abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138598022
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 00:29 schreef fokker1982 het volgende:

[..]

binnen werk bedoel je?
Nee doelde meer op een algemeen meldpunt

edit dit bv
http://www.meldpunt.nl/site/page.php
Do what you love, love what you do!
pi_138598056
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 00:26 schreef P8 het volgende:
nzin zal het waarschijnlijk een lage prioriteit hebben.
Hoezo lage prioriteit? haha

uhm lafheid?
dus als jij op straat wordt beledigd of wordt bedreigt door iemand die in je straat woont oid en met wie je al 10 jaar in die straat woont, dan ga jij eerst alsnog met die buurman/vrouw praten alvorens aangifte te doen?
pi_138598071
Probeer in ieder geval je hoofd niet op hol te laten brengen, ja er zijn pvv-ers/xenofoben, maar dat is echt een minderheid.

Zij is niet de baas hier, zij heeft geen recht om te zeggen of je welkom bent of niet, dit is gewoon jouw land.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_138598094
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 00:29 schreef kree het volgende:

[..]

Nee doelde meer op een algemeen meldpunt

edit dit bv
http://www.meldpunt.nl/site/page.php
Als ik het toch aan ga kaarten, dan doe ik dit liever bij de politie/om...
pi_138598110
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 00:31 schreef fokker1982 het volgende:

[..]

Als ik het toch aan ga kaarten, dan doe ik dit liever bij de politie/om...
Waarom?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_138598111
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 00:30 schreef fokker1982 het volgende:

[..]

uhm lafheid?
dus als jij op straat wordt beledigd of wordt bedreigt door iemand die in je straat woont oid en met wie je al 10 jaar in die straat woont, dan ga jij eerst alsnog met die buurman/vrouw praten alvorens aangifte te doen?
Aangifte doen omdat iemand je beledigd op straat. :')
Dan sla je diegene gewoon op zijn neus.
pi_138598128
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 00:28 schreef fokker1982 het volgende:

[..]

Nee hoor.
als niet-autochtoon discriminatie ter sprake brengen is toch anders als een autochtoon dit zou doen. Ik heb niet zoveel zin om dit uit te leggen, srry.
Nee wat ik uit je vorige comment lees is dat als je niet de enige niet-autochtoon was geweest had je het wel ten sprake durven brengen. ;)
Disclaimer: Reacties die door deze user gemaakt worden zijn niet noodzakelijk mijn echte mening.
pi_138598193
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 00:31 schreef erodome het volgende:
Probeer in ieder geval je hoofd niet op hol te laten brengen, ja er zijn pvv-ers/xenofoben, maar dat is echt een minderheid.

Zij is niet de baas hier, zij heeft geen recht om te zeggen of je welkom bent of niet, dit is gewoon jouw land.
250 duizend leden heeft deze pagina. De opmerkingen die geplaatst worden zijn misschien erger dan de posts zelf. Een minderheid is het idd, maar geen kleine minderheid. Het is een grote meerderheid die door leugens en tactiek gemobiliseerd wordt, door strategie van politici (wilders) en zijn 'one-liners'.

Ik weet dat zij of wie dan ook mij het land niet uitkrijgt, maar dit neemt niet weg dat ik mij niet thuis voel, en zelfs bang voel. Op werk maar ook in de supermarkt bv. het is moeilijk uit te leggen wat dit met je doet, maar het is echt fucked-up srry.
pi_138598195
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 00:30 schreef fokker1982 het volgende:

[..]

uhm lafheid?
Ja. Dat zal ook een vraag zijn van de politie: "Wat heeft u zelf al ondernomen?".
Maar je voelt je beledigd, soit, maar draai die belediging om en vraag hem of hij datgene (wat jou dus raakt) ook van jou vindt. Stel vervolgens dat je het op prijs zou stellen als hij genuanceerder is op zijn pagina en dat je erover nadenkt om anders aangifte te doen om de volgende redenen: *insert je juridisch onderbouwde motivatie.
Extremistisch gematigd.
pi_138598225
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 00:32 schreef kree het volgende:

[..]

Waarom?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zal het morgen als ik wat helderder ben nalezen :)
pi_138598245
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 00:32 schreef Syntos het volgende:
Aangifte doen omdat iemand je beledigd op straat. :')
Dan sla je diegene gewoon op zijn neus.
haha, dan doen best veel allochtonen ook volgens mij.
Ik niet :)
pi_138598253
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 00:35 schreef fokker1982 het volgende:

[..]

Ik zal het morgen als ik wat helderder ben nalezen :)
^O^
pi_138598281
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 00:35 schreef P8 het volgende:

[..]

Ja. Dat zal ook een vraag zijn van de politie: "Wat heeft u zelf al ondernomen?".
Maar je voelt je beledigd, soit, maar draai die belediging om en vraag hem of hij datgene (wat jou dus raakt) ook van jou vindt. Stel vervolgens dat je het op prijs zou stellen als hij genuanceerder is op zijn pagina en dat je erover nadenkt om anders aangifte te doen om de volgende redenen: *insert je juridisch onderbouwde motivatie.
Nee hoor dat vragen ze niet...

Ik zal het onthouden, bedankt voor je tip :)
pi_138598328
quote:
1s.gif Op maandag 7 april 2014 00:32 schreef Maax het volgende:

[..]

Nee wat ik uit je vorige comment lees is dat als je niet de enige niet-autochtoon was geweest had je het wel ten sprake durven brengen. ;)
Nee het ging over discriminatie als onderwerp. Ik zal dit zelf nooit ter sprake brengen als enige niet-autochtoon.
pi_138598556
Vooral de slachtoffer Marokkaan uithangen. Racisme en discriminatie is net zo uit als de mens. Gewoon mee leren omgaan.
pi_138598624
De werkverhouding is toch nu al weg?

Ik bedoel, oke je doet aangifte en stel ze doen er wat mee.

Site gaat op zwart, doel bereikt.

Dan nog heeft je collega dezelfde denkbeelden die jou niet zinnen.

Of is het dan wel goed?
pi_138598629
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 00:47 schreef Kandijfijn het volgende:
Vooral de slachtoffer Marokkaan uithangen. Racisme en discriminatie is net zo uit als de mens. Gewoon mee leren omgaan.
Ik heb het niet over racisme of discriminatie, ik heb het over beledigen en haat zaaien. Is dat nog wel 'in'?

En wat is een slachtoffer Marokkaan precies??
pi_138598673
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 23:54 schreef fokker1982 het volgende:

[..]

Ik vraag de staat niet om geweld te gebruiken! . Ik vraag de politie (!) en het OM (!) mijn klacht te bekijken en te oordelen of er een strafbaar feit is/wordt gepleegd.....

:W
Wat is de relevantie van hun mening? :?

Ik walg van dit schijnheilige gedoe. Als je aangifte doet, wil je daar iets mee bereiken, je wilt vervolging door het OM, en je wilt en veroordeling, dus geweld. Dus wees een vent, en geef je collega een klap, in plaats van andere mensen te smeken om je vuile werk op te knappen. :r
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_138598701
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 00:50 schreef Kanjer het volgende:
De werkverhouding is toch nu al weg?

Ik bedoel, oke je doet aangifte en stel ze doen er wat mee.

Site gaat op zwart, doel bereikt.

Dan nog heeft je collega dezelfde denkbeelden die jou niet zinnen.

Of is het dan wel goed?
"Of is het dan wel goed?" dit snap k niet zo...
Ik doe aangifte omdat het juist is, ik verwacht niet dan NL opeens een voorbeeld-land gaat worden als het gaat om sociale cohesie.

Die denkbeelden mag ze hebben, maar niet in vorm van iets wat strafbaar is.
pi_138598723
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 00:52 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Wat is de relevantie van hun mening? :?

Ik walg van dit schijnheilige gedoe. Als je aangifte doet, wil je daar iets mee bereiken, je wilt vervolging door het OM, en je wilt en veroordeling, dus geweld. Dus wees een vent, en geef je collega een klap, in plaats van andere mensen te smeken om je vuile werk op te knappen. :r
Nee dat wil ik helemaal niet! veroordeling of niet, aangifte doe ik omdat ik het gevoel heb dat het het juiste is. Lees maar terug...

haha, een klap geven? Wat zullen de koppen dan zijn in de kranten? "Marokkaan slaat vrouw?" "Marokkaan slaat onschuldige vrouw" "Marokkaan ...." gooi jezelf ajb weg ok?

Smeken? je bent echt in de war...
pi_138598736
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 00:56 schreef fokker1982 het volgende:

[..]

Nee dat wil ik helemaal niet! veroordeling of niet, aangifte doe ik omdat ik het gevoel heb dat het het juiste is. Lees maar terug...

haha, een klap geven? Wat zullen de koppen dan zijn in de kranten? "Marokkaan slaat vrouw?" "Marokkaan slaat onschuldige vrouw" "Marokkaan ...." gooi jezelf ajb weg ok?
Dat is geen reden op zich, waarom denk je dat het "het juiste" is, wat wil je ermee bereiken?
pi_138598745
Gadverdamme wat ben jij een schijnheilige achterbakse slapjanus TS!

Heel erg Nederlands trouwens, je bent iets te goed geïntegreed denk ik. :P
pi_138598768
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 00:57 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Dat is geen reden op zich, waarom denk je dat het "het juiste" is, wat wil je ermee bereiken?
Moet k er iets mee willen bereiken?? Misschien is dat jou denkwijze, maar vul ajb niets voor mij in wil je... omg.
pi_138598788
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 00:57 schreef heiden6 het volgende:
Gadverdamme wat ben jij een schijnheilige achterbakse slapjanus TS!

Heel erg Nederlands trouwens, je bent iets te goed geïntegreed denk ik. :P
heb je liever dat ik helemaal niet geintegreerd zou zijn? het is nooit goed eh?
pi_138598807
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 00:52 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Dus wees een vent, en geef je collega een klap, in plaats van andere mensen te smeken om je vuile werk op te knappen. :r
als ik een typische "kut"Marokkaan zou zijn, dan zou ik dat idd gedaan hebben, wat je hier beschrijft. Maar ik hou het beschaafd en ik wil je vragen om je onzin ergens anders te posten!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')