ze sterkte wensen doe je via politie.nl ok? niet hierquote:Op maandag 7 april 2014 02:26 schreef Nemephis het volgende:
Ik wens de agenten vast sterkte toe met dit gezemel
Door die collega's zelf? of door Fokkers om half 3 snachts?quote:Op maandag 7 april 2014 02:27 schreef sig000 het volgende:
[..]
De manier van omgang met collega's wordt niet erg op prijs gesteld ben je inmiddels achter gekomen.
Vraag het aan je collega's wanneer je de meningen hier niet vertrouwd.quote:Op maandag 7 april 2014 02:31 schreef fokker1982 het volgende:
[..]
Door die collega's zelf? of door Fokkers om half 3 snachts?
Nee danke.quote:Op maandag 7 april 2014 02:32 schreef sig000 het volgende:
[..]
Vraag het aan je collega's wanneer je de meningen hier niet vertrouwd.
Wat een verrassing dat je weer de confrontatie niet aandurft.quote:
Oftewel, dat waren de antwoorden die je niet graag zou willen horen (of lezen). Correct?quote:Op maandag 7 april 2014 02:30 schreef fokker1982 het volgende:
[..]
....
Nee hoor, ik vind de reacties simpelweg offtopic, negatief en soms zelfs aanvallend. Dit betekent niet dat ik dingen wil lezen die ik nu niet te lezen krijg... ik zeg alleen dat ik de dingen die ik nu lees niet wil lezen. probeerde topic te sluiten, lukte niet. klaar. gaan we hier een discussie over hebben?
Waarom zou ik in godsnaam collega's willen betrekken in iets waarin ik de desbetreffende collega niet eens over heb geïnformeerd. Ben je dronken? of het is je gewoon je iq die een beetje aan de lage kant is.quote:Op maandag 7 april 2014 02:34 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Wat een verrassing dat je weer de confrontatie niet aandurft.
Heb geprobeerd om je serieus te nemen maar nu haak ik af.quote:Op maandag 7 april 2014 02:35 schreef fokker1982 het volgende:
[..]
Waarom zou ik in godsnaam collega's willen betrekken in iets waarin ik de desbetreffende collega niet eens over heb geïnformeerd. Ben je dronken? of het is je gewoon je iq die een beetje aan de lage kant is.
Hele goede vraag, waarom bespreek je het niet gewoon met de persoon in kwestie zoals het hoort?quote:Op maandag 7 april 2014 02:35 schreef fokker1982 het volgende:
[..]
Waarom zou ik in godsnaam collega's willen betrekken in iets waarin ik de desbetreffende collega niet eens over heb geïnformeerd. Ben je dronken? of het is je gewoon je iq die een beetje aan de lage kant is.
correct.quote:Op maandag 7 april 2014 02:35 schreef r_one het volgende:
[..]
Oftewel, dat waren de antwoorden die je niet graag zou willen horen (of lezen). Correct?
TS is niet serieus te nemen maar wel een goede raad.quote:Op maandag 7 april 2014 02:37 schreef heiden6 het volgende:
Hele goede vraag, waarom bespreek je het niet gewoon met de persoon in kwestie zoals het hoort?
Toedeledokiquote:Op maandag 7 april 2014 02:42 schreef fokker1982 het volgende:
Fijn allemaal deze tegenreacties. Ik ga nog steeds aangifte doen, dit is btw mn laatste reactie hier.
doegdoeg trusten.
En dus níet de antwoorden die je wél graag zou willen horen (of lezen). Correct?quote:
Je bent eigenlijk best wel sneaky bezig. Je stelt de wg op de hoogte (misschien in de hoop dat je collega ontslagen zal worden ?) maar vervolgens durf je diegene zelf niet te confronteren met zijn privé leven op het werk omdat je bang bent voor consequenties. Nogal dubbel, zeker omdat je zelf blijkbaar geen probleem hebt met de consequenties voor je collega.quote:Op maandag 7 april 2014 02:35 schreef fokker1982 het volgende:
[..]
En als je echt staat achter je aangifte en een verschil wil maken doe je dat met open vizier. Wat je nu doet is nogal zinloos en sneaky.quote:Op maandag 7 april 2014 02:42 schreef fokker1982 het volgende:
Fijn allemaal deze tegenreacties. Ik ga nog steeds aangifte doen, dit is btw mn laatste reactie hier.
doegdoeg trusten.
Hij werkt al 10 jaar samen met haar, is dat dan nog niet duidelijk?quote:Op maandag 7 april 2014 01:07 schreef Syntos het volgende:
Of je laat gewoon aan je collega zien dat er ook allochtonen zijn die zich wel kunnen gedragen.
Bereik je nog eens meer mee ook.
Ach kom, sommige dingen zijn gewoon beledigend en dat gaat dan verder dan perceptie.quote:Op maandag 7 april 2014 01:20 schreef heiden6 het volgende:
[..]
1. Het zijn haar privéactiviteiten die niets met jullie werk te maken hebben, en het is een privéaangelegenheid;
2. Of iets beledigend is hangt af van jouw perceptie, en als jij dat zo ervaart heb je pech.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |