Daar is het nu helaas te laat voor. Ik zal het aankaarten, wel buiten werk, en ik zal aangifte tegen haar doen.quote:Op maandag 7 april 2014 02:11 schreef BlueMage het volgende:
Tsja ik zou me er verder niet mee bemoeien wat die collega in z'n eigen tijd doet, behalve er eens hartelijk om lachen als ie zo'n stormfrontachtige site zou beheren en dan verder gaan met m'n leven. Als de sfeer op je werk goed is verder dan boeiend.
Met welk doel eigenlijk?quote:Op maandag 7 april 2014 02:12 schreef fokker1982 het volgende:
[..]
huh, dat allemaal omdat ik de openingspost delete?
Veel succes met het vinden van 'n nieuwe baan, dat is tegenwoordig nog niet zo eenvoudig.quote:Op maandag 7 april 2014 02:14 schreef fokker1982 het volgende:
[..]
Daar is het nu helaas te laat voor. Ik zal het aankaarten, wel buiten werk, en ik zal aangifte tegen haar doen.
haha, bedankt voor de 'waarschuwing' ... nee ik laat me niet bang maken. doeggquote:Op maandag 7 april 2014 02:16 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Veel succes met het vinden van 'n nieuwe baan, dat is tegenwoordig nog niet zo eenvoudig.
Met welk doel eigenlijk?quote:Op maandag 7 april 2014 02:17 schreef fokker1982 het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik hiermee het topic kon verwijderen,
Ja dat is in de mode tegenwoordig.quote:Op maandag 7 april 2014 02:18 schreef fokker1982 het volgende:
[..]
zinloos is jouw mening/perceptie of whatever, betekent niet dat het mn goed recht is
omdat ik mn antwoorden al heb en ik de posts negatief vind. met welk doel ben jij opeens actief hier? Heb je ontopic iets toe te voegen?quote:
Je bedoelt: je krijgt niet de antwoorden die je graag zou willen horen.quote:Op maandag 7 april 2014 02:19 schreef fokker1982 het volgende:
[..]
omdat ik mn antwoorden al heb en ik de posts negatief vind.
Ach, ik kom zo nu en dan wel eens in een WGR-topic aankakken. Meestal heb ik niks toe te voegen.quote:met welk doel ben jij opeens actief hier? Heb je ontopic iets toe te voegen?
lol oke dan doe je dat, ik dacht dat daarmee het gehele topic weg zou zijn, helaas niet het geval!quote:Op maandag 7 april 2014 02:20 schreef Syntos het volgende:
OP weghalen mag niet. Zal wel even in FB vragen of het terug kan worden gezet.
Heb ik al lang gedaanquote:Op maandag 7 april 2014 02:20 schreef Syntos het volgende:
OP weghalen mag niet. Zal wel even in FB vragen of het terug kan worden gezet.
Nee, dat zeg jij. Ik zei: de posts werden me te negatief. Ga me ajb geen woorden in de mond leggen.quote:Op maandag 7 april 2014 02:21 schreef r_one het volgende:
[..]
Je bedoelt: je krijgt niet de antwoorden die je graag zou willen horen.
[..]
Ach, ik kom zo nu en dan wel eens in een WGR-topic aankakken.
Ik zei niet wat je zei, ik zei wat je, eigenlijk, bedoelt.quote:Op maandag 7 april 2014 02:22 schreef fokker1982 het volgende:
[..]
Nee, dat zeg jij. Ik zei: de posts werden me te negatief. Ga me ajb geen woorden in de mond leggen.
Ik zal em zelf ff terugzetten, hoop dat je blij bent en lekker kunt gaan slapenquote:
Ik bedoel: de posts werden me te negatief. Ik bedoel NIET: Ik krijg niet de antwoorden die ik graag zou wil horen.quote:Op maandag 7 april 2014 02:22 schreef r_one het volgende:
[..]
Ik zei niet wat je zei, ik zei wat je, eigenlijk, bedoelt.
lol, hoezo?quote:
Nee, niks beter. Als de posts je te negatief worden, wil je graag positievere antwoorden horen. Toch?quote:Op maandag 7 april 2014 02:24 schreef fokker1982 het volgende:
[..]
Ik bedoel: de posts werden me te negatief. Ik bedoel NIET: Ik krijg niet de antwoorden die ik graag zou wil horen.
zo beter?
De manier van omgang met collega's wordt niet erg op prijs gesteld ben je inmiddels achter gekomen.quote:
....quote:Op maandag 7 april 2014 02:26 schreef r_one het volgende:
[..]
Nee, niks beter. Als de posts je te negatief worden, wil je graag positievere antwoorden horen. Toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |