abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137923109
quote:
7s.gif Op woensdag 19 maart 2014 13:48 schreef remlof het volgende:

[..]

Heb je geen rijbewijs?
Nee :')
pi_137923185
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 13:43 schreef Igen het volgende:
Ik verveel me. Mijn paspoort krijg ik door omstandigheden pas later op de dag en daarom kan ik nog niet stemmen. :(
Je mag een ID-bewijs gebruiken dat tot 5 jaar verlopen is.
pi_137924025
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 13:57 schreef Kowloon het volgende:

[..]

Je mag een ID-bewijs gebruiken dat tot 5 jaar verlopen is.
Jup, een rijbewijs/id-kaart/paspoort van Nederland of een andere EU-lidstaat dat maximaal op 20 maart 2009 verliep is al prima! Een verblijfsvergunning ook trouwens.
pi_137924094
quote:
7s.gif Op woensdag 19 maart 2014 13:48 schreef remlof het volgende:

[..]

Heb je geen rijbewijs?
Jammer dat het zoveel geld kost.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_137924111
De SP heeft een stem extra gekregen. Hopelijk krijgt de VVD er niet al teveel, zeker niet met de hervormingen die erdoor gedrukt zijn vanuit Den Haag.
#NoDAPL
pi_137924746
Zo snel mogelijk het land failliet, dat wil Bram.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
  Moderator woensdag 19 maart 2014 @ 15:01:26 #157
9859 crew  Karina
Woman
pi_137925315
AT5 twitterde op woensdag 19-03-2014 om 14:58:02 Een man in nikab probeerde vandaag als vrouw te stemmen in West. Toen hij ontdekt werd rende hij weg. #020kiest http://t.co/P7GH58l1Oi reageer retweet
:')
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_137925320
quote:
14s.gif Op woensdag 19 maart 2014 14:44 schreef waht het volgende:
Zo snel mogelijk het land failliet, dat wil Bram.
Hoog tijd dat jij eens dat wetenschappelijke onderzoek leest wat laat zien dat er positieve correlaties zijn tussen alle denkbare positieve zaken en minder sociale ongelijkheid zolang je niet doorslaat naar communisme.
Zelfs de SP is niet communistisch en de SP krijgt het toch niet in haar uppie voor het zeggen dus het is goed als het linkse geluid wat sterker wordt vertegenwoordigd.
#NoDAPL
  woensdag 19 maart 2014 @ 16:23:41 #159
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_137928087
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 11:32 schreef 0ne_of_the_few het volgende:

[..]

Yep! Woon er nu ruim drie jaar.
Had mij ook opgegeven, als plaatsvervangend voorzitter. Als bestuurskundige moet dat kunnen. :7
Was misgegaan ergens. Meerdere keren mailen/bellen voicemail inspreken. Na de vraag of ik reserve wilde zijn niks meer dan doodse stilte. Goede manier van omgaan met burgers is dat :X

Naja, misschien dat ik echt reserve ben en voor de volgende shift mag opdraven. Anders in mei. Lijkt mij ook leuk, dus veel plezier! *O*

Overigens zelf gisteren een code aan laten maken bij de helpdesk. Die waren het ook wel zat geloof ik. Verbaasd mij niets dat je al definitief bevestigd bent voor de cursus.
Ik hoorde dat een van de stemlokalen daar een uurtje later open was omdat de gehele bezetting zich collectief verslapen had :')
pi_137928186
Turkse PvdA'er in Harderwijk begint bij voldoende voorkeurstemmen voor zichzelf

Indien Ibrahim Karayavuz, kandidaat-raadslid voor de PvdA Harderwijk, deze woensdag voldoende voorkeurstemmen haalt, stapt hij per direct uit de partij en gaat hij in z'n eentje verder. Dat heeft hij laten weten aan deze krant.

Reden achter de breuk is dat de Turkse gemeenschap in Harderwijk de lokale PvdA 'helemaal zat' is. "Elke vier jaar wordt een nieuwe Turkse kandidaat naar voren geschoven", weet Karayavuz, die sinds 2010 raadslid is namens de PvdA "Dat is een mechanisme dat zich telkens blijft herhalen." Het probleem, zo stelt Karayavuz, is echter dat die persoon nooit hogerop kan komen binnen de fractie. Diegene blijft een bijrol vervullen. Bij veel Harderwijker Turken bestaat het idee dat kandidaten uit hun gemeenschap enkel en alleen worden gebruikt als stemmentrekker. "Je moet beseffen dat de Turken in Harderwijk stemmen op de persoon, en niet op de partij", vertelt Emin Karaslan, tot 2010 zelf raadslid namens de PvdA in Harderwijk. "Ze voelen geen speciale binding met de sociaal-democratie. Het gaat de gemeenschap er vooral om dat zij wordt vertegenwoordigd. Daarom wordt er standaard op een kandidaat uit de eigen gelederen gestemd."

Deze raadsverkiezingen heeft de PvdA de Turkse Zehra Sariaslan naar voren geschoven. Zij bezet de vierde plek op de kandidatenlijst. Huidig raadslid Karayavuz moet het doen met plek zeven. "Ik wil graag verder in de politiek. Maar veel leden uit onze gemeenschap zijn het vertrouwen in de PvdA verloren. Ze pikken het niet langer dat Turken worden gebruikt als stemmentrekker."

De PvdA Harderwijk wil niet al te uitgebreid ingaan op de mededeling van partijgenoot Ibrahim Karayavuz. 'De Partij van de Arbeid Harderwijk heeft kennis genomen van het besluit van Karayavuz', zo laten lijsttrekker Laurens de Kleine en partijvoorzitter Wilco Bos weten in een schriftelijke verklaring. 'Wij betreuren het dat hij uit ontevredenheid over zijn plek op de lijst zijn partij en de stad hiermee een slechte dienst bewijst'.

Op het moment zit de PvdA in Harderwijk met vier zetels in de gemeenteraad. Daarnaast maakt de partij deel uit van het college van burgemeester en wethouder. Lijsttrekker Laurens de Kleine is sinds 2010 wethouder. Hij heeft onder meer sociale zaken en kunst en cultuur in z'n portefeuille. Bij de komende gemeenteraadsverkiezingen is De Kleine opnieuw kandidaat-wethouder.
http://destentor.nl/regio(...)r-zichzelf-1.4272102
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  woensdag 19 maart 2014 @ 16:32:49 #161
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_137928396
Zo. De kankerverwekkende gifkikkers van de PVV hebben mijn stem in elk geval niet gekregen.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 19 maart 2014 @ 16:52:39 #162
862 Arcee
Look closer
pi_137929066
quote:
Planking tijdens het stemmen

Deze gemeenteraadsverkiezingen is het officieel toegestaan: planking tijdens het stemmen. Op Twitter zetten veel mensen foto’s van zichzelf waarop ze planken op stemhokjes: stemplankies.

In de buurt van Soest is ook een zogenaamde ronselfie gesignaleerd. Raadsleden poseren hierbij met geronselde stemfies om indruk te maken bij het electoraat.
Ronselfie. _O-
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 19 maart 2014 @ 16:52:57 #163
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_137929079
Ik neem aan dat dit ook het livetopic is voor vanavond.

_O_
pi_137929354
quote:
14s.gif Op woensdag 19 maart 2014 16:52 schreef Pino112 het volgende:
Ik neem aan dat dit ook het livetopic is voor vanavond.

[ afbeelding ]

_O_
Denk dat daar een apart live-topic voor komt.
pi_137929383
quote:
3s.gif Op woensdag 19 maart 2014 15:01 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Hoog tijd dat jij eens dat wetenschappelijke onderzoek leest wat laat zien dat er positieve correlaties zijn tussen alle denkbare positieve zaken en minder sociale ongelijkheid zolang je niet doorslaat naar communisme.
Zelfs de SP is niet communistisch en de SP krijgt het toch niet in haar uppie voor het zeggen dus het is goed als het linkse geluid wat sterker wordt vertegenwoordigd.
Daarnaast is in de economische wetenschap nu juist ook meer oren naar anticyclisch beleid. :)
pi_137929522
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 17:01 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Daarnaast is in de economische wetenschap nu juist ook meer oren naar anticyclisch beleid. :)
Gelukkig maar! Hopelijk luisteren de politici er naar en wordt onze economie bovenal weer stabieler. Zo'n gigantische boost als dat we in de jaren 90 en 0 hadden is leuk en aardig maar daar betalen we sinds 2008 wel de prijs voor. Dan maar liever een stabielere economie met een lagere boost en een minder erge recessie, als economen het ergens over eens zijn dan is het dat vooral stabiliteit belangrijk is, ze verschillen wel van mening over de vraag in welke mate de overheden de economie kunnen stabiliseren, de pessimisten komen met een hoop mitsen en maren variërende van kortzichtigheid en gebrek aan discipline bij politi tot een gebrek aan vermogen om op het juiste moment de juiste prikkel te geven.
#NoDAPL
  woensdag 19 maart 2014 @ 17:06:08 #167
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_137929550
Zo, ik ben afgelost op het stembureau. Opvallend deze keer is dat er nauwelijks opvallende zaken waren. Bijna iedereen had legitimatie bij zich, ook de volmachten waren meestal prima voor elkaar. De opkomst bij ons is vergelijkbaar met 2010. :).
pi_137929691
quote:
10s.gif Op woensdag 19 maart 2014 16:52 schreef Arcee het volgende:

[..]

Ronselfie. _O-
Het komt wat geforceerd over. :)
Dat planken vind ik best, het is onnozel maar ze doen er niemand kwaad mee en het is toch heel wat beter dan dat de verkiezingen helemaal niet leven bij de mensen.
#NoDAPL
pi_137929764
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 16:26 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Turkse PvdA'er in Harderwijk begint bij voldoende voorkeurstemmen voor zichzelf

Indien Ibrahim Karayavuz, kandidaat-raadslid voor de PvdA Harderwijk, deze woensdag voldoende voorkeurstemmen haalt, stapt hij per direct uit de partij en gaat hij in z'n eentje verder. Dat heeft hij laten weten aan deze krant.

Reden achter de breuk is dat de Turkse gemeenschap in Harderwijk de lokale PvdA 'helemaal zat' is. "Elke vier jaar wordt een nieuwe Turkse kandidaat naar voren geschoven", weet Karayavuz, die sinds 2010 raadslid is namens de PvdA "Dat is een mechanisme dat zich telkens blijft herhalen." Het probleem, zo stelt Karayavuz, is echter dat die persoon nooit hogerop kan komen binnen de fractie. Diegene blijft een bijrol vervullen. Bij veel Harderwijker Turken bestaat het idee dat kandidaten uit hun gemeenschap enkel en alleen worden gebruikt als stemmentrekker. "Je moet beseffen dat de Turken in Harderwijk stemmen op de persoon, en niet op de partij", vertelt Emin Karaslan, tot 2010 zelf raadslid namens de PvdA in Harderwijk. "Ze voelen geen speciale binding met de sociaal-democratie. Het gaat de gemeenschap er vooral om dat zij wordt vertegenwoordigd. Daarom wordt er standaard op een kandidaat uit de eigen gelederen gestemd."

Deze raadsverkiezingen heeft de PvdA de Turkse Zehra Sariaslan naar voren geschoven. Zij bezet de vierde plek op de kandidatenlijst. Huidig raadslid Karayavuz moet het doen met plek zeven. "Ik wil graag verder in de politiek. Maar veel leden uit onze gemeenschap zijn het vertrouwen in de PvdA verloren. Ze pikken het niet langer dat Turken worden gebruikt als stemmentrekker."

De PvdA Harderwijk wil niet al te uitgebreid ingaan op de mededeling van partijgenoot Ibrahim Karayavuz. 'De Partij van de Arbeid Harderwijk heeft kennis genomen van het besluit van Karayavuz', zo laten lijsttrekker Laurens de Kleine en partijvoorzitter Wilco Bos weten in een schriftelijke verklaring. 'Wij betreuren het dat hij uit ontevredenheid over zijn plek op de lijst zijn partij en de stad hiermee een slechte dienst bewijst'.

Op het moment zit de PvdA in Harderwijk met vier zetels in de gemeenteraad. Daarnaast maakt de partij deel uit van het college van burgemeester en wethouder. Lijsttrekker Laurens de Kleine is sinds 2010 wethouder. Hij heeft onder meer sociale zaken en kunst en cultuur in z'n portefeuille. Bij de komende gemeenteraadsverkiezingen is De Kleine opnieuw kandidaat-wethouder.
http://destentor.nl/regio(...)r-zichzelf-1.4272102
Heeft die beste Turk al eens overwogen dat ze "nooit" carrière maken omdat ze kwaliteit tekort komen en dat ze louter 4 jaar mee mogen doen omdat een Turkse naam op de lijst Turkse stemmers aantrekt? ;)
Lullig gezegd: de Turk omdat het moet.
#NoDAPL
pi_137929888
quote:
14s.gif Op woensdag 19 maart 2014 16:32 schreef Ringo het volgende:
Zo. De kankerverwekkende gifkikkers van de PVV hebben mijn stem in elk geval niet gekregen.
Mooi.
pi_137929965
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 17:12 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Heeft die beste Turk al eens overwogen dat ze "nooit" carrière maken omdat ze kwaliteit tekort komen en dat ze louter 4 jaar mee mogen doen omdat een Turkse naam op de lijst Turkse stemmers aantrekt? ;)
Lullig gezegd: de Turk omdat het moet.
Vast wel, ik gok dat het een opportunist is die gebruik maakt van de kansen die de PvdA hem biedt.
Dat de PvdA niet inziet dat het iemand zonder kwaliteiten of PvdA gedachtegoed is, die louter stemmen krijgt vanwege zijn Turkse nationaliteit, dat vind ik veel kwalijker.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_137930043
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 17:18 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Vast wel, ik gok dat het een opportunist is die gebruik maakt van de kansen die de PvdA hem biedt.
Dat de PvdA niet inziet dat het iemand zonder kwaliteiten of PvdA gedachtegoed is, die louter stemmen krijgt vanwege zijn Turkse nationaliteit, dat vind ik veel kwalijker.
Ik denk dat de PvdA-verantwoordelijken dat heel erg goed in de gaten hebben. Het risico als je dit doet is dat zo'n Turk omdat het moet dan op een gegeven moment kwaad wordt. Je kan dan toch beter iedereen de kans geven om zich goed te ontwikkelen en de beste mensen selecteren zonder überhaupt naar de nationaliteit te kijken, vind ik. Het is verder wat ondankbaar van die man dat hij het podium wat de PvdA bood wil misbruiken voor eigen gewin maar ik moet nog zien dat hij een zetel gaat krijgen als hij zelfstandig verder gaat. Zelfs al zou hij voldoende voorkeursstemmen krijgen, hoeveel van die mensen gaan de volgende ook op hem stemmen als zijn naam niet op de lijst staat. Ik vermoed dat veel Turkse kiezers die op hem stemmen gewoon op de hoogst geplaatste Turkse naam stemmen in het rijtje van PvdA-kandidaten en dat velen van hen de volgende keer op een andere PvdA-kandidaat met een Turkse naam stemmen als hij weg is.
#NoDAPL
pi_137930309
Ik ben nog zwevend, die verkiezingsdebatten zijn daar de oorzaak van.
pi_137938506
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 17:29 schreef Karzai het volgende:
Ik ben nog zwevend, die verkiezingsdebatten zijn daar de oorzaak van.
Het kan nog net zo'n beetje. :D
  woensdag 19 maart 2014 @ 22:07:03 #175
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_137944353
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 14:24 schreef Bram_van_Loon het volgende:
De SP heeft een stem extra gekregen. Hopelijk krijgt de VVD er niet al teveel, zeker niet met de hervormingen die erdoor gedrukt zijn vanuit Den Haag.
I'm with Bram.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_137946976
Net thuis. TV aan. Waar is Herman?
pi_137950623
Ik hoor net dat Dibi (dat opstandige Groenlink-lid) de stommiteit begin om Wilders met Hitler te vergelijken. En dit terwijl nog geen paar weken geleden een ander al die fout maakte en iedereen die er enig verstand van heeft waarschuwde dit nooit te doen aangezien je het altijd verliest. Sorry Dibi, hoe onnozel kan een mens zijn? Het is goed bedoeld maar doe dat nu niet. ;)
#NoDAPL
  woensdag 19 maart 2014 @ 23:52:35 #178
356891 Abed
hooggeleid
pi_137950660
Wiebelhoofdje
'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300
pi_137954350
Ben net thuis van het stembureau. Het was bij ons een absolute meerderheid van 50-60% voor Leefbaar Rotterdam, dat zijn Noord-Koreaanse uitslagen man! Had er wel begrip voor, want het was me ook een gure wijk.

Nu gauw kijken hoe het overal in Nederland gegaan is!
pi_137954569
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 01:36 schreef Kaas- het volgende:
Ben net thuis van het stembureau. Het was bij ons een absolute meerderheid van 50-60% voor Leefbaar Rotterdam, dat zijn Noord-Koreaanse uitslagen man! Had er wel begrip voor, want het was me ook een gure wijk.
Democratie werkt! De gevestigde partijen hadden niet de oplossingen voor bepaalde problemen dus kreeg LR de kans en blijkbaar zijn de mensen er tevreden over. Mooi toch?
#NoDAPL
pi_137954591
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 01:49 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Democratie werkt! De gevestigde partijen hadden niet de oplossingen voor bepaalde problemen dus kreeg LR de kans en blijkbaar zijn de mensen er tevreden over. Mooi toch?
LR is in Rotterdam gewoon een gevestigde partij (hoewel in de afgelopen periode buiten het college).
pi_137954635
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 01:51 schreef Kaas- het volgende:

[..]

LR is in Rotterdam gewoon een gevestigde partij (hoewel in de afgelopen periode buiten het college).
Ik weet het maar het is nog een hele jonge partij (ongeveer 10 jaar oud). Het is niet evident dat zo'n partij weer zoveel zetels krijgt.
#NoDAPL
  donderdag 20 maart 2014 @ 02:17:42 #183
365082 IPA35
Patriarch
pi_137954935
D66, D66 overal...

Maar één dorpje bleef dapper weerstand bieden:

quote:
De opkomst in de gemeente Neder-Betuwe was 11.416 (68,5%). Er zijn 19 zetels verdeeld:

SGP: 8 zetels (37,1%)
PvdA: 4 zetels (21,4%)
CDA: 3 zetels (14,3%)
Gemeentebelangen: 2 zetels (10,6%)
ChristenUnie: 1 zetel (6,7%)
VVD: 1 zetel (5,6%)
D66: 0 zetels (3,9%)
_O_
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_137955020
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 23:51 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Ik hoor net dat Dibi (dat opstandige Groenlink-lid) de stommiteit begin om Wilders met Hitler te vergelijken. En dit terwijl nog geen paar weken geleden een ander al die fout maakte en[i] iedereen die er enig verstand van heeft waarschuwde dit nooit te doen aangezien je het altijd verliest. [/i]Sorry Dibi, hoe onnozel kan een mens zijn? Het is goed bedoeld maar doe dat nu niet. ;)
Domme napraterij is dat, een grappig bedoelde quote over internetdiscussies doortrekken naar serieuze politiek. De vergelijking is best op zijn plaats, het is prima om je af en toe hard uit te spreken. Het zijn misselijkmakende uitspraken die doen denken aan de manier waarop in de jaren 30 ook een bevolkingsgroep als zondebok werd gebruikt en werd weggezet, gebaseerd op niets meer dan afkomst. Er is niets mis mee om daar op te wijzen. :)
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  donderdag 20 maart 2014 @ 02:32:03 #185
398044 0ne_of_the_few
Mate verslaafde
pi_137955060
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 01:36 schreef Kaas- het volgende:

Nu gauw kijken hoe het overal in Nederland gegaan is!
Waar zat je? Vond je het leuk om te doen?
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
pi_137955176
quote:
1s.gif Op donderdag 20 maart 2014 02:32 schreef 0ne_of_the_few het volgende:

[..]

Waar zat je? Vond je het leuk om te doen?
Ommoord. Ja erg leuk. ^O^ Zie er wel een beetje tegenop om straks weer van 13:00 tot 20:00 te gaan tellen echter... Gelukkig kan ik dan wel dichter bij huis.
pi_137955214
Je verbaast je op het stembureau trouwens wel over hoe onnozel sommige mensen zijn; er waren echt behoorlijk veel ongeldige stemmen. Gaan mensen rustig 3 hokjes inkleuren of een rode cirkel om de partijnaam heentrekken.

We hadden ook heel veel blanco stemmen voor de gebiedscommissies, omdat ca. 1 op de 5 helemaal niet bleek te weten dat ze daarop konden stemmen en nog nooit van de gebiedscommissies hadden gehoord.
  donderdag 20 maart 2014 @ 06:47:44 #188
225540 Pugg
Friends forever
pi_137955574
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 02:26 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Domme napraterij is dat, een grappig bedoelde quote over internetdiscussies doortrekken naar serieuze politiek. De vergelijking is best op zijn plaats, het is prima om je af en toe hard uit te spreken. Het zijn misselijkmakende uitspraken die doen denken aan de manier waarop in de jaren 30 ook een bevolkingsgroep als zondebok werd gebruikt en werd weggezet, gebaseerd op niets meer dan afkomst. Er is niets mis mee om daar op te wijzen. :)
_O_ _O_ _O_
  donderdag 20 maart 2014 @ 07:18:44 #189
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_137955705
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 02:17 schreef IPA35 het volgende:
D66, D66 overal...

Maar één dorpje bleef dapper weerstand bieden:

[..]

_O_
Zwarte kousen galore.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_137956044
quote:
SP spreekt van geweldige herwaardering

De winst die de SP lijkt te boeken is een herwaardering voor de partij. Dat zei Tweede Kamerlid Harry van Bommel in een eerste reactie op de prognose van de NOS. De socialisten staan op vier procentpunt winst en komen uit op bijna acht procent.

"Dit is een geweldige herwaardering voor de SP", zei van Bommel. Het laat zien dat de SP ook in crisistijd een sociaal beleid kan laten zien, zei hij. De prognose is verder een 'enorme afstraffing voor de regeringspartijen'. Zo verliest regeringspartij ruim een derde van de raadszetels. "Een enorme optater voor de PvdA", aldus Van Bommel.

De socialist hoopt verder dat zijn partij nu in de grote steden kan gaan besturen.

*O*

Ben gister vroeg naar bed gegaan. Na de prognose (waaruit bleek dat de SP zo'n 4 % omhoog is gegaan) geen zin om de hele avond naar politiek te kijken.
pi_137956884
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 13:43 schreef Igen het volgende:

[..]

[/quote]
Ik verveel me. Mijn paspoort krijg ik door omstandigheden pas later op de dag en daarom kan ik nog niet stemmen. :(
[/quote]

Of een oud paspoort dat verlopen is?
pi_137956920
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 08:01 schreef Gewas het volgende:

[..]

*O*

Ben gister vroeg naar bed gegaan. Na de prognose (waaruit bleek dat de SP zo'n 4 % omhoog is gegaan) geen zin om de hele avond naar politiek te kijken.
SP. :') _O-
  donderdag 20 maart 2014 @ 09:18:23 #193
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_137957247
In mijn gemeente de VVD nu de grootste, eerst nog een lokale partij maar die hebben 10% ingeleverd, schandaal van de wethouder die steekpenningen aangenomen had heeft vast niet meegeholpen.
VVD even groot gebleven, PvdA wat verloren en alle partijen die meegedaan hebben (maar liefst 7) hebben minstens een zetel gepakt.
pi_137957458
Leefbaar Rotterdam _O_
pi_137957901
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 09:27 schreef Leonos het volgende:
Leefbaar Rotterdam _O_
_O_
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_137958302
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 09:01 schreef waht het volgende:

[..]

SP. :') _O-
Dik gewonnen :).
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  Moderator / Redactie Sport donderdag 20 maart 2014 @ 10:01:33 #197
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_137958356
CDA trouwens groter qua % dan bij TK10.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  donderdag 20 maart 2014 @ 10:03:28 #198
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_137958413
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 10:01 schreef borisz het volgende:
CDA trouwens groter qua % dan bij TK10.
Da's best knap en toch ook wel onverwacht.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_137958580
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 10:03 schreef Perrin het volgende:

[..]

Da's best knap en toch ook wel onverwacht.
Vind ik niet. Bij de vorige 2de kamerverkiezingen hebben ze toch veel verloren.
  donderdag 20 maart 2014 @ 10:12:38 #200
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_137958685
D66 in Amsterdam lijkt zelfs op 16 uit te gaan komen in plaats van 15
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')