Ah!! geweld in Saudi arabie is hetzelfde als aangifte doen in democratisch NL? Ik weet nu zeker dat je niet spoort. doegquote:Op maandag 7 april 2014 01:47 schreef heiden6 het volgende:
at is een land waar mensen met geweld de mond wordt gesnoerd, dus jij zou je er wel thuis voelen.
Wanneer er dan een politiewerknemer de moeite neemt om die aangifte in te voeren komt ie vervolgens ergens onder in de la.quote:Op maandag 7 april 2014 01:45 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Ja, je kunt je overal wel beledigd door voelen.
Ja en? Neemt niet weg dat ze verplicht zijn die aangifte op te nemen. dan ben ik al blij.quote:Op maandag 7 april 2014 01:49 schreef sig000 het volgende:
oeren komt ie vervolgens ergens onder in de la.
Iemand met geweld de mond snoeren is hetzelfde, ongeacht waar je je bevindt.quote:Op maandag 7 april 2014 01:48 schreef fokker1982 het volgende:
[..]
Ah!! geweld in Saudi arabie is hetzelfde als aangifte doen in democratisch NL? Ik weet nu zeker dat je niet spoort. doeg![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ga je gang.quote:Op maandag 7 april 2014 01:49 schreef fokker1982 het volgende:
[..]
Ja en? Neemt niet weg dat ze verplicht zijn die aangifte op te nemen. dan ben ik al blij.
Als jij aangifte wil gaan doen, is dat jou goed recht.quote:Op maandag 7 april 2014 01:43 schreef fokker1982 het volgende:
[..]
Ik keer em om, wanneer is "staatsgeweld" volgens jou wel toegestaan? ik bedoel hiermee aangifte doen, jij noemt het geweld...![]()
Tuurlijk. Moet je lekker doen joh, als je denkt dat het nut heeft.quote:Op maandag 7 april 2014 01:47 schreef fokker1982 het volgende:
[..]
aan het OM om te oordelen of er daadwerkelijk sprake is van een strafbaar feit. niet?
Nee hoor, tenzij zij het nodig vind om dit met andere collegas te spreken.quote:Op maandag 7 april 2014 01:52 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Als jij aangifte wil gaan doen, is dat jou goed recht.
Net als ik, en anderen hier, het recht hebben om dit achterbaks te vinden.
Je laat een ander de ijzers uit het vuur halen.
Beetje last van de, inmiddels, beroemde lange tenen.
Waar die collega jou 10 jaar respect heeft getoond door privezaken niet in het werk te betrekken, ga jij de bom laten barsten wat voor een enorme onrust op de werkvloer gaat zorgen.
Nogmaals: 100e keer lijkt het: voor mij heeft het nu.quote:Op maandag 7 april 2014 01:52 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Tuurlijk. Moet je lekker doen joh, als je denkt dat het nut heeft.
Je wordt wat verveeld aangekeken dan met blik van, "alweer tijdverspilling maar goed ik krijg mijn salaris wel"quote:
Nou, dan is het toch duidelijk wat je moet doen?quote:Op maandag 7 april 2014 01:54 schreef fokker1982 het volgende:
[..]
Nogmaals: 100e keer lijkt het: voor mij heeft het nu.
zolang ik maar een getekende kopie van het proces verbaal krijg.quote:Op maandag 7 april 2014 01:54 schreef sig000 het volgende:
[..]
Je wordt wat verveeld aangekeken dan met blik van, "alweer tijdverspilling maar goed ik krijg mijn salaris wel"
zekerquote:Op maandag 7 april 2014 01:55 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Nou, dan is het toch duidelijk wat je moet doen?
En weer de verantwoordelijkheid wegschuiven...quote:Op maandag 7 april 2014 01:53 schreef fokker1982 het volgende:
[..]
Nee hoor, tenzij zij het nodig vind om dit met andere collegas te spreken.
Ik heb geen idee of ze dat doen, zou me niet verbazen als het niet zo is.quote:Op maandag 7 april 2014 01:55 schreef fokker1982 het volgende:
[..]
zolang ik maar een getekende kopie van het proces verbaal krijg.
Ik doe aangifte als burger tegen een andere burger, als zij het nodig vind dit op werk te bespreken dan kan mij toch niet volledig verweten worden dat de sfeer verziekt wordt...quote:Op maandag 7 april 2014 01:56 schreef Kanjer het volgende:
[..]
En weer de verantwoordelijkheid wegschuiven...
Dan zien we dat wel weer: OM aanschrijven vanwege weigering opname aangifte oid.quote:Op maandag 7 april 2014 01:56 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee of ze dat doen, zou me niet verbazen als het niet zo is.
Voor je het weet heb je er een dagtaak aan.quote:Op maandag 7 april 2014 01:58 schreef fokker1982 het volgende:
[..]
Dan zien we dat wel weer, OM aanschrijven vanwege weigering opname aangifte oid.
nee hoor, 1 situatie, 1 aangifte. Laten we niet overdrijven.quote:Op maandag 7 april 2014 01:59 schreef sig000 het volgende:
[..]
Voor je het weet heb je er een dagtaak aan.
quote:Op zondag 6 april 2014 22:05 schreef fokker1982 het volgende:
hi,
Ik ben al bijna 10 jaar in dienst bij mijn huidige werkgever. De afgelopen weken zijn wat dingen gebeurd waar ik mee zit.
Het begon allemaal op 19 maart jl. Toen dhr. Wilders een publiek "minder, minder, minder" liet scanderen (x16). Er zijn vervolgens verschillende webpagina's opgericht als soort van eerbetoon aan deze uitspraken. Ik ben er afgelopen week achter gekomen dat één van deze websites beheerd wordt door een collega van me, met wie ik 40 uur per week samenwerk (op een afdeling van ongeveer 30 man).
Er zijn vervelende foto's en opmerkingen geplaatst op deze website en ik denk erover na om aangifte van belediging en haatzaaien te doen. Maar het is een beetje complicated omdat ik dus samenwerk met deze collega.... Ik heb eea met mijn leidinggevende besproken en die gaf eigenlijk aan dat wat werknemers in privétijd doen, hem weinig aan gaat. Toen ik over aangifte begon, werd mij medegedeeld dat dit de werksfeer en relatie zal beïnvloeden. Dit snap ik natuurlijk, maar ik wil toch aangifte doen.. Op deze website, waar ik niet naar ga linken, worden dus vervelende dingen geplaatst, en mensen worden tegen elkaar opgezet, er is echt een negatieve sfeer aangaande islam en een bepaalde etnische minderheid. (voor de duidelijkheid: opmerkingen niet gericht aan mij, maar deze opmerkingen gaan over Marokkanen, moslims)
Wat zijn mijn rechten? kan ik ontslagen worden als ik aangifte doe (vanwege een onwerkbare sfeer oid)? Wat als ik naar aanleiding van de aangifte genegeerd, 'gepest' of tegengewerkt wordt door de 29 andere autochtone collega's? Ik ben de enige 'allochtoon' en ik wil niet het risico lopen mijn baan te verliezen.
Dit is een serieus verzoek, dus probeer ajb zakelijk en normaal te reageren. Ik snap dat het doen van aangifte misschien overdreven is voor sommige, maar ik zit hier heel erg mee en ik heb voor mijzelf de keus gemaakt deze optie serieus te overwegen.
tnx alvast
Echt he? De OP weghalen omdat niet iedereen het met je eens is????quote:
huh, dat allemaal omdat ik de openingspost delete? lol...ziek persoon dat je bent. Standaard ingrediënten? ja ik hoor het al. doeeeegquote:Op maandag 7 april 2014 02:10 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Echt he? De OP weghalen omdat niet iedereen het met je eens is????
Je zal wel met vroegpensioen willen, over de ruggen van je collega's en, natuurlijk, de standaard ingredienten, racisme en discriminatie.
Daar is het nu helaas te laat voor. Ik zal het aankaarten, wel buiten werk, en ik zal aangifte tegen haar doen.quote:Op maandag 7 april 2014 02:11 schreef BlueMage het volgende:
Tsja ik zou me er verder niet mee bemoeien wat die collega in z'n eigen tijd doet, behalve er eens hartelijk om lachen als ie zo'n stormfrontachtige site zou beheren en dan verder gaan met m'n leven. Als de sfeer op je werk goed is verder dan boeiend.
Met welk doel eigenlijk?quote:Op maandag 7 april 2014 02:12 schreef fokker1982 het volgende:
[..]
huh, dat allemaal omdat ik de openingspost delete?
Veel succes met het vinden van 'n nieuwe baan, dat is tegenwoordig nog niet zo eenvoudig.quote:Op maandag 7 april 2014 02:14 schreef fokker1982 het volgende:
[..]
Daar is het nu helaas te laat voor. Ik zal het aankaarten, wel buiten werk, en ik zal aangifte tegen haar doen.
haha, bedankt voor de 'waarschuwing' ... nee ik laat me niet bang maken. doeggquote:Op maandag 7 april 2014 02:16 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Veel succes met het vinden van 'n nieuwe baan, dat is tegenwoordig nog niet zo eenvoudig.
Met welk doel eigenlijk?quote:Op maandag 7 april 2014 02:17 schreef fokker1982 het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik hiermee het topic kon verwijderen,
Ja dat is in de mode tegenwoordig.quote:Op maandag 7 april 2014 02:18 schreef fokker1982 het volgende:
[..]
zinloos is jouw mening/perceptie of whatever, betekent niet dat het mn goed recht is
omdat ik mn antwoorden al heb en ik de posts negatief vind. met welk doel ben jij opeens actief hier? Heb je ontopic iets toe te voegen?quote:
Je bedoelt: je krijgt niet de antwoorden die je graag zou willen horen.quote:Op maandag 7 april 2014 02:19 schreef fokker1982 het volgende:
[..]
omdat ik mn antwoorden al heb en ik de posts negatief vind.
Ach, ik kom zo nu en dan wel eens in een WGR-topic aankakken. Meestal heb ik niks toe te voegen.quote:met welk doel ben jij opeens actief hier? Heb je ontopic iets toe te voegen?
lol oke dan doe je dat, ik dacht dat daarmee het gehele topic weg zou zijn, helaas niet het geval!quote:Op maandag 7 april 2014 02:20 schreef Syntos het volgende:
OP weghalen mag niet. Zal wel even in FB vragen of het terug kan worden gezet.
Heb ik al lang gedaanquote:Op maandag 7 april 2014 02:20 schreef Syntos het volgende:
OP weghalen mag niet. Zal wel even in FB vragen of het terug kan worden gezet.
Nee, dat zeg jij. Ik zei: de posts werden me te negatief. Ga me ajb geen woorden in de mond leggen.quote:Op maandag 7 april 2014 02:21 schreef r_one het volgende:
[..]
Je bedoelt: je krijgt niet de antwoorden die je graag zou willen horen.
[..]
Ach, ik kom zo nu en dan wel eens in een WGR-topic aankakken.
Ik zei niet wat je zei, ik zei wat je, eigenlijk, bedoelt.quote:Op maandag 7 april 2014 02:22 schreef fokker1982 het volgende:
[..]
Nee, dat zeg jij. Ik zei: de posts werden me te negatief. Ga me ajb geen woorden in de mond leggen.
Ik zal em zelf ff terugzetten, hoop dat je blij bent en lekker kunt gaan slapenquote:
Ik bedoel: de posts werden me te negatief. Ik bedoel NIET: Ik krijg niet de antwoorden die ik graag zou wil horen.quote:Op maandag 7 april 2014 02:22 schreef r_one het volgende:
[..]
Ik zei niet wat je zei, ik zei wat je, eigenlijk, bedoelt.
lol, hoezo?quote:
Nee, niks beter. Als de posts je te negatief worden, wil je graag positievere antwoorden horen. Toch?quote:Op maandag 7 april 2014 02:24 schreef fokker1982 het volgende:
[..]
Ik bedoel: de posts werden me te negatief. Ik bedoel NIET: Ik krijg niet de antwoorden die ik graag zou wil horen.
zo beter?
De manier van omgang met collega's wordt niet erg op prijs gesteld ben je inmiddels achter gekomen.quote:
....quote:Op maandag 7 april 2014 02:26 schreef r_one het volgende:
[..]
Nee, niks beter. Als de posts je te negatief worden, wil je graag positievere antwoorden horen. Toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |