pi_138591247
Goed idee! Hoe meer aandacht je besteed aan dit soort fratsen van Wilders en zijn volgelingen hoe meer het in het nieuws zal blijven. Daar zullen ze je dankbaar voor zijn ^O^

En het lost niks op, spreek je collega er direct op aan als je een vent bent. Of laat het rusten en maak je niet zo druk om dit soort onzin.
  zondag 6 april 2014 @ 22:12:00 #7
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_138591268
Waar bemoei je je mee?
pi_138591272
Ik zou er ook niks aan doen. En wel om deze redenen:
-de politie kan er niks mee
-al zou de politie er wat mee kunnen dan doen ze dat toch niet
-bespreek het eerst eens met de collega in kwestie, en vertel daarbij niet dat je van plan bent aangifte te doen. Misschien dat hij er toch wel voor openstaat.
pi_138591328
Als je niet tegen dat soort dingen kunt moet je vooral niet op Internet gaan.
:]
pi_138592170
Gwn doen als je dat wilt want wil je wel met dit soort mensen werken als ze zo over je denken
pi_138592489
weg+note

[ Bericht 75% gewijzigd door Five_Horizons op 06-04-2014 23:03:00 ]
Kom maar konijntje, doe maar wiebelen wiebelen...
pi_138592617
Waarom bespreek je dit met je werkgever?
pi_138592620
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 22:05 schreef fokker1982 het volgende:

Er zijn vervelende foto's en opmerkingen geplaatst op deze website
Van/over jou persoonlijk? Nee? Niet zo miepen dan. :{w
Je raekt an de dinge geweun.
pi_138592765
Ik snap niet waar je je druk over maakt.
Stel dat ze er wat mee doen en dan gaat die website uit de lucht.
Dan je zin? zijn er nog tig anderen.

Het lijkt dus een principe kwestie voor je, tja ik irriteer me ook aan zat dingen en sites maar lekker boeiend.

Je gaat hier alleen maar ellende door krijgen, gewoon niet naar die site gaan, probleem opgelost
Do what you love, love what you do!
  zondag 6 april 2014 @ 22:39:32 #15
419174 BartNH
30 jaar na 1984?
pi_138593035
Ik vraag me nu toch wel ernstig af wie feitelijk een bedreiging is voor de sfeer?

Helaas heb ik geen idee wat het slimste is maar dat TS dit niet fijn vind en als aanval op zijn bestaan ervaart snap ik maar al te goed.
crowdfundingpolicy: Mijn spaargeld mag kansen bieden aan anderen, niet ze in de afgrond duwen.
pi_138593077
Je kan toch ook anoniem aangeven dat een website mogelijk dingen doet die niet horen? Zeker als het een collega betreft moet je niet zelf gaan proberen te oordelen of iets goed of fout is. Voor je het weet blijkt hij gelijk te krijgen en ben jij de sjaak. Volgens mij ben je sowieso de sjaak als je aangifte doet, dus eigenlijk zou je die stap alleen moeten doen als je per direct je baan wilt opzeggen.
pi_138593268
Zoals ik het bericht lees heb je de collega nog niet over deze website aangesproken maar je leidinggevende wel. Was andersom niet logischer geweest en wat had je überhaupt voor reactie verwacht van je leidinggevende?
pi_138593628
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 22:49 schreef Brad het volgende:

[..]

T's niet mijn manier. Maar blijkbaar heeft hij een enorm probleem met die website en denkt eerder aan aangifte dan aan praten. Ik zeg alleen maar dat als hij op deze manier aangifte wil doen hij net zo goed zelf even ontslag kan nemen ipv zorgen dat ie ontslagen wordt.
Als hij ontslagen wordt kan hij het altijd via de rechter spelen. Zoals de werkgever heeft aangegeven is het privéleven niet van belang voor het werk. Dus dan zal hij een ontslag verdomd goed moeten onderbouwen bij een rechtzaak.
pi_138593642
En daar sta je dan, met je erecte moraalpaal.
Whatever...
pi_138593659
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 22:51 schreef Hoplahopla het volgende:

[..]

Als hij ontslagen wordt kan hij het altijd via de rechter spelen. Zoals de werkgever heeft aangegeven is het privéleven niet van belang voor het werk. Dus dan zal hij een ontslag verdomd goed moeten onderbouwen bij een rechtzaak.
Vast een lekker sfeertje dan daar op het werk.....
pi_138593709
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 22:52 schreef kree het volgende:

[..]

Vast een lekker sfeertje dan daar op het werk.....
Gezellig met zijn allen die collega die niemand mag sytematisch negeren.
pi_138593926
quote:
hi,

Ik ben al bijna 10 jaar in dienst bij mijn huidige werkgever. De afgelopen weken zijn wat dingen gebeurd waar ik mee zit.

Het begon allemaal op 19 maart jl. Toen dhr. Wilders een publiek "minder, minder, minder" liet scanderen (x16). Er zijn vervolgens verschillende webpagina's opgericht als soort van eerbetoon aan deze uitspraken. Ik ben er afgelopen week achter gekomen dat één van deze websites beheerd wordt door een collega van me, met wie ik 40 uur per week samenwerk (op een afdeling van ongeveer 30 man).

Er zijn vervelende foto's en opmerkingen geplaatst op deze website en ik denk erover na om aangifte van belediging en haatzaaien te doen. Maar het is een beetje complicated omdat ik dus samenwerk met deze collega.... Ik heb eea met mijn leidinggevende besproken en die gaf eigenlijk aan dat wat werknemers in privétijd doen, hem weinig aan gaat. Toen ik over aangifte begon, werd mij medegedeeld dat dit de werksfeer en relatie zal beïnvloeden. Dit snap ik natuurlijk, maar ik wil toch aangifte doen.. Op deze website, waar ik niet naar ga linken, worden dus vervelende dingen geplaatst, en mensen worden tegen elkaar opgezet, er is echt een negatieve sfeer aangaande islam en een bepaalde etnische minderheid. (voor de duidelijkheid: opmerkingen niet gericht aan mij, maar deze opmerkingen gaan over Marokkanen, moslims)

Wat zijn mijn rechten? kan ik ontslagen worden als ik aangifte doe (vanwege een onwerkbare sfeer oid)? Wat als ik naar aanleiding van de aangifte genegeerd, 'gepest' of tegengewerkt wordt door de 29 andere autochtone collega's? Ik ben de enige 'allochtoon' en ik wil niet het risico lopen mijn baan te verliezen.

Dit is een serieus verzoek, dus probeer ajb zakelijk en normaal te reageren. Ik snap dat het doen van aangifte misschien overdreven is voor sommige, maar ik zit hier heel erg mee en ik heb voor mijzelf de keus gemaakt deze optie serieus te overwegen.

Hoi Ts, jij bent een kut collega :r

Jij bent zeker daar niet zo geliefd of wel ? :') :') :')
I want some NASTY !!!
pi_138594105
Dus je collega doet iets waar jij verder geen last van hebt en je wilt zelf de verrader spelen door hem aan te geven op het politiebureau?
Als ik jou werkgever was had ik er voor gezorgd dat jij vertrekt, als je hier al over aan klikken bent waar ligt dan de grens?
pi_138594508
wtf is er een modje bezig ofzo :')
pi_138594578
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 23:08 schreef kree het volgende:
wtf is er een modje bezig ofzo :')
Ja, dat offtopic geneuzel is ook hier wel klaar.
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
pi_138594613
quote:
14s.gif Op zondag 6 april 2014 23:10 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Ja, dat offtopic geneuzel is ook hier wel klaar.
Kijk maar uit hopla ziet dit vast als racisme :')

Maar anyway ontopic dan maar
pi_138594773
Ok, je voelt je beledigd, en dan? Wat wil je bereiken met een aangifte? Dat je collega met geweld wordt geconfronteerd omdat jij op je tenen getrapt bent? Pleurt een eind op joh.

(Voor de duidelijkheid, ik vond die uitspraken van Wilders ook walgelijk.)
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_138594838
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 23:14 schreef heiden6 het volgende:
Ok, je voelt je beledigd, en dan? Wat wil je bereiken met een aangifte? Dat je collega met geweld wordt geconfronteerd omdat jij op je tenen getrapt bent? Pleurt een eind op joh.
Geweld?
pi_138594883
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 23:15 schreef Hoplahopla het volgende:

[..]

Geweld?
quote:
Toen ik over aangifte begon, werd mij medegedeeld dat dit de werksfeer en relatie zal beïnvloeden. Dit snap ik natuurlijk, maar ik wil toch aangifte doen..
TS wil vast niet voor niets aangifte doen.
  zondag 6 april 2014 @ 23:17:05 #30
369251 Geralt
of Rivia
pi_138594912
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 22:31 schreef Hoplahopla het volgende:
weg+note
Hoplahopla!!
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  zondag 6 april 2014 @ 23:34:16 #31
37769 erodome
Zweefteef
pi_138595671
Ik begrijp erg goed dat dit je raakt, maar ik denk dat een aangifte weinig zin zal hebben.

Misschien is het een idee om je collega hier gewoon eens rustig op aan te spreken, mits je denkt dat het zin zal hebben.
Heb je een idee hoe de rest van je collega's hierover denkt? Als je hun wel goed inschat zou je het zelfs openbaar kunnen doen, maar dan moet je wel zeker zijn dat je zelf heel redelijk en kalm kan blijven zodat het vanuit jou gewoon een casual opmerking lijkt.

Al met al is het gewoon zo, hoe rot dat ook is, dat er mensen zijn met zulke rare ideeën. Als je denkt dat praten geen zin heeft probeer hem dan te zien als wat hij is, iemand die jouw moeite niet waard is. Steek dan gewoon in gedachte een dikke middelvinger op en sta erboven. Steek je moeite in mensen die dat wel waard zijn.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_138596075
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 23:14 schreef heiden6 het volgende:
Dat je collega met geweld wordt geconfronteerd omdat jij op je tenen getrapt bent? Pleurt een eind op joh.
ik vind dit best een nare opmerking. Wie heeft het over geweld? Ik voel mij beledigd. Er wordt haat gezaaid en door deze website ga ik met tegenzin naar werk toe. Ik wens mijn collega geen geweld toe (!) ondanks dat deze afbeelding veel erger zijn dan de opmerkingen van wilders bijvoorbeeld. Maar als ik het met hem bespreek, op werk, dan ontstaat er een nare sfeer. Vandaar heb ik het so far alleen met mijn leidinggevende besproken. Ook heb ik nog geen aangifte gedaan.

Ook de overige reactie hier vind ik best vreemd. In Nederland mag en kan je toch aangifte doen als je denkt dat er een strafbaar iets gebeurt? Moet ik niets doen? Ook al weet ik dat ik hier volgend jaar nog steeds mee ga zitten als ik het niet ergens ter sprake breng?

Het is dan verder aan politie en het OM om te kijken of er daadwerkelijk iets gedaan is waardoor collega in problemen kan komen.
pi_138596178
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 23:44 schreef fokker1982 het volgende:

[..]
Maar als ik het met hem bespreek, op werk, dan ontstaat er een nare sfeer. Vandaar heb ik het so far alleen met mijn leidinggevende besproken.
Wat verwacht je dat die leidinggevende eraan doet en waarom zou jouw gesprek met de leidinggevende de sfeer niet verzieken?
pi_138596214
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 23:34 schreef erodome het volgende:
Ik begrijp erg goed dat dit je raakt, maar ik denk dat een aangifte weinig zin zal hebben.

Ja, dat is misschien zo, maar helemaal niets doen zorgt er alleen voor dat deze collega kan doen wat zij/hij wilt. Ik wil het niet bespreken met deze collega omdat het 1. buiten werk gaande is en 2. ik direct voor de nare sfeer op werk zal zorgen. Ik zal daarom als burger tegen een andere burger aangifte doen. Net zoals ik aangifte zal doen als ik bijv.direct bedreigd word oid, en daar lijkt dit heel erg veel op.
pi_138596244
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 23:44 schreef fokker1982 het volgende:

[..]

ik vind dit best een nare opmerking. Wie heeft het over geweld? Ik voel mij beledigd. Er wordt haat gezaaid en door deze website ga ik met tegenzin naar werk toe. Ik wens mijn collega geen geweld toe (!) ondanks dat deze afbeelding veel erger zijn dan de opmerkingen van wilders bijvoorbeeld. Maar als ik het met hem bespreek, op werk, dan ontstaat er een nare sfeer. Vandaar heb ik het so far alleen met mijn leidinggevende besproken. Ook heb ik nog geen aangifte gedaan.

Ook de overige reactie hier vind ik best vreemd. In Nederland mag en kan je toch aangifte doen als je denkt dat er een strafbaar iets gebeurt? Moet ik niets doen? Ook al weet ik dat ik hier volgend jaar nog steeds mee ga zitten als ik het niet ergens ter sprake breng?

Het is dan verder aan politie en het OM om te kijken of er daadwerkelijk iets gedaan is waardoor collega in problemen kan komen.
Jij, want je doet aangifte.
pi_138596287
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 23:46 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Wat verwacht je dat die leidinggevende eraan doet en waarom zou jouw gesprek met de leidinggevende de sfeer niet verzieken?
Het was een vertrouwelijk gesprek, dit heb ik expliciet benoemd. Niemand heeft hier verder weet van.
Ik heb het besproken met de leidinggevende meer om advies in te winnen en het aan te kaarten. Misschien had ik dit idd niet moeten doen.
pi_138596352
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 23:48 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Jij, want je doet aangifte.
ik denk dat je een beetje in de war bent. Je hebt het over mijn collega opzadelen met geweld. Hoe zadel ik deze collega op met geweld door het aankaarten van gedrag wat niet kan? Of door het doen van aangifte hiervan?
pi_138596411
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 22:08 schreef FF_Serieus het volgende:
Dan word je nr. 5001 die aangifte doet. Wat haal je je op de hals? Je kunt hier alleen maar verliezen, lijkt mij.
nee, voor zo ver ik weer nr. 1... dit gaat niet om aangifte tegen wilders.
pi_138596433
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 23:50 schreef fokker1982 het volgende:

[..]

ik denk dat je een beetje in de war bent. Je hebt het over mijn collega opzadelen met geweld. Hoe zadel ik deze collega op met geweld door het aankaarten van gedrag wat niet kan? Of door het doen van aangifte hiervan?
Volgens mij ben jij degene die in de war is. Aankaarten doe je met woorden, niet door de staat te verzoeken geweld te gebruiken tegen je collega. Het zou natuurlijk net zo onacceptabel zijn om zelf geweld te gebruiken, maar dat is wel een stuk minder laf dan dit.
pi_138596461
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 22:35 schreef kree het volgende:
Ik snap niet waar je je druk over maakt.
Stel dat ze er wat mee doen en dan gaat die website uit de lucht.
Dan je zin? zijn er nog tig anderen.

Het lijkt dus een principe kwestie voor je, tja ik irriteer me ook aan zat dingen en sites maar lekker boeiend.

Je gaat hier alleen maar ellende door krijgen, gewoon niet naar die site gaan, probleem opgelost
1 minder van directe collega's . Ga ervan uit dat dit de enige is. anders zullen die anderen hopelijk ook zsm uit de lucht verdwijnen.
pi_138596536
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 23:51 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Volgens mij ben jij degene die in de war is. Aankaarten doe je met woorden, niet door de staat te verzoeken geweld te gebruiken tegen je collega. Het zou natuurlijk net zo onacceptabel zijn om zelf geweld te gebruiken, maar dat is wel een stuk minder laf dan dit.
Ik vraag de staat niet om geweld te gebruiken! . Ik vraag de politie (!) en het OM (!) mijn klacht te bekijken en te oordelen of er een strafbaar feit is/wordt gepleegd.....

:W
pi_138596585
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 23:52 schreef fokker1982 het volgende:

[..]

1 minder van directe collega's . Ga ervan uit dat dit de enige is. anders zullen die anderen hopelijk ook zsm uit de lucht verdwijnen.
Stel, je wist niet dat die collega een site heeft.
Heb je problemen met hem buiten die site om?
pi_138596601
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 22:12 schreef BasEnAad het volgende:
Waar bemoei je je mee?
doei! :W
pi_138596606
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 23:48 schreef fokker1982 het volgende:

[..]

Het was een vertrouwelijk gesprek, dit heb ik expliciet benoemd. Niemand heeft hier verder weet van.
Ik heb het besproken met de leidinggevende meer om advies in te winnen en het aan te kaarten. Misschien had ik dit idd niet moeten doen.
Ik denk inderdaad dat je dit beter niet had kunnen doen.
Allereerst omdat de leidinggevende hier in principe niet veel mee kan. Immers, als de collega inderdaad een strafbaar feit zou hebben begaan dan is het in eerste instantie aan justitie om hem daarop aan te spreken en niet aan zijn werkgever. Als de collega binnen de wet heeft gehandeld, dan is er voor de leidinggevende überhaupt geen reden om hier iets mee te doen.

Als de leidinggevende het echter naar aanleiding van jouw gesprek toch nodig acht om hierover in gesprek te gaan met jouw collega dan is de sfeer pas echt goed verziekt omdat jij achter zijn rug om over hem hebt geklaagd bij je leidinggevende.
  zondag 6 april 2014 @ 23:57:02 #45
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_138596640
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 22:12 schreef BasEnAad het volgende:
Waar bemoei je je mee?
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_138596651
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 23:55 schreef kree het volgende:

[..]

Stel, je wist niet dat die collega een site heeft.
Heb je problemen met hem buiten die site om?
Nee geen problemen.
Het gaat erom dat ik nu wel weet wat deze collega in zijn vrije tijd, en wie weet werktijd op het internet post.
pi_138596675
Zet er foto's van een Amerikaanse nudistensite op en meld kinderporno bij de hoster.

Maar serieus:

Verder kun je er niet zoveel aan doen, als hij de wet overtreed kun je in elk geval een melding bij de hoster doen. (waar je natuurlijk ten alle tijde een klacht neer kunt leggen)

Verder is er natuurlijk een anoniem meldpunt
“The problem with socialism is that you eventually run out of other people’s money.”
pi_138596738
quote:
1s.gif Op zondag 6 april 2014 23:57 schreef TC03 het volgende:
Waar bemoei je je mee
ontopic ajb.
pi_138596828
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 23:57 schreef fokker1982 het volgende:

[..]

Nee geen problemen.
Het gaat erom dat ik nu wel weet wat deze collega in zijn vrije tijd, en wie weet werktijd op het internet post.
Ik zou het laten gaan en er niet meer aan denken dan.
Zoals al gezegd wil justitie er wat mee doen dan moet er ook wel werkelijk iets ernstig zijn.
Denk niet eens dat ze er tijd in zijn hobby site gaan steken.

Maargoed ken de site ook niet dus hoe erg het is kan ik niet beoordelen.
DM staat open daarvoor
pi_138596846
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 23:56 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Ik denk inderdaad dat je dit beter niet had kunnen doen.
Allereerst omdat de leidinggevende hier in principe niet veel mee kan. Immers, als de collega inderdaad een strafbaar feit zou hebben begaan dan is het in eerste instantie aan justitie om hem daarop aan te spreken en niet aan zijn werkgever. Als de collega binnen de wet heeft gehandeld, dan is er voor de leidinggevende überhaupt geen reden om hier iets mee te doen.

Als de leidinggevende het echter naar aanleiding van jouw gesprek toch nodig acht om hierover in gesprek te gaan met jouw collega dan is de sfeer pas echt goed verziekt omdat jij achter zijn rug om over hem hebt geklaagd bij je leidinggevende.
beetje complicated, maar met leidinggevende besproken omdat op dat moment nog niet aan aangifte dacht. Het was meer van: college doet dit, en dit, en dit. Weet jij dit? zoiets. Maar ik snap je punt. Je hebt gelijk. Leidinggevende heeft hier niets mee te maken, tenzij eea gepost is onder werktijd. Dan kaart ik het nogmaals aan.
pi_138596894
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 00:01 schreef kree het volgende:
Ik zou het laten gaan en er niet meer aan denken dan.
Zoals al gezegd wil justitie er wat mee doen dan moet er ook wel werkelijk iets ernstig zijn.
Denk niet eens dat ze er tijd in zijn hobby site gaan steken.
Nee ik ga je niet dmailen en ik vertrouw het OM om deze beslissing te maken, anders zie ik dan wel weer.

tnx voor je reactie.
pi_138596921
Het is mij volstrekt onduidelijk wat werkgever hiermee te maken heeft. Zeker omdat je het nog niet eens met je collega hebt besproken. Jij bent degene die verkeerde stappen heeft gemaakt. Als je collega erachter komt zou je zomaar een probleem kunnen hebben.

[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 07-04-2014 00:04:09 ]
pi_138596964
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 00:02 schreef fokker1982 het volgende:

[..]

Nee ik ga je niet dmailen en ik vertrouw het OM om deze beslissing te maken, anders zie ik dan wel weer.

tnx voor je reactie.
Nouja jou keus, ze kunnen je er niet voor ontslaan trouwens.
Maargoed als het de sfeer gaat verzieken dan trek jij aan het kortste eind waarschijnlijk als er contract verlenging ter sprake komt
pi_138597003
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 00:04 schreef kree het volgende:

[..]

Nouja jou keus, ze kunnen je er niet voor onstlaan trouwens.
Maargoed als het de sfeer gaat verzieken dan trek jij aan het kortste eind waarschijnlijk als er contract verlenging ter sprake komt
10 jaar in dienst gelukkig en vast contract. Maar ik weet dat er verschillende manieren zijn om alsnog van iemand af te komen.
pi_138597033
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 00:05 schreef fokker1982 het volgende:

[..]

10 jaar in dienst gelukkig en vast contract. Maar ik weet dat er verschillende manieren zijn om alsnog van iemand af te komen.
Heb je het ervoor over is dan de vraag.
Het lijkt mij maar een hoop gedoe en ellende en misschien gebeurt er niet eens wat mee
pi_138597053
quote:
1s.gif Op maandag 7 april 2014 00:03 schreef Stratotanker het volgende:
Het is mij volstrekt onduidelijk wat werkgever hiermee te maken heeft. Zeker omdat je het nog niet eens met je collega hebt besproken. Jij bent degene die verkeerde stappen heeft gemaakt. Als je collega erachter komt zou je zomaar een probleem kunnen hebben.
Bespreken met deze collega op werk: maw het naar de werkvloer brengen??

Ik heb het in een privégesprek met leidinggevende aangekaart. Niemand weet het (nog)
pi_138597077
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 00:05 schreef kree het volgende:

[..]

Heb je het ervoor over is dan de vraag.
Het lijkt mij maar een hoop gedoe en ellende en misschien gebeurt er niet eens wat mee
Moreel iets, ik vind dat deze collega te ver is gegaan en ik zal er mee zitten als ik er niets mee doe.
pi_138597200
Nou je hebt je keuze blijkbaar al gemaakt.
Hoop dan maar dat het goed uitpakt voor je.

Bedenk wel, nu zijn er nog geen problemen tussen jou en je collega('s) als uitkomt dat jij aangifte hebt gedaan etc wel.

Tenzij de meerderheid van je collega's het met je eens zal zijn.
pi_138597264
Is het niet veel handiger om eens een leuk gesprek te beginnen op je werk? Hoe men op de werkvloer denkt over discriminatie?
The fate of our times is characterized by rationalization and intellectualization and, above all, by the disenchantment of the world.
pi_138597270
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 00:09 schreef kree het volgende:
Nou je hebt je keuze blijkbaar al gemaakt.
Hoop dan maar dat het goed uitpakt voor je.

Bedenk wel, nu zijn er nog geen problemen tussen jou en je collega('s) als uitkomt dat jij aangifte hebt gedaan etc wel.

Tenzij de meerderheid van je collega's het met je eens zal zijn.
Dan zal ik een andere baan gaan zoeken, of wordt ik dan één van die zoveel allochtonen die in de wwb/bijstand zit?
hoe zal dat toch komen...
pi_138597297
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 00:11 schreef tofastTG het volgende:
Is het niet veel handiger om eens een leuk gesprek te beginnen op je werk
Als enige niet-autochtoon... nee dank je.
pi_138597363
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 00:12 schreef fokker1982 het volgende:

[..]

Ik weet niet waar je werkt,maar denk je dat alle Nederlanders Wilders fan zijn?
The fate of our times is characterized by rationalization and intellectualization and, above all, by the disenchantment of the world.
pi_138597374
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 23:47 schreef fokker1982 het volgende:

[..]

Ja, dat is misschien zo, maar helemaal niets doen zorgt er alleen voor dat deze collega kan doen wat zij/hij wilt. Ik wil het niet bespreken met deze collega omdat het 1. buiten werk gaande is en 2. ik direct voor de nare sfeer op werk zal zorgen. Ik zal daarom als burger tegen een andere burger aangifte doen. Net zoals ik aangifte zal doen als ik bijv.direct bedreigd word oid, en daar lijkt dit heel erg veel op.
Denk je dat hij aanspreekbaar is buiten het werk? Voor rede vatbaar, of is de 'relatie' zodanig beschadigd dat je denkt dat het niet meer goed gaat komen(als in normaal met die collega samen te kunnen werken).

Ik kan me voorstellen dat voor jou een gesprek niet genoeg kan zijn, het is alles behalve leuk om te weten dat iemand zo denkt, misschien zelfs over jou persoonlijk. Dat voelt toch wel als verraad, je werkt 10 jaar met iemand samen en dit voelt als een mes in de rug.

Je kan en mag aangifte doen, dat is je recht als inwoner van dit land. Maar vrijheid van meningsuiting gaat erg ver, zelfs zeer zware belediging kan weinig aan gedaan worden wettelijk.
Er zijn misschien andere wegen, het kan zijn dat je de site als ongepast kan melden. Het is een longshot en het veranderd de gedachten van die persoon niet, je kan het proberen. Bereid je wel voor op een teleurstelling.

Denk vooral na over hoe nu verder, hoe je normaal verder kan met de andere collega's en hoe je toch samen kan blijven werken met dit persoon.

Je uiten naar dit persoon is toch het beste, maar ook hier geld dat je moet nadenken wat je daarmee opschiet, stel dat hij/zij zegt maar jij bent anders, ik bedoel jou niet, zou dat echt een pleister op de wonde zijn, of eigenlijk nog zuurder?
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_138597385
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 00:11 schreef fokker1982 het volgende:

[..]

Dan zal ik een andere baan gaan zoeken, of wordt ik dan één van die zoveel allochtonen die in de wwb/bijstand zit?
Gelukkig kun je daar dan een ander de schuld van geven. ;)
Je raekt an de dinge geweun.
pi_138597407
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 00:11 schreef fokker1982 het volgende:

[..]

De meeste autochtonen zullen het trouwens gewoon met je eens zijn hoor als het echt zo schokkend en kwetsend is als je doet overkomen.

Zouden ze er zover in meegaan dat ze aangifte terecht vinden.... Denk het niet.
Afkeuren wel, alleen iemand aangeven bij justitie voor een websiteje tja
pi_138597424
quote:
1s.gif Op maandag 7 april 2014 00:13 schreef tofastTG het volgende:

[..]

Ik weet niet waar je werkt,maar denk je dat alle Nederlanders Wilders fan zijn?
huh? Nee absoluut niet, anders had ik er echt niet gewerkt hoor...
Maar nee ik bespreek discriminatie liever niet op een afdeling als enige niet-autochtoon.
pi_138597671
Kaart het gewoon aan op de werkvloer. Confronteer hem ermee en zeg dat het je persoonlijk raakt. Kijk gewoon hoe hij reageert. Meteen een aangifte doen heeft niet alleen geen zin (ivm 5000 anderen), het is ook laf. Je ziet hem dagelijks. Wees gewoon een vent en vraag hem op de man af.
Extremistisch gematigd.
pi_138597785
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 00:20 schreef P8 het volgende:
Kaart het gewoon aan op de werkvloer. Confronteer hem ermee en zeg dat het je persoonlijk raakt. Kijk gewoon hoe hij reageert. Meteen een aangifte doen heeft niet alleen geen zin (ivm 5000 anderen), het is ook laf. Je ziet hem dagelijks. Wees gewoon een vent en vraag hem op de man af.
Er zijn toch geen 5000 aangiften tegen dit persoon en deze site?
pi_138597832
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 00:12 schreef fokker1982 het volgende:

[..]

En zo worden, ook al is het onbewust, toch alle autochtonen over 1 kam geschoren.
Disclaimer: Reacties die door deze user gemaakt worden zijn niet noodzakelijk mijn echte mening.
pi_138597842
quote:
1s.gif Op maandag 7 april 2014 00:14 schreef erodome het volgende:

[..]

Denk je dat hij aanspreekbaar is buiten het werk? Voor rede vatbaar, of is de 'relatie' zodanig beschadigd dat je denkt dat het niet meer goed gaat komen(als in normaal met die collega samen te kunnen werken).

Ik kan me voorstellen dat voor jou een gesprek niet genoeg kan zijn, het is alles behalve leuk om te weten dat iemand zo denkt, misschien zelfs over jou persoonlijk. Dat voelt toch wel als verraad, je werkt 10 jaar met iemand samen en dit voelt als een mes in de rug.

Je kan en mag aangifte doen, dat is je recht als inwoner van dit land. Maar vrijheid van meningsuiting gaat erg ver, zelfs zeer zware belediging kan weinig aan gedaan worden wettelijk.
Er zijn misschien andere wegen, het kan zijn dat je de site als ongepast kan melden. Het is een longshot en het veranderd de gedachten van die persoon niet, je kan het proberen. Bereid je wel voor op een teleurstelling.

Denk vooral na over hoe nu verder, hoe je normaal verder kan met de andere collega's en hoe je toch samen kan blijven werken met dit persoon.

Je uiten naar dit persoon is toch het beste, maar ook hier geld dat je moet nadenken wat je daarmee opschiet, stel dat hij/zij zegt maar jij bent anders, ik bedoel jou niet, zou dat echt een pleister op de wonde zijn, of eigenlijk nog zuurder?
Ik weet het niet, ik zou vorige week gezegd hebben: Ja zeker voor rede vatbaar! Maar nu lijkt het alsof het een heel ander persoon is. Niet iemand met wie ik zolang samenwerk...
Ik heb het niet besproken omdat ik het niet naar de werkvloer wil brengen en ik buiten werk eigenlijk helemaal geen contact met deze vrouw heb. Waarom zou ik nu wel contact gaan zoeken? Maakt het de dingen die gepost zijn minder erg ?

Ik doe overigens geen aangifte omdat ik echt wil dat deze collega vervolgd wordt oid, het is meer dat het het 'juiste' is en dat het verder aan OM is om wel of niet vervolgstappen te ondernemen.

Ik ben blij dat je kan zeggen wat je wilt en dat dit wettelijk beschermt is, maar ik merk dat ik door het zien van deze website heel andere naar mensen ben gaan kijken. Ik voel me anders, geen nederlander meer en ik voel me hier voor het eerst in 32 jaar niet meer thuis. Als iemand met wie je 10jaar werkt deze gevoelens heeft, hoe zit het dan met de mensen die ik minder lang ken? de Buren die ik nog amar 3 jaar ken. Het brengt je aan het denken. Weet ik veel hoeveel PVV stemmers, en hun goed recht, maar hoeveel van deze mensen ken ik en zij mij? Lachen in the face, maar behind my back zien ze me liever gaan... Gaan naar een land waar ik nog nooit geweest ben... Ik doe aangifte omdat ik moet. Ik zie geen andere mogelijkheid, het is het juiste. De gevolgen kan ik nu niet overzien, maar ik accepteer deze volledig.
pi_138597860
Om je nog enigszins te helpen zonder dat je jezelf hiermee in de nesten gaat werken met aangifte doen.

Is er geen meldpunt voor discriminatie etc?? vast wel.

Neem contact met hun op en laat hun contact opnemen met die collega. Wellicht is dat genoeg voor hem om ermee te stoppen.

Blijf jij buiten beeld.
pi_138597878
quote:
1s.gif Op maandag 7 april 2014 00:23 schreef erodome het volgende:

[..]

Er zijn toch geen 5000 aangiften tegen dit persoon en deze site?
True, maar omdat het gelieerd is aan Wilders' onzin zal het waarschijnlijk een lage prioriteit hebben.
Maar dat is nog ondergeschikt aan de lafheid van een aangifte zonder eerst op de man in kwestie zelf af te stappen, imho.
Extremistisch gematigd.
pi_138597921
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 00:20 schreef P8 het volgende:
et is ook laf. Je ziet hem dagelijks. Wees gewoon een vent en vraag hem op de man af.
Ja misschien, ik moet eerst kijken of dit handig is. ik kijk het aan en misschien doe ik dit idd. twijfel.
pi_138597967
quote:
1s.gif Op maandag 7 april 2014 00:25 schreef Maax het volgende:

[..]

En zo worden, ook al is het onbewust, toch alle autochtonen over 1 kam geschoren.
Nee hoor.
als niet-autochtoon discriminatie ter sprake brengen is toch anders als een autochtoon dit zou doen. Ik heb niet zoveel zin om dit uit te leggen, srry.
pi_138597998
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 00:25 schreef kree het volgende:
Neem contact met hun op en laat hun contact opnemen met die collega
binnen werk bedoel je?
pi_138598022
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 00:29 schreef fokker1982 het volgende:

[..]

binnen werk bedoel je?
Nee doelde meer op een algemeen meldpunt

edit dit bv
http://www.meldpunt.nl/site/page.php
pi_138598056
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 00:26 schreef P8 het volgende:
nzin zal het waarschijnlijk een lage prioriteit hebben.
Hoezo lage prioriteit? haha

uhm lafheid?
dus als jij op straat wordt beledigd of wordt bedreigt door iemand die in je straat woont oid en met wie je al 10 jaar in die straat woont, dan ga jij eerst alsnog met die buurman/vrouw praten alvorens aangifte te doen?
pi_138598071
Probeer in ieder geval je hoofd niet op hol te laten brengen, ja er zijn pvv-ers/xenofoben, maar dat is echt een minderheid.

Zij is niet de baas hier, zij heeft geen recht om te zeggen of je welkom bent of niet, dit is gewoon jouw land.
pi_138598094
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 00:29 schreef kree het volgende:

[..]

Nee doelde meer op een algemeen meldpunt

edit dit bv
http://www.meldpunt.nl/site/page.php
Als ik het toch aan ga kaarten, dan doe ik dit liever bij de politie/om...
pi_138598110
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 00:31 schreef fokker1982 het volgende:

[..]

Als ik het toch aan ga kaarten, dan doe ik dit liever bij de politie/om...
Waarom?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_138598111
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 00:30 schreef fokker1982 het volgende:

[..]

uhm lafheid?
dus als jij op straat wordt beledigd of wordt bedreigt door iemand die in je straat woont oid en met wie je al 10 jaar in die straat woont, dan ga jij eerst alsnog met die buurman/vrouw praten alvorens aangifte te doen?
Aangifte doen omdat iemand je beledigd op straat. :')
Dan sla je diegene gewoon op zijn neus.
pi_138598128
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 00:28 schreef fokker1982 het volgende:

[..]

Nee hoor.
als niet-autochtoon discriminatie ter sprake brengen is toch anders als een autochtoon dit zou doen. Ik heb niet zoveel zin om dit uit te leggen, srry.
Nee wat ik uit je vorige comment lees is dat als je niet de enige niet-autochtoon was geweest had je het wel ten sprake durven brengen. ;)
Disclaimer: Reacties die door deze user gemaakt worden zijn niet noodzakelijk mijn echte mening.
pi_138598193
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 00:31 schreef erodome het volgende:
Probeer in ieder geval je hoofd niet op hol te laten brengen, ja er zijn pvv-ers/xenofoben, maar dat is echt een minderheid.

Zij is niet de baas hier, zij heeft geen recht om te zeggen of je welkom bent of niet, dit is gewoon jouw land.
250 duizend leden heeft deze pagina. De opmerkingen die geplaatst worden zijn misschien erger dan de posts zelf. Een minderheid is het idd, maar geen kleine minderheid. Het is een grote meerderheid die door leugens en tactiek gemobiliseerd wordt, door strategie van politici (wilders) en zijn 'one-liners'.

Ik weet dat zij of wie dan ook mij het land niet uitkrijgt, maar dit neemt niet weg dat ik mij niet thuis voel, en zelfs bang voel. Op werk maar ook in de supermarkt bv. het is moeilijk uit te leggen wat dit met je doet, maar het is echt fucked-up srry.
pi_138598195
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 00:30 schreef fokker1982 het volgende:

[..]

uhm lafheid?
Ja. Dat zal ook een vraag zijn van de politie: "Wat heeft u zelf al ondernomen?".
Maar je voelt je beledigd, soit, maar draai die belediging om en vraag hem of hij datgene (wat jou dus raakt) ook van jou vindt. Stel vervolgens dat je het op prijs zou stellen als hij genuanceerder is op zijn pagina en dat je erover nadenkt om anders aangifte te doen om de volgende redenen: *insert je juridisch onderbouwde motivatie.
Extremistisch gematigd.
pi_138598225
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 00:32 schreef kree het volgende:

[..]

Waarom?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zal het morgen als ik wat helderder ben nalezen :)
pi_138598245
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 00:32 schreef Syntos het volgende:
Aangifte doen omdat iemand je beledigd op straat. :')
Dan sla je diegene gewoon op zijn neus.
haha, dan doen best veel allochtonen ook volgens mij.
Ik niet :)
pi_138598253
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 00:35 schreef fokker1982 het volgende:

[..]

Ik zal het morgen als ik wat helderder ben nalezen :)
^O^
pi_138598281
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 00:35 schreef P8 het volgende:

[..]

Ja. Dat zal ook een vraag zijn van de politie: "Wat heeft u zelf al ondernomen?".
Maar je voelt je beledigd, soit, maar draai die belediging om en vraag hem of hij datgene (wat jou dus raakt) ook van jou vindt. Stel vervolgens dat je het op prijs zou stellen als hij genuanceerder is op zijn pagina en dat je erover nadenkt om anders aangifte te doen om de volgende redenen: *insert je juridisch onderbouwde motivatie.
Nee hoor dat vragen ze niet...

Ik zal het onthouden, bedankt voor je tip :)
pi_138598328
quote:
1s.gif Op maandag 7 april 2014 00:32 schreef Maax het volgende:

[..]

Nee wat ik uit je vorige comment lees is dat als je niet de enige niet-autochtoon was geweest had je het wel ten sprake durven brengen. ;)
Nee het ging over discriminatie als onderwerp. Ik zal dit zelf nooit ter sprake brengen als enige niet-autochtoon.
pi_138598556
Vooral de slachtoffer Marokkaan uithangen. Racisme en discriminatie is net zo uit als de mens. Gewoon mee leren omgaan.
pi_138598624
De werkverhouding is toch nu al weg?

Ik bedoel, oke je doet aangifte en stel ze doen er wat mee.

Site gaat op zwart, doel bereikt.

Dan nog heeft je collega dezelfde denkbeelden die jou niet zinnen.

Of is het dan wel goed?
pi_138598629
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 00:47 schreef Kandijfijn het volgende:
Vooral de slachtoffer Marokkaan uithangen. Racisme en discriminatie is net zo uit als de mens. Gewoon mee leren omgaan.
Ik heb het niet over racisme of discriminatie, ik heb het over beledigen en haat zaaien. Is dat nog wel 'in'?

En wat is een slachtoffer Marokkaan precies??
pi_138598673
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 23:54 schreef fokker1982 het volgende:

[..]

Ik vraag de staat niet om geweld te gebruiken! . Ik vraag de politie (!) en het OM (!) mijn klacht te bekijken en te oordelen of er een strafbaar feit is/wordt gepleegd.....

Wat is de relevantie van hun mening? :?

Ik walg van dit schijnheilige gedoe. Als je aangifte doet, wil je daar iets mee bereiken, je wilt vervolging door het OM, en je wilt en veroordeling, dus geweld. Dus wees een vent, en geef je collega een klap, in plaats van andere mensen te smeken om je vuile werk op te knappen. :r
pi_138598701
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 00:50 schreef Kanjer het volgende:
De werkverhouding is toch nu al weg?

Ik bedoel, oke je doet aangifte en stel ze doen er wat mee.

Site gaat op zwart, doel bereikt.

Dan nog heeft je collega dezelfde denkbeelden die jou niet zinnen.

Of is het dan wel goed?
"Of is het dan wel goed?" dit snap k niet zo...
Ik doe aangifte omdat het juist is, ik verwacht niet dan NL opeens een voorbeeld-land gaat worden als het gaat om sociale cohesie.

Die denkbeelden mag ze hebben, maar niet in vorm van iets wat strafbaar is.
pi_138598723
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 00:52 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Wat is de relevantie van hun mening? :?

Ik walg van dit schijnheilige gedoe. Als je aangifte doet, wil je daar iets mee bereiken, je wilt vervolging door het OM, en je wilt en veroordeling, dus geweld. Dus wees een vent, en geef je collega een klap, in plaats van andere mensen te smeken om je vuile werk op te knappen. :r
Nee dat wil ik helemaal niet! veroordeling of niet, aangifte doe ik omdat ik het gevoel heb dat het het juiste is. Lees maar terug...

haha, een klap geven? Wat zullen de koppen dan zijn in de kranten? "Marokkaan slaat vrouw?" "Marokkaan slaat onschuldige vrouw" "Marokkaan ...." gooi jezelf ajb weg ok?

Smeken? je bent echt in de war...
pi_138598736
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 00:56 schreef fokker1982 het volgende:

[..]

Nee dat wil ik helemaal niet! veroordeling of niet, aangifte doe ik omdat ik het gevoel heb dat het het juiste is. Lees maar terug...

haha, een klap geven? Wat zullen de koppen dan zijn in de kranten? "Marokkaan slaat vrouw?" "Marokkaan slaat onschuldige vrouw" "Marokkaan ...." gooi jezelf ajb weg ok?
Dat is geen reden op zich, waarom denk je dat het "het juiste" is, wat wil je ermee bereiken?
pi_138598745
Gadverdamme wat ben jij een schijnheilige achterbakse slapjanus TS!

Heel erg Nederlands trouwens, je bent iets te goed geïntegreed denk ik. :P
pi_138598768
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 00:57 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Dat is geen reden op zich, waarom denk je dat het "het juiste" is, wat wil je ermee bereiken?
Moet k er iets mee willen bereiken?? Misschien is dat jou denkwijze, maar vul ajb niets voor mij in wil je... omg.
pi_138598788
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 00:57 schreef heiden6 het volgende:
Gadverdamme wat ben jij een schijnheilige achterbakse slapjanus TS!

Heel erg Nederlands trouwens, je bent iets te goed geïntegreed denk ik. :P
heb je liever dat ik helemaal niet geintegreerd zou zijn? het is nooit goed eh?
pi_138598807
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 00:52 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Dus wees een vent, en geef je collega een klap, in plaats van andere mensen te smeken om je vuile werk op te knappen. :r
als ik een typische "kut"Marokkaan zou zijn, dan zou ik dat idd gedaan hebben, wat je hier beschrijft. Maar ik hou het beschaafd en ik wil je vragen om je onzin ergens anders te posten!
pi_138598834
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 00:58 schreef fokker1982 het volgende:

[..]

Moet k er iets mee willen bereiken?? Misschien is dat jou denkwijze, maar vul ajb niets voor mij in wil je... omg.
Alle menselijke acties hebben een doel. Jij wilt iets met je aangifte bereiken. Ik vermoed dat je doel is "gehoor geven aan je moreel besef", ergo, je wilt laten merken dat je het hier niet mee eens bent.

Een aangifte heeft per definitie het doel om wraak te nemen. Onrecht wat jou (of een naaste in sommige gevallen) is aangedaan moet bestraft worden. Daar dient een aangifte voor. Niet om 'peace of mind' te verkrijgen. Hoewel dat natuurlijk wel kan voortvloeien uit het gekoesterde wrok
Extremistisch gematigd.
pi_138598854
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 00:54 schreef fokker1982 het volgende:

[..]

"Of is het dan wel goed?" dit snap k niet zo...
Ik doe aangifte omdat het juist is, ik verwacht niet dan NL opeens een voorbeeld-land gaat worden als het gaat om sociale cohesie.

Die denkbeelden mag ze hebben, maar niet in vorm van iets wat strafbaar is.
Die denkbeelden heeft ze al, of het strafbaar is moeten we afwachten.

Ik bedoelde te zeggen, kun je na aangifte ineens wel met deze collega samenwerken?
Haar gedachten zullen niet veranderen en jij stoort je eraan.
Je weet het nu, je kunt het niet ontweten ofzo.

En wat als ze erachter komt dat jij de aangifte hebt gedaan?

Ikzelf zou het zo niet doen, maar goed, ik ben jou niet.
  maandag 7 april 2014 @ 01:05:29 #103
277627 Seven.
We are Borg.
pi_138598878
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 00:25 schreef fokker1982 het volgende:

[..]

Ik weet het niet, ik zou vorige week gezegd hebben: Ja zeker voor rede vatbaar! Maar nu lijkt het alsof het een heel ander persoon is. Niet iemand met wie ik zolang samenwerk...
Ik heb het niet besproken omdat ik het niet naar de werkvloer wil brengen en ik buiten werk eigenlijk helemaal geen contact met deze vrouw heb. Waarom zou ik nu wel contact gaan zoeken? Maakt het de dingen die gepost zijn minder erg ?

Ik doe overigens geen aangifte omdat ik echt wil dat deze collega vervolgd wordt oid, het is meer dat het het 'juiste' is en dat het verder aan OM is om wel of niet vervolgstappen te ondernemen.

Ik ben blij dat je kan zeggen wat je wilt en dat dit wettelijk beschermt is, maar ik merk dat ik door het zien van deze website heel andere naar mensen ben gaan kijken. Ik voel me anders, geen nederlander meer en ik voel me hier voor het eerst in 32 jaar niet meer thuis. Als iemand met wie je 10jaar werkt deze gevoelens heeft, hoe zit het dan met de mensen die ik minder lang ken? de Buren die ik nog amar 3 jaar ken. Het brengt je aan het denken. Weet ik veel hoeveel PVV stemmers, en hun goed recht, maar hoeveel van deze mensen ken ik en zij mij? Lachen in the face, maar behind my back zien ze me liever gaan... Gaan naar een land waar ik nog nooit geweest ben... Ik doe aangifte omdat ik moet. Ik zie geen andere mogelijkheid, het is het juiste. De gevolgen kan ik nu niet overzien, maar ik accepteer deze volledig.
Ik heb als Nederlander in Belgie gewoond. Belgen hebben het niet op Nederlanders. Dat is ook racisme. Hoe dan ook, ik herken weinig van jouw gevoelens om eerlijk te zijn. Ik werd ook wel eens beledigd, maar vervolgens stap je er overheen omdat je weet dat het niets persoonlijks is. En ik denk dat dat belangrijk is in deze, besef je heel goed dat het niks persoonlijks is. En alleen daarom al gaat aangifte doen tegen je collega nogal ver. Ik heb niet het hele topic gelezen, maar heb je er uberhaupt met haar over gepraat?
Resistance is futile.
pi_138598885
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 01:02 schreef P8 het volgende:
lle menselijke acties hebben een doel. Jij wilt iets met je aangifte bereiken. Ik vermoed dat je doel is "gehoor geven aan je moreel besef", ergo, je wilt laten merken dat je het hier niet mee eens bent.
Nogmaals: vul ajb niets voor mij in, voor iemand die je helemaal niet kent! Wraak... dat is miss jouw visie.

Het enige wat ik wil bereiken is het sochtends wakker worden met een goed gevoel. In NL doe je aangifte als je het gevoel hebt onjuist behandeld te zijn. Dat doe ik nu, maar het is niet goed? Vrijheid van meningsuiting geld alleen voor de mensen die blond zijn oid? Het is mij recht klaar. Ga lekker ergens anders spelen oid.
pi_138598899
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 01:01 schreef fokker1982 het volgende:

[..]

als ik een typische "kut"Marokkaan zou zijn, dan zou ik dat idd gedaan hebben, wat je hier beschrijft. Maar ik hou het beschaafd en ik wil je vragen om je onzin ergens anders te posten!
Niet onaardig bedoeld, maar beschaafd zou zijn als je haar in de pauze aansprak, even apart en zeggen wat je op je hart hebt.

Dan geef je een faire kans op een reactie.
pi_138598901
Of je laat gewoon aan je collega zien dat er ook allochtonen zijn die zich wel kunnen gedragen.
Bereik je nog eens meer mee ook.
pi_138598902
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 01:05 schreef fokker1982 het volgende:

[..]

Nogmaals: vul ajb niets voor mij in, voor iemand die je helemaal niet kent! Wraak... dat is miss jouw visie.

Het enige wat ik wil bereiken is het sochtends wakker worden met een goed gevoel.
Dat is toch precies wat ik zeg :')
Extremistisch gematigd.
pi_138598908
quote:
1s.gif Op maandag 7 april 2014 01:04 schreef Kanjer het volgende:
denkbeelden heeft ze al, of het strafbaar is moeten we afwachten.

Ik bedoelde te zeggen, kun je na aangifte ineens wel met deze collega samenwerken?
Haar gedachten zullen niet veranderen en jij stoort je eraan.
Je weet het nu, je kunt het niet ontweten ofzo.

En wat als ze erachter komt dat jij de aangifte hebt gedaan?

Ikzelf zou het zo niet doen, maar goed, ik ben jou niet.
Ze zal er zeker achterkomen, je kunt namelijk niet anoniem aangifte doen (in mijn geval).
Als we niet samen kunnen werken, zal ik dit aankaarten. Ik snap je punt niet.
Omdat we samenwerken moet ik maar doen alsof er niets gebeurd is? dat het gevolgen kan hebben is mij bekend...
pi_138598933
quote:
1s.gif Op maandag 7 april 2014 01:07 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Niet onaardig bedoeld, maar beschaafd zou zijn als je haar in de pauze aansprak, even apart en zeggen wat je op je hart hebt.

Dan geef je een faire kans op een reactie.
Ik zal het naar de werkvloer brengen NADAT ik aangifte heb gedaan, de afbeelden spreken namelijk voor zich, geen uitleg nodig.

faire kans? haha.... genoeg reacties gelezen.
pi_138598950
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 01:07 schreef P8 het volgende:

[..]

Dat is toch precies wat ik zeg :')
nee, je hebt het over wraak en iets willen bereiken...
  maandag 7 april 2014 @ 01:10:02 #111
277627 Seven.
We are Borg.
pi_138598955
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 01:09 schreef fokker1982 het volgende:

[..]

Ik zal het naar de werkvloer brengen NADAT ik aangifte heb gedaan, de afbeelden spreken namelijk voor zich, geen uitleg nodig.

faire kans? haha.... genoeg reacties gelezen.
Waarom ga je de confrontatie uit de weg?
Resistance is futile.
pi_138598963
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 01:07 schreef Syntos het volgende:
Of je laat gewoon aan je collega zien dat er ook allochtonen zijn die zich wel kunnen gedragen.
Waarom? ze heeft al een oordeel, we werken al 10 jaar samen...zonder problemen...
pi_138598988
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 00:58 schreef fokker1982 het volgende:

[..]

Oh, je doet gewoon zomaar iets willekeurigs? Je geeft zelf aan dat je het graag wilt doen, maar je hebt er geen reden voor?

quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 01:00 schreef fokker1982 het volgende:

[..]

heb je liever dat ik helemaal niet geintegreerd zou zijn? het is nooit goed eh?
Dat was ook echt een hele serieuze opmerking. :')

quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 01:01 schreef fokker1982 het volgende:

[..]

Ik vind het allesbehalve beschaafd om mensen proberen de mond te snoeren via staatsgeweld, en dat is waar jij op uit bent. Je kunt het wel netjes verwoorden, maar daar heb ik geen boodschap aan. Ik post mijn mening hier en als je daar niet mee om kunt gaan dan vraag je maar om advies aan je dagboek.
pi_138598990
quote:
2s.gif Op maandag 7 april 2014 01:05 schreef Seven. het volgende:

[..]

Ik heb als Nederlander in Belgie gewoond. Belgen hebben het niet op Nederlanders. Dat is ook racisme. Hoe dan ook, ik herken weinig van jouw gevoelens om eerlijk te zijn. Ik werd ook wel eens beledigd, maar vervolgens stap je er overheen omdat je weet dat het niets persoonlijks is. En ik denk dat dat belangrijk is in deze, besef je heel goed dat het niks persoonlijks is. En alleen daarom al gaat aangifte doen tegen je collega nogal ver. Ik heb niet het hele topic gelezen, maar heb je er uberhaupt met haar over gepraat?
Als Nederlander in belgie gewoond te hebben, is heel anders dan als moslim in europa wonen...
pi_138599000
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 01:05 schreef fokker1982 het volgende:

[..]

Het enige wat ik wil bereiken is het sochtends wakker worden met een goed gevoel. In NL doe je aangifte als je het gevoel hebt onjuist behandeld te zijn. Dat doe ik nu, maar het is niet goed? Vrijheid van meningsuiting geld alleen voor de mensen die blond zijn oid? Het is mij recht klaar. Ga lekker ergens anders spelen oid.
Dat is niet wat aangifte doen inhoudt!
pi_138599004
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 01:09 schreef fokker1982 het volgende:

[..]

nee, je hebt het over wraak en iets willen bereiken...
Ik stel dat een aangifte dient om wraak te nemen, in een ruime zin van het woord. En ik stel dat al het menselijke gedrag een bewust of onbewust doel dient.
Jij wilt enkel peace of mind. Dat is geen uitgangspunt voor een aangifte.
Extremistisch gematigd.
pi_138599008
quote:
2s.gif Op maandag 7 april 2014 01:10 schreef Seven. het volgende:

[..]

Waarom ga je de confrontatie uit de weg?
Ik ga confrontatie niet uit de weg.
  maandag 7 april 2014 @ 01:13:59 #118
277627 Seven.
We are Borg.
pi_138599024
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 01:11 schreef fokker1982 het volgende:

[..]

Als Nederlander in belgie gewoond te hebben, is heel anders dan als moslim in europa wonen...
Waarom denk je dat?
Resistance is futile.
pi_138599028
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 01:11 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Oh, je doet gewoon zomaar iets willekeurigs? Je geeft zelf aan dat je het graag wilt doen, maar je hebt er geen reden voor?

[..]

Dat was ook echt een hele serieuze opmerking. :')

[..]

Ik vind het allesbehalve beschaafd om mensen proberen de mond te snoeren via staatsgeweld, en dat is waar jij op uit bent. Je kunt het wel netjes verwoorden, maar daar heb ik geen boodschap aan. Ik post mijn mening hier en als je daar niet mee om kunt gaan dan vraag je maar om advies aan je dagboek.
Ik snoer niemand de mond! Maar alles kan gevolgen hebben. het vrije meningsrecht is echt niet absoluut.... zelfs niet hier in NL.
pi_138599035
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 01:12 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Dat is niet wat aangifte doen inhoudt!
voor mij wel!! sue me!
pi_138599042
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 01:07 schreef fokker1982 het volgende:

[..]

Ze zal er zeker achterkomen, je kunt namelijk niet anoniem aangifte doen (in mijn geval).
Als we niet samen kunnen werken, zal ik dit aankaarten. Ik snap je punt niet.
Omdat we samenwerken moet ik maar doen alsof er niets gebeurd is? dat het gevolgen kan hebben is mij bekend...
Je geeft toch zelf aan dat je nu anders tegen haar aankijkt en de samenwerking anders is nu je dit weet?

En er is niets gebeurd, behalve dat jij prive iets over/van haar op internet gevonden hebt.
Dus vandaar mijn vraag,

Je doet aangifte, de site gaat op zwart, je wint.

Dan heeft zij nog steeds dezelfde denkbeelden, die kun je met 100 aangiftes niet weghalen.

Maar dan zou je je beter voelen en geen problemen meer met haar hebben?
pi_138599047
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 01:14 schreef fokker1982 het volgende:

[..]

voor mij wel!! sue me!
Ze gaan echt niet de regels voor je veranderen hoor. :')
pi_138599049
quote:

[..]

Ik snoer niemand de mond! Maar alles kan gevolgen hebben. het vrije meningsrecht is echt niet absoluut.... zelfs niet hier in NL.
Dat is het wel, en als je niemand de mond wil snoeren doe je geen aangifte, simpel zat.
  maandag 7 april 2014 @ 01:15:12 #124
277627 Seven.
We are Borg.
pi_138599050
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 01:12 schreef fokker1982 het volgende:

[..]

Ik ga confrontatie niet uit de weg.
Door niet met dat wijf te praten alvorens je aangifte doet, of sterker nog, alvorens je met je baas in gesprek ging, ga je de confrontatie wel degelijk uit de weg.
Resistance is futile.
pi_138599056
quote:

[..]

voor mij wel!! sue me!
Je hebt recht op je eigen mening, maar niet op je eigen feiten. Ik klaag je niet aan, ik informeer je over de realiteit.
pi_138599060
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 01:12 schreef P8 het volgende:

[..]

Ik stel dat een aangifte dient om wraak te nemen, in een ruime zin van het woord. En ik stel dat al het menselijke gedrag een bewust of onbewust doel dient.
Jij wilt enkel peace of mind. Dat is geen uitgangspunt voor een aangifte.
Ik heb idd peace of mind omdat ik het probleem neerleg bij instanties die hier voor in het leven zijn geroepen! En waar ik alle vertrouwen heb, Wat dus niet betekend dat ik op vervolging uit ben!
pi_138599063
quote:
2s.gif Op maandag 7 april 2014 01:15 schreef Seven. het volgende:

[..]

Door niet met dat wijf te praten alvorens je aangifte doet, of sterker nog, alvorens je met je baas in gesprek ging, ga je de confrontatie wel degelijk uit de weg.
:Y
pi_138599074
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 01:15 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Je hebt recht op je eigen mening, maar niet op je eigen feiten.
Waarom presenteer jij dan al tig reacties lang je merkwaardige meningen als feiten?
pi_138599078
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 01:11 schreef fokker1982 het volgende:

[..]

Tis geen verplichting he? Niemand bind je vast.
  maandag 7 april 2014 @ 01:16:48 #130
277627 Seven.
We are Borg.
pi_138599080
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 01:15 schreef fokker1982 het volgende:

[..]

Ik heb idd peace of mind omdat ik het probleem neerleg bij instanties die hier voor in het leven zijn geroepen! En waar ik alle vertrouwen heb, Wat dus niet betekend dat ik op vervolging uit ben!
Nou ja, als het je niet om vervolging gaat, dan kan een gesprekje met deze dame geen kwaad natuurlijk.
Resistance is futile.
pi_138599082
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 01:16 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Waarom presenteer jij dan al tig reacties lang je merkwaardige meningen als feiten?
Je kunt ook inhoudelijk reageren.
pi_138599094
quote:
2s.gif Op maandag 7 april 2014 01:13 schreef Seven. het volgende:

[..]

Waarom denk je dat?
verdiep je maar in de verschillen tussen een belg en een NL, of beter gezegd berichtgeving over deze verschillen. En doe het dan nogmaals met de verschillen tussen een moslim en een niet moslim in europa/ Lees daarna" the clash of civilizations "
  maandag 7 april 2014 @ 01:17:59 #133
277627 Seven.
We are Borg.
pi_138599098
quote:
1s.gif Op maandag 7 april 2014 01:16 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Ik geloof dat TS in Nederland geboren is, maar misschien heb ik dat verkeerd.
Resistance is futile.
pi_138599110
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 01:16 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Je kunt ook inhoudelijk reageren.
Dat kan, maar gezien je eerdere reacties verwacht ik niet dat de boodschap dan tot je doordringt.
pi_138599121
quote:
1s.gif Op maandag 7 april 2014 01:14 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Je geeft toch zelf aan dat je nu anders tegen haar aankijkt en de samenwerking anders is nu je dit weet?

En er is niets gebeurd, behalve dat jij prive iets over/van haar op internet gevonden hebt.
Dus vandaar mijn vraag,

Je doet aangifte, de site gaat op zwart, je wint.

Dan heeft zij nog steeds dezelfde denkbeelden, die kun je met 100 aangiftes niet weghalen.

Maar dan zou je je beter voelen en geen problemen meer met haar hebben?
1. niet prive, het betreft een openbare site en ze is actief voor de PVV. actief-actief: interviews etc
2. ze heeft recht op die denkbeelden, ik snap je punt niet. ik wil alleen niet dat ze me beledigd.
pi_138599128
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 01:18 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Dat kan, maar gezien je eerdere reacties verwacht ik niet dat de boodschap dan tot je doordringt.
pi_138599129
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 01:15 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Dat is het wel, en als je niemand de mond wil snoeren doe je geen aangifte, simpel zat.
pi_138599138
quote:

[..]

Als je aangifte gaat doen verwacht je een gevolg.

Anders kan je het net zo goed op papier zetten en het papiertje in de open haard gooien.
pi_138599160
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 01:19 schreef fokker1982 het volgende:

[..]

1. niet prive, het betreft een openbare site en ze is actief voor de PVV. actief-actief: interviews etc
2. ze heeft recht op die denkbeelden, ik snap je punt niet. ik wil alleen niet dat ze me beledigd.
1. Het zijn haar privéactiviteiten die niets met jullie werk te maken hebben, en het is een privéaangelegenheid;
2. Of iets beledigend is hangt af van jouw perceptie, en als jij dat zo ervaart heb je pech.
pi_138599162
quote:
1s.gif Op maandag 7 april 2014 01:19 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Als je aangifte gaat doen verwacht je een gevolg.

Anders kan je het net zo goed op papier zetten en het papiertje in de open haard gooien.
Precies!
pi_138599182
quote:
2s.gif Op maandag 7 april 2014 01:15 schreef Seven. het volgende:

[..]

nee. Ik heb de keuze gemaakt mijn leidinggevende te informeren alvorens ook maar iets anders te doen. Wie zegt dat ik het niet eerst met haar zal bespreken alvorens aangifte te gaan doen? Alles is nog mogelijk. Ik ben nu informatie aan het inwinnen.
pi_138599190
quote:

Wat dus niet betekend dat ik op vervolging uit ben!
Nogmaals, daarvoor dient een aangifte! Als je hem niet wil vervolgen, waarom verdoe je dan je tijd van de agenten? Maak dan gewoon een anonieme melding bij het MDI.

Het is misschien niet wat je wilt horen TS, maar volgens mij snap je gewoon niet waarvoor een aangifte dient.
Extremistisch gematigd.
pi_138599191
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 01:16 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

:Y
pi_138599210
quote:
1s.gif Op maandag 7 april 2014 01:16 schreef Kanjer het volgende:

[..]

wel, ik ben hier geboren en woon hier al 32 jaar. Dit is mijn land, waar zou ik heen moeten?
sukkeltje...

alsof ik hier met tegenzin zit, ik woon hier omdat ik Nederlander (geen autochtoon ja... dat wel) ben
  maandag 7 april 2014 @ 01:23:50 #145
277627 Seven.
We are Borg.
pi_138599212
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 01:17 schreef fokker1982 het volgende:

[..]

verdiep je maar in de verschillen tussen een belg en een NL, of beter gezegd berichtgeving over deze verschillen. En doe het dan nogmaals met de verschillen tussen een moslim en een niet moslim in europa/ Lees daarna" the clash of civilizations "
OK, zal ik het dan maar anders zeggen: ik woonde in Brussel waar meer Marokkanen wonen dan Belgen. Dus de clash of civilizations heb ik niet gelezen maar ik heb wel aan den lijve ondervonden hoe het is om niet-welkome allochtoon te zijn.

Je gevoelens zijn misplaatst. Je wil aangifte doen tegen haar persoonlijk. Terwijl zij haar denkbeelden heel respectvol op de werkvloer nooit heeft laten blijken, mogelijk omdat jij voor haar de uitzondering op de regel bent, of misschien vind ze je wel een kutmarokkaan maar heeft ze geen zin in problemen op het werk. Hoe dan ook: jij wist van niets tot je achter die website kwam. Dus aangifte zal op je werk alleen maar tegen je werken, als het komt tot een gedwongen keus tussen jou en haar, dan verlies jij want jij maakt het persoonlijk en verziekt te werksfeer, terwijl zij recht heeft op haar vrije mening op die kutsite van d'r.

Melding doen van die website, daar kan ik heel goed inkomen. Maar haar naam daar expliciet in vermelden is niet eerlijk.
Resistance is futile.
pi_138599216
quote:
2s.gif Op maandag 7 april 2014 01:17 schreef Seven. het volgende:

[..]

Ik geloof dat TS in Nederland geboren is, maar misschien heb ik dat verkeerd.
Dat kan en dat denk ik ook.

Maar het staat er nogal klagerig.

Ik ben Nederlander en solliciteer me suf o.a. In Belgie en dan ben ik weg hier.

En die vrijheid heeft ts ook, als je klaagt bevalt het je niet, zoek je je geluk elders.

Maar ga niet lopen miepen dat je het zo moeilijk hebt.
pi_138599229
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 01:21 schreef fokker1982 het volgende:

[..]

nee. Ik heb de keuze gemaakt mijn leidinggevende te informeren alvorens ook maar iets anders te doen. Wie zegt dat ik het niet eerst met haar zal bespreken alvorens aangifte te gaan doen? Alles is nog mogelijk. Ik ben nu informatie aan het inwinnen.
Het geeft je een goed gevoel dat een ander het gaat oplossen? Zodat je haar kan uitlachen ofzo?
pi_138599234
Naai die collega achter zijn rug om gewoon een oor aan, dat is de manier tegenwoordig.
pi_138599235
niet het hele topic gelezen, maar heb je er direct last van in de werksfeer?
  maandag 7 april 2014 @ 01:26:48 #150
277627 Seven.
We are Borg.
pi_138599251
quote:
1s.gif Op maandag 7 april 2014 01:24 schreef Kanjer het volgende:

[..]

En die vrijheid heeft ts ook, als je klaagt bevalt het je niet, zoek je je geluk elders.

Zijn collega kan natuurlijk ook opkrassen als het haar niet bevalt. Hij is net zo Nederlands als zij, zelfs al is hij opgegroeid met een andere culturele inslag.
Resistance is futile.
pi_138599253
quote:
14s.gif Op maandag 7 april 2014 01:25 schreef sig000 het volgende:
Naai die collega achter zijn rug om gewoon een oor aan, dat is de manier tegenwoordig.
Dat is precies wat TS van plan is.
pi_138599263
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 01:20 schreef heiden6 het volgende:

[..]

1. Het zijn haar privéactiviteiten die niets met jullie werk te maken hebben, en het is een privéaangelegenheid;
2. Of iets beledigend is hangt af van jouw perceptie, en als jij dat zo ervaart heb je pech.
1. we hebben een contract waar in staat dat expliciete toestemming nodig is van werkgever voor welke nevenactiviteiten dan ook! met een clausule over politiek en de samenleving.haha, mijn werkgever wist van niets...
2. idd mijn perceptie, het is aan het om om te oordelen of het daadwerkelijk belediging is. We snappen elkaar eindelijk. kun je nu ajb ajb oprotten hier?
pi_138599264
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 01:25 schreef Adames het volgende:
niet het hele topic gelezen, maar heb je er direct last van in de werksfeer?
quote:
Extremistisch gematigd.
pi_138599274
quote:
2s.gif Op maandag 7 april 2014 01:26 schreef Seven. het volgende:

[..]

Zijn collega kan natuurlijk ook opkrassen als het haar niet bevalt. Hij is net zo Nederlands als zij, zelfs al is hij opgegroeid met een andere culturele inslag.
Tuurlijk, die vrijheid hebben we toch allemaal?

Dus ts ook.
pi_138599280
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 01:27 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Wat is het probleem dan? Dat is algemeen geaccepteerd inmiddels.
pi_138599281
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 01:22 schreef P8 het volgende:

[..]

Nogmaals, daarvoor dient een aangifte! Als je hem niet wil vervolgen, waarom verdoe je dan je tijd van de agenten? Maak dan gewoon een anonieme melding bij het MDI.

Het is misschien niet wat je wilt horen TS, maar volgens mij snap je gewoon niet waarvoor een aangifte dient.
*moe*

Ik leg het neer bij politie/om.
Vinden zij dat vervolging kan/noodzakelijk is, dan zal ik dit ook vinden. Denken zij: nee niets aan de hand. Dan zal ik iig blij zijn dit gewoon aangekaart te hebben. Snappen we elkaar niet??
pi_138599301
Waarom komen nu ineens de woorden 'gouden handdruk' bij me op...
pi_138599305
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 01:27 schreef P8 het volgende:

[..]

[..]

als nederlander heb ik nooit te maken met discrimatie hier, dus altijd moeilijk beoordelen, maar als er geen directe negatieve sfeer is ten opzichte van TS zou ik het vooral laten. je hebt dan alleen veel te verliezen.
zo'n idioten zetten vooral zichzelf voor lul met zulke uitspraken
pi_138599309
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 01:27 schreef fokker1982 het volgende:

[..]

1. we hebben een contract waar in staat dat expliciete toestemming nodig is van werkgever voor welke nevenactiviteiten dan ook! met een clausule over politiek en de samenleving.haha, mijn werkgever wist van niets...
Dat is een kwestie tussen haar en het bedrijf. Het heeft sowieso niets te maken met wel of geen aangifte doen, waar dit topic volgens mij over gaat.
quote:
2. idd mijn perceptie, het is aan het om om te oordelen of het daadwerkelijk belediging is. We snappen elkaar eindelijk. kun je nu ajb ajb oprotten hier?
Of het OM het met jou eens is doet niet ter zake, jij hebt het recht om je mening te uiten en dat recht heeft je collega ook.

En verder: nee. Ik wil je bij deze vragen om te stoppen met schelden en op de man spelen, dit is al de tweede keer.
pi_138599318
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 01:30 schreef Kanjer het volgende:
Waarom komen nu ineens de woorden 'gouden handdruk' bij me op...
Zo goud is die niet meer.
pi_138599322
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 01:28 schreef fokker1982 het volgende:

[..]

*moe*

Ik leg het neer bij politie/om.
Vinden zij dat vervolging kan/noodzakelijk is, dan zal ik dit ook vinden. Denken zij: nee niets aan de hand. Dan zal ik iig blij zijn dit gewoon aangekaart te hebben. Snappen we elkaar niet??
Gaat nergens over, als ze er niet mee verder gaan, vind je het ineens een geweldige website??
pi_138599329
quote:
5s.gif Op maandag 7 april 2014 01:28 schreef sig000 het volgende:

[..]

Wat is het probleem dan? Dat is algemeen geaccepteerd inmiddels.
Wat het probleem is? Dat het onacceptabel is om (op eigen houtje of via de staat) geweld te gebruiken om iemand de mond te snoeren.
pi_138599345
quote:
2s.gif Op maandag 7 april 2014 01:23 schreef Seven. het volgende:

[..]

OK, zal ik het dan maar anders zeggen: ik woonde in Brussel waar meer Marokkanen wonen dan Belgen. Dus de clash of civilizations heb ik niet gelezen maar ik heb wel aan den lijve ondervonden hoe het is om niet-welkome allochtoon te zijn.

Je gevoelens zijn misplaatst. Je wil aangifte doen tegen haar persoonlijk. Terwijl zij haar denkbeelden heel respectvol op de werkvloer nooit heeft laten blijken, mogelijk omdat jij voor haar de uitzondering op de regel bent, of misschien vind ze je wel een kutmarokkaan maar heeft ze geen zin in problemen op het werk. Hoe dan ook: jij wist van niets tot je achter die website kwam. Dus aangifte zal op je werk alleen maar tegen je werken, als het komt tot een gedwongen keus tussen jou en haar, dan verlies jij want jij maakt het persoonlijk en verziekt te werksfeer, terwijl zij recht heeft op haar vrije mening op die kutsite van d'r.

Melding doen van die website, daar kan ik heel goed inkomen. Maar haar naam daar expliciet in vermelden is niet eerlijk.
op de werkvloer idd nooit iets laten merken, maar ik kaart het ook niet aan op werk... ik doe aangifte als burger... tegen een andere burger.
Ik verlies? haha dan is het maar zo, maar ik denk het niet. Ze heeft idd recht op een mening, maar dat betekent niet dat ze kan beledigen wie ze maar wilt. Ik ben trouwens op deze website gekomen, NADAT ik haar zag op nationale tv. Dus ik ben heel erg benieuwd wat ze op die tv deed en of het bedrijf hier toestemming voor heeft gegeven. Het is niet persoonlijk, omdat ze een hele groep aanspreek/beledigd/ misschien zelfs discrimineert
pi_138599374
quote:
1s.gif Op maandag 7 april 2014 01:24 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Ik klaag niet omdat ik het moeilijk heb,.... het is mijn recht aangifte te doen, of dit wel of not-done is. Of dit wel of geen gevolgen heeft. Het is mijn recht, net zoals zij het recht heeft te zeggen wat ze wilt toch? Ik ga niet emigreren omdat ik mij hier beledigd voel...! ik blijf hier, mijn kinderen en kleinkinderen ook! Ga jij maar naar Belgie
pi_138599378
Als je hierover door blijft zeuren bij het bedrijf waar je werkt, is er een redelijke kans dat men denkt: zo'n achterbakse huillie zijn we liever kwijt dan rijk.
pi_138599382
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 01:31 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Wat het probleem is? Dat het onacceptabel is om (op eigen houtje of via de staat) geweld te gebruiken om iemand de mond te snoeren.
Het staat iedereen vrij om aangifte te doen van een strafbaar feit of iets wat er op lijkt.
Of dat verstandig is, da's een ander verhaal.
pi_138599383
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 01:31 schreef heiden6 het volgende:

[..]

:')
pi_138599386
Dus TS, je bent het niet eens met de politieke opvattingen van een collega, en wil die collega nu gaan aangeven bij de Gedankenpolizei.
pi_138599406
quote:
1s.gif Op maandag 7 april 2014 01:25 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Het geeft je een goed gevoel dat een ander het gaat oplossen? Zodat je haar kan uitlachen ofzo?
uitlachen? ....
moreel gevoel. Het is juist om aangifte te doen van een strafbaar iets. vervolgens aan OM om te beoordelen of dit daadwerkelijk strafbaar is. Niet aan jou of mij, aan burgers....
pi_138599412
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 01:28 schreef fokker1982 het volgende:
Snappen we elkaar niet??
Dat zal het zijn. Ik wens je in elk geval succes met wat je ook besluit te gaan doen en je kunt op mijn “terechte klacht” rekenen als je een topic in KLB opent over PVV-collega’s. Weltrusten :*
Extremistisch gematigd.
pi_138599417
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 01:27 schreef heiden6 het volgende:

[..]

ja want ik bedonder haar ook echt.... Ik verzin dingen
pi_138599425
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 01:35 schreef fokker1982 het volgende:

[..]

uitlachen? ....
moreel gevoel. Het is juist om aangifte te doen van een strafbaar iets. vervolgens aan OM om te beoordelen of dit daadwerkelijk strafbaar is. Niet aan jou of mij, aan burgers....
Ben je Marokkaan?
pi_138599429
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 01:36 schreef fokker1982 het volgende:

[..]

Nu wel.
pi_138599439
quote:
1s.gif Op maandag 7 april 2014 01:28 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Tuurlijk, die vrijheid hebben we toch allemaal?

Dus ts ook.
Mijn ouders zijn 35 jaar geleden hier naar toe verhuist, eigen land verlaten om ons hier een toekomst te geven. Ik ga niet verhuizen omdat een debiel mij aanleiding hier voor geeft. Ik blijf en nogmaals: mijn kinderen en kleinkinderen ook!
pi_138599441
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 01:34 schreef heiden6 het volgende:
Als je hierover door blijft zeuren bij het bedrijf waar je werkt, is er een redelijke kans dat men denkt: zo'n achterbakse huillie zijn we liever kwijt dan rijk.
Ik denk dat we hier de insteek gevonden hebben.
pi_138599468
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 01:34 schreef heiden6 het volgende:
ja dat denken ze maar...? moet ik omdat er kans bestaat dat ik 'weggewerkt' kan worden mn mond maar houden? Dat lijkt me meer iets voor jou.
pi_138599470
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 01:36 schreef fokker1982 het volgende:

[..]

Wie zegt dat?

Het ging om (lees maar terug) iemand een oor aannaaien achter haar rug om. Dat is wat jij aan het doen bent door binnen het bedrijf achter haar rug om te klagen, en door aangifte te doen tegen haar.
pi_138599472
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 01:38 schreef fokker1982 het volgende:

[..]

Mijn ouders zijn 35 jaar geleden hier naar toe verhuist, eigen land verlaten om ons hier een toekomst te geven. Ik ga niet verhuizen omdat een debiel mij aanleiding hier voor geeft. Ik blijf en nogmaals: mijn kinderen en kleinkinderen ook!
Niemand geeft jou aanleiding om te verhuizen.

Jij begon te klagen hoe moeilijk moslims het wel niet hebben in europa.
pi_138599478
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 01:34 schreef hpeopjes het volgende:
Dus TS, je bent het niet eens met de politieke opvattingen van een collega, en wil die collega nu gaan aangeven bij de Gedankenpolizei.
nee. ik heb het niet over politieke opvattingen.
pi_138599485
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 01:37 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Ben je Marokkaan?
Lijkt me niet echt relevant!
pi_138599486
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 01:36 schreef P8 het volgende:
als je een topic in KLB opent over PVV-collega’s.
pi_138599490
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 01:39 schreef fokker1982 het volgende:

[..]

ja dat denken ze maar...? moet ik omdat er kans bestaat dat ik 'weggewerkt' kan worden mn mond maar houden? Dat lijkt me meer iets voor jou.
Recht door zee gaan heeft zijn prijs.
pi_138599500
quote:
3s.gif Op maandag 7 april 2014 01:37 schreef sig000 het volgende:

[..]

Nu wel.
Ik hoop dat de printscreentjes in dit geval zullen bewijzen dat ik dingen niet verzin.
pi_138599511
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 01:39 schreef fokker1982 het volgende:

[..]

Je vraagt hier zelf om advies, en je geeft zelf aan dat je je baan niet wilt riskeren. :')

Overigens, je mond houden is wat jij aan het doen bent, omdat je bang bent voor confrontatie, dat is zeker niet wat ik zou doen. Als ik jouw collega was zou ik voor je opkomen en me uitspreken tegen je achterlijke collega. Maar ik steun je niet in het gebruiken van staatsgeweld, dat kan gewoon echt niet.
pi_138599516
quote:
1s.gif Op maandag 7 april 2014 01:40 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Niemand geeft jou aanleiding om te verhuizen.

Jij begon te klagen hoe moeilijk moslims het wel niet hebben in europa.
En omdat ze het moeilijk hebben, moeten ze maar weg?
pi_138599526
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 01:41 schreef fokker1982 het volgende:

[..]

Ik hoop dat de printscreentjes in dit geval zullen bewijzen dat ik dingen niet verzin.
Weet je nog wel waar je het over hebt?
pi_138599543
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 01:40 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Lijkt me niet echt relevant!
Mij wel. Ik probeer me te verplaatsen in de TS, waarom hij zich überhaupt zo beledigd voelt door pro-Wilders websites dat hij aangifte wil doen.
pi_138599546
Overigens, wanneer doe je aangifte volgens de politie?

quote:
U wilt dat de dader wordt gepakt
https://www.politie.nl/aangifte

Dus blijf niet ontkennen dat je wilt dat je collega met geweld de mond gesnoerd wordt! Schijnheilig geneuzel wat niet gebaseerd is op de realiteit.
pi_138599549
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 01:42 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Je vraagt hier zelf om advies, en je geeft zelf aan dat je je baan niet wilt riskeren. :')

Overigens, je mond houden is wat jij aan het doen bent, omdat je bang bent voor confrontatie, dat is zeker niet wat ik zou doen. Als ik jouw collega was zou ik voor je opkomen en me uitspreken tegen je achterlijke collega. Maar ik steun je niet in het gebruiken van staatsgeweld, dat kan gewoon echt niet.
Ik keer em om, wanneer is "staatsgeweld" volgens jou wel toegestaan? ik bedoel hiermee aangifte doen, jij noemt het geweld... ;( ;(
pi_138599566
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 01:43 schreef fokker1982 het volgende:

[..]

Ik keer em om, wanneer is "staatsgeweld" volgens jou wel toegestaan? ik bedoel hiermee aangifte doen, jij noemt het geweld... ;( ;(
NIiet. (Het IS geweld.)
pi_138599569
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 01:43 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Mij wel. Ik probeer me te verplaatsen in de TS, waarom hij zich überhaupt zo beledigd voelt door pro-Wilders websites dat hij aangifte wil doen.
Dat kan toch gewoon? Of je er iets mee gaat bereiken is de vraag.
pi_138599573
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 01:43 schreef heiden6 het volgende:
Dus blijf niet ontkennen dat je wilt dat je collega met geweld de mond gesnoerd wordt! Schijnheilig geneuzel wat niet gebaseerd is op de realiteit.
"gepakt", want tegen iedereen tegen wie je aangifte doet wordt letterlijk gepakt of opgepakt.... lol
pi_138599581
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 01:42 schreef fokker1982 het volgende:

[..]

En omdat ze het moeilijk hebben, moeten ze maar weg?
Ik vind het niet meer leuk hier, dan ga ik ergens anders kijken.

Niets gek aan toch, doen meer mensen.
pi_138599586
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 01:45 schreef fokker1982 het volgende:

[..]

"gepakt", want tegen iedereen tegen wie je aangifte doet wordt letterlijk gepakt of opgepakt.... lol
Gelukkig niet, maar aangifte doen houdt in dat jij daar om vraagt.
pi_138599587
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 01:44 schreef heiden6 het volgende:

[..]

NIiet. (Het IS geweld.)
dan raad ik je aan te emigreren, naar saudi arabie oid. daar kun je volgens mij geen aangifte doen. Laat je ons hier weten hoe dat gaat?
pi_138599589
quote:
5s.gif Op maandag 7 april 2014 01:44 schreef sig000 het volgende:

[..]

Dat kan toch gewoon? Of je er iets mee gaat bereiken is de vraag.
Ja, je kunt je overal wel beledigd door voelen.
pi_138599593
quote:
1s.gif Op maandag 7 april 2014 01:45 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Ik vind het niet meer leuk hier, dan ga ik ergens anders kijken.

Niets gek aan toch, doen meer mensen.
Ja, en dat recht hebben ze, maar wij blijven :)
pi_138599601
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 01:45 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

aan het OM om te oordelen of er daadwerkelijk sprake is van een strafbaar feit. niet?
pi_138599607
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 01:45 schreef fokker1982 het volgende:

[..]

dan raad ik je aan te emigreren, naar saudi arabie oid. daar kun je volgens mij geen aangifte doen. Laat je ons hier weten hoe dat gaat?
Dat is een land waar mensen met geweld de mond wordt gesnoerd, dus jij zou je er wel thuis voelen. Ik niet. Overigens voegt deze post van jou niets inhoudelijks toe, dus je verneukt je eigen topic.
pi_138599611
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 01:47 schreef fokker1982 het volgende:

[..]

aan het OM om te oordelen of er daadwerkelijk sprake is van een strafbaar feit. niet?
En dan?
pi_138599622
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 01:47 schreef heiden6 het volgende:
at is een land waar mensen met geweld de mond wordt gesnoerd, dus jij zou je er wel thuis voelen.
Ah!! geweld in Saudi arabie is hetzelfde als aangifte doen in democratisch NL? Ik weet nu zeker dat je niet spoort. doeg :W :W :W :W :W :W
pi_138599625
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 01:45 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Wanneer er dan een politiewerknemer de moeite neemt om die aangifte in te voeren komt ie vervolgens ergens onder in de la.
pi_138599639
quote:
3s.gif Op maandag 7 april 2014 01:49 schreef sig000 het volgende:
oeren komt ie vervolgens ergens onder in de la.
Ja en? Neemt niet weg dat ze verplicht zijn die aangifte op te nemen. dan ben ik al blij.
pi_138599642
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 01:48 schreef fokker1982 het volgende:

[..]

Ah!! geweld in Saudi arabie is hetzelfde als aangifte doen in democratisch NL? Ik weet nu zeker dat je niet spoort. doeg :W :W :W :W :W :W
Iemand met geweld de mond snoeren is hetzelfde, ongeacht waar je je bevindt.

Derde keer dat ik je moet vragen om mij niet uit te schelden... Ik voel mij beledigd, maar omdat ik andere mensen en hun recht op een eigen mening en het uiten daarvan erken, doe ik geen aangifte tegen je.
pi_138599648
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 01:49 schreef fokker1982 het volgende:

[..]

Ja en? Neemt niet weg dat ze verplicht zijn die aangifte op te nemen. dan ben ik al blij.
Ga je gang.
pi_138599665
quote:
14s.gif Op maandag 7 april 2014 01:50 schreef sig000 het volgende:

[..]

Ga je gang.
Doe ik :)
pi_138599674
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 01:43 schreef fokker1982 het volgende:

[..]

Als jij aangifte wil gaan doen, is dat jou goed recht.

Net als ik, en anderen hier, het recht hebben om dit achterbaks te vinden.

Je laat een ander de ijzers uit het vuur halen.
Beetje last van de, inmiddels, beroemde lange tenen.

Waar die collega jou 10 jaar respect heeft getoond door privezaken niet in het werk te betrekken, ga jij de bom laten barsten wat voor een enorme onrust op de werkvloer gaat zorgen.
pi_138599680
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 01:47 schreef fokker1982 het volgende:

[..]

Tuurlijk. Moet je lekker doen joh, als je denkt dat het nut heeft.
pi_138599697
quote:
1s.gif Op maandag 7 april 2014 01:52 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Als jij aangifte wil gaan doen, is dat jou goed recht.

Net als ik, en anderen hier, het recht hebben om dit achterbaks te vinden.

Je laat een ander de ijzers uit het vuur halen.
Beetje last van de, inmiddels, beroemde lange tenen.

Waar die collega jou 10 jaar respect heeft getoond door privezaken niet in het werk te betrekken, ga jij de bom laten barsten wat voor een enorme onrust op de werkvloer gaat zorgen.
Nee hoor, tenzij zij het nodig vind om dit met andere collegas te spreken.
pi_138599701
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 01:52 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Tuurlijk. Moet je lekker doen joh, als je denkt dat het nut heeft.
Nogmaals: 100e keer lijkt het: voor mij heeft het nu.
pi_138599703
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 01:51 schreef fokker1982 het volgende:

[..]

Doe ik :)
Je wordt wat verveeld aangekeken dan met blik van, "alweer tijdverspilling maar goed ik krijg mijn salaris wel"
pi_138599708
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 01:54 schreef fokker1982 het volgende:

[..]

Nogmaals: 100e keer lijkt het: voor mij heeft het nu.
Nou, dan is het toch duidelijk wat je moet doen?
pi_138599709
quote:
3s.gif Op maandag 7 april 2014 01:54 schreef sig000 het volgende:

[..]

Je wordt wat verveeld aangekeken dan met blik van, "alweer tijdverspilling maar goed ik krijg mijn salaris wel"
zolang ik maar een getekende kopie van het proces verbaal krijg.
pi_138599712
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 01:55 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Nou, dan is het toch duidelijk wat je moet doen?
zeker :)
pi_138599724
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 01:53 schreef fokker1982 het volgende:

[..]

Nee hoor, tenzij zij het nodig vind om dit met andere collegas te spreken.
En weer de verantwoordelijkheid wegschuiven...
pi_138599730
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 01:55 schreef fokker1982 het volgende:

[..]

zolang ik maar een getekende kopie van het proces verbaal krijg.
Ik heb geen idee of ze dat doen, zou me niet verbazen als het niet zo is.
pi_138599747
quote:
1s.gif Op maandag 7 april 2014 01:56 schreef Kanjer het volgende:

[..]

En weer de verantwoordelijkheid wegschuiven...
Ik doe aangifte als burger tegen een andere burger, als zij het nodig vind dit op werk te bespreken dan kan mij toch niet volledig verweten worden dat de sfeer verziekt wordt...

maar hoe dan ook, we verschillen in mening. Ik zal doen wat mij het beste lijkt. bedankt voor je tijd.
trusten1
pi_138599750
quote:
5s.gif Op maandag 7 april 2014 01:56 schreef sig000 het volgende:

[..]

Ik heb geen idee of ze dat doen, zou me niet verbazen als het niet zo is.
Dan zien we dat wel weer: OM aanschrijven vanwege weigering opname aangifte oid.
pi_138599758
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 01:58 schreef fokker1982 het volgende:

[..]

Dan zien we dat wel weer, OM aanschrijven vanwege weigering opname aangifte oid.
Voor je het weet heb je er een dagtaak aan.
pi_138599776
quote:
2s.gif Op maandag 7 april 2014 01:59 schreef sig000 het volgende:

[..]

Voor je het weet heb je er een dagtaak aan.
nee hoor, 1 situatie, 1 aangifte. Laten we niet overdrijven.
pi_138599801
quote:
hi,

r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_138599820
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 02:06 schreef r_one het volgende:

eng :), maar ik denk dat BlueMage je dankbaar is.
pi_138599832
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 02:05 schreef fokker1982 het volgende:

[..]

:W :W :W
Echt he? De OP weghalen omdat niet iedereen het met je eens is????

Je zal wel met vroegpensioen willen, over de ruggen van je collega's en, natuurlijk, de standaard ingredienten, racisme en discriminatie.
  maandag 7 april 2014 @ 02:11:41 #224
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_138599836
Tsja ik zou me er verder niet mee bemoeien wat die collega in z'n eigen tijd doet, behalve er eens hartelijk om lachen als ie zo'n stormfrontachtige site zou beheren en dan verder gaan met m'n leven. Als de sfeer op je werk goed is verder dan boeiend.
Hallon!
pi_138599841
quote:
1s.gif Op maandag 7 april 2014 02:10 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Echt he? De OP weghalen omdat niet iedereen het met je eens is????

Je zal wel met vroegpensioen willen, over de ruggen van je collega's en, natuurlijk, de standaard ingredienten, racisme en discriminatie.
huh, dat allemaal omdat ik de openingspost delete? lol...ziek persoon dat je bent. Standaard ingrediënten? ja ik hoor het al. doeeeeg
pi_138599853
quote:
7s.gif Op maandag 7 april 2014 02:11 schreef BlueMage het volgende:
Tsja ik zou me er verder niet mee bemoeien wat die collega in z'n eigen tijd doet, behalve er eens hartelijk om lachen als ie zo'n stormfrontachtige site zou beheren en dan verder gaan met m'n leven. Als de sfeer op je werk goed is verder dan boeiend.
Daar is het nu helaas te laat voor. Ik zal het aankaarten, wel buiten werk, en ik zal aangifte tegen haar doen.
pi_138599855
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 02:12 schreef fokker1982 het volgende:

[..]

huh, dat allemaal omdat ik de openingspost delete?
Met welk doel eigenlijk?
.
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
  maandag 7 april 2014 @ 02:16:48 #228
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_138599858
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 02:14 schreef fokker1982 het volgende:

[..]

Daar is het nu helaas te laat voor. Ik zal het aankaarten, wel buiten werk, en ik zal aangifte tegen haar doen.
Veel succes met het vinden van 'n nieuwe baan, dat is tegenwoordig nog niet zo eenvoudig.
Hallon!
pi_138599860
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 02:15 schreef r_one het volgende:

[..]

Met welk doel eigenlijk?
Ik dacht dat ik hiermee het topic kon verwijderen, fok werkt helaas net anders.
pi_138599862
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 02:15 schreef r_one het volgende:

[..]

Met welk doel eigenlijk?
Net zoals die aangifte, zinloos.
pi_138599865
quote:
17s.gif Op maandag 7 april 2014 02:16 schreef BlueMage het volgende:

[..]

Veel succes met het vinden van 'n nieuwe baan, dat is tegenwoordig nog niet zo eenvoudig.
haha, bedankt voor de 'waarschuwing' ... nee ik laat me niet bang maken. doegg
pi_138599867
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 02:17 schreef fokker1982 het volgende:

[..]

Ik dacht dat ik hiermee het topic kon verwijderen,
Met welk doel eigenlijk?
.
pi_138599868
quote:
2s.gif Op maandag 7 april 2014 02:17 schreef sig000 het volgende:

[..]

Net zoals die aangifte, zinloos.
zinloos is jouw mening/perceptie of whatever, betekent niet dat het mn goed recht is :)
pi_138599869
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 02:18 schreef fokker1982 het volgende:

[..]

zinloos is jouw mening/perceptie of whatever, betekent niet dat het mn goed recht is :)
Ja dat is in de mode tegenwoordig.
pi_138599870
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 02:18 schreef r_one het volgende:

[..]

Met welk doel eigenlijk?
omdat ik mn antwoorden al heb en ik de posts negatief vind. met welk doel ben jij opeens actief hier? Heb je ontopic iets toe te voegen?
pi_138599871
quote:
14s.gif Op maandag 7 april 2014 02:19 schreef sig000 het volgende:

[..]

Ja dat is in de mode tegenwoordig.
ga met de 'mode mee' dan wss. trusten
pi_138599873
OP weghalen mag niet. Zal wel even in FB vragen of het terug kan worden gezet. :)
Zou een mooie boel worden als iedereen dat zomaar doet.
pi_138599878
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 02:19 schreef fokker1982 het volgende:

[..]

omdat ik mn antwoorden al heb en ik de posts negatief vind.
Je bedoelt: je krijgt niet de antwoorden die je graag zou willen horen.
quote:
met welk doel ben jij opeens actief hier? Heb je ontopic iets toe te voegen?
Ach, ik kom zo nu en dan wel eens in een WGR-topic aankakken. Meestal heb ik niks toe te voegen.
.
pi_138599881
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 02:20 schreef Syntos het volgende:
OP weghalen mag niet. Zal wel even in FB vragen of het terug kan worden gezet. :)
lol oke dan doe je dat, ik dacht dat daarmee het gehele topic weg zou zijn, helaas niet het geval!
pi_138599882
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 02:20 schreef Syntos het volgende:
Heb ik al lang gedaan :P
pi_138599886
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 02:21 schreef r_one het volgende:

[..]

Je bedoelt: je krijgt niet de antwoorden die je graag zou willen horen.

[..]

Ach, ik kom zo nu en dan wel eens in een WGR-topic aankakken.
Nee, dat zeg jij. Ik zei: de posts werden me te negatief. Ga me ajb geen woorden in de mond leggen.
pi_138599889
Het begint weer mooie backfire te worden. :P
pi_138599890
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 02:22 schreef fokker1982 het volgende:

[..]

Nee, dat zeg jij. Ik zei: de posts werden me te negatief. Ga me ajb geen woorden in de mond leggen.
Ik zei niet wat je zei, ik zei wat je, eigenlijk, bedoelt.
.
pi_138599891
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 02:21 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Heb ik al lang gedaan :P
Ik zal em zelf ff terugzetten, hoop dat je blij bent en lekker kunt gaan slapen :).

o kut ben ik toch nog aan het reageren op je posts.
pi_138599898
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 02:22 schreef r_one het volgende:

[..]

Ik zei niet wat je zei, ik zei wat je, eigenlijk, bedoelt.
Ik bedoel: de posts werden me te negatief. Ik bedoel NIET: Ik krijg niet de antwoorden die ik graag zou wil horen.

zo beter?
pi_138599901
quote:
6s.gif Op maandag 7 april 2014 02:22 schreef sig000 het volgende:
Het begint weer mooie backfire te worden. :P
lol, hoezo?

op bepaalde fora kun je dmv het wijzigen van de openingspost het gehele topic verwijderen, hier niet. jammer maar boeiend verder...
pi_138599907
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 02:24 schreef fokker1982 het volgende:

[..]

Ik bedoel: de posts werden me te negatief. Ik bedoel NIET: Ik krijg niet de antwoorden die ik graag zou wil horen.

zo beter?
Nee, niks beter. Als de posts je te negatief worden, wil je graag positievere antwoorden horen. Toch?
.
pi_138599911
Ik wens de agenten vast sterkte toe met dit gezemel _O-
pi_138599912
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 02:25 schreef fokker1982 het volgende:

[..]

lol, hoezo?

De manier van omgang met collega's wordt niet erg op prijs gesteld ben je inmiddels achter gekomen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-04-2014 02:27:58 ]
pi_138599929
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 02:26 schreef r_one het volgende:

[..]

Nee, niks beter. Als de posts je te negatief worden, wil je graag positievere antwoorden horen. Toch?
....

Nee hoor, ik vind de reacties simpelweg offtopic, negatief en soms zelfs aanvallend. Dit betekent niet dat ik dingen wil lezen die ik nu niet te lezen krijg... ik zeg alleen dat ik de dingen die ik nu lees niet wil lezen. probeerde topic te sluiten, lukte niet. klaar. gaan we hier een discussie over hebben?
pi_138599934
quote:
2s.gif Op maandag 7 april 2014 02:26 schreef Nemephis het volgende:
Ik wens de agenten vast sterkte toe met dit gezemel _O-
ze sterkte wensen doe je via politie.nl ok? niet hier
pi_138599937
quote:
3s.gif Op maandag 7 april 2014 02:27 schreef sig000 het volgende:

[..]

De manier van omgang met collega's wordt niet erg op prijs gesteld ben je inmiddels achter gekomen.
Door die collega's zelf? of door Fokkers om half 3 snachts?
pi_138599944
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 02:31 schreef fokker1982 het volgende:

[..]

Door die collega's zelf? of door Fokkers om half 3 snachts?
Vraag het aan je collega's wanneer je de meningen hier niet vertrouwd.
pi_138599948
quote:
3s.gif Op maandag 7 april 2014 02:32 schreef sig000 het volgende:

[..]

Vraag het aan je collega's wanneer je de meningen hier niet vertrouwd.
Nee danke.
pi_138599951
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 02:33 schreef fokker1982 het volgende:

[..]

Nee danke.
Wat een verrassing dat je weer de confrontatie niet aandurft.
pi_138599957
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 02:30 schreef fokker1982 het volgende:

[..]

....

Nee hoor, ik vind de reacties simpelweg offtopic, negatief en soms zelfs aanvallend. Dit betekent niet dat ik dingen wil lezen die ik nu niet te lezen krijg... ik zeg alleen dat ik de dingen die ik nu lees niet wil lezen. probeerde topic te sluiten, lukte niet. klaar. gaan we hier een discussie over hebben?
Oftewel, dat waren de antwoorden die je niet graag zou willen horen (of lezen). Correct?
.
pi_138599962
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 02:34 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Wat een verrassing dat je weer de confrontatie niet aandurft.
Waarom zou ik in godsnaam collega's willen betrekken in iets waarin ik de desbetreffende collega niet eens over heb geïnformeerd. Ben je dronken? of het is je gewoon je iq die een beetje aan de lage kant is.
pi_138599968
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 02:35 schreef fokker1982 het volgende:

[..]

Waarom zou ik in godsnaam collega's willen betrekken in iets waarin ik de desbetreffende collega niet eens over heb geïnformeerd. Ben je dronken? of het is je gewoon je iq die een beetje aan de lage kant is.
Heb geprobeerd om je serieus te nemen maar nu haak ik af. :{w
pi_138599969
quote:

[..]

Hele goede vraag, waarom bespreek je het niet gewoon met de persoon in kwestie zoals het hoort?

Ik moet lachen om de rest van je post, want zelfs met flink wat wijn in mijn mik kan ik nog fatsoenlijk schrijven, terwijl jij nuchter al faalt op het gebied van interpunctie.
pi_138599981
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 02:35 schreef r_one het volgende:

[..]

Oftewel, dat waren de antwoorden die je niet graag zou willen horen (of lezen). Correct?
correct.
pi_138599982
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 02:37 schreef heiden6 het volgende:

Hele goede vraag, waarom bespreek je het niet gewoon met de persoon in kwestie zoals het hoort?

TS is niet serieus te nemen maar wel een goede raad.
pi_138599989
Fijn allemaal deze tegenreacties. Ik ga nog steeds aangifte doen, dit is btw mn laatste reactie hier.

doegdoeg trusten.
pi_138599992
Wat een anti-climax. :{w
pi_138600001
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 02:42 schreef fokker1982 het volgende:
Fijn allemaal deze tegenreacties. Ik ga nog steeds aangifte doen, dit is btw mn laatste reactie hier.

doegdoeg trusten.
Toedeledoki
pi_138600003
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 02:40 schreef fokker1982 het volgende:

[..]

correct.
En dus níet de antwoorden die je wél graag zou willen horen (of lezen). Correct?
.
pi_138600071
Serieus, achterbakse acties zoals de jouwe zijn koren op de molen van de pvv aanhanger. Je verziekt het voor andere allochtonen op deze manier. Ik hoop echt dat als dit je je baan kost dat je verwijtbaar werkeloos word en geen uitkering krijgt. Als je in een opwelling van boosheid aangifte had gedaan dan had ik daar begrip voor. Je hebt tig redenen gehoord waarom het geen goed idee is. Jammer ook dat je niet vrouw genoeg bent om je collega zelf aan te spreken en daar wat drogredenen voor aansleept.
pi_138600080
Dat je je meerdere aanspreekt omdat je je erg ongemakkelijk voelt bij de situatie vind ik dan wel weer prima maar dat heb je al gedaan.
pi_138600427
Als de werkgever dit een prive aangelegenheid vindt dan doe je toch lekker aangiften in prive tijd. :s)
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_138600463
quote:

[..]

Je bent eigenlijk best wel sneaky bezig. Je stelt de wg op de hoogte (misschien in de hoop dat je collega ontslagen zal worden ?) maar vervolgens durf je diegene zelf niet te confronteren met zijn privé leven op het werk omdat je bang bent voor consequenties. Nogal dubbel, zeker omdat je zelf blijkbaar geen probleem hebt met de consequenties voor je collega.
pi_138600470
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 02:42 schreef fokker1982 het volgende:

doegdoeg trusten.
En als je echt staat achter je aangifte en een verschil wil maken doe je dat met open vizier. Wat je nu doet is nogal zinloos en sneaky.
  maandag 7 april 2014 @ 10:47:31 #271
37769 erodome
Zweefteef
pi_138603502
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 01:07 schreef Syntos het volgende:
Hij werkt al 10 jaar samen met haar, is dat dan nog niet duidelijk?
  maandag 7 april 2014 @ 10:51:45 #272
37769 erodome
Zweefteef
pi_138603598
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 01:20 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Ach kom, sommige dingen zijn gewoon beledigend en dat gaat dan verder dan perceptie.
Het is lastig oordelen zonder die site te kennen, maar voor hetzelfde geld gaat het wel gewoon echt te ver.
  maandag 7 april 2014 @ 11:10:02 #273
403884 newguy3000
nieuwer dan 2000
pi_138603968
gewoon klagen bij het CRM. Kan telefonisch, via email en voor de echte hardcoredigibeet zelfs via de post.

Wilt u weten of u met uw klacht bij het College een procedure kunt starten? Of wilt u eerst wilt weten of er nog andere oplossingen zijn? Of wilt u alleen melding doen van een geval van discriminatie? Bel het College: 030-8883888 (iedere werkdag van 10 tot 16 uur) of mail naar info@mensenrechten.nl.

Er zijn twee opties voor het indienen van een klacht om een procedure te starten bij het College:

Digitaal
Dien uw klacht in via het klachtenformulier op deze website.

College voor de Rechten van de Mens
Postbus 16001
3500DA Utrecht
Vergeet daarbij niet uw telefoonnummer en adres te vermelden

edit: http://form.mensenrechten.nl/klachtindienen
kijk maar
  maandag 7 april 2014 @ 11:16:31 #274
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_138604128
Dus de collega is openlijk PVV-lid, treedt ook op als woordvoerder (?) (TS zag haar op televisie) en de leidinggevende was van deze activiteiten niet op de hoogte? En die website van haar, daarvan is voor iedereen te zien dat zij daarvoor de verantwoordelijke is?

Afhankelijk van het werkveld van TS zou de werkgever hieraan nog wel consequenties kunnen verbinden.
The love you take is equal to the love you make.
pi_138604954
Gevalletje lange tenen lijkt me. Je wilt geen link geven zodat we er zelf over oordelen, oftewel ergens kriebelt het bij jou dat wij het waarschijnlijk geen haatzaaien/aanzetten tot geweld vinden.

Verder zijn er wel duizenden sites op internet die je als beledigd kan opvatten. Dat zo'n site door een collega wordt beheerd maakt geen bal uit. De beheerder zou ook je dokter, tandarts, e.d. kunnen zijn. Doe je dan ook aangifte van je huilie huilie?

Ik zal nooit Wilders stemmen en zijn minder minder uitspraak is op zijn minst gezegd onhandig, maar ook dat valt onder vrijheid van meningsuiting.

Het recht om niet beledigd te worden bestaat niet.

[ Bericht 2% gewijzigd door Devion op 07-04-2014 11:59:12 ]
“Death does not concern us, because as long as we exist, death is not here. And when it does come, we no longer exist.”
- Epicurus
pi_138612251
Heeft iemand trouwens al betreffend pvv lid gevonden? :')
pi_138613328
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 15:17 schreef Maax het volgende:
De PVV heeft geen leden anders dan Wilders.
pi_138613441
TS het zal sterk afhangen van de ernst van de teksten en in hoeverre de collega daarvoor verantwoordelijk is. als jij weet dat jouw collega in het openbaar discriminerende en racistische uitlatingen doet zou ik toch nogmaals jouw leidinggevende daarop aanspreken. Je moet immers wel met haar kunnen samenwerken en dat lijkt mij in dat geval erg lastig. De werkgever heeft de plicht jou te vrijwaren van dergelijke zaken en dat de uitlatingen privé zijn gedaan doet niets af aan het feit dat het op jouw werk wel confronterend is.

Mocht dat niet helpen en werkgever houdt vol dat privé privé is dan kun je aangifte doen, privé is immers privé.
pi_138613497
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 15:17 schreef Maax het volgende:
Zou niet zo moeilijk moeten zijn.

Kortgeleden opgerichte website, volgens ts 250.000 leden, best veel, op tv geweest...
pi_138613706
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 11:16 schreef Lienekien het volgende:
Dus de collega is openlijk PVV-lid, treedt ook op als woordvoerder (?) (TS zag haar op televisie) en de leidinggevende was van deze activiteiten niet op de hoogte? En die website van haar, daarvan is voor iedereen te zien dat zij daarvoor de verantwoordelijke is?

Afhankelijk van het werkveld van TS zou de werkgever hieraan nog wel consequenties kunnen verbinden.
Ik ben benieuwd op basis waarvan de werkgever consequenties hieraan wil verbinden. Het is niet zo dat je ontslagen kan en mag worden omdat je een politieke partij aanhangt.
pi_138613721
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 15:49 schreef Wespensteek het volgende:
TS het zal sterk afhangen van de ernst van de teksten en in hoeverre de collega daarvoor verantwoordelijk is. als jij weet dat jouw collega in het openbaar discriminerende en racistische uitlatingen doet zou ik toch nogmaals jouw leidinggevende daarop aanspreken. Je moet immers wel met haar kunnen samenwerken en dat lijkt mij in dat geval erg lastig. De werkgever heeft de plicht jou te vrijwaren van dergelijke zaken en dat de uitlatingen privé zijn gedaan doet niets af aan het feit dat het op jouw werk wel confronterend is.

Mocht dat niet helpen en werkgever houdt vol dat privé privé is dan kun je aangifte doen, privé is immers privé.
Haar collega heeft het toch buiten de werksfeer gehouden? 10 jaar prima samengewerkt zegt ze.
Zij wil nu de knuppel in het hoenderhok gooien.

Wat iemand prive doet is toch zijn eigen zaak?

Ik vind het vooral zwak dat ts de zaak niet zelf durft aan te kaarten bij haar collega maar direct naar een meedere en/of politie gaat, erg flauw na 10 jaar probleemloos samenwerken.
pi_138613755
quote:
1s.gif Op maandag 7 april 2014 15:58 schreef Kanjer het volgende:
Wat iemand prive doet is toch zijn eigen zaak?
nee tuurlijk niet. Als je privé een collega in elkaar slaat heeft dat toch ook gevolgen voor de werksfeer.
pi_138613791
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 15:58 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

nee tuurlijk niet. Als je privé een collega in elkaar slaat heeft dat toch ook gevolgen voor de werksfeer.
Goede vergelijking.
pi_138613816
quote:

[..]

In dat geval is er sprake van een overtreding. Ik ben benieuwd op basis waarvan de TS nu poogt haar collega eruit te werken.
pi_138613909
quote:

[..]

Ja, maar dat is direct en persoonlijk.

Ik vind een ts die internet afstruint, iets vind wat haar niet bevalt en dan niet even het gesprek aangaat, van een iets andere orde.
pi_138613923
quote:
7s.gif Op maandag 7 april 2014 16:00 schreef Scorpie het volgende:

[..]

In dat geval is er sprake van een overtreding. Ik ben benieuwd op basis waarvan de TS nu poogt haar collega eruit te werken.
Ik ook maar de link wordt niet gegeven geloof ik, dus zal het afhangen van de ernst en de verantwoordelijkheid van de collega.
pi_138613961
quote:
7s.gif Op maandag 7 april 2014 16:00 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Of voor zichzelf een onwerkbare sfeer aan het creeren is en hoopt op ontslag/schadevergoeding, zou niet de eerste keer zijn.
pi_138614040
quote:
1s.gif Op maandag 7 april 2014 16:02 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Ja, maar dat is direct en persoonlijk.

Ik vind een ts die internet afstruint, iets vind wat haar niet bevalt en dan niet even het gesprek aangaat, van een iets andere orde.
Discriminatie en racisme is ook heel persoonlijk. Je kunt niet alle Marokkanen beledigen en dan later zeggen dat het niet jouw Marokkaanse collega betreft.
pi_138614127
quote:
1s.gif Op maandag 7 april 2014 16:04 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Of voor zichzelf een onwerkbare sfeer aan het creeren is en hoopt op ontslag/schadevergoeding, zou niet de eerste keer zijn.
Of dat wil die beheerder van die website?
  maandag 7 april 2014 @ 16:10:31 #290
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_138614249
quote:
7s.gif Op maandag 7 april 2014 15:57 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd op basis waarvan de werkgever consequenties hieraan wil verbinden. Het is niet zo dat je ontslagen kan en mag worden omdat je een politieke partij aanhangt.
Niet omdat ze de PVV aanhangt, wel als ze onder dan mom kwalijke zaken op internet zet. Dat zou in bepaalde gevallen het organisatiebelang kunnen schaden.
The love you take is equal to the love you make.
pi_138614262
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 16:06 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Discriminatie en racisme is ook heel persoonlijk. Je kunt niet alle Marokkanen beledigen en dan later zeggen dat het niet jouw Marokkaanse collega betreft.
Zal afhangen van de website, maar die hebben we helaas niet...
pi_138614370
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 16:08 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Of dat wil die beheerder van die website?
Lijkt mij niet.

Die heeft het volgens ts volledig stil gehouden en gewoon met ts omgegaan.

Beetje omslachtige manier anders, gaan zitten wachten totdat een collega het ontdekt, hopen dat die er werk van maakt...

Ligt niet voor de hand.
pi_138614430
quote:
1s.gif Op maandag 7 april 2014 16:10 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Zal afhangen van de website, maar die hebben we helaas niet...
Dat klopt maar dat schreef ik meteen al. In elk geval is er al een uitspraak van een rechter waarin op internet gezette discriminerende teksten als reden werd gezien voor terecht ontslag, de vergoeding naar werknemer was minimaal.
pi_138614560
quote:
1s.gif Op maandag 7 april 2014 16:13 schreef Kanjer het volgende:
Ligt niet voor de hand.
Net als dat TS een conflict uitlokt omdat die denkt een vergoeding te krijgen want die krijg je dan nauwelijks en nieuwe werk vinden wordt ook lastig.
pi_138614689
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 16:14 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Dat klopt maar dat schreef ik meteen al. In elk geval is er al een uitspraak van een rechter waarin op internet gezette discriminerende teksten als reden werd gezien voor terecht ontslag, de vergoeding naar werknemer was minimaal.
Als de werkgever er geen punt van maakt wat werknemer in privetijd doet, volgt er ook geen ontslag.
pi_138614753
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 16:18 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Net als dat TS een conflict uitlokt omdat die denkt een vergoeding te krijgen want die krijg je dan nauwelijks en nieuwe werk vinden wordt ook lastig.
Ook niet met de racisme en discriminatiekaart in je kwartet?
pi_138614813
quote:
1s.gif Op maandag 7 april 2014 16:21 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Als de werkgever er geen punt van maakt wat werknemer in privetijd doet, volgt er ook geen ontslag.
Mogelijk tot de werkgever duidelijk wordt dat het wel uitmaakt wat werknemer in privetijd doet, omdat iemand hem dat duidelijk maakt of werkgever zelf zaken zoekt omdat het goed uitkomt.
pi_138614828
quote:
1s.gif Op maandag 7 april 2014 16:22 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Ook niet met de racisme en discriminatiekaart in je kwartet?
Daar heeft werkgever zich niet schuldig aangemaakt.
pi_138615022
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 16:24 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Daar heeft werkgever zich niet schuldig aangemaakt.
Misschien wel als ts het gaat verkopen als verstoorde werkverhouding omdat werkgever geen actie onderneemt tegen collega.

Er zal een hoop onrust komen daar.
pi_138615219
quote:
1s.gif Op maandag 7 april 2014 16:28 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Misschien wel als ts het gaat verkopen als verstoorde werkverhouding omdat werkgever geen actie onderneemt tegen collega.

Er zal een hoop onrust komen daar.
Dat zou kunnen maar werkgever neemt dus ook het risico als die niet optreedt tegen openbare uitlatingen die echt niet door de beugel kunnen. Dan is de vergoeding ook terecht.
pi_138615725
Lapo
.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')