abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138599934
quote:
2s.gif Op maandag 7 april 2014 02:26 schreef Nemephis het volgende:
Ik wens de agenten vast sterkte toe met dit gezemel _O-
ze sterkte wensen doe je via politie.nl ok? niet hier
pi_138599937
quote:
3s.gif Op maandag 7 april 2014 02:27 schreef sig000 het volgende:

[..]

De manier van omgang met collega's wordt niet erg op prijs gesteld ben je inmiddels achter gekomen.
Door die collega's zelf? of door Fokkers om half 3 snachts?
pi_138599944
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 02:31 schreef fokker1982 het volgende:

[..]

Door die collega's zelf? of door Fokkers om half 3 snachts?
Vraag het aan je collega's wanneer je de meningen hier niet vertrouwd.
pi_138599948
quote:
3s.gif Op maandag 7 april 2014 02:32 schreef sig000 het volgende:

[..]

Vraag het aan je collega's wanneer je de meningen hier niet vertrouwd.
Nee danke.
pi_138599951
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 02:33 schreef fokker1982 het volgende:

[..]

Nee danke.
Wat een verrassing dat je weer de confrontatie niet aandurft.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_138599957
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 02:30 schreef fokker1982 het volgende:

[..]

....

Nee hoor, ik vind de reacties simpelweg offtopic, negatief en soms zelfs aanvallend. Dit betekent niet dat ik dingen wil lezen die ik nu niet te lezen krijg... ik zeg alleen dat ik de dingen die ik nu lees niet wil lezen. probeerde topic te sluiten, lukte niet. klaar. gaan we hier een discussie over hebben?
Oftewel, dat waren de antwoorden die je niet graag zou willen horen (of lezen). Correct?
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_138599962
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 02:34 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Wat een verrassing dat je weer de confrontatie niet aandurft.
Waarom zou ik in godsnaam collega's willen betrekken in iets waarin ik de desbetreffende collega niet eens over heb geïnformeerd. Ben je dronken? of het is je gewoon je iq die een beetje aan de lage kant is.
pi_138599968
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 02:35 schreef fokker1982 het volgende:

[..]

Waarom zou ik in godsnaam collega's willen betrekken in iets waarin ik de desbetreffende collega niet eens over heb geïnformeerd. Ben je dronken? of het is je gewoon je iq die een beetje aan de lage kant is.
Heb geprobeerd om je serieus te nemen maar nu haak ik af. :{w
pi_138599969
quote:

[..]

Hele goede vraag, waarom bespreek je het niet gewoon met de persoon in kwestie zoals het hoort?

Ik moet lachen om de rest van je post, want zelfs met flink wat wijn in mijn mik kan ik nog fatsoenlijk schrijven, terwijl jij nuchter al faalt op het gebied van interpunctie.
pi_138599981
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 02:35 schreef r_one het volgende:

[..]

Oftewel, dat waren de antwoorden die je niet graag zou willen horen (of lezen). Correct?
correct.
pi_138599982
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 02:37 schreef heiden6 het volgende:

Hele goede vraag, waarom bespreek je het niet gewoon met de persoon in kwestie zoals het hoort?

TS is niet serieus te nemen maar wel een goede raad.
pi_138599989
Fijn allemaal deze tegenreacties. Ik ga nog steeds aangifte doen, dit is btw mn laatste reactie hier.

doegdoeg trusten.
pi_138599992
Wat een anti-climax. :{w
pi_138600001
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 02:42 schreef fokker1982 het volgende:
Fijn allemaal deze tegenreacties. Ik ga nog steeds aangifte doen, dit is btw mn laatste reactie hier.

doegdoeg trusten.
Toedeledoki
pi_138600003
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 02:40 schreef fokker1982 het volgende:

[..]

correct.
En dus níet de antwoorden die je wél graag zou willen horen (of lezen). Correct?
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_138600071
Serieus, achterbakse acties zoals de jouwe zijn koren op de molen van de pvv aanhanger. Je verziekt het voor andere allochtonen op deze manier. Ik hoop echt dat als dit je je baan kost dat je verwijtbaar werkeloos word en geen uitkering krijgt. Als je in een opwelling van boosheid aangifte had gedaan dan had ik daar begrip voor. Je hebt tig redenen gehoord waarom het geen goed idee is. Jammer ook dat je niet vrouw genoeg bent om je collega zelf aan te spreken en daar wat drogredenen voor aansleept.
pi_138600080
Dat je je meerdere aanspreekt omdat je je erg ongemakkelijk voelt bij de situatie vind ik dan wel weer prima maar dat heb je al gedaan.
pi_138600427
Als de werkgever dit een prive aangelegenheid vindt dan doe je toch lekker aangiften in prive tijd. :s)
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_138600463
quote:

[..]

Je bent eigenlijk best wel sneaky bezig. Je stelt de wg op de hoogte (misschien in de hoop dat je collega ontslagen zal worden ?) maar vervolgens durf je diegene zelf niet te confronteren met zijn privé leven op het werk omdat je bang bent voor consequenties. Nogal dubbel, zeker omdat je zelf blijkbaar geen probleem hebt met de consequenties voor je collega.
pi_138600470
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 02:42 schreef fokker1982 het volgende:

doegdoeg trusten.
En als je echt staat achter je aangifte en een verschil wil maken doe je dat met open vizier. Wat je nu doet is nogal zinloos en sneaky.
  maandag 7 april 2014 @ 10:47:31 #271
37769 erodome
Zweefteef
pi_138603502
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 01:07 schreef Syntos het volgende:
Of je laat gewoon aan je collega zien dat er ook allochtonen zijn die zich wel kunnen gedragen.
Bereik je nog eens meer mee ook.
Hij werkt al 10 jaar samen met haar, is dat dan nog niet duidelijk?
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  maandag 7 april 2014 @ 10:51:45 #272
37769 erodome
Zweefteef
pi_138603598
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 01:20 schreef heiden6 het volgende:

[..]

1. Het zijn haar privéactiviteiten die niets met jullie werk te maken hebben, en het is een privéaangelegenheid;
2. Of iets beledigend is hangt af van jouw perceptie, en als jij dat zo ervaart heb je pech.
Ach kom, sommige dingen zijn gewoon beledigend en dat gaat dan verder dan perceptie.
Het is lastig oordelen zonder die site te kennen, maar voor hetzelfde geld gaat het wel gewoon echt te ver.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  maandag 7 april 2014 @ 11:10:02 #273
403884 newguy3000
nieuwer dan 2000
pi_138603968
gewoon klagen bij het CRM. Kan telefonisch, via email en voor de echte hardcoredigibeet zelfs via de post.

Wilt u weten of u met uw klacht bij het College een procedure kunt starten? Of wilt u eerst wilt weten of er nog andere oplossingen zijn? Of wilt u alleen melding doen van een geval van discriminatie? Bel het College: 030-8883888 (iedere werkdag van 10 tot 16 uur) of mail naar info@mensenrechten.nl.

Er zijn twee opties voor het indienen van een klacht om een procedure te starten bij het College:

Digitaal
Dien uw klacht in via het klachtenformulier op deze website.

College voor de Rechten van de Mens
Postbus 16001
3500DA Utrecht
Vergeet daarbij niet uw telefoonnummer en adres te vermelden

edit: http://form.mensenrechten.nl/klachtindienen
kijk maar
  maandag 7 april 2014 @ 11:16:31 #274
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_138604128
Dus de collega is openlijk PVV-lid, treedt ook op als woordvoerder (?) (TS zag haar op televisie) en de leidinggevende was van deze activiteiten niet op de hoogte? En die website van haar, daarvan is voor iedereen te zien dat zij daarvoor de verantwoordelijke is?

Afhankelijk van het werkveld van TS zou de werkgever hieraan nog wel consequenties kunnen verbinden.
The love you take is equal to the love you make.
pi_138604954
Gevalletje lange tenen lijkt me. Je wilt geen link geven zodat we er zelf over oordelen, oftewel ergens kriebelt het bij jou dat wij het waarschijnlijk geen haatzaaien/aanzetten tot geweld vinden.

Verder zijn er wel duizenden sites op internet die je als beledigd kan opvatten. Dat zo'n site door een collega wordt beheerd maakt geen bal uit. De beheerder zou ook je dokter, tandarts, e.d. kunnen zijn. Doe je dan ook aangifte van je huilie huilie?

Ik zal nooit Wilders stemmen en zijn minder minder uitspraak is op zijn minst gezegd onhandig, maar ook dat valt onder vrijheid van meningsuiting.

Het recht om niet beledigd te worden bestaat niet.

[ Bericht 2% gewijzigd door Devion op 07-04-2014 11:59:12 ]
“Death does not concern us, because as long as we exist, death is not here. And when it does come, we no longer exist.”
- Epicurus
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')