abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138599253
quote:
14s.gif Op maandag 7 april 2014 01:25 schreef sig000 het volgende:
Naai die collega achter zijn rug om gewoon een oor aan, dat is de manier tegenwoordig.
Dat is precies wat TS van plan is.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_138599263
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 01:20 schreef heiden6 het volgende:

[..]

1. Het zijn haar privéactiviteiten die niets met jullie werk te maken hebben, en het is een privéaangelegenheid;
2. Of iets beledigend is hangt af van jouw perceptie, en als jij dat zo ervaart heb je pech.
1. we hebben een contract waar in staat dat expliciete toestemming nodig is van werkgever voor welke nevenactiviteiten dan ook! met een clausule over politiek en de samenleving.haha, mijn werkgever wist van niets...
2. idd mijn perceptie, het is aan het om om te oordelen of het daadwerkelijk belediging is. We snappen elkaar eindelijk. kun je nu ajb ajb oprotten hier?
pi_138599264
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 01:25 schreef Adames het volgende:
niet het hele topic gelezen, maar heb je er direct last van in de werksfeer?
quote:
Ik weet het niet, ik zou vorige week gezegd hebben: Ja zeker voor rede vatbaar! Maar nu lijkt het alsof het een heel ander persoon is. Niet iemand met wie ik zolang samenwerk...
Ik heb het niet besproken omdat ik het niet naar de werkvloer wil brengen en ik buiten werk eigenlijk helemaal geen contact met deze vrouw heb. Waarom zou ik nu wel contact gaan zoeken? Maakt het de dingen die gepost zijn minder erg ?
Extremistisch gematigd.
pi_138599274
quote:
2s.gif Op maandag 7 april 2014 01:26 schreef Seven. het volgende:

[..]

Zijn collega kan natuurlijk ook opkrassen als het haar niet bevalt. Hij is net zo Nederlands als zij, zelfs al is hij opgegroeid met een andere culturele inslag.
Tuurlijk, die vrijheid hebben we toch allemaal?

Dus ts ook.
pi_138599280
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 01:27 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Wat is het probleem dan? Dat is algemeen geaccepteerd inmiddels.
pi_138599281
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 01:22 schreef P8 het volgende:

[..]

Nogmaals, daarvoor dient een aangifte! Als je hem niet wil vervolgen, waarom verdoe je dan je tijd van de agenten? Maak dan gewoon een anonieme melding bij het MDI.

Het is misschien niet wat je wilt horen TS, maar volgens mij snap je gewoon niet waarvoor een aangifte dient.
*moe*

Ik leg het neer bij politie/om.
Vinden zij dat vervolging kan/noodzakelijk is, dan zal ik dit ook vinden. Denken zij: nee niets aan de hand. Dan zal ik iig blij zijn dit gewoon aangekaart te hebben. Snappen we elkaar niet??
pi_138599301
Waarom komen nu ineens de woorden 'gouden handdruk' bij me op...
pi_138599305
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 01:27 schreef P8 het volgende:

[..]

[..]

als nederlander heb ik nooit te maken met discrimatie hier, dus altijd moeilijk beoordelen, maar als er geen directe negatieve sfeer is ten opzichte van TS zou ik het vooral laten. je hebt dan alleen veel te verliezen.
zo'n idioten zetten vooral zichzelf voor lul met zulke uitspraken
pi_138599309
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 01:27 schreef fokker1982 het volgende:

[..]

1. we hebben een contract waar in staat dat expliciete toestemming nodig is van werkgever voor welke nevenactiviteiten dan ook! met een clausule over politiek en de samenleving.haha, mijn werkgever wist van niets...
Dat is een kwestie tussen haar en het bedrijf. Het heeft sowieso niets te maken met wel of geen aangifte doen, waar dit topic volgens mij over gaat.
quote:
2. idd mijn perceptie, het is aan het om om te oordelen of het daadwerkelijk belediging is. We snappen elkaar eindelijk. kun je nu ajb ajb oprotten hier?
Of het OM het met jou eens is doet niet ter zake, jij hebt het recht om je mening te uiten en dat recht heeft je collega ook.

En verder: nee. Ik wil je bij deze vragen om te stoppen met schelden en op de man spelen, dit is al de tweede keer.
pi_138599318
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 01:30 schreef Kanjer het volgende:
Waarom komen nu ineens de woorden 'gouden handdruk' bij me op...
Zo goud is die niet meer.
pi_138599322
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 01:28 schreef fokker1982 het volgende:

[..]

*moe*

Ik leg het neer bij politie/om.
Vinden zij dat vervolging kan/noodzakelijk is, dan zal ik dit ook vinden. Denken zij: nee niets aan de hand. Dan zal ik iig blij zijn dit gewoon aangekaart te hebben. Snappen we elkaar niet??
Gaat nergens over, als ze er niet mee verder gaan, vind je het ineens een geweldige website??
pi_138599329
quote:
5s.gif Op maandag 7 april 2014 01:28 schreef sig000 het volgende:

[..]

Wat is het probleem dan? Dat is algemeen geaccepteerd inmiddels.
Wat het probleem is? Dat het onacceptabel is om (op eigen houtje of via de staat) geweld te gebruiken om iemand de mond te snoeren.
pi_138599345
quote:
2s.gif Op maandag 7 april 2014 01:23 schreef Seven. het volgende:

[..]

OK, zal ik het dan maar anders zeggen: ik woonde in Brussel waar meer Marokkanen wonen dan Belgen. Dus de clash of civilizations heb ik niet gelezen maar ik heb wel aan den lijve ondervonden hoe het is om niet-welkome allochtoon te zijn.

Je gevoelens zijn misplaatst. Je wil aangifte doen tegen haar persoonlijk. Terwijl zij haar denkbeelden heel respectvol op de werkvloer nooit heeft laten blijken, mogelijk omdat jij voor haar de uitzondering op de regel bent, of misschien vind ze je wel een kutmarokkaan maar heeft ze geen zin in problemen op het werk. Hoe dan ook: jij wist van niets tot je achter die website kwam. Dus aangifte zal op je werk alleen maar tegen je werken, als het komt tot een gedwongen keus tussen jou en haar, dan verlies jij want jij maakt het persoonlijk en verziekt te werksfeer, terwijl zij recht heeft op haar vrije mening op die kutsite van d'r.

Melding doen van die website, daar kan ik heel goed inkomen. Maar haar naam daar expliciet in vermelden is niet eerlijk.
op de werkvloer idd nooit iets laten merken, maar ik kaart het ook niet aan op werk... ik doe aangifte als burger... tegen een andere burger.
Ik verlies? haha dan is het maar zo, maar ik denk het niet. Ze heeft idd recht op een mening, maar dat betekent niet dat ze kan beledigen wie ze maar wilt. Ik ben trouwens op deze website gekomen, NADAT ik haar zag op nationale tv. Dus ik ben heel erg benieuwd wat ze op die tv deed en of het bedrijf hier toestemming voor heeft gegeven. Het is niet persoonlijk, omdat ze een hele groep aanspreek/beledigd/ misschien zelfs discrimineert
pi_138599374
quote:
1s.gif Op maandag 7 april 2014 01:24 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Dat kan en dat denk ik ook.

Maar het staat er nogal klagerig.

Ik ben Nederlander en solliciteer me suf o.a. In Belgie en dan ben ik weg hier.

En die vrijheid heeft ts ook, als je klaagt bevalt het je niet, zoek je je geluk elders.

Maar ga niet lopen miepen dat je het zo moeilijk hebt.
Ik klaag niet omdat ik het moeilijk heb,.... het is mijn recht aangifte te doen, of dit wel of not-done is. Of dit wel of geen gevolgen heeft. Het is mijn recht, net zoals zij het recht heeft te zeggen wat ze wilt toch? Ik ga niet emigreren omdat ik mij hier beledigd voel...! ik blijf hier, mijn kinderen en kleinkinderen ook! Ga jij maar naar Belgie
pi_138599378
Als je hierover door blijft zeuren bij het bedrijf waar je werkt, is er een redelijke kans dat men denkt: zo'n achterbakse huillie zijn we liever kwijt dan rijk.
pi_138599382
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 01:31 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Wat het probleem is? Dat het onacceptabel is om (op eigen houtje of via de staat) geweld te gebruiken om iemand de mond te snoeren.
Het staat iedereen vrij om aangifte te doen van een strafbaar feit of iets wat er op lijkt.
Of dat verstandig is, da's een ander verhaal.
pi_138599383
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 01:31 schreef heiden6 het volgende:

[..]

:')
pi_138599386
Dus TS, je bent het niet eens met de politieke opvattingen van een collega, en wil die collega nu gaan aangeven bij de Gedankenpolizei.
pi_138599406
quote:
1s.gif Op maandag 7 april 2014 01:25 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Het geeft je een goed gevoel dat een ander het gaat oplossen? Zodat je haar kan uitlachen ofzo?
uitlachen? ....
moreel gevoel. Het is juist om aangifte te doen van een strafbaar iets. vervolgens aan OM om te beoordelen of dit daadwerkelijk strafbaar is. Niet aan jou of mij, aan burgers....
pi_138599412
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 01:28 schreef fokker1982 het volgende:
Snappen we elkaar niet??
Dat zal het zijn. Ik wens je in elk geval succes met wat je ook besluit te gaan doen en je kunt op mijn “terechte klacht” rekenen als je een topic in KLB opent over PVV-collega’s. Weltrusten :*
Extremistisch gematigd.
pi_138599417
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 01:27 schreef heiden6 het volgende:

[..]

ja want ik bedonder haar ook echt.... Ik verzin dingen
pi_138599425
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 01:35 schreef fokker1982 het volgende:

[..]

uitlachen? ....
moreel gevoel. Het is juist om aangifte te doen van een strafbaar iets. vervolgens aan OM om te beoordelen of dit daadwerkelijk strafbaar is. Niet aan jou of mij, aan burgers....
Ben je Marokkaan?
pi_138599429
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 01:36 schreef fokker1982 het volgende:

[..]

Nu wel.
pi_138599439
quote:
1s.gif Op maandag 7 april 2014 01:28 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Tuurlijk, die vrijheid hebben we toch allemaal?

Dus ts ook.
Mijn ouders zijn 35 jaar geleden hier naar toe verhuist, eigen land verlaten om ons hier een toekomst te geven. Ik ga niet verhuizen omdat een debiel mij aanleiding hier voor geeft. Ik blijf en nogmaals: mijn kinderen en kleinkinderen ook!
pi_138599441
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 01:34 schreef heiden6 het volgende:
Als je hierover door blijft zeuren bij het bedrijf waar je werkt, is er een redelijke kans dat men denkt: zo'n achterbakse huillie zijn we liever kwijt dan rijk.
Ik denk dat we hier de insteek gevonden hebben.
pi_138599468
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 01:34 schreef heiden6 het volgende:
ja dat denken ze maar...? moet ik omdat er kans bestaat dat ik 'weggewerkt' kan worden mn mond maar houden? Dat lijkt me meer iets voor jou.
pi_138599470
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 01:36 schreef fokker1982 het volgende:

[..]

Wie zegt dat?

Het ging om (lees maar terug) iemand een oor aannaaien achter haar rug om. Dat is wat jij aan het doen bent door binnen het bedrijf achter haar rug om te klagen, en door aangifte te doen tegen haar.
pi_138599472
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 01:38 schreef fokker1982 het volgende:

[..]

Mijn ouders zijn 35 jaar geleden hier naar toe verhuist, eigen land verlaten om ons hier een toekomst te geven. Ik ga niet verhuizen omdat een debiel mij aanleiding hier voor geeft. Ik blijf en nogmaals: mijn kinderen en kleinkinderen ook!
Niemand geeft jou aanleiding om te verhuizen.

Jij begon te klagen hoe moeilijk moslims het wel niet hebben in europa.
pi_138599478
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 01:34 schreef hpeopjes het volgende:
Dus TS, je bent het niet eens met de politieke opvattingen van een collega, en wil die collega nu gaan aangeven bij de Gedankenpolizei.
nee. ik heb het niet over politieke opvattingen.
pi_138599485
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 01:37 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Ben je Marokkaan?
Lijkt me niet echt relevant!
pi_138599486
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 01:36 schreef P8 het volgende:
als je een topic in KLB opent over PVV-collega’s.
:W
pi_138599490
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 01:39 schreef fokker1982 het volgende:

[..]

ja dat denken ze maar...? moet ik omdat er kans bestaat dat ik 'weggewerkt' kan worden mn mond maar houden? Dat lijkt me meer iets voor jou.
Recht door zee gaan heeft zijn prijs.
pi_138599500
quote:
3s.gif Op maandag 7 april 2014 01:37 schreef sig000 het volgende:

[..]

Nu wel.
Ik hoop dat de printscreentjes in dit geval zullen bewijzen dat ik dingen niet verzin.
pi_138599511
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 01:39 schreef fokker1982 het volgende:

[..]

Je vraagt hier zelf om advies, en je geeft zelf aan dat je je baan niet wilt riskeren. :')

Overigens, je mond houden is wat jij aan het doen bent, omdat je bang bent voor confrontatie, dat is zeker niet wat ik zou doen. Als ik jouw collega was zou ik voor je opkomen en me uitspreken tegen je achterlijke collega. Maar ik steun je niet in het gebruiken van staatsgeweld, dat kan gewoon echt niet.
pi_138599516
quote:
1s.gif Op maandag 7 april 2014 01:40 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Niemand geeft jou aanleiding om te verhuizen.

Jij begon te klagen hoe moeilijk moslims het wel niet hebben in europa.
En omdat ze het moeilijk hebben, moeten ze maar weg?
pi_138599526
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 01:41 schreef fokker1982 het volgende:

[..]

Ik hoop dat de printscreentjes in dit geval zullen bewijzen dat ik dingen niet verzin.
Weet je nog wel waar je het over hebt?
pi_138599543
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 01:40 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Lijkt me niet echt relevant!
Mij wel. Ik probeer me te verplaatsen in de TS, waarom hij zich überhaupt zo beledigd voelt door pro-Wilders websites dat hij aangifte wil doen.
pi_138599546
Overigens, wanneer doe je aangifte volgens de politie?

quote:
U wilt dat de dader wordt gepakt
https://www.politie.nl/aangifte

Dus blijf niet ontkennen dat je wilt dat je collega met geweld de mond gesnoerd wordt! Schijnheilig geneuzel wat niet gebaseerd is op de realiteit.
pi_138599549
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 01:42 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Je vraagt hier zelf om advies, en je geeft zelf aan dat je je baan niet wilt riskeren. :')

Overigens, je mond houden is wat jij aan het doen bent, omdat je bang bent voor confrontatie, dat is zeker niet wat ik zou doen. Als ik jouw collega was zou ik voor je opkomen en me uitspreken tegen je achterlijke collega. Maar ik steun je niet in het gebruiken van staatsgeweld, dat kan gewoon echt niet.
Ik keer em om, wanneer is "staatsgeweld" volgens jou wel toegestaan? ik bedoel hiermee aangifte doen, jij noemt het geweld... ;( ;(
pi_138599566
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 01:43 schreef fokker1982 het volgende:

[..]

Ik keer em om, wanneer is "staatsgeweld" volgens jou wel toegestaan? ik bedoel hiermee aangifte doen, jij noemt het geweld... ;( ;(
NIiet. (Het IS geweld.)
pi_138599569
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 01:43 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Mij wel. Ik probeer me te verplaatsen in de TS, waarom hij zich überhaupt zo beledigd voelt door pro-Wilders websites dat hij aangifte wil doen.
Dat kan toch gewoon? Of je er iets mee gaat bereiken is de vraag.
pi_138599573
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 01:43 schreef heiden6 het volgende:
Dus blijf niet ontkennen dat je wilt dat je collega met geweld de mond gesnoerd wordt! Schijnheilig geneuzel wat niet gebaseerd is op de realiteit.
"gepakt", want tegen iedereen tegen wie je aangifte doet wordt letterlijk gepakt of opgepakt.... lol
pi_138599581
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 01:42 schreef fokker1982 het volgende:

[..]

En omdat ze het moeilijk hebben, moeten ze maar weg?
Ik vind het niet meer leuk hier, dan ga ik ergens anders kijken.

Niets gek aan toch, doen meer mensen.
pi_138599586
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 01:45 schreef fokker1982 het volgende:

[..]

"gepakt", want tegen iedereen tegen wie je aangifte doet wordt letterlijk gepakt of opgepakt.... lol
Gelukkig niet, maar aangifte doen houdt in dat jij daar om vraagt.
pi_138599587
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 01:44 schreef heiden6 het volgende:

[..]

NIiet. (Het IS geweld.)
dan raad ik je aan te emigreren, naar saudi arabie oid. daar kun je volgens mij geen aangifte doen. Laat je ons hier weten hoe dat gaat?
pi_138599589
quote:
5s.gif Op maandag 7 april 2014 01:44 schreef sig000 het volgende:

[..]

Dat kan toch gewoon? Of je er iets mee gaat bereiken is de vraag.
Ja, je kunt je overal wel beledigd door voelen.
pi_138599593
quote:
1s.gif Op maandag 7 april 2014 01:45 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Ik vind het niet meer leuk hier, dan ga ik ergens anders kijken.

Niets gek aan toch, doen meer mensen.
Ja, en dat recht hebben ze, maar wij blijven :)
pi_138599601
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 01:45 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Ja, je kunt je overal wel beledigd door voelen.
aan het OM om te oordelen of er daadwerkelijk sprake is van een strafbaar feit. niet?
pi_138599607
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 01:45 schreef fokker1982 het volgende:

[..]

dan raad ik je aan te emigreren, naar saudi arabie oid. daar kun je volgens mij geen aangifte doen. Laat je ons hier weten hoe dat gaat?
Dat is een land waar mensen met geweld de mond wordt gesnoerd, dus jij zou je er wel thuis voelen. Ik niet. Overigens voegt deze post van jou niets inhoudelijks toe, dus je verneukt je eigen topic.
pi_138599611
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 01:47 schreef fokker1982 het volgende:

[..]

aan het OM om te oordelen of er daadwerkelijk sprake is van een strafbaar feit. niet?
En dan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')