Nee ik ga je niet dmailen en ik vertrouw het OM om deze beslissing te maken, anders zie ik dan wel weer.quote:Op maandag 7 april 2014 00:01 schreef kree het volgende:
Ik zou het laten gaan en er niet meer aan denken dan.
Zoals al gezegd wil justitie er wat mee doen dan moet er ook wel werkelijk iets ernstig zijn.
Denk niet eens dat ze er tijd in zijn hobby site gaan steken.
Nouja jou keus, ze kunnen je er niet voor ontslaan trouwens.quote:Op maandag 7 april 2014 00:02 schreef fokker1982 het volgende:
[..]
Nee ik ga je niet dmailen en ik vertrouw het OM om deze beslissing te maken, anders zie ik dan wel weer.
tnx voor je reactie.
10 jaar in dienst gelukkig en vast contract. Maar ik weet dat er verschillende manieren zijn om alsnog van iemand af te komen.quote:Op maandag 7 april 2014 00:04 schreef kree het volgende:
[..]
Nouja jou keus, ze kunnen je er niet voor onstlaan trouwens.
Maargoed als het de sfeer gaat verzieken dan trek jij aan het kortste eind waarschijnlijk als er contract verlenging ter sprake komt
Heb je het ervoor over is dan de vraag.quote:Op maandag 7 april 2014 00:05 schreef fokker1982 het volgende:
[..]
10 jaar in dienst gelukkig en vast contract. Maar ik weet dat er verschillende manieren zijn om alsnog van iemand af te komen.
Bespreken met deze collega op werk: maw het naar de werkvloer brengen??quote:Op maandag 7 april 2014 00:03 schreef Stratotanker het volgende:
Het is mij volstrekt onduidelijk wat werkgever hiermee te maken heeft. Zeker omdat je het nog niet eens met je collega hebt besproken. Jij bent degene die verkeerde stappen heeft gemaakt. Als je collega erachter komt zou je zomaar een probleem kunnen hebben.
Moreel iets, ik vind dat deze collega te ver is gegaan en ik zal er mee zitten als ik er niets mee doe.quote:Op maandag 7 april 2014 00:05 schreef kree het volgende:
[..]
Heb je het ervoor over is dan de vraag.
Het lijkt mij maar een hoop gedoe en ellende en misschien gebeurt er niet eens wat mee
Dan zal ik een andere baan gaan zoeken, of wordt ik dan één van die zoveel allochtonen die in de wwb/bijstand zit?quote:Op maandag 7 april 2014 00:09 schreef kree het volgende:
Nou je hebt je keuze blijkbaar al gemaakt.
Hoop dan maar dat het goed uitpakt voor je.
Bedenk wel, nu zijn er nog geen problemen tussen jou en je collega('s) als uitkomt dat jij aangifte hebt gedaan etc wel.
Tenzij de meerderheid van je collega's het met je eens zal zijn.
Als enige niet-autochtoon... nee dank je.quote:Op maandag 7 april 2014 00:11 schreef tofastTG het volgende:
Is het niet veel handiger om eens een leuk gesprek te beginnen op je werk
Ik weet niet waar je werkt,maar denk je dat alle Nederlanders Wilders fan zijn?quote:Op maandag 7 april 2014 00:12 schreef fokker1982 het volgende:
[..]
Als enige niet-autochtoon... nee dank je.
Denk je dat hij aanspreekbaar is buiten het werk? Voor rede vatbaar, of is de 'relatie' zodanig beschadigd dat je denkt dat het niet meer goed gaat komen(als in normaal met die collega samen te kunnen werken).quote:Op zondag 6 april 2014 23:47 schreef fokker1982 het volgende:
[..]
Ja, dat is misschien zo, maar helemaal niets doen zorgt er alleen voor dat deze collega kan doen wat zij/hij wilt. Ik wil het niet bespreken met deze collega omdat het 1. buiten werk gaande is en 2. ik direct voor de nare sfeer op werk zal zorgen. Ik zal daarom als burger tegen een andere burger aangifte doen. Net zoals ik aangifte zal doen als ik bijv.direct bedreigd word oid, en daar lijkt dit heel erg veel op.
Gelukkig kun je daar dan een ander de schuld van geven.quote:Op maandag 7 april 2014 00:11 schreef fokker1982 het volgende:
[..]
Dan zal ik een andere baan gaan zoeken, of wordt ik dan één van die zoveel allochtonen die in de wwb/bijstand zit?
hoe zal dat toch komen...
De meeste autochtonen zullen het trouwens gewoon met je eens zijn hoor als het echt zo schokkend en kwetsend is als je doet overkomen.quote:Op maandag 7 april 2014 00:11 schreef fokker1982 het volgende:
[..]
Dan zal ik een andere baan gaan zoeken, of wordt ik dan één van die zoveel allochtonen die in de wwb/bijstand zit?
hoe zal dat toch komen...
huh? Nee absoluut niet, anders had ik er echt niet gewerkt hoor...quote:Op maandag 7 april 2014 00:13 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je werkt,maar denk je dat alle Nederlanders Wilders fan zijn?
Er zijn toch geen 5000 aangiften tegen dit persoon en deze site?quote:Op maandag 7 april 2014 00:20 schreef P8 het volgende:
Kaart het gewoon aan op de werkvloer. Confronteer hem ermee en zeg dat het je persoonlijk raakt. Kijk gewoon hoe hij reageert. Meteen een aangifte doen heeft niet alleen geen zin (ivm 5000 anderen), het is ook laf. Je ziet hem dagelijks. Wees gewoon een vent en vraag hem op de man af.
En zo worden, ook al is het onbewust, toch alle autochtonen over 1 kam geschoren.quote:Op maandag 7 april 2014 00:12 schreef fokker1982 het volgende:
[..]
Als enige niet-autochtoon... nee dank je.
Ik weet het niet, ik zou vorige week gezegd hebben: Ja zeker voor rede vatbaar! Maar nu lijkt het alsof het een heel ander persoon is. Niet iemand met wie ik zolang samenwerk...quote:Op maandag 7 april 2014 00:14 schreef erodome het volgende:
[..]
Denk je dat hij aanspreekbaar is buiten het werk? Voor rede vatbaar, of is de 'relatie' zodanig beschadigd dat je denkt dat het niet meer goed gaat komen(als in normaal met die collega samen te kunnen werken).
Ik kan me voorstellen dat voor jou een gesprek niet genoeg kan zijn, het is alles behalve leuk om te weten dat iemand zo denkt, misschien zelfs over jou persoonlijk. Dat voelt toch wel als verraad, je werkt 10 jaar met iemand samen en dit voelt als een mes in de rug.
Je kan en mag aangifte doen, dat is je recht als inwoner van dit land. Maar vrijheid van meningsuiting gaat erg ver, zelfs zeer zware belediging kan weinig aan gedaan worden wettelijk.
Er zijn misschien andere wegen, het kan zijn dat je de site als ongepast kan melden. Het is een longshot en het veranderd de gedachten van die persoon niet, je kan het proberen. Bereid je wel voor op een teleurstelling.
Denk vooral na over hoe nu verder, hoe je normaal verder kan met de andere collega's en hoe je toch samen kan blijven werken met dit persoon.
Je uiten naar dit persoon is toch het beste, maar ook hier geld dat je moet nadenken wat je daarmee opschiet, stel dat hij/zij zegt maar jij bent anders, ik bedoel jou niet, zou dat echt een pleister op de wonde zijn, of eigenlijk nog zuurder?
True, maar omdat het gelieerd is aan Wilders' onzin zal het waarschijnlijk een lage prioriteit hebben.quote:Op maandag 7 april 2014 00:23 schreef erodome het volgende:
[..]
Er zijn toch geen 5000 aangiften tegen dit persoon en deze site?
Ja misschien, ik moet eerst kijken of dit handig is. ik kijk het aan en misschien doe ik dit idd. twijfel.quote:Op maandag 7 april 2014 00:20 schreef P8 het volgende:
et is ook laf. Je ziet hem dagelijks. Wees gewoon een vent en vraag hem op de man af.
Nee hoor.quote:Op maandag 7 april 2014 00:25 schreef Maax het volgende:
[..]
En zo worden, ook al is het onbewust, toch alle autochtonen over 1 kam geschoren.
binnen werk bedoel je?quote:Op maandag 7 april 2014 00:25 schreef kree het volgende:
Neem contact met hun op en laat hun contact opnemen met die collega
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |