ja dat denken ze maar...? moet ik omdat er kans bestaat dat ik 'weggewerkt' kan worden mn mond maar houden? Dat lijkt me meer iets voor jou.quote:Op maandag 7 april 2014 01:34 schreef heiden6 het volgende:
Als je hierover door blijft zeuren bij het bedrijf waar je werkt, is er een redelijke kans dat men denkt: zo'n achterbakse huillie zijn we liever kwijt dan rijk.
Wie zegt dat?quote:Op maandag 7 april 2014 01:36 schreef fokker1982 het volgende:
[..]
ja want ik bedonder haar ook echt.... Ik verzin dingen
Niemand geeft jou aanleiding om te verhuizen.quote:Op maandag 7 april 2014 01:38 schreef fokker1982 het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn 35 jaar geleden hier naar toe verhuist, eigen land verlaten om ons hier een toekomst te geven. Ik ga niet verhuizen omdat een debiel mij aanleiding hier voor geeft. Ik blijf en nogmaals: mijn kinderen en kleinkinderen ook!
nee. ik heb het niet over politieke opvattingen.quote:Op maandag 7 april 2014 01:34 schreef hpeopjes het volgende:
Dus TS, je bent het niet eens met de politieke opvattingen van een collega, en wil die collega nu gaan aangeven bij de Gedankenpolizei.
Lijkt me niet echt relevant!quote:
quote:Op maandag 7 april 2014 01:36 schreef P8 het volgende:
als je een topic in KLB opent over PVV-collega’s.
Recht door zee gaan heeft zijn prijs.quote:Op maandag 7 april 2014 01:39 schreef fokker1982 het volgende:
[..]
ja dat denken ze maar...? moet ik omdat er kans bestaat dat ik 'weggewerkt' kan worden mn mond maar houden? Dat lijkt me meer iets voor jou.
Je vraagt hier zelf om advies, en je geeft zelf aan dat je je baan niet wilt riskeren.quote:Op maandag 7 april 2014 01:39 schreef fokker1982 het volgende:
[..]
ja dat denken ze maar...? moet ik omdat er kans bestaat dat ik 'weggewerkt' kan worden mn mond maar houden? Dat lijkt me meer iets voor jou.
En omdat ze het moeilijk hebben, moeten ze maar weg?quote:Op maandag 7 april 2014 01:40 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Niemand geeft jou aanleiding om te verhuizen.
Jij begon te klagen hoe moeilijk moslims het wel niet hebben in europa.
Weet je nog wel waar je het over hebt?quote:Op maandag 7 april 2014 01:41 schreef fokker1982 het volgende:
[..]
Ik hoop dat de printscreentjes in dit geval zullen bewijzen dat ik dingen niet verzin.
Mij wel. Ik probeer me te verplaatsen in de TS, waarom hij zich überhaupt zo beledigd voelt door pro-Wilders websites dat hij aangifte wil doen.quote:
https://www.politie.nl/aangiftequote:U wilt dat de dader wordt gepakt
Ik keer em om, wanneer is "staatsgeweld" volgens jou wel toegestaan? ik bedoel hiermee aangifte doen, jij noemt het geweld...quote:Op maandag 7 april 2014 01:42 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Je vraagt hier zelf om advies, en je geeft zelf aan dat je je baan niet wilt riskeren.
Overigens, je mond houden is wat jij aan het doen bent, omdat je bang bent voor confrontatie, dat is zeker niet wat ik zou doen. Als ik jouw collega was zou ik voor je opkomen en me uitspreken tegen je achterlijke collega. Maar ik steun je niet in het gebruiken van staatsgeweld, dat kan gewoon echt niet.
NIiet. (Het IS geweld.)quote:Op maandag 7 april 2014 01:43 schreef fokker1982 het volgende:
[..]
Ik keer em om, wanneer is "staatsgeweld" volgens jou wel toegestaan? ik bedoel hiermee aangifte doen, jij noemt het geweld...![]()
Dat kan toch gewoon? Of je er iets mee gaat bereiken is de vraag.quote:Op maandag 7 april 2014 01:43 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Mij wel. Ik probeer me te verplaatsen in de TS, waarom hij zich überhaupt zo beledigd voelt door pro-Wilders websites dat hij aangifte wil doen.
"gepakt", want tegen iedereen tegen wie je aangifte doet wordt letterlijk gepakt of opgepakt.... lolquote:Op maandag 7 april 2014 01:43 schreef heiden6 het volgende:
Dus blijf niet ontkennen dat je wilt dat je collega met geweld de mond gesnoerd wordt! Schijnheilig geneuzel wat niet gebaseerd is op de realiteit.
Ik vind het niet meer leuk hier, dan ga ik ergens anders kijken.quote:Op maandag 7 april 2014 01:42 schreef fokker1982 het volgende:
[..]
En omdat ze het moeilijk hebben, moeten ze maar weg?
Gelukkig niet, maar aangifte doen houdt in dat jij daar om vraagt.quote:Op maandag 7 april 2014 01:45 schreef fokker1982 het volgende:
[..]
"gepakt", want tegen iedereen tegen wie je aangifte doet wordt letterlijk gepakt of opgepakt.... lol
dan raad ik je aan te emigreren, naar saudi arabie oid. daar kun je volgens mij geen aangifte doen. Laat je ons hier weten hoe dat gaat?quote:
Ja, je kunt je overal wel beledigd door voelen.quote:Op maandag 7 april 2014 01:44 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dat kan toch gewoon? Of je er iets mee gaat bereiken is de vraag.
Ja, en dat recht hebben ze, maar wij blijvenquote:Op maandag 7 april 2014 01:45 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Ik vind het niet meer leuk hier, dan ga ik ergens anders kijken.
Niets gek aan toch, doen meer mensen.
aan het OM om te oordelen of er daadwerkelijk sprake is van een strafbaar feit. niet?quote:Op maandag 7 april 2014 01:45 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Ja, je kunt je overal wel beledigd door voelen.
Dat is een land waar mensen met geweld de mond wordt gesnoerd, dus jij zou je er wel thuis voelen. Ik niet. Overigens voegt deze post van jou niets inhoudelijks toe, dus je verneukt je eigen topic.quote:Op maandag 7 april 2014 01:45 schreef fokker1982 het volgende:
[..]
dan raad ik je aan te emigreren, naar saudi arabie oid. daar kun je volgens mij geen aangifte doen. Laat je ons hier weten hoe dat gaat?
En dan?quote:Op maandag 7 april 2014 01:47 schreef fokker1982 het volgende:
[..]
aan het OM om te oordelen of er daadwerkelijk sprake is van een strafbaar feit. niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |