abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138486919

Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen :).
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Er zijn 2 hardlooptopics gaande:
[LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners (heet inmiddels Hardlopen) :
Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it!
[SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers :
Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.

Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is :)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen *O* Stuur even een PM/DM naar mosselmossel als je je hebt aangemeld :)

Ook dit jaar willen we weer vanuit dit topic meedoen met de Rotterdam Ekiden, op 5 juli 2014. De Ekiden is een estafetteloop, zes personen vormen samen een team waarbij elk teamlid een eigen afstand loopt. De afstanden zijn in startvolgorde; 5km- 10km- 5km- 10km- 5km- 7,195km. In totaal wordt dus 42,195 km afgelegd, een echte "MARATHON" afstand. Een leuke gelegenheid om samen aan een wedstrijd mee te doen, ieder in zijn eigen tempo. ( www.rotterdamekiden.nl )

Heb je interesse om mee te doen, stuur dan een pm naar MaleDuck.

Overzicht deelnemers:
https://docs.google.com/s(...)ClcgXqra51s-sPQ/edit

SPOILER: Schema's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Diverse links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Apps voor op telefoons
SPOILER: Wedstrijdtijden voorspellen
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
SPOILER: 2014 Challenge
SPOILER: Verlopen Challenges
SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslag
SPOILER: PRs bijhouden
SPOILER: Ten commandments for the runner
SPOILER: Why we run

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-04-2014 13:04:33 ]
  donderdag 3 april 2014 @ 22:09:37 #2
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_138487257
TT O+
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_138487381
Na de schematips van gisteren ben ik eens wat samen gaan stellen. Want ik wil eens per week een vaste afstand lopen en minstens eens per week een interval-achtige training doen omdat mijn tempo anders nog verder beneden het nulpunt daalt. Nu ben ik op onderstaand schema uitgekomen, ik neem 14 weken de tijd, dat is 2 tot 4 weken meer dan de gemiddelde schema's. En als het te rap gaat dan herhaal ik de week gewoon of doe ik een stapje terug.. kan/wil iemand hier nog wat verstandigs over zeggen?

[/URL]

quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 19:23 schreef Quoi het volgende:

[..]

:D Vorig jaar heb ik die nog gewandeld en hebben zus en ik voor de grap een stukje gerend ;)

Geen kloof dit keer. Heb 'm al 2x gedaan. Misschien een andere?
Afhankelijk van waar je zit natuurlijk, maar wij hebben 2 jaar geleden gewoon wat kortere wandelingen gedaan: ook leuk. Wij zaten in het oosten van Kreta. Zo hebben we enorm genoten van de Kritsa kloof (http://www.zorbas.nl/kritsa_kloof_kreta.htm), en hebben we ook een wandeling gemaakt naar de waterval bij Lassithi. Een strook oase tussen de droogte, heel mooi.

quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 19:33 schreef cafca het volgende:
Komende tijd wat minder tijd om overdag hard te lopen -O-

SPOILER
goh, wat naar zeg... Van harte :D

quote:
11s.gif Op donderdag 3 april 2014 20:45 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik begin me langzamerhand wel af te vragen waarom ik in godsnaam dacht dat ik 42KM en een beetje kan lopen. #marathonstress
Omdat jij dat kan, daarom :)

quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 21:17 schreef Gogo83 het volgende:
Vandaag was de training met de meeste verschillende ondergronden ooit in één training. Inlopen over de weg en stoep, om een stukje door een soort zandbak te moeten. Vervolgens in een natuurgebied gelopen met veel onverharde paadjes, wat bruggetjes, een trap, grindpaden en als hoogtepunt een oude spoorbrug die nu dienst doet als voetpad. Lekker gelopen en het was gezellig. :) Ga het steeds leuker vinden!

[ afbeelding ]
Gaaf zeg, mooi gedaan zo met die brug

quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 21:50 schreef _MvN_ het volgende:
En mijn eten kwam er halverwege uit. :{
Smakelijk! En volgende keer beter natuurlijk :)
pi_138487503
Ik zou er om de vier weken even een rustweekje in gooien. Een week waarin je je even iets minder loopt en niet je afstand uitbouwt.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
  donderdag 3 april 2014 @ 22:21:28 #5
92409 Twinky
Little star.
pi_138487888
quote:
99s.gif Op donderdag 3 april 2014 22:13 schreef mosselmossel het volgende:
Ik zou er om de vier weken even een rustweekje in gooien. Een week waarin je je even iets minder loopt en niet je afstand uitbouwt.
ja of... dat je gewoon als het even niet lekker gaat je week herhaalt of een stapje terug doet! kan natuurlijk ook :)
pi_138488195
quote:
99s.gif Op donderdag 3 april 2014 22:13 schreef mosselmossel het volgende:
ik kan nu al redelijk comfortabel 6 km lopen. Zou je met die wetenschap toch al bij week 4 een relaxte week adviseren of pas vanaf week 7 ofzo?
pi_138488330
Ziet er goed uit Nirak! Wel zou ik aan het eind van je trainingsschema nog eens goed kijken naar je weektotaal. Als voorbeeld; week 12 en 14 zijn erg pittig! Ik zou de eerste training van de week inperken. Niet iedere training van de week hoeft elke week zwaarder te worden.
pi_138488515
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 22:31 schreef Gogo83 het volgende:
Ziet er goed uit Nirak! Wel zou ik aan het eind van je trainingsschema nog eens goed kijken naar je weektotaal. Als voorbeeld; week 12 en 14 zijn erg pittig! Ik zou de eerste training van de week inperken. Niet iedere training van de week hoeft elke week zwaarder te worden.
Oeps ja.. Nu je het zegt.. Dank voor je oplettendheid :)
pi_138488627
quote:
1s.gif Op donderdag 3 april 2014 22:34 schreef Nirak het volgende:

[..]

Oeps ja.. Nu je het zegt.. Dank voor je oplettendheid :)
Als voorbeeld; voordat mossel bij de atletiekvereniging ging trainen, was één van zijn trainingen in de week altijd een rondje van tussen de 3 en 4 kilometer. Daarnaast een intervaltraining of tempoloop, en in het weekend de duurloop, die je prima opbouwt zo!
  donderdag 3 april 2014 @ 23:32:22 #10
50430 Yuki
Student Midwife
pi_138491243
Mobiel, dus kan niet quoten uit 't oude topic...

@Ciscus: gaaf, Wenen! Daar sta ik over anderhalve week m'n pa aan te moedigen :) veel plezier en succes vast!! *O*

Voor loopgroep Utrecht: ik heb destijds, via Runnersworld bij 't stadion, gelopen bij de loopgroep van Aart Stigter. Fijne trainers, groepen van verschillende niveaus en genoeg mogelijkheden om twee keer per week te kunnen trainen.
♥ || Baby catcher in training || ♥
  donderdag 3 april 2014 @ 23:41:53 #11
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_138491607
Ook weer een rondje gelopen vanavond. Lekker even een half uurtje, voornamelijk onverhard. :9

Alleen na net iets meer dan een kilometer een hond waar de eigenaren weinig controle over hadden. Toen ik 'm tegen m'n benen aan voelde komen, ben ik maar even gestopt, en ben blijven wachten tot ze echt een stukje weg waren. De hond verloor gelukkig z'n interesse toen ik met m'n rug naar 'm toe stil stond.

Maar verder was het heerlijk buiten, ondanks de mist en de bewolking die er al de hele dag hangt.

SPOILER
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
pi_138495203
En wederom vind ik het tof om vanaf de zijlijn de trainingen, gevoelens, gedachtes en zenuwen mee te mogen maken die loskomen bij de M. :D

@Nirak, het is (zoals sommige al zeiden) wijs om na elke 4 weken een rustige week te hebben.dan kan je lichaam weer even opladen.
Je ziet dit bijna in elke schema terug komen.
Voor de rest ziet het naar mijn mening goed uit.

[ Bericht 0% gewijzigd door streamnl op 04-04-2014 06:22:01 ]
  Moderator vrijdag 4 april 2014 @ 06:56:49 #13
155227 crew  Guppy
dus
pi_138495323
Vrijdag O+
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_138495334
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 06:56 schreef Guppyfriend het volgende:
Vrijdag O+
*O*
Gelukkig wel. Aparte dagen gehad.
Vanavond naar Weert voor die ene test. Ik ben benieuwd naar de uitvoering en de uitslag.
Zin in!
pi_138495505
Zo, de kuiten weten ook dat er gisteren getraind is. :X
pi_138495594
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 april 2014 07:01 schreef streamnl het volgende:

[..]

*O*
Gelukkig wel. Aparte dagen gehad.
Vanavond naar Weert voor die ene test. Ik ben benieuwd naar de uitvoering en de uitslag.
Zin in!
Weert? kan dat niet dichterbij huis?
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_138495643
Nirak, met zoals gezegd iets rustigere trainingen tussendoor moet het zeker goedkomen ^O^

Ik heb pijn, stomme fysio die spieren losmaakt ;(

RD ik zag je foam roller vraag voorbij komen op FB. Is dat simpel gezegd een manier om zelf op een goede wijze je spieren te masseren of is het een oefening/training op zich?
Zijn er hier ook mensen die rollen ( :') ) ?

Dit weekend niet lopen maar in plaats daarvan zaterdagnacht Eden Rave 8-)
Dat gaat pijn doen maandag maar als het goed is totally worth it :9
pi_138495659
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 april 2014 08:08 schreef Serinde het volgende:

RD ik zag je foam roller vraag voorbij komen op FB. Is dat simpel gezegd een manier om zelf op een goede wijze je spieren te masseren of is het een oefening/training op zich?
Nog niet, maar er zijn wel dagen dat ik wenste dat ik zo'n ding had...
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 4 april 2014 @ 08:39:50 #19
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_138495977
Ik krijg net de infomail van onze groep en t blijkt dat we 18 mei meelopen met de heideloop van landgraaf :o :X eng!
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  vrijdag 4 april 2014 @ 08:43:52 #20
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_138496018
quote:
Nirak, met zoals gezegd iets rustigere trainingen tussendoor moet het zeker goedkomen ^O^

Dit weekend niet lopen maar in plaats daarvan zaterdagnacht Eden Rave 8-)
Dat gaat pijn doen maandag maar als het goed is totally worth it :9
Ik deed mezelf een 'The stick' kado de dag na de 10k op de 7^^. Naar aanleiding van mijn marathonlopende neef, die zweert erbij.
Ik heb sindsdien niet noemenswaardig meer gelopen. :') Echt een top-aankoop dus! :D
pi_138496056
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 08:39 schreef Ynske het volgende:
Ik krijg net de infomail van onze groep en t blijkt dat we 18 mei meelopen met de heideloop van landgraaf :o :X eng!
Eng, spannend, maar wel heel leuk! *O*

Enne...goedemorgen, het is bijna weekend. c_/
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
  vrijdag 4 april 2014 @ 08:48:45 #22
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_138496059
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 08:43 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ik deed mezelf een 'The stick' kado de dag na de 10k op de 7^^. Naar aanleiding van mijn marathonlopende neef, die zweert erbij.
Ik heb sindsdien niet noemenswaardig meer gelopen. :') Echt een top-aankoop dus! :D
Jammer dat je niet meer 'noemenswaardig' loopt! Mis je het niet?
  vrijdag 4 april 2014 @ 08:59:14 #23
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_138496196
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 april 2014 08:48 schreef Quoi het volgende:

[..]

Jammer dat je niet meer 'noemenswaardig' loopt! Mis je het niet?
Ja, enorm.
En toen ik vanmorgen naar het station fietste had ik voor het eerst in drie weken eindelijk het gevoel dat ik normaal kon ademen, dus ik ga zeker dit weekend weer lopen! :Y

Net na die 7^^ werd ik verkouden en door druk op mijn werk kwam lopen er even niet van, toen kreeg ik longontsteking, daar moest ik uiteraard van herstellen, toen dat zo ver was moest 2 weken weg voor mijn werk, daar ben ik wel weer gaan sporten in de gyms in de hotels, toen ik terug kwam begin maart liep ik zomaar 5km zonder problemen, voor het eerst sinds die longonsteking, ik helemaal blij! En toen werd ik dus weer verkouden en dat slaat dus meteen keihard op mijn longen... :{
Maar goed, ik ben sinds die 2 weken in de VS wel een beetje verslingerd geraakt aan mijn stappenteller en leg bijna elke dag zo'n 8km af op een of andere manier dus ik ben wel in beweging gebleven. :Y En ik ga dit weekend maar eens kijken hoe ver ik kom met 2 x 15 minuten ofzo.
  vrijdag 4 april 2014 @ 09:06:56 #24
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_138496301
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 08:59 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ja, enorm.
En toen ik vanmorgen naar het station fietste had ik voor het eerst in drie weken eindelijk het gevoel dat ik normaal kon ademen, dus ik ga zeker dit weekend weer lopen! :Y

Net na die 7^^ werd ik verkouden en door druk op mijn werk kwam lopen er even niet van, toen kreeg ik longontsteking, daar moest ik uiteraard van herstellen, toen dat zo ver was moest 2 weken weg voor mijn werk, daar ben ik wel weer gaan sporten in de gyms in de hotels, toen ik terug kwam begin maart liep ik zomaar 5km zonder problemen, voor het eerst sinds die longonsteking, ik helemaal blij! En toen werd ik dus weer verkouden en dat slaat dus meteen keihard op mijn longen... :{
Maar goed, ik ben sinds die 2 weken in de VS wel een beetje verslingerd geraakt aan mijn stappenteller en leg bijna elke dag zo'n 8km af op een of andere manier dus ik ben wel in beweging gebleven. :Y En ik ga dit weekend maar eens kijken hoe ver ik kom met 2 x 15 minuten ofzo.
Soms komt het er gewoon even niet van :P
Hoop dat je er weer van kan genieten dit weekend!

Ynske, niet eng, LEUK!
  vrijdag 4 april 2014 @ 09:17:38 #25
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_138496485
Marathonstress? Valt nog wel mee ^O^
F means you're fucked
pi_138496752
Er is weer iets raars met mijn GPS gebeurd.. gaat niet echt lekker de laatste tijd..
http://www.endomondo.com/workouts/318153782/11367364

Maar gemiddelde snelheid klopt wel ongeveer. Even voor het ontbijt een tempo loopje eruit geperst, ging nog best redelijk!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_138496977
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 08:03 schreef Guard het volgende:

Weert? kan dat niet dichterbij huis?
Vast wel.
Dit is de man die de AV normaal inhuurt. Dus wanneer ik deze test op een andere tijdstip ga lopen, doe ik dat het liefst bij dezelfde persoon.
pi_138497117
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 09:30 schreef La_Tramposa het volgende:
Er is weer iets raars met mijn GPS gebeurd.. gaat niet echt lekker de laatste tijd..

Maar gemiddelde snelheid klopt wel ongeveer. Even voor het ontbijt een tempo loopje eruit geperst, ging nog best redelijk!
Hahaha, heb je nu express geprobeerd een penis te lopen? ;)
  vrijdag 4 april 2014 @ 10:02:05 #29
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_138497434
quote:

Ik kreeg een bjjlage van Athletics Southland over het gebruik er van,het is inderdaad als massage bedoelta heb er in het verleden ook al goede berichten over gehoord en dus maar even rond gevraagd bij de ultra nutters, maar afgaande op hun reacties is aanschaf onontkoombaar ;)

[ Bericht 1% gewijzigd door rechtsedirecte op 04-04-2014 10:58:28 ]
pi_138497466
A dirty mind is a joy forever ;)

Ik heb nu pas spierpijn en heb toch echt woensdag gelopen..
Vandaag weer eruit, dan loop ik het er vast uit :)

En even mijn schema aanpassen :)
  vrijdag 4 april 2014 @ 10:05:47 #31
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_138497517
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 09:30 schreef La_Tramposa het volgende:

Hij had duidelijk geen connectie met de sateliet in de eerste km...
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
pi_138497709
quote:
12s.gif Op vrijdag 4 april 2014 09:46 schreef Guard het volgende:

[..]

Haha nu je het zegt _O- Is gewoon mijn standaard rondje met twee bruggen, waarbij je een gek rondje moet lopen om er op en af te komen..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_138498923
quote:

[..]

_O-

Hier trouwens heerlijk blij dat ik weer vrijuit kan lopen trouwens. Gisterochtend met mijn vriendin gelopen en ondanks dat ik totaal geen ochtendmens ben (op mijn vorige baan was het algemeen bekend dat je me pas na 11en wat 'mocht/kon' vragen), is het mij best goed bevallen. Dit gaan we vaker doen!

Lekker 4km gehobbeld @7:11 (zowel tijd als tempo *) ). Nu staat er voor het weekend een 3.2 en 6.4 op het schema. *O*
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
  vrijdag 4 april 2014 @ 11:16:53 #34
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_138499124
De service van SPIbelt is top!

Ik had een SPIbelt endurance besteld. Er stond op de website o.a. dat het zakje van de Endurance groter was dan die van de standaard.
Maar toen ik hem thuisbezorgd kreeg en de boel ging vergelijken, bleek het zakje helemaal niet groter te zijn, en zelfs nog iets minder elastisch.
Ik heb hier op FB melding van gemaakt, en ik kreeg meteen via de mail een bericht terug, dat ze alles gingen uitzoeken. En dat ik, als ik dat wilde, de Endurance terug mocht sturen in ruil voor een Spibelt XL met Loksaks en racetoggles. Of ik mocht hem gewoon terugsturen en dan zou ik mijn geld terugkrijgen.

Ik heb besloten om de Endurance gewoon te houden, omdat hij wel erg fijn zit met de bredere riem én omdat ik er 6 gels aan kon hangen. Dat was eigenlijk het belangrijkste.

En nu krijg ik als dank alsnog een set LokSaks en racetoggles opgestuurd voor aan onze andere SPIbelt ^O^

Oh, en ze hebben de tekst op de website aangepast. Wel zo netjes :P
F means you're fucked
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 4 april 2014 @ 11:21:28 #35
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_138499259
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 11:16 schreef YUR het volgende:
De service van SPIbelt is top!

Ik had een SPIbelt endurance besteld. Er stond op de website o.a. dat het zakje van de Endurance groter was dan die van de standaard.
Maar toen ik hem thuisbezorgd kreeg en de boel ging vergelijken, bleek het zakje helemaal niet groter te zijn, en zelfs nog iets minder elastisch.
Ik heb hier op FB melding van gemaakt, en ik kreeg meteen via de mail een bericht terug, dat ze alles gingen uitzoeken. En dat ik, als ik dat wilde, de Endurance terug mocht sturen in ruil voor een Spibelt XL met Loksaks en racetoggles. Of ik mocht hem gewoon terugsturen en dan zou ik mijn geld terugkrijgen.

Ik heb besloten om de Endurance gewoon te houden, omdat hij wel erg fijn zit met de bredere riem én omdat ik er 6 gels aan kon hangen. Dat was eigenlijk het belangrijkste.

En nu krijg ik als dank alsnog een set LokSaks en racetoggles opgestuurd voor aan onze andere SPIbelt ^O^

Oh, en ze hebben de tekst op de website aangepast. Wel zo netjes :P
Das idd netjes!
Today is life -

Dale Carnegie
  vrijdag 4 april 2014 @ 12:02:47 #36
413410 Corniel
Alle Dagen Heel Dom
pi_138500435
@Nirak: Als je nu al soepel 6 a 7 km kan, zou ik geen duurloopjes van 4 km in stellen, maar gewoon beginnen op 6, en dan opbouwen volgens hetzelfde stramien.
Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 4 april 2014 @ 12:05:08 #37
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_138500506
quote:

[..]

:D

dat doet me denken aan met 2 vriendinnen op pad zijn, afslag missen en vervolgens in een deuk liggen omdat we idd een piemel reden :') :X
Today is life -

Dale Carnegie
  vrijdag 4 april 2014 @ 12:16:57 #38
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_138500921
M'n "afscheidsspeechje" schrijven voor de ALV hardloopclub volgende week, want ik ben er niet bij. Opluchting! :) Kan er een energie-slurpende activiteit van het lijstje af.
pi_138501417
Gisteren voor het eerst sinds september 2013 ofzo op m`n Kinvara's gelopen. Een klein loopje qua volume, maar best hoog qua intensiteit. The day after is m`n onderbeen niks gevoeliger dan normaal en dus gaan ik de Kinvara's weer opnemen in de schoenen roulatie. *O* Kortere tempotrainingen op de Kinvara's, langere tempotrainingen en duurlopen op de Ride's!
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 12:05 schreef Ynske het volgende:
dat doet me denken aan met 2 vriendinnen op pad zijn, afslag missen en vervolgens in een deuk liggen omdat we idd een piemel reden
SPOILER
  vrijdag 4 april 2014 @ 12:32:23 #40
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_138501460
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 12:16 schreef Quoi het volgende:
M'n "afscheidsspeechje" schrijven voor de ALV hardloopclub volgende week, want ik ben er niet bij. Opluchting! :) Kan er een energie-slurpende activiteit van het lijstje af.
"Bedankt!"
F means you're fucked
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 4 april 2014 @ 12:32:49 #41
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_138501472
Today is life -

Dale Carnegie
  vrijdag 4 april 2014 @ 12:52:12 #42
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_138502099
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 12:32 schreef YUR het volgende:

[..]

"Bedankt!"
Ik ben idd alweer klaar :)

nou doei hè!
pi_138504567
"Het waren 2 fantastische dagen!"

Maar wat ga jij een positieve energie krijgen ineens :D
  vrijdag 4 april 2014 @ 14:35:58 #44
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_138505528
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 12:16 schreef Quoi het volgende:
Beginnen ze het ondertussen al een beetje te accepteren dat je er inderdaad mee stopt?

quote:
1s.gif Op vrijdag 4 april 2014 14:04 schreef Nirak het volgende:
"Het waren 2 fantastische dagen!"
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 4 april 2014 @ 15:01:34 #45
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_138506289
Sow... Vaste aanstelling gescoord. Zo eerst maar ff een rondje rennen.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 4 april 2014 @ 15:02:28 #46
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_138506319
Ge
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 april 2014 15:01 schreef Swetsenegger het volgende:
feliciteerd!
Today is life -

Dale Carnegie
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 4 april 2014 @ 15:07:18 #47
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_138506437
Meh...

FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 4 april 2014 @ 15:07:46 #48
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_138506450
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 15:02 schreef Ynske het volgende:
Ge

[..]

feliciteerd!
Thxs!
pi_138506461
Dat mannenshirt is tenminste nog 10x leuker dan het vrouwenshirt :o
pi_138506550
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 15:08 schreef La_Tramposa het volgende:
Dat mannenvrouwenshirt is tenminste nog 10x leuker dan het vrouwenmannenshirt :o
FYP
  vrijdag 4 april 2014 @ 15:14:31 #51
236410 MaleDuck
pi_138506614
quote:
Goed nieuws zo voor je eerste marathon :Y en voor het weekend natuurlijk ;)
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
pi_138506630
quote:
En gefeliciflapstaart!
pi_138506657
quote:
99s.gif Op vrijdag 4 april 2014 15:11 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

FYP
Nee. Het vrouwenshirt is teveel startrek :P

FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 4 april 2014 @ 15:18:36 #54
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_138506727
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 15:08 schreef La_Tramposa het volgende:
Dat mannenshirt is tenminste nog 10x leuker dan het vrouwenshirt :o
Het is blauw... met oranje :'(
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 15:16 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Nee. Het vrouwenshirt is teveel startrek :P

[ afbeelding ]
O+
pi_138506746
Ja seven-of-nine was ook mijn favo 8-) Kan vast ook hard rennen, al zou ze het nut er niet van inzien.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 4 april 2014 @ 15:19:14 #56
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_138506751
quote:
2s.gif Op vrijdag 4 april 2014 15:14 schreef MaleDuck het volgende:

[..]

Goed nieuws zo voor je eerste marathon :Y en voor het weekend natuurlijk ;)
quote:
99s.gif Op vrijdag 4 april 2014 15:15 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

En gefeliciflapstaart!
Het is nog officieus. Volgende week vrijdag vind de ratificatie plaats :P
pi_138506937
quote:
Gefeliciteerd! *O*
pi_138507057
quote:
99s.gif Op vrijdag 4 april 2014 15:11 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

FYP
Helemaal mee eens!

Enne...gefeliciteerd Swets, officieel of niet, de mondelinge overeenkomst is er alvast. ^O^
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
  vrijdag 4 april 2014 @ 15:32:24 #59
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_138507089
Jeej voor Swets!
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  vrijdag 4 april 2014 @ 15:40:14 #60
405059 _MvN_
"The miracle isn't t
pi_138507315
Gefeliciteerd Swets!
"The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."
pi_138507494
Swets gefeliciteerd!
  vrijdag 4 april 2014 @ 16:05:54 #62
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_138508033
quote:
15s.gif Op vrijdag 4 april 2014 15:07 schreef Swetsenegger het volgende:
Meh...

[ afbeelding ]
Die kleuren waren al maanden bekend, stonden al op de site:
http://www.marathonrotter(...)informatie/#faq-3034

Ik vind m op zich wel te pruimen :Y

En gefeliciteerd met je aanstelling *O*
F means you're fucked
pi_138509168
Swets gefeliciteerd ! Erg mooi nieuws! *O*

Quoi ook mooi nieuws! Scheelt weer kopzorgen! ^O^
pi_138509216
Ik vind dat vrouwenshirt trouwens ook mooier. Ziet er best goed uit! Mannenshirt vind ik lelijk, maar ik hoef er toch niet in te lopen :P
pi_138509411
Mijn schema blijkt toch weer iets te zwaar geweest, ondanks dat ik af en toe extra rust heb genomen en goed naar mijn lichaam heb geluisterd. Bij de laatste 5km van zondag voelde ik ineens mijn achillespees. Gister was het al bijna weg dacht ik dus een rustig rondje 5k gelopen, maar vandaag weer last. :(
Hoop dat het snel weer over is, wil wel de Koning van spanjetrail lekker kunnen lopen.
Stomme blessures altijd...
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 4 april 2014 @ 17:17:59 #66
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_138510158
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 16:05 schreef YUR het volgende:

[..]

Die kleuren waren al maanden bekend, stonden al op de site:
http://www.marathonrotter(...)informatie/#faq-3034

Ik vind m op zich wel te pruimen :Y

Ik zal 'm met trots dragen als ik de finishlijn ben gepasseerd.
  vrijdag 4 april 2014 @ 17:19:01 #67
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_138510189
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 april 2014 17:17 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Dat weet ik ^O^
F means you're fucked
pi_138510210
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 april 2014 17:17 schreef Swetsenegger het volgende:
Gefeliciteerd met je aanstelling!! ^O^
  vrijdag 4 april 2014 @ 17:41:33 #69
50430 Yuki
Student Midwife
pi_138510908
Gefeliciteerd, Swets! *O*
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 4 april 2014 @ 17:41:59 #70
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_138510914
Bedankt allen! Aanleiding was een andere werkgever die bereid was me direct een vaste aanstelling te geven als ik voor hem kwam werken. Nu was dat een detacheerder en daar heb ik het niet zo op.
pi_138511174
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 15:19 schreef La_Tramposa het volgende:
Ja seven-of-nine was ook mijn favo 8-) Kan vast ook hard rennen, al zou ze het nut er niet van inzien.
Dat was meer iets voor LIF / [Hardlopen] #724 - swinging boobs!geweest :o
pi_138511240
Goed nieuws Swets, gefeliciteerd!
April kan een memorabel maandje voor je worden zo, moet je nog wel "even" die 42 km lopen :P
SPOILER
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 4 april 2014 @ 18:30:12 #73
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_138512130
Hoop ik wel dat het volgende week zondag beter gaat dan vandaag.
pi_138512620
To Dam tot Dam or not to Dam tot Dam?

SPOILER
.
pi_138512796
En. Gaan we zondag naar 2.02?

Bekele wil wereldrecord bij debuut
pi_138513025
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 18:30 schreef Swetsenegger het volgende:
Hoop ik wel dat het volgende week zondag beter gaat dan vandaag.
Tis cliché, maar een ik geloof wel in een slechte generale.
Gewoon je lichaam wat een beetje reageert op gezonde spanning.

En mag het?
Ja dat mag
[/Mart Smeets]
pi_138513230
Fijn moment om een blijvende steek in mijn linkerheup te voelen, zo'n week voor mijn wedstrijd. Het is waarschijnlijk overbelasting.

Iemand tips voor een spoedig herstel?
  vrijdag 4 april 2014 @ 19:09:31 #78
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_138513396
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 19:03 schreef Ciscus het volgende:
Fijn moment om een blijvende steek in mijn linkerheup te voelen, zo'n week voor mijn wedstrijd. Het is waarschijnlijk overbelasting.

Iemand tips voor een spoedig herstel?
Blijvend...sinds wanneer? Als het sinds een loopje van daarnet is: Ik zou me pas druk gaan maken als ik er overmorgen nog last van zou hebben.

En als het echt echt echt overbelasting is (hoe weet je dat?), is de enige remedie: nix doen
F means you're fucked
pi_138513473
quote:
zo, erg tof!!
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
  vrijdag 4 april 2014 @ 19:26:33 #80
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_138514047
gefeliciteerd Swets!

en YUR, inderdaad prima servic van SPI!

ik moet zeggen dat ik er hier weinig mensen mee zien lopen (al let ik er ook niet speciaal op).

Na aanleding van YUR's post, hebben jullie wel eens slechte ervaringen gehad met het online bestellen van hardloopspullen?

hetruilen van mijn schoenen duurde lang, voornamelijk door de afstand, maar was achteraf wel goed geregeld
  vrijdag 4 april 2014 @ 19:28:19 #81
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_138514123
en zo onderweg naar Treebeard country!
het weer is niet helemaal optimaal (fris windje en drizzle) maar het is zo'n 2.5 uur rijden dus de kans dat het verderop beter is is aanwezig en anders....niet miepen
pi_138514192
Gefeliciteerd Swets!

Vanmiddag vanaf het station (1-2 km) moeten lopen. Blijf het vreemd vinden dat ik toen weer last van streek kreeg, terwijl ik hardlopend veel grotere afstand afleg waar ik dan veel minder last van heb.
pi_138514691
quote:
99s.gif Op vrijdag 4 april 2014 18:49 schreef mosselmossel het volgende:

Lijkt me sterk. Een debuut op de afstand en dan meteen 2:02 lopen, het zou echt heel ziek zijn! 2:04, of heel misschien zelfs 2:03, zou ik niet uitsluiten. Maar die ene of twee minuten eraf, dat zou echt bijzonder zijn!

Swets gefeliciteerd!!
pi_138514759
quote:
99s.gif Op vrijdag 4 april 2014 18:44 schreef mosselmossel het volgende:
To Dam tot Dam or not to Dam tot Dam?

SPOILER
.
Ik ga voor de Nightrun ook al zijn de shirts van de echte Dam tot Dam toffer. Ik ben bang dat ik het niet red 16,1km voor die tijd.
pi_138514841
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 19:43 schreef Nanook24 het volgende:

[..]

Ik ga voor de Nightrun ook al zijn de shirts van de echte Dam tot Dam toffer. Ik ben bang dat ik het niet red 16,1km voor die tijd.
Ik ga wel voor de echte. Al vind ik het nog wel een beetje een onwerkelijk idee.
pi_138515063
En dat was de conconitest.
Ongeveer 8 rondjes gelopen en 10 euro armer ;)

Het is wel interessant. We waren met 4 personen en de meeste liepen al een tijdje dus onze start snelheid was 10km/h. Om de 20 meter gaat het tempo ietsje hoger. Ik haalde op het einde net geen 17km/h :( En ik denk als ik met de AV had gelopen dat ik dat ook gehaald zou hebben omdat ik daar niet de snelste ben. Dus dan heb je hazen. Nu was ik degene die als laatste overbleef.
Maar het doel is om je omslagpunt te achterhalen. En die kan net zo goed bij 12km/h liggen. Morgen krijg ik mijn uitslag. Ben benieuwd.
pi_138515121
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 19:45 schreef Gogo83 het volgende:

[..]

Ik ga wel voor de echte. Al vind ik het nog wel een beetje een onwerkelijk idee.
You can do it! Dat weet ik zeker! ^O^

Ik loop tegen die tijd pas een jaar en wil nu toch echt eerst die 10km halen en die ook comfortabel kunnen lopen. De echte Dam tot Dam kan altijd volgend jaar nog.
pi_138515225
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 19:50 schreef Nanook24 het volgende:

[..]

You can do it! Dat weet ik zeker! ^O^

Ik loop tegen die tijd pas een jaar en wil nu toch echt eerst die 10km halen en die ook comfortabel kunnen lopen. De echte Dam tot Dam kan altijd volgend jaar nog.
Snap ik. Ik denk ook wel dat ik het kan, maar het is gewoon onwerkelijk. Ik heb er ooit gewoond en stond toen vaak vol verbazing te kijken. Dat zóveel mensen zó'n afstand liepen. Gek idee, dat ik dat dan zelf ook ga doen.
pi_138515346
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 19:52 schreef Gogo83 het volgende:

[..]

Snap ik. Ik denk ook wel dat ik het kan, maar het is gewoon onwerkelijk. Ik heb er ooit gewoond en stond toen vaak vol verbazing te kijken. Dat zóveel mensen zó'n afstand liepen. Gek idee, dat ik dat dan zelf ook ga doen.
Dat kan ik me heel goed voorstellen. Als ze een jaar geleden tegen mij gezegd hadden dat ik dit jaar 10km ging hardlopen had ik dat ook echt nooit geloofd. :{w
pi_138515361
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 19:56 schreef Nanook24 het volgende:

[..]

Dat kan ik me heel goed voorstellen. Als ze een jaar geleden tegen mij gezegd hadden dat ik dit jaar 10km ging hardlopen had ik dat ook echt nooit geloofd. :{w
Tof he?
pi_138515363
quote:
99s.gif Op vrijdag 4 april 2014 18:49 schreef mosselmossel het volgende:

Lijkt mij erg sterk. Vooral omdat het Parijs is en hij als het tegen zit nog een kilometer of 7 alleen moet door het Bois de Boulogne enzo.

Verder liep Kipsang tijdens het wereldrecord 6:07 over de 2.195km tussen 40 en de finish. :D Zit vrij weinig ruimte in dat schema, maar Bekele is wel een held. _O_
Jack does it in real time...
pi_138515549
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 19:56 schreef Gogo83 het volgende:

[..]

Tof he?
:Y
pi_138515714
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 april 2014 19:56 schreef DeeBee het volgende:

[..]

Lijkt mij erg sterk. Vooral omdat het Parijs is en hij als het tegen zit nog een kilometer of 7 alleen moet door het Bois de Boulogne enzo.

Verder liep Kipsang tijdens het wereldrecord 6:07 over de 2.195km tussen 40 en de finish. :D Zit vrij weinig ruimte in dat schema, maar Bekele is wel een held. _O_
Bekele is een held, maar een wereldrecord is wel heel lastig ja. Eens.
pi_138516080
Ik had het hier niet gemeld (en in de OP laten zetten), maar gisteren heb ik meegelopen in EIndhoven met de Dommelloop. 10 km in een netto tijd van 55:04 (bruto 55: 23). Daar ben ik heel erg tevreden mee *O* *O*
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  vrijdag 4 april 2014 @ 20:16:06 #95
50430 Yuki
Student Midwife
pi_138516145
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 20:14 schreef Bos81 het volgende:
Ik had het hier niet gemeld (en in de OP laten zetten), maar gisteren heb ik meegelopen in EIndhoven met de Dommelloop. 10 km in een netto tijd van 55:04 (bruto 55: 23). Daar ben ik heel erg tevreden mee *O* *O*
Onwijs goed! *O*
pi_138516219
quote:
*O* Goed gedaan!
pi_138516438
quote:

[..]

Ik ga hem ook voor het eerst lopen. Ik ga vanaf juni hiervoor trainen met de loopgroep. De voorgaande jaren zat ik in het massageteam van de KLM, masseerde ik vooraf en na de loop de kuitjes en hamstrings. Het was mooi om al die verhalen van de lopers te horen, en nu ga ik hem zelf doen! Vorig jaar liep ik nog helemaal niet en nu steeds zo'n 10 km.

[ Bericht 0% gewijzigd door Angel-A op 04-04-2014 21:04:41 ]
pi_138516527
quote:
Daar mag je heel tevreden mee zijn! Mooie tijd zeg :) Op wat voor terrein is die loop eigenlijk?

Swets, een vaste aanstelling binnenharken op de dag van vandaag is heel knap!

Net een klein rondje gedaan om mijn verlate spierpijn eruit te lopen. 3 km op tempo zodat mijn hartslag rond de 145 bleef. Liep lekker. Ter vergelijk eens teruggekeken naar mijn eerste 3 km in mei vorig jaar. Toen was mijn hartslag 30 slagen hoger op nagenoeg hetzelfde tempo. Ik liep de afstand toen wel een minuut sneller, maar lang niet met zo weinig moeite als nu. Toch fijn om die vooruitgang te zien :) zondag start ik met de eerste duurloop richting de 10 km :)
pi_138517546
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 april 2014 20:25 schreef Nirak het volgende:

[..]

Daar mag je heel tevreden mee zijn! Mooie tijd zeg :) Op wat voor terrein is die loop eigenlijk?

Dank je. Het was op het terrein van de TU, Alles bestraat
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_138517721
quote:
^O^ nette tijd!! *O*
pi_138519192
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 19:09 schreef YUR het volgende:

[..]

Blijvend...sinds wanneer? Als het sinds een loopje van daarnet is: Ik zou me pas druk gaan maken als ik er overmorgen nog last van zou hebben.

En als het echt echt echt overbelasting is (hoe weet je dat?), is de enige remedie: nix doen
Het zeurt al zo'n 2 weken, en vandaag in km 5 werd het zeuren erger. Omdat ik 10 km onder de 49 min wilde lopen (vraag me niet waarom), gooide ik er nog een sprintje uit en toen zakte ik door mijn heup. Voelt verrekt.
Verder denk ik aan overbelasting omdat ik na veel blessureleed weer erg veel aan het trainen ben om fit genoeg voor mijn aanstaande HM of M te zijn op 13 april.

Ik ken mijn blessuregevoelige lichaam helaas erg goed en daarom denk ik ook aan overbelasting.
  Moderator vrijdag 4 april 2014 @ 21:31:04 #102
155227 crew  Guppy
dus
pi_138519754
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 17:41 schreef Swetsenegger het volgende:
Bedankt allen! Aanleiding was een andere werkgever die bereid was me direct een vaste aanstelling te geven als ik voor hem kwam werken. Nu was dat een detacheerder en daar heb ik het niet zo op.
Fijn zeg! O+ ik ben mezelf er regelmatig van bewust dat ik 'maar' een halfjaarcontract heb

quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 19:28 schreef rechtsedirecte het volgende:
en zo onderweg naar Treebeard country!
het weer is niet helemaal optimaal (fris windje en drizzle) maar het is zo'n 2.5 uur rijden dus de kans dat het verderop beter is is aanwezig en anders....niet miepen
Have fun!! *O*

quote:

[..]

Ik vind jou echt heel stoer O+
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  vrijdag 4 april 2014 @ 21:48:17 #103
50430 Yuki
Student Midwife
pi_138520692
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 april 2014 21:19 schreef Ciscus het volgende:

[..]

Het zeurt al zo'n 2 weken, en vandaag in km 5 werd het zeuren erger. Omdat ik 10 km onder de 49 min wilde lopen (vraag me niet waarom), gooide ik er nog een sprintje uit en toen zakte ik door mijn heup. Voelt verrekt.
Verder denk ik aan overbelasting omdat ik na veel blessureleed weer erg veel aan het trainen ben om fit genoeg voor mijn aanstaande HM of M te zijn op 13 april.

Ik ken mijn blessuregevoelige lichaam helaas erg goed en daarom denk ik ook aan overbelasting.
Met nog maar 9 8 dagen tot Wenen, zou ik YUR's advies opvolgen: niks meer doen.
  Moderator vrijdag 4 april 2014 @ 21:52:03 #104
155227 crew  Guppy
dus
pi_138520900
De inschrijving voor de Bridge to Bridge is geopend *O*

quote:
Op zondag 14 september klinkt in hartje Arnhem het startschot voor de 29e editie van de Rabo Bridge to Bridge. Iedereen is welkom bij hét hardloopevenement van Arnhem. Van jong tot oud en van beginner tot topper. Traditioneel kun je ervoor kiezen om je individueel in te schrijven of om met je collega’s of relaties aan de start te verschijnen van de ManpowerGroup Business Run.

De inschrijving gaat donderdag 20 maart open. Dit geldt voor alle onderdelen: Airborne Memorial 10 Engelse Mijl, Van Wijnen 6 Engelse Mijl, Menzis 3 Engelse Mijl, MediaMarkt Kidsrun (1 km) en de ManpowerGroup Business Run (3, 6 of 10 Engelse Mijl).

Schrijf je snel in, dan ben je niet alleen verzekerd van een startbewijs en een ‘personalised’ startnummer, je krijgt ook nog eens een mooie korting op het inschrijfgeld. Houd er rekening mee dat het niet mogelijk is om je op de dag zelf nog aan te melden en dat de inschrijving eerder sluit bij het bereiken van de deelnemerslimiet.
En als je verzekerd bent bij Menzis, schrijf je je in voor de helft van de prijs! :Y
  vrijdag 4 april 2014 @ 21:55:27 #105
50430 Yuki
Student Midwife
pi_138521092
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 21:52 schreef Guppyfriend het volgende:
De inschrijving voor de Bridge to Bridge is geopend *O*

[..]

En als je verzekerd bent bij Menzis, schrijf je je in voor de helft van de prijs! :Y
Ik las het, ja! Even in de gaten houden :)

Ik werk in opdracht van (en ben dus verzekerd bij) de concurrent -O-
En die hebben geloof ik niet zo'n actie voor de Bruggenloop...

Wat ons brengt op de vraag: wat hebben zorgverzekeraars met bruggen? :D
  Moderator vrijdag 4 april 2014 @ 21:59:35 #106
155227 crew  Guppy
dus
pi_138521334
quote:
7s.gif Op vrijdag 4 april 2014 21:55 schreef Yuki het volgende:

[..]

Ik las het, ja! Even in de gaten houden :)

Ik werk in opdracht van (en ben dus verzekerd bij) de concurrent -O-
En die hebben geloof ik niet zo'n actie voor de Bruggenloop...

Wat ons brengt op de vraag: wat hebben zorgverzekeraars met bruggen? :D
Geen idee! :D

Ik ben verzekerd bij Anderzorg, da's wel een dochter van Menzis, maar dusdanig budget dat ik niet op extra's hoef te rekenen ;)
pi_138521816
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 april 2014 20:23 schreef Angel-A het volgende:

[..]

Ik ga hem ook voor het eerst lopen. Ik ga vanaf juni hiervoor trainen met de loopgroep. De voorgaande jaren zat ik in het massageteam van de KLM, masseerde ik vooraf en na de loop de kuitjes en hamstrings. Het was mooi om al die verhalen van de lopers te horen, en nu ga ik hem zelf doen! Vorig jaar liep ik nog helemaal niet en nu steeds zo'n 10 km.
Loop je individueel of met KLM? Succes met trainen!!

Bridge to bridge zit er voor mij niet in dit jaar. Teveel leuke loopjes in september.
  Moderator vrijdag 4 april 2014 @ 22:08:14 #108
155227 crew  Guppy
dus
pi_138521822
Mag ik in de OP??

1
2
[b]14 september 2014 - [url=http://www.bridgetobridge.nl]Bridge to Bridge (Arnhem)[/url][/b]
[*] Guppyfriend - 6EM
pi_138522100
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 22:08 schreef Guppyfriend het volgende:
Mag ik in de OP??
[ code verwijderd ]

Done
  Moderator vrijdag 4 april 2014 @ 22:14:36 #110
155227 crew  Guppy
dus
pi_138522151
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 april 2014 22:13 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Done
^O^
pi_138523334
quote:
Mag ik in de OP??
[ code verwijderd ]

Wooot!!!
  Moderator vrijdag 4 april 2014 @ 22:40:38 #112
155227 crew  Guppy
dus
pi_138523417
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 april 2014 22:38 schreef Gogo83 het volgende:

[..]

Wooot!!!
Jaaa :D thuiswedstrijd, dus die kan ik niet laten schieten!
  FOK!fotograaf zaterdag 5 april 2014 @ 00:51:45 #113
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_138529363
quote:
Mag ik in de OP??
[ code verwijderd ]

gaaf!
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_138530972
Zit ff de wlwew door te scrollen. Echt tof hoe actief en fanatiek iedereen is enzo! Chapeau :p
Die wedstrijdverslagen zijn ook wel mn favo posts moet ik zeggen. Altijd leuk leesvoer voor het weekend!
  zaterdag 5 april 2014 @ 06:35:32 #115
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_138531822
Woop woop, samen met mijn uber-snelle team mates de 1ste prijs in de team catagorie tijdens de 1ste editie van Lap the Lake bragging rights for a year!

Verslag en fotos volgt vanavond (ik denk dat MrsRD het niet leuk vind als ik de hele dag weg ben en dan ook nog een verslag ga fokken ;) )
  Moderator zaterdag 5 april 2014 @ 07:51:22 #116
155227 crew  Guppy
dus
pi_138531955
*O*
  zaterdag 5 april 2014 @ 07:51:50 #117
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_138531956
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 06:35 schreef rechtsedirecte het volgende:
Woop woop, samen met mijn uber-snelle team mates de 1ste prijs in de team catagorie tijdens de 1ste editie van Lap the Lake bragging rights for a year!

Verslag en fotos volgt vanavond (ik denk dat MrsRD het niet leuk vind als ik de hele dag weg ben en dan ook nog een verslag ga fokken ;) )
Patsert ;) Gefeliciteerd!
F means you're fucked
pi_138531965
^O^ Goed bezig RD!
pi_138531989
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 april 2014 22:08 schreef Gogo83 het volgende:

[..]

Loop je individueel of met KLM? Succes met trainen!!

Bridge to bridge zit er voor mij niet in dit jaar. Teveel leuke loopjes in september.
Geen van beide, ik loop met mijn loopgroep mee en zij lopen altijd met de Hema.
pi_138532080
Well done RD!
pi_138532147
quote:

*O* *O*
Gefeliciteerd RD!
pi_138532207
Gefeliciteerd RD! Dat heb je toch maar weer goed gedaan!

Hier eindelijk voor het eerst in 8 weken weer eens echt weekend *O* 2 hele dagen! Dus zo eerst maar eens een half uurtje m'n beentjes loslopen voor morgen, die kunnen dat wel even gebruiken. En dan moet ik me vanavond gedragen op een verjaardag, zodat ik morgen weer eens een beetje kan knallen.
pi_138532239
Gefeliciteerd, RD! ^O^
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 5 april 2014 @ 09:31:35 #124
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_138532645
quote:

Old men can run.
  zaterdag 5 april 2014 @ 09:33:12 #125
236410 MaleDuck
pi_138532664
quote:

Nice, ben wel heel benieuwd naar verslag!

Ik stap zo in de auto, heb pappa dag vandaag, maar wil toch lopen, dus ga langs bij mijn zus en ga eens hardlopen in de omgeving waar ik ben opgegroeid! Zin an!
  zaterdag 5 april 2014 @ 09:34:08 #126
50430 Yuki
Student Midwife
pi_138532680
quote:

Well done, gefeliciteerd! *O*
pi_138532696
Goed bezig RD ^O^
  Moderator zaterdag 5 april 2014 @ 09:50:09 #128
155227 crew  Guppy
dus
pi_138532867
Overigens, voor de geïnteresseerden, morgenochtend om 08:30 is de marathon van Parijs live op Eurosport :) leuke voorpret voor Rotterdam!

Ik ga in ieder geval kijken en dan meteen na de finish door naar het station en naar Hilversum om zelf te rennen!
pi_138532884
Zo, ontspanning is wel weer in de benen, nu nog kijken of ik m'n schouders en nek voor morgen nog los kan krijgen. Die zitten echt muur- en muurvast.
pi_138532905
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 19:26 schreef rechtsedirecte het volgende:

Na aanleding van YUR's post, hebben jullie wel eens slechte ervaringen gehad met het online bestellen van hardloopspullen?

Ik bestel allen hardloopkleding online, omdat dat toch wel goed valt.

En gefeliciteerd uiteraard, ook jij Swetsenegger.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 05-04-2014 09:55:11 ]
pi_138532955
quote:

Gefeliciteerd! *O*
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
  zaterdag 5 april 2014 @ 09:58:50 #132
50430 Yuki
Student Midwife
pi_138532969
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 09:50 schreef Guppyfriend het volgende:
Overigens, voor de geïnteresseerden, morgenochtend om 08:30 is de marathon van Parijs live op Eurosport :) leuke voorpret voor Rotterdam!

Ik ga in ieder geval kijken en dan meteen na de finish door naar het station en naar Hilversum om zelf te rennen!
Leuk! Altijd lekkere tv om bij wakker te worden, vind ik. Bakkie koffie erbij... c_/

Ik ben mezelf nu aan 't opladen voor een langzaam rondje van 5km. Ik ga nog eens nader kennismaken met het Haagse Bos.
pi_138533012
Ik heb er 13 km hobbelen opzitten... de eerste 8 gingen heel makkelijk en daarna werd het heel snel pittig om door te lopen.
Ik kreeg zelfs op de laatste 2 km tintelende vingers, mijn onderarmen gingen zeer doen maar gek genoeg mijn benen niet. En ja, ik liep de hele tijd te denken aan ontspannen, armen losjes houden dus waar dat vandaan komt :?
Had een flesje water bij me, iedere km een slokje genomen en daar kwam ik mooi mee uit.
Vertrokken op een kop koffie en 2 bananen.

http://www.endomondo.com/workouts/318603455/6503018
pi_138533031
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 10:01 schreef De_kluizenaar het volgende:
Ik heb er 13 km hobbelen opzitten... de eerste 8 gingen heel makkelijk en daarna werd het heel snel pittig om door te lopen.
Ik kreeg zelfs op de laatste 2 km tintelende vingers, mijn onderarmen gingen zeer doen maar gek genoeg mijn benen niet. En ja, ik liep de hele tijd te denken aan ontspannen, armen losjes houden dus waar dat vandaan komt :?
Had een flesje water bij me, iedere km een slokje genomen en daar kwam ik mooi mee uit.
Vertrokken op een kop koffie en 2 bananen.

http://www.endomondo.com/workouts/318603455/6503018
Mooie afstand! Je grafiekje ziet er ook mooi vlak uit :D
  zaterdag 5 april 2014 @ 10:06:59 #135
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_138533080
quote:
14s.gif Op zaterdag 5 april 2014 09:31 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Old men can run.
  Moderator zaterdag 5 april 2014 @ 10:08:02 #136
155227 crew  Guppy
dus
pi_138533094
Over het online hardloopkleding shoppen, het bevalt me altijd wel goed. Maar ik vind in de winkel kopen gewoon veel leuker! Dus dat doe ik eigenlijk altijd :)
pi_138533116
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 10:08 schreef Guppyfriend het volgende:
Over het online hardloopkleding shoppen, het bevalt me altijd wel goed. Maar ik vind in de winkel kopen gewoon veel leuker! Dus dat doe ik eigenlijk altijd :)
Ik vind Wiggle toch wel een fijn winkel voor online shoppen. :Y
  Moderator zaterdag 5 april 2014 @ 10:13:21 #138
155227 crew  Guppy
dus
pi_138533160
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 10:09 schreef streamnl het volgende:

[..]

Ik vind Wiggle toch wel een fijn winkel voor online shoppen. :Y
Absoluut. Heel erg veel dingen koop ik ook online. Want als ik ergens niet tegen kan, is als er iets niet op voorraad is :(

Maar hardloopkleding vind ik gewoon leuk om te kijken en te voelen. En vaak hebben ze ook gewoon wat ik zoek. Fijne Run2day hier O+
pi_138533166
Zo, dat was lekker! Alle pijntjes zijn weg na 1,5 week rust.
Heerlijk rustig gelopen, hartslag bijna continu in D1 weten te houden (op een klein stukje na waar ik over bramen en brandnetels moest springen...)

SPOILER
pi_138533186
quote:

Wij moeten dan al naar Eindhoven voor de Airport Run.
pi_138533190
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 10:13 schreef Guppyfriend het volgende:

Absoluut. Heel erg veel dingen koop ik ook online. Want als ik ergens niet tegen kan, is als er iets niet op voorraad is :(

Maar hardloopkleding vind ik gewoon leuk om te kijken en te voelen. En vaak hebben ze ook gewoon wat ik zoek. Fijne Run2day hier O+
ALS ik naar de winkel ga, ga ik bijna altijd naar Scarabee. Maar zodra Albert Heijn onze spullen geleverd heeft, gaan we naar Eindhoven en dan uiteraard ook even naar Run2Day en runnersworld etc etc
Shoppen O+
  Moderator zaterdag 5 april 2014 @ 10:24:04 #142
155227 crew  Guppy
dus
pi_138533282
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 april 2014 10:15 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Die start vroeg dan! Ik moet pas om 14:50 uur starten in Hilversum!
  zaterdag 5 april 2014 @ 10:31:50 #143
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_138533389
Vandaag ga ik voor een DNS. Ik had vandaag een 10k, maar had een poos terug ook met vrienden afgesproken naar een dancefeest te gaan. Dus ik was er vanmorgen om 7 uur weer met benen als pap.. :') Kan ik morgen na 2 weken in ieder geval wel weer een lange duurloop doen ^O^
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
  FOK!fotograaf zaterdag 5 april 2014 @ 10:34:27 #144
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_138533427
quote:
14s.gif Op zaterdag 5 april 2014 09:58 schreef Yuki het volgende:

[..]

Leuk! Altijd lekkere tv om bij wakker te worden, vind ik. Bakkie koffie erbij... c_/

Ik ben mezelf nu aan 't opladen voor een langzaam rondje van 5km. Ik ga nog eens nader kennismaken met het Haagse Bos.
Veel plezier! is mooi rennen daar!
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_138533445
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 april 2014 10:15 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Tju, nu twijfel ik weer om daar heen te gaan...
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 5 april 2014 @ 10:40:03 #146
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_138533521
Vanmorgen even met de groep geweest 2x 5 min en 1x 500 meter versnellen.
Ging aardig, zolang je niet op de rest let :D
Today is life -

Dale Carnegie
  zaterdag 5 april 2014 @ 10:42:35 #147
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_138533563

Lekker rondje vandaag. Goede opmaat naar de halve in juni.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_138533758
Mag deze in de OP?

21 september 2014 - Dam tot Damloop (Amsterdam)
• Devv - 10EM
pi_138533931
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 10:54 schreef Devv het volgende:
Mag deze in de OP?

21 september 2014 - Dam tot Damloop (Amsterdam)
• Devv - 10EM
Done.

Tip voor TS als een deelname niet tussen code-tags staat: bericht quoten en je kan 'm uit de quote plukken.
pi_138534028
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 10:24 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Die start vroeg dan! Ik moet pas om 14:50 uur starten in Hilversum!
De start is om 11 uur. En we willen er uiterlijk 10 uur zijn ivm dat we niet ingeschreven zijn. Dus we rijden hier tussen 9 en half 10 al weg..
  Moderator zaterdag 5 april 2014 @ 11:14:18 #151
155227 crew  Guppy
dus
pi_138534038
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 11:13 schreef Gogo83 het volgende:

[..]

De start is om 11 uur. En we willen er uiterlijk 10 uur zijn ivm dat we niet ingeschreven zijn. Dus we rijden hier tussen 9 en half 10 al weg..
Vroeoeoeoeg!!

En zit je al in de startblokken voor je DtD startbewijs??
pi_138534078
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 11:14 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Vroeoeoeoeg!!

En zit je al in de startblokken voor je DtD startbewijs??
Yep! Ik ben benieuwd hoe het gaat, lijkt wel alsof ik kaartjes voor een concert ga kopen.. Best bizar eigenlijk.
pi_138534102
Voor de mensen die van het online shoppen zijn, Run2day heeft nu ook een webshop. Persoonlijk koop ik liever in de winkel, maar voor de liefhebbers een gratis en voor niks tip.
pi_138534130
Die nightrun leek me nog wel grappig, lekker een pr lopen op een incourante afstand. Maar dan ben je weer verplicht om er een shirt bij te kopen én om dat shirt te dragen tijdens het loopje. Laat dan maar :)

Als de AV weer startnummers voor de 10EM weet te bemachtigen loop ik 'm misschien nog wel, om 'm maar gedaan te hebben.
pi_138534297
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 11:19 schreef hatsaflats het volgende:
Die nightrun leek me nog wel grappig, lekker een pr lopen op een incourante afstand. Maar dan ben je weer verplicht om er een shirt bij te kopen én om dat shirt te dragen tijdens het loopje. Laat dan maar :)

Als de AV weer startnummers voor de 10EM weet te bemachtigen loop ik 'm misschien nog wel, om 'm maar gedaan te hebben.
Zelfde hier. Ik besluit op het laatste moment wel of ik nog wil meedoen. Of via de AV of via teh interwebz.
pi_138534316
RD! Vet goede prestatie! Ben benieuwd naar je verslag ^O^ En natuurlijk de foto's, zal wel weer een prachtig gebied zijn! O+

Alle lopers vandaag en morgen ontzettend veel plezier en succes, ook als je gewoon lekker een trainingsrondje gaat doen natuurlijk :P
De airportrun wordt weer een kleine Fok-meet als ik het zo hoor :)

Qua kleding kopen doe ik ook bijna alles in de winkel. Alleen mijn FiveFingers en mijn Garmin heb ik volgens mij online besteld. De rest van de kleding allemaal in de winkel gekocht en gekregen bij events natuurlijk :) . Ik weet dat je alles weer kan terugsturen, maar ik wil het toch altijd eerst even bekijken, wat voor stofje het is en de pasvorm enzo. En shoppen is natuurlijk ook gewoon leuk ^O^
  zaterdag 5 april 2014 @ 11:29:14 #157
50430 Yuki
Student Midwife
pi_138534319
Training om snel te vergeten :r

Kon m'n tempo niet vinden en toen ik 'm had bleef m'n HS absurd hoog. Daarom nog langzamer gaan lopen, zonder effect. Steken in m'n zij, benauwd, zelfs even duizelig :?
Zo soepel als het woensdag ging, zo belabberd ging het nu. Bah!

Then again, ik heb wel íets om trots op te zijn: ik ben niet als een blind paard blijven hardlopen, maar ben (2x 250m) gaan wandelen toen ik voelde dat het niet goed ging. En dat heb ik niet willen compenseren door aan het eind alsnog 500m eraan te plakken :)
pi_138534385
quote:
13s.gif Op zaterdag 5 april 2014 11:29 schreef Yuki het volgende:
Training om snel te vergeten :r

Kon m'n tempo niet vinden en toen ik 'm had bleef m'n HS absurd hoog. Daarom nog langzamer gaan lopen, zonder effect. Steken in m'n zij, benauwd, zelfs even duizelig :?
Zo soepel als het woensdag ging, zo belabberd ging het nu. Bah!

Then again, ik heb wel íets om trots op te zijn: ik ben niet als een blind paard blijven hardlopen, maar ben (2x 250m) gaan wandelen toen ik voelde dat het niet goed ging. En dat heb ik niet willen compenseren door aan het eind alsnog 500m eraan te plakken :)
Supergoed dat je rustig aan hebt gedaan! Iets anders gedaan dat het niet wilde? Anders gegeten ofzo? Volgende rondje gaat vast weer lekker! Voelden je benen wel okee?
pi_138534431
Dat inschrijven bij de Dam tot Damloop. Er is nu al geen doorkomen meer aan _O- .
  zaterdag 5 april 2014 @ 11:36:36 #160
50430 Yuki
Student Midwife
pi_138534445
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 11:32 schreef Gogo83 het volgende:

[..]

Supergoed dat je rustig aan hebt gedaan! Iets anders gedaan dat het niet wilde? Anders gegeten ofzo? Volgende rondje gaat vast weer lekker! Voelden je benen wel okee?
Thanks!

Ik vrees dat ik te weinig gegeten heb, gisteren. Normaal loop ik met gemak op een nuchtere maag namelijk.
Benen voelen ook niet echt ok, vooral links. Eerst maar eens ijs op de zere plek, terwijl ik wat eet en drink :)
  zaterdag 5 april 2014 @ 11:37:01 #161
50430 Yuki
Student Midwife
pi_138534452
quote:
10s.gif Op zaterdag 5 april 2014 11:35 schreef Devv het volgende:
Dat inschrijven bij de Dam tot Damloop. Er is nu al geen doorkomen meer aan _O- .
Dat is toch al jaren zo? :+
pi_138534477
quote:
10s.gif Op zaterdag 5 april 2014 11:37 schreef Yuki het volgende:

[..]

Dat is toch al jaren zo? :+
Dit gaat mijn eerste 10EM worden, dus ik heb geen idee. Ik wist wel al dat het waarschijnlijk nog drukker zou worden, vanwege het jubileum. Daarom heb ik mij al eerder laten inschrijven bij goede doelen. Dan ben ik in ieder geval verzekerd van een startnummer.
pi_138534488
Hoezo geen doorkomen aan? Systeem werkt supergoed. Is nu gewoon een wachtrij. Om 12 uur wordt die wachtrij gewoon op een volgorde gezet en kan iedereen inschrijven. Ik vind het nu al beter geregeld dan bij Ticketmaster.
pi_138534506
quote:
99s.gif Op zaterdag 5 april 2014 11:38 schreef mosselmossel het volgende:
Hoezo geen doorkomen aan? Systeem werkt supergoed. Is nu gewoon een wachtrij. Om 12 uur wordt die wachtrij gewoon op een volgorde gezet en kan iedereen inschrijven. Ik vind het nu al beter geregeld dan bij Ticketmaster.
Er was hier om 11.30 even geen doorkomen aan. Je gaat nu inderdaad wel gewoon door naar de wachtrij.
pi_138534518
quote:
10s.gif Op zaterdag 5 april 2014 11:35 schreef Devv het volgende:
Kan je nu al virtueel wennen hoe het straks bij de start aan toe gaat ;)
pi_138534605
quote:
12s.gif Op zaterdag 5 april 2014 11:40 schreef streamnl het volgende:

[..]

Kan je nu al virtueel wennen hoe het straks bij de start aan toe gaat ;)
Is het dan zo druk bij de start?
pi_138534656
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 11:44 schreef Devv het volgende:

Is het dan zo druk bij de start?
Ik vind het bij elk grotere evenement het te druk bij de start.
Maar ik ben dan ook een zeikerd ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door streamnl op 05-04-2014 11:53:50 ]
pi_138534687
Goed bezig RD!

Zonet een SMS'je van collega ontvangen dat hij twee teams heeft kunnen registreren voor de business loop @ Damloop. *O* Ik hoef me dus niet individueel in te schrijven. :D
pi_138534691
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 april 2014 11:47 schreef streamnl het volgende:

[..]

Ik vind het bij elke grotere evenement het te druk bij de start.
Maar ik ben dan ook een zeikerd ;)
Ik ben geen snelle starter, dus dat scheelt ;) .
pi_138534735
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 11:19 schreef hatsaflats het volgende:

Ze willen graag dat je hun shirt draagt maar er staat nergens dat het verplicht is.

In mijn geval is dit dan ook wel zo'n ding waar ik een shirt van wil hebben.

RD, Netjes gelopen, je had je dus voor niks druk gemaakt om je pro-team mates.

Yuki, Niet lekker gelopen maar wel verstandig getraind is in mijn ogen gewoon een goede training.
pi_138534781
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 11:49 schreef sylvesterrr het volgende:
Goed bezig RD!

Zonet een SMS'je van collega ontvangen dat hij twee teams heeft kunnen registreren voor de business loop @ Damloop. *O* Ik hoef me dus niet individueel in te schrijven. :D
Daar heb ik ook nog aan gedacht, maar nu kan ik mooi hardlopen voor een goed doel. Dat is gewoon win win.
pi_138534782
Mag ik in de OP? O+

1
2
[b]zondag 21 september 2014 - [url=http://www.damloop.nl/]Dam tot Damloop (Amsterdam)[/url][/b]
[*] sylvesterrr - 10 EM (Businessloop)

De week ervoor is er de bridge 2 bridge in Arnhem. Zal ik daar de 6EM lopen of overslaan?
pi_138534999
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 11:54 schreef sylvesterrr het volgende:
Mag ik in de OP? O+
[ code verwijderd ]

De week ervoor is er de bridge 2 bridge in Arnhem. Zal ik daar de 6EM lopen of overslaan?
Als ik er door kom bij de DtD inschrijving laat ik die dit jaar schieten. Vind het te dicht op elkaar.
pi_138535031
quote:

8:30? Dan neem ik het wel op om het wat later te kijken :D
quote:
99s.gif Op zaterdag 5 april 2014 11:28 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Zelfde hier. Ik besluit op het laatste moment wel of ik nog wil meedoen. Of via de AV of via teh interwebz.
De AV. Ik denk dat ik weer aan ga sluiten na de Golden Ten. Trainingen nu gaan prima. En na de Golden Ten weer langzaamaan de afstand van m`n LDL verlengen met 5-10 min. Denk dat het dan ook wel weer verantwoord is om, rustig aan, bij de groep aan te sluiten :)

Na de Golden Ten ook weer wat leuke loopjes uitzoeken O+
pi_138535062
Net terug van een uurtje-duurtje. De eerste paar kilometers wilden de pootjes nog niet echt, vooral de hamstrings (maar dat is normaal met nieuwe schoenen, bij mij althans). Daarna begon het te lopen, had ik zin in nieuwe stukjes route en tegen het einde ging het weer wat moeizamer omdat het lichaam honger kreeg.

Verder: wat is kort-kort kunnen lopen toch fijn. Het zonnetje komt hier al aardig door, dus zelfs bij 12 graden kreeg ik het aardig warm.

Nu pasta/zalm/spinazie koken en richting het werk.

SPOILER
RD: well done chap!
pi_138535120
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 april 2014 11:51 schreef Nanook24 het volgende:

[..]

Ze willen graag dat je hun shirt draagt maar er staat nergens dat het verplicht is.

In mijn geval is dit dan ook wel zo'n ding waar ik een shirt van wil hebben.

RD, Netjes gelopen, je had je dus voor niks druk gemaakt om je pro-team mates.

Yuki, Niet lekker gelopen maar wel verstandig getraind is in mijn ogen gewoon een goede training.
quote:
Alle deelnemers aan de Damloop by night ontvangen automatisch het speciale ASICS Damloop by night Runningshirt (t.w.v. ¤ 19,95). Dit shirt zit inbegrepen bij het inschrijfgeld en dien je als individuele deelnemer te dragen tijdens jouw deelname aan de Damloop by night.
http://www.damloop.nl/runningshirt/

Je hoeft je verder niet te verdedigen hoor ;) Heel veel mensen vinden het wel leuk, en ik niet.
pi_138535125
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 12:06 schreef Levitas het volgende:

[..]

8:30? Dan neem ik het wel op om het wat later te kijken :D

[..]

De AV. Ik denk dat ik weer aan ga sluiten na de Golden Ten. Trainingen nu gaan prima. En na de Golden Ten weer langzaamaan de afstand van m`n LDL verlengen met 5-10 min. Denk dat het dan ook wel weer verantwoord is om, rustig aan, bij de groep aan te sluiten :)

Na de Golden Ten ook weer wat leuke loopjes uitzoeken O+
Je zou na de Golden Ten toch ook eens bij mijn groep mee kunnen trainen. Er zitten toch best wat mensen in die vaak 15 km's en hm's lopen. En de snelheid in mijn groep loopt flink uiteen. Voor mijn gevoel is er in mijn groep meer aandacht voor loopscholing, wat ook logisch is.
pi_138535158
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 12:11 schreef Gogo83 het volgende:

[..]

Je zou na de Golden Ten toch ook eens bij mijn groep mee kunnen trainen. Er zitten toch best wat mensen in die vaak 15 km's en hm's lopen. En de snelheid in mijn groep loopt flink uiteen. Voor mijn gevoel is er in mijn groep meer aandacht voor loopscholing, wat ook logisch is.
Daar heb ik het ook over gehad, toen ik met Mossel een rondje gelopen heb, een tijdje terug. Is misschien wat verstandiger ja
pi_138535287
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 12:11 schreef hatsaflats het volgende:

http://www.damloop.nl/runningshirt/

Je hoeft je verder niet te verdedigen hoor ;) Heel veel mensen vinden het wel leuk, en ik niet.
Dan had ik het niet goed gelezen. Ik had iets gelezen in de trant van we zouden het leuk vinden als iedereen het shirt zou dragen. ;) Wordt leuk met jezelf terug zoeken op foto's. :')
pi_138535434
Vanochtend met een vriend de mountainbikeroute rond de Rietplas in Emmen gelopen.
Was best zwaar, en op het laatst ging het ook niet heel lekker meer.
Verder een keer bijna gevallen, en een keer helemaal (met de handen in de brandnetels) maar dat mag de pret niet drukken.

http://www.endomondo.com/workouts/318679615/14083692
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice
pi_138535595
Inschrijving voltooid, ich bin dabei!

quote:
Mag ik in de OP? O+
[ code verwijderd ]
Mag ik er ook bij?
Gogo83 - 10 EM
  zaterdag 5 april 2014 @ 12:40:27 #182
50430 Yuki
Student Midwife
pi_138535695
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 12:35 schreef Gogo83 het volgende:

[..]

Mag ik er ook bij?
Gogo83 - 10 EM
Woei!! *O*

Ik heb gelijk ff een lijntje uitgegooid voor een plekje in het businessteam bij m'n vader O-)

[ Bericht 14% gewijzigd door Yuki op 05-04-2014 12:47:43 ]
pi_138535746
quote:

[..]

Mag ik er ook bij?
Gogo83 - 10 EM
Cool!
pi_138536244
quote:
Mag ik in de OP? O+
quote:
Mag ik er ook bij?
check!
  zaterdag 5 april 2014 @ 13:20:24 #185
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_138536517
De Dam tot Dam was leuk voor een keertje, maar mij zie je daar voorlopig niet meer terug..

Vanmorgen toch nog een snelle 10 eruit gegooid. Samen met een loopmaat elkaar nog een beetje afgeremd, maar dit ging lekker soepel.

http://www.endomondo.com/workouts/318705508/2113543
F means you're fucked
pi_138536571
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 13:20 schreef YUR het volgende:
elkaar nog een beetje afgeremd
:{
pi_138536582
Grillig pacelijntje
  zaterdag 5 april 2014 @ 13:24:52 #188
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_138536610
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 13:23 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Grillig pacelijntje
Duintjes :)
F means you're fucked
pi_138537014
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 13:24 schreef YUR het volgende:

[..]

Smoesjes
pi_138537187
Zo lekker 20 km gehobbeld door dorp en platteland. Prima weertje, niet te warm, beetje wind.
Weer eens een andere omgeving, is ook wel leuk. Hardlopen doen ze hier blijkbaar niet, want ben geen enkele andere hardlopert tegengekomen in die 20 km.
Wel iedereen supervriendelijk, zelfs de pubers die voorbij komen fietsen zeggen hoi :)
Lopen zelf ging prima, super sloom gestart (als gepland) maar wilde mijn hartslag toch wel iets boven de 115 zien te krijgen :o dus na een km of 5 maar begonnen met te versnellen. Lekker door kunnen lopen met een hartslag die niet of nauwelijks boven de 145 kwam. Vanaf km 8 tot het eind redelijk constant kunnen lopen zo tussen de 5.30 - 5.50 min/km.
Kortom: lekker loopje! :)
SPOILER
  zaterdag 5 april 2014 @ 13:56:11 #191
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_138537326
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 13:41 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Smoesjes
OK ;(
F means you're fucked
pi_138537546
quote:

[..]

Mag ik er ook bij?
Gogo83 - 10 EM
*O*

quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 13:49 schreef Guard het volgende:
Zo lekker 20 km gehobbeld door dorp en platteland. Prima weertje, niet te warm, beetje wind.
Weer eens een andere omgeving, is ook wel leuk. Hardlopen doen ze hier blijkbaar niet, want ben geen enkele andere hardlopert tegengekomen in die 20 km.
Wel iedereen supervriendelijk, zelfs de pubers die voorbij komen fietsen zeggen hoi :)
Lopen zelf ging prima, super sloom gestart (als gepland) maar wilde mijn hartslag toch wel iets boven de 115 zien te krijgen :o dus na een km of 5 maar begonnen met te versnellen. Lekker door kunnen lopen met een hartslag die niet of nauwelijks boven de 145 kwam. Vanaf km 8 tot het eind redelijk constant kunnen lopen zo tussen de 5.30 - 5.50 min/km.
SPOILER
Mooi rondje zo te zien. :)

Ik wil ook lopen maar moest nog schoenen kopen met de kids en nu red ik het niet meer voor het inschrijven voor de damloop bij night. Nog maar even geduld dus.
  Moderator zaterdag 5 april 2014 @ 14:11:31 #193
155227 crew  Guppy
dus
pi_138537626
quote:

[..]

Mag ik er ook bij?
Gogo83 - 10 EM
Supercool *O*
  zaterdag 5 april 2014 @ 14:20:13 #194
349633 SiIk
Echt zijde
pi_138537802
Woensdag en donderdag iets te fanatiek gedaan vrees ik, en nu nogsteeds zo'n spierpijn in m'n linkerkuit dat lopen al pijn doet. Maar niet rennen dus vandaag...

quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 13:49 schreef Guard het volgende:
SPOILER
Ik kan je loopje niet zien?
Maar t verhaal klinkt alsof je lekker gelopen hebt in ieder geval :)
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
  FOK!fotograaf zaterdag 5 april 2014 @ 14:22:00 #195
200114 Mascleta
Non me ne frega un cazzo!
pi_138537857
ik sta vanaf 12 uur in de wachtrij voor de dam tot dam.

Voorinschrijven voor dit evenement is niet meer mogelijk.
Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
1500m: 5.55.4 | 3000m: 12:02:05 | 5km: 20:59 | 10km: 47:21 | Halve Marathon: 1:51:03 | Marathon: 4:09:57
-----
  Moderator zaterdag 5 april 2014 @ 14:27:12 #196
155227 crew  Guppy
dus
pi_138537961
BridgeToBridge twitterde op zaterdag 05-04-2014 om 14:21:25 Geen startbewijs voor #damloop en op zoek naar mooi alternatief? De 'Bridge' it is: 3EM, 6EM en 10EM. Tot 14-09-14! reageer retweet
pi_138538082
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 14:22 schreef Mascleta het volgende:
ik sta vanaf 12 uur in de wachtrij voor de dam tot dam.

Voorinschrijven voor dit evenement is niet meer mogelijk.
Als je persé wil lopen kun je het nog via de goede doelen teams proberen.

Ik sta inmiddels in de rij voor de 'by night'
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 5 april 2014 @ 14:40:12 #198
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_138538199
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 13:23 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

:{
Wij plebs kunnen alleen toekijken.
pi_138538304
Zojuist voor het eerst gelopen in m'n nieuwe outfit en meteen een bekertje *O* *O*

(moest na de 3km wel 2 versnellingen lager maar dat mag de pret niet drukken)

http://www.endomondo.com/workouts/318713927/4776103
pi_138538307
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 13:24 schreef YUR het volgende:

[..]

Ik ben jaloers. Heerlijk om aan de kust te wonen en daar te kunnen lopen :o
  zaterdag 5 april 2014 @ 14:53:39 #201
236410 MaleDuck
pi_138538415
quote:
Jip Vastenburg heeft bij internationale wedstrijden in het Amerikaanse Stanford voldaan aan de EK-limiet op de 10.000 meter. De 20-jarige Nederlandse noteerde een tijd van 32.11,90, waarmee ze ruim drie seconden onder de limiet van 32.15 dook.

Vastenburg werd in 2013 Europees kampioen op de 5.000 meter bij de junioren. De EK atletiek vinden van 12 tot en met 17 augustus plaats in het Zwitserse Zürich.
Mooie tijd voor een 20-jarige dame :o

Ik vanmorgen heerlijk gelopen in een andere omgeving dan normaal, heb pappa dag vandaag, dus ben naar mijn zus gereden en miniDuck daar gedropt en zelf lekker 16 km gelopen :) Heerlijk weer om te lopen, alleen jammer dat mijn darmen vanaf km 8 begonnen te protesteren, maar was echt gaaf om rond mijn geboortegrond een keer te hardlopen en ben gewoon 0 hardlopers tegen gekomen :o En dat met dit weer...
En heb met een beetje fantasie in de vorm van een taartje met een brandend kaarsje gelopen:
http://www.endomondo.com/workouts/318744927/2924303
of
http://app.strava.com/activities/127080704
of
http://connect.garmin.com/activity/473763652
pi_138538456
quote:
2s.gif Op zaterdag 5 april 2014 14:53 schreef MaleDuck het volgende:

[..]

Mooie tijd voor een 20-jarige dame :o

Ik vanmorgen heerlijk gelopen in een andere omgeving dan normaal, heb pappa dag vandaag, dus ben naar mijn zus gereden en miniDuck daar gedropt en zelf lekker 16 km gelopen :) Heerlijk weer om te lopen, alleen jammer dat mijn darmen vanaf km 8 begonnen te protesteren, maar was echt gaaf om rond mijn geboortegrond een keer te hardlopen en ben gewoon 0 hardlopers tegen gekomen :o En dat met dit weer...
En heb met een beetje fantasie in de vorm van een taartje met een brandend kaarsje gelopen:
http://www.endomondo.com/workouts/318744927/2924303
of
http://app.strava.com/activities/127080704
of
http://connect.garmin.com/activity/473763652
Die is goed bezig ja! Werd ook al #1 op de NK halve marathon tijdens de CPC 2014
pi_138538494
Zouden mensen niet gaan lopen vanwege de SMOG waarschuwingen?

MD is al de tweede die zegt niemand tegen te zijn gekomen en Runnersworld gooit net voor de derde keer het artikel op twitter.

http://www.runnersweb.nl/(...)tof-niet-zo-fijn.htm
pi_138538509
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 14:57 schreef Nanook24 het volgende:
Zouden mensen niets gaan lopen vanwege de SMOG waarschuwingen?

MD is al de tweede die zegt niemand tegen te zijn gekomen en Runnersworld gooit net voor de derde keer het artikel op twitter.
Ik merk er echt helemaal niks van eigenlijk..
  Moderator zaterdag 5 april 2014 @ 14:59:07 #205
155227 crew  Guppy
dus
pi_138538538
Geldt die smog waarschuwing nog steeds dan…?
pi_138538593
Als je al hardlopend een eventuele fietsroute gaat verkennen ben ik hier dan aan het goede adres? 8)7
pi_138538633
De smog hangt hier zeker nog wel, op een bepaald punt waar ik normaal gesproken in de verte de Domtoren zou moeten kunnen zien was dat nu niet het geval. -O-
  Moderator zaterdag 5 april 2014 @ 15:04:59 #208
155227 crew  Guppy
dus
pi_138538652
Dan is ook typisch dan. Want ik kan normaal gezien vanuit Arnhem Nijmegen zien liggen. En dat lukt nu ook.

En verder ben je hier welkom hoor. Wij zijn Runnings Anonymous, en vertel eens wat meer over jezelf? O+
pi_138538655
Mijn auto zit sinds gisteren iig wel onder het saharazand :(
pi_138538682
Een lekkere 18km gelopen! Mijn vriend had een heel mooi rondje voor me uitgezocht, met bijna geen stoplichten (alhoewel ik bij één van de weinige stoplichten wel echt 3 minuten moest wachten..).
Ik vond het wel benauwd! Het weer is de laatste dagen echt zo wisselend..

http://www.endomondo.com/workouts/318753888/11367364
  Moderator zaterdag 5 april 2014 @ 15:13:49 #211
155227 crew  Guppy
dus
pi_138538811
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 15:05 schreef hatsaflats het volgende:
Hahaha! Mijn auto heeft sinds gisteren een eigen biotoop :D Ach, nog drie keer tanken, en dan is de spaarkaart voor gratis wassen weer vol!
pi_138538858
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 15:06 schreef La_Tramposa het volgende:
Een lekkere 18km gelopen! Mijn vriend had een heel mooi rondje voor me uitgezocht, met bijna geen stoplichten (alhoewel ik bij één van de weinige stoplichten wel echt 3 minuten moest wachten..).
Ik vond het wel benauwd! Het weer is de laatste dagen echt zo wisselend..

http://www.endomondo.com/workouts/318753888/11367364
Een stukje verkeerd gelopen? :D
pi_138538875
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 15:05 schreef hatsaflats het volgende:
De mijne is saharazand van kleur dus valt het gelukkig niet zo op.
pi_138538925
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 april 2014 15:16 schreef TheWhiteCowboy het volgende:

[..]

Een stukje verkeerd gelopen? :D
Hehe ja, ik moest het spoor over maar dat kan niet overal :P Maar dat valt me nog alles mee, want had de hele route in steekwoorden op een post-it geschreven, maar het was gelukkig niet ingewikkeld!
pi_138538946
*O*

Mag ik in de OP

1
2
[b]20-09-2014 - [url=http://www.damloop.nl/damloop-by-night/] Damloop by night (Zaandam)[/url][/b]
[*] Nanook24 - 4EM

[ Bericht 3% gewijzigd door Nanook24 op 05-04-2014 15:30:32 ]
pi_138539203
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 april 2014 15:17 schreef TheWhiteCowboy het volgende:

[..]

De mijne is saharazand van kleur dus valt het gelukkig niet zo op.
Die van mij iswas zwart }:|

En ik heb 'm net, dus dan is het meteen 3x zo erg dat ie niet meer zo mooi glimt.
  Moderator zaterdag 5 april 2014 @ 15:38:56 #217
155227 crew  Guppy
dus
pi_138539228
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 15:36 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Die van mij iswas zwart }:|

En ik heb 'm net, dus dan is het meteen 3x zo erg dat ie niet meer zo mooi glimt.
Eén keer in de wasstraat en hij is weer good as gold (of zwart, zo u wilt ;) )
  FOK!fotograaf zaterdag 5 april 2014 @ 15:39:14 #218
200114 Mascleta
pi_138539231
Ik zit een beetje te twijfelen over de 4EM by night. Vind het wel heel tof, maar om nou helemaal naar Zaandam te rijden voor 6,4km hardlopen.....
-----
1500m: 5.55.4 | 3000m: 12:02:05 | 5km: 20:59 | 10km: 47:21 | Halve Marathon: 1:51:03 | Marathon: 4:09:57
-----
  zaterdag 5 april 2014 @ 15:41:14 #219
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_138539274
Jeeeejjjjj voor nanook!
Ik wist niet dat de inschrijving nu was. Dus geen dam tot dam voor murmeli. Even afwachten maar of er iemand tegen die tijd een startbewijs over heeft.
Voelt alleen zo vals om dan maar te hopen dat iemand niet kan want dan hoop je toch indirect dat iemand gebleseerd raakt ofzo -O-
pi_138539280
McTwente, ik zag gisteren de Twitterrun groep lopen op de brug van de Kwekersweg. Was jij diegene met dat oranje jasje?
pi_138539315
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 15:38 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Eén keer in de wasstraat en hij is weer good as gold (of zwart, zo u wilt ;) )
True, maar als ik door de wasstraat ga wil ik altijd door een extra lange met bubbels en extra wax en blabla, en dat is bijna net zo duur als de benzine voor heen en weer naar Delft (en het zit niet op de route).

Hij mag pas als ie ook z'n eigen biotoop heeft.
pi_138540048
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 15:22 schreef Nanook24 het volgende:
*O*

Mag ik in de OP
[ code verwijderd ]

Respect voor je vorderingen!
pi_138540059
RD
super! Eerste worden is altijd leuk.
pi_138540070
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 15:39 schreef Mascleta het volgende:
Ik zit een beetje te twijfelen over de 4EM by night. Vind het wel heel tof, maar om nou helemaal naar Zaandam te rijden voor 6,4km hardlopen.....
Gewoon doen omdat het kan. Alsof hardlopen op zich al niet gek genoeg is. ;)
pi_138540081
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 15:39 schreef Mascleta het volgende:
Ik heb een keer 3u gevlogen voor 8,6km. ;)
pi_138540278
quote:
7s.gif Op zaterdag 5 april 2014 14:20 schreef SiIk het volgende:
Woensdag en donderdag iets te fanatiek gedaan vrees ik, en nu nogsteeds zo'n spierpijn in m'n linkerkuit dat lopen al pijn doet. Maar niet rennen dus vandaag...

[..]

Ik kan je loopje niet zien?
Maar t verhaal klinkt alsof je lekker gelopen hebt in ieder geval :)
Oh dan zijn we (nog) geen endo vriendjes...
pi_138540368
Wat een gedoe overigens met die DtD.
Ik loop wel de TTM, thuiswedstrijdje. Start/finish vanaf dit jaar binnen 1 km van mijn huisje dus dat is prima te doen!
Inschrijven vanaf 14 april :)
pi_138540402
quote:
14s.gif Op zaterdag 5 april 2014 16:15 schreef De_kluizenaar het volgende:

[..]

Respect voor je vorderingen!
Dank je!

Maar dit is maar 6,4km hè, dat moet zeker wel lukken. Volgende maand heb ik me ingeschreven voor 10km dat vind ik veel spannender maar ik train rustig door en al moet ik hem uit kruipen ik zal hem doen! O-)

Net overigens weer een rondje door de warmte gedaan. Het was al snel duidelijk dat tussen de bomen een stuk meer zuurstof in de lucht zat dus lekker mijn route omgegooid zodat ik door het park weer richting huis kon.

SPOILER
pi_138540408
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 16:28 schreef Guard het volgende:
Wat een gedoe overigens met die DtD.
Dan hoeft het van mij ook al niet meer idd..
En dat terwijl ik met festivals dus wél alle moeite doe om een kaartje te kunnen bemachtigen
  Moderator zaterdag 5 april 2014 @ 16:54:16 #230
155227 crew  Guppy
dus
pi_138541011
Mwa, als ie nog op m'n wishlist zou staan, zou ik er ook wel gewoon voor gaan
  zaterdag 5 april 2014 @ 17:06:56 #231
158136 Joooo-pi
Do you want a balloon...
pi_138541306
Vandaag voor de eerste keer de afstand van de halve marathon gelopen *O*! We (trainingsgroepje) liepen zoveel mogelijk op hartslagzone, dus de tijd is niet zo best. Dat komt nog wel. Maar omdat het zo'n lange training was, was ik net een paar minuten na 12 uur in de wachtrij gekomen voor de dam tot damloop en heb ik dus geen kaart weten te bemachtigen :(. Misschien kan ik via de loopgroep nog iets regelen, of als er iemand geblesseerd raakt.
heitieh
  FOK!fotograaf zaterdag 5 april 2014 @ 17:08:07 #232
200114 Mascleta
pi_138541340
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 16:31 schreef Levitas het volgende:

[..]

En dat terwijl ik met festivals dus wél alle moeite doe om een kaartje te kunnen bemachtigen
Ik heb al voor vele festivals in de wachtrij gestaan (vanmiddag nog voor Dominator), maar dit sloeg inderdaad echt nergens op. Een wachtrij van meer dan 2 uur. En dan de mededeling dat ze het tempo gingen verlagen en de wachttijd nog langer zou worden.

En dat terwijl ik echt om 12:00u in de rij stond. Iets meer servercapaciteit had wel gemogen. Dan had ik er ongetwijfeld ook naast gegrepen, maar wist ik dat om 12:30u en niet om 14:30u.
-----
-----
pi_138541347
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 16:54 schreef Guppyfriend het volgende:
Mwa, als ie nog op m'n wishlist zou staan, zou ik er ook wel gewoon voor gaan
Gelukkig staat ie niet op mijn wishlist, veel te gewoontjes om op mijn wishlist te komen :+
Echt het enige wat me aanstaat aan dit evenement is het feit dat het een point to point is, en geen rondje.
pi_138541507
Zit naar het nieuwe parcours van de Tilburg Ten Miles te kijken, en die komt op 100 meter van huis langs. Met recht een thuiswedstrijd dus :D
pi_138541521
Toch apart dat de DtD meteen is uitverkocht, maar de 7^^ je gewoon een maand later nog kan inschrijven. Heeft dat dan zoveel meer charme of een grotere naam? Want daar kunnen toch ook een 10tal duizend mensen aan meedoen?
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 5 april 2014 @ 17:17:27 #236
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_138541598
Dat is echt snel uitverkocht :o lijkt wel een concert van de stones :+
Today is life -

Dale Carnegie
pi_138541628
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 april 2014 17:17 schreef Ynske het volgende:
Dat is echt snel uitverkocht :o lijkt wel een concert van de stones :+
Nou zeg, de DtD is toch wel meer dan een stel bejaarden..... >:)
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 5 april 2014 @ 17:20:24 #238
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_138541670
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 17:18 schreef Guard het volgende:

[..]

Nou zeg, de DtD is toch wel meer dan een stel bejaarden..... >:)
beter lijkt me >:O
Today is life -

Dale Carnegie
  zaterdag 5 april 2014 @ 17:32:58 #239
50430 Yuki
Student Midwife
pi_138542039
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 16:31 schreef Levitas het volgende:

[..]

Doet me idd denken aan lowlandstaferelen :+
pi_138542063
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 17:14 schreef Jero_nimo het volgende:
Toch apart dat de DtD meteen is uitverkocht, maar de 7^^ je gewoon een maand later nog kan inschrijven. Heeft dat dan zoveel meer charme of een grotere naam? Want daar kunnen toch ook een 10tal duizend mensen aan meedoen?
Volgens mij is de DtD vooral businessloop en is het aantal individuele inschrijvingen daardoor heel beperkt.
  Moderator zaterdag 5 april 2014 @ 17:42:05 #241
155227 crew  Guppy
dus
pi_138542323
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 17:08 schreef Guard het volgende:

[..]

Gelukkig staat ie niet op mijn wishlist, veel te gewoontjes om op mijn wishlist te komen :+
Echt het enige wat me aanstaat aan dit evenement is het feit dat het een point to point is, en geen rondje.
True, dat is hetgeen wat me er ook wel aan aantrekt. Ach, en verder snap ik het wel. Stiekum zou ik het ook wel willen doen, maar goed, 10EM is echt nog wel buiten mijn bereik. Maar dat geeft niet, er zijn ook genoeg kortere afstanden om me mee te vermaken :)
  zaterdag 5 april 2014 @ 17:51:05 #242
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_138542603
Wordt geen lopen hier. Geen straatje gaat 5 meter recht en vlak. Wasrekjes, poesjes, ouwe barrels en Grieken die geen woord Engels praten O+

Kalispera uit Choudetsi - Kreta :P
pi_138542665
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 17:51 schreef Quoi het volgende:
Wordt geen lopen hier. Geen straatje gaat 5 meter recht en vlak. Wasrekjes, poesjes, ouwe barrels en Grieken die geen woord Engels praten O+

Geniet er van! ^O^
  zaterdag 5 april 2014 @ 17:57:39 #244
50430 Yuki
Student Midwife
pi_138542774
quote:

Klinkt als vakantie! :D
Geniet ervan :*
pi_138542825
We hebben hier een hoog smoggehalte. Gisteren een baantraining probeerde te doen die de ergste uit m'n carriere ooit was :') ademhalen was gewoon niet te doen.

Morgenochtend een verrassingsHM in de buurt van Bradford. Zin in, maar hoop wel dat 't wat beter te doen is (vochtiger is buiten)... maar kan hoe dan ook wel een lekker lang loopje gebruiken, dus misschien ga ik er wel lekker 3.00uur over doen 8-)

Gefeliciteerd RD, met je winst! :)
Ja doei.
  zaterdag 5 april 2014 @ 18:12:06 #246
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_138543172
RD feli *O*

Die bruggenloop in arnhem lijkt me ook wel wat. Ben daar opgegroeid en dan kan ik lekker bij moeders douchen na afloop.

Zou het verstandig zijn om daar de 10mijl te lopen als ik de mogelijkheid open wil houden om 3 weken daarna de hm te lopen bij de rottemerenloop? Beetje kort op elkaar zeker?
  zaterdag 5 april 2014 @ 18:15:56 #247
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_138543273
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 14:46 schreef Levitas het volgende:

[..]

Ik ben jaloers. Heerlijk om aan de kust te wonen en daar te kunnen lopen :o
Iedere locatie heeft wel wat. Duinen en strand zijn leuk, maar een mooi bos ook :Y
F means you're fucked
pi_138543363
quote:

Slecht excuus. Je hebt gewoon geen zin om te lopen in die omstandigheden. En gelijk heb je! Geniet ervan :D
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 18:15 schreef YUR het volgende:

[..]

Iedere locatie heeft wel wat. Duinen en strand zijn leuk, maar een mooi bos ook :Y
True. Het gras is altijd groener... Terwijl de geasfalteerde dijk langs de Maas hier ook niet zo heel slecht is (maar wel gauw gaat vervelen)
  Moderator zaterdag 5 april 2014 @ 18:20:22 #249
155227 crew  Guppy
dus
pi_138543418
quote:

Gewoon van genieten! Rust is ook training *O*
pi_138544019
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 18:12 schreef Murmeli het volgende:
RD feli *O*

Die bruggenloop in arnhem lijkt me ook wel wat. Ben daar opgegroeid en dan kan ik lekker bij moeders douchen na afloop.

Zou het verstandig zijn om daar de 10mijl te lopen als ik de mogelijkheid open wil houden om 3 weken daarna de hm te lopen bij de rottemerenloop? Beetje kort op elkaar zeker?
3 weken is nog heel lang om te herstellen. Ik zou zeggen gewoon doen en hem dan als training lopen (dus niet op volle snelheid.
pi_138544063
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 18:12 schreef Murmeli het volgende:
RD feli *O*

Kan prima. Ruim zelfs, als je 't mij vraagt. Opbouwen tot 19km ofzo 14 dagen voor je HM, weekend ervoor eventueel wat minder en dan gewoon je HM. Dan kun je 21 dagen ervoor prima 16km lopen.
Ja doei.
  zaterdag 5 april 2014 @ 18:48:42 #252
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_138544208
Thanks voor het advies!
Misschien moet ik me gewoon maar inschrijven dan
pi_138544267
Je hoeft ook niet alles voluit te lopen hè? Je kunt als je toch voorzichtig wilt zijn die 10EM ook gewoon lekker rustig hobbelen :) Ga ik morgen ook met mijn HM doen. Lekker door de blubber baggeren en genieten :9
Ja doei.
  zaterdag 5 april 2014 @ 18:52:59 #254
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_138544335
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 18:50 schreef motorbloempje het volgende:
Je hoeft ook niet alles voluit te lopen hè? Je kunt als je toch voorzichtig wilt zijn die 10EM ook gewoon lekker rustig hobbelen :) Ga ik morgen ook met mijn HM doen. Lekker door de blubber baggeren en genieten :9
Ja, klopt.
Lekker hoor, morgen. Krijgen we wel foto's van moblo vol met blubber?
pi_138544422
Geen idee! Volgens mij blijft Wolve thuis dit keer, althans, ik heb 'n lift aangeboden gekregen van andere clubgenoten die gaan, en weet niet of hij daarbij in mee kan/wil :P

Wolve is nu aan 't rennen in z'n eentje. Was wel geneigd om mee te gaan, maar had dinsdag, woensdag en vrijdag ook al gerend, dus even een dagje rust voor morgen mag wel :') :P
Ja doei.
  zaterdag 5 april 2014 @ 18:56:59 #256
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_138544458
Beetje verslaafd maar ;)
pi_138544568
Beetje, en het helpt de kop leeg maken! :)
Ja doei.
  zaterdag 5 april 2014 @ 19:05:39 #258
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_138544734
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 19:00 schreef motorbloempje het volgende:
Beetje, en het helpt de kop leeg maken! :)
Ja, lekker is dat!
pi_138544782

Hier met een FOK! team aan meedoen in 2015 8-)

Kan RD de 67km stage op zich nemen 8-)

Hm, volgens mij zijn de team wel mogelijk, maar dan moet je wel alles rennen? :o
Ja doei.
  zaterdag 5 april 2014 @ 19:10:20 #260
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_138544891
*O*
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  zaterdag 5 april 2014 @ 19:10:36 #261
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_138544897
quote:
17s.gif Op zaterdag 5 april 2014 19:07 schreef motorbloempje het volgende:

Zoooo dan! Lekker warm.
Ik kom jullie wel aanmoedigen. Of als ik een lieve bui heb nog een paar km meelopen. 5 ofzo hahaha
pi_138544991
Ja, is wel een goede hittetest! :o
Ja doei.
pi_138545001
Dat trailen is best wel next level zeker. Ik probeer eerst eens een marathon op asfalt te lopen, dan praten we wel weer.
  zaterdag 5 april 2014 @ 19:14:40 #264
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_138545046
quote:
10s.gif Op zaterdag 5 april 2014 19:13 schreef Devv het volgende:
Dat trailen is best wel next level zeker. Ik probeer eerst eens een halve marathon op asfalt te lopen, dan praten we wel weer.
  zaterdag 5 april 2014 @ 19:16:45 #265
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_138545129
quote:
10s.gif Op zaterdag 5 april 2014 19:13 schreef Devv het volgende:
Dat trailen is best wel next level zeker. Ik probeer eerst eens een marathon op asfalt te lopen, dan praten we wel weer.
Nee, het is voor mensen die "het gaat niet om de tijd, maar om de ervaring en de sfeer" als excuus gebruiken
F means you're fucked
pi_138545241
quote:
12s.gif Op zaterdag 5 april 2014 19:16 schreef YUR het volgende:

[..]

Nee, het is voor mensen die "het gaat niet om de tijd, maar om de ervaring en de sfeer" als excuus gebruiken
Wat dat betreft zou ik gewoon trailert moeten worden :+
  Moderator zaterdag 5 april 2014 @ 19:25:54 #267
155227 crew  Guppy
dus
pi_138545526
quote:

[..]

Dat excuus gebruik ik bij alle loopjes :D
  zaterdag 5 april 2014 @ 19:31:58 #268
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_138545754
quote:
17s.gif Op zaterdag 5 april 2014 19:07 schreef motorbloempje het volgende:

Hm, volgens mij zijn de team wel mogelijk, maar dan moet je wel alles rennen? :o
bring it on!!
pi_138545854
quote:

[..]

Zegt de man die een stukje duin als excuus gebruikt om zijn falende rpm's te verklaren :P
  zaterdag 5 april 2014 @ 19:34:32 #270
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_138545872
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 april 2014 19:33 schreef Guard het volgende:

[..]

Zegt de man die een stukje duin als excuus gebruikt om zijn falende rpm's te verklaren :P
Ja, wat dacht je dan? :D
F means you're fucked
pi_138545981
Vanmiddag gevoetbald en kon gelukkig alleen aan het eind van de wedstrijd merken dat ik deze week last had van mn been.

Nu zit ik alleen nog wel met een vraag waar jullie mij misschien mee kunnen helpen. Ik loop op 27 april de halve marathon en tot dan heb ik 1,5 uur voetbaltraining en op zaterdag wedstrijd van 1,5 uur. Wat lijkt jullie het handigste om te doen qua hardlopen?
  zaterdag 5 april 2014 @ 19:40:41 #272
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_138546127
Ik zou niet eem wedstrijd gaan spelen de dag voor de halve marathon
pi_138546133
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 19:34 schreef YUR het volgende:

[..]

Ja, wat dacht je dan? :D
Ik zou hetzelfde doen.... :D
  zaterdag 5 april 2014 @ 19:58:13 #274
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_138546955
quote:

Ze vroeg toch altijd waarom je eigenlijk mee deed als je toch niet ging winnen?

:D *O*
  Moderator zaterdag 5 april 2014 @ 20:11:16 #275
155227 crew  Guppy
dus
pi_138547588
Hier lieve Rotterdam-gangers :) een leuke infographic over Marathon-lopen!
  zaterdag 5 april 2014 @ 20:34:09 #276
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_138548713
In 3 wk van 10km naar een hm? :o
Das dan neem ik aan als je al op hm niveau zat ofzo?
  zaterdag 5 april 2014 @ 20:36:06 #277
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_138548796
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 20:34 schreef Murmeli het volgende:
lijkt me wel, anders ga je volgens mij ook niet direkt een M lopen
pi_138548902
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 19:40 schreef Murmeli het volgende:
Ik zou niet eem wedstrijd gaan spelen de dag voor de halve marathon
De dag ervoor heb ik geen wedstrijd dus komt goed uit, lijkt me niet verstandig. Eigenlijk gaat het dus om 3 keer hardlopen komende 3 weken.
  zaterdag 5 april 2014 @ 20:38:41 #279
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_138548921
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 20:36 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

lijkt me wel, anders ga je volgens mij ook niet direkt een M lopen
Dat schema is voor een halve toch?
  zaterdag 5 april 2014 @ 20:40:27 #280
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_138549016
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 april 2014 20:38 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Dat schema is voor een halve toch?
klopt, ik zit niet goed te kijken....verslag aan het maken en te posten... gaat niet samen hier
pi_138549121
Voor de geïnteresseerde...
In de spoiler mijn uitslag van de conconitest. Aanstaande donderdag ga ik dit met mijn eigen trainer bespreken hoe ik dit moet gebruiken in de trainingen.
Laten we dan eens kijken wat er gebeurd als je daadwerkelijk op hartslag gaat trainen.
SPOILER
  zaterdag 5 april 2014 @ 20:43:03 #282
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_138549129
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 april 2014 20:38 schreef Voccar het volgende:

[..]

De dag ervoor heb ik geen wedstrijd dus komt goed uit, lijkt me niet verstandig. Eigenlijk gaat het dus om 3 keer hardlopen komende 3 weken.
Komt mooi uit ja.

Ik zou dan die ene keer hardlopen een ldl doen op rustig tempo. En dan het voetballen als een soort intervaltrainingen zien.
En dan in de week voorafgaand aan je hm de voetbaltraining en je ldl laten schieten en gewoon een km of 7 lopen ofzo? Zou me nl niet teveel inspannen in die laatste week
pi_138549340
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 20:34 schreef Murmeli het volgende:
In week 5 staat daar al een 10 km op het programma dus het valt wel mee.
Ik vind het opvallender dat het de week voor de HM een 10 miler is.
Ik vind het een behoorlijke stap, van een 10 mile duurloop naar een HM wedstrijd in een week.
  zaterdag 5 april 2014 @ 20:50:14 #284
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_138549449
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 20:47 schreef Guard het volgende:

[..]

Ik vind het een behoorlijke stap, van een 10 mile duurloop naar een HM wedstrijd in een week.
duurloop in een laag tempo, geeft je nog een week om te herstellen, dat zou voor een HM in principe voldoende moeten zijn
  zaterdag 5 april 2014 @ 20:50:56 #285
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_138549484
Ik ontdekte vandaag een leuk blad bij de smartphone boer O+

Heb alleen het idee dat het niet overal te krijgen is..
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  zaterdag 5 april 2014 @ 20:52:56 #286
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_138549570
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 20:47 schreef Guard het volgende:

[..]

Ja, daarom heb ik het idee dat het een schema is voor een ervaren hm-loper
pi_138549576
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 20:50 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

duurloop in een laag tempo, geeft je nog een week om te herstellen, dat zou voor een HM in principe voldoende moeten zijn
Ja dat wel, maar dan moet je ineens 3,1 mile verder op wedstrijdtempo, ik vind het een grote stap.
Dat is geen 10% verder, dat is 30% verder. Ik vind het veel, met name ook gebaseerd op mijn eigen ervaring in verschil van een 18 km DL en een HM.
  Moderator zaterdag 5 april 2014 @ 21:01:28 #288
155227 crew  Guppy
dus
pi_138549937
quote:
2s.gif Op zaterdag 5 april 2014 20:50 schreef SEMTEX het volgende:
Ik ontdekte vandaag een leuk blad bij de smartphone boer O+
[ afbeelding ]
Heb alleen het idee dat het niet overal te krijgen is..
Bij de smartphone boer? Is het een app?
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 5 april 2014 @ 21:04:36 #289
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
  zaterdag 5 april 2014 @ 21:06:40 #290
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_138550169
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 21:01 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Bij de smartphone boer? Is het een app?
Nee, echt een blad! Ik vraag me alleen af of het eenmalig was...
  Moderator zaterdag 5 april 2014 @ 21:20:53 #291
155227 crew  Guppy
dus
pi_138550847
quote:
2s.gif Op zaterdag 5 april 2014 21:06 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Nee, echt een blad! Ik vraag me alleen af of het eenmalig was...
Het ziet eruit als een special. Net zoals dat de Hardloopgids voor Vrouw eens in de zoveel tijd uitkomt. En de Start to Run gids en zo
pi_138552369
quote:

[..]

Ideaal voor natuurgenieters zoals ik die eigenlijk niet hard kunnen lopen dus :D
  zaterdag 5 april 2014 @ 22:01:30 #293
92409 Twinky
Little star.
pi_138552534
Zooo een rondje in Zeeland! Met een hondje!

Ik had donderdag bloed gegeven, dus het ging eigenlijk helemaal niet zo goed -O- en het was ook nog heel warm. Dus in plaats van 5+7+7+5 (evy 18) is het 4x5min geworden. Ook prima *O*

En ik heb de beste selfie ever. Vooral voor Quoi. *)
SPOILER
  zaterdag 5 april 2014 @ 22:04:00 #294
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_138552663
SPOILER: verslag.... tl,dr
  zaterdag 5 april 2014 @ 22:11:14 #295
92409 Twinky
Little star.
pi_138553003
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 22:04 schreef rechtsedirecte het volgende:
KEITOF *O*
pi_138553359
Ingeschreven voor de 10 en 6 EM van de damtotdam.
Kijken of we sneller kunnen dan 2 jaar terug.
pi_138553752
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 22:19 schreef Vinz0r het volgende:
Ingeschreven voor de 10 en 6 EM van de damtotdam.
Kijken of we sneller kunnen dan 2 jaar terug.
Waarom 10 en 6EM? :?
  zaterdag 5 april 2014 @ 22:29:05 #298
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_138553761
quote:
Tof verslag, mooie foto's :)
pi_138553785
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 15:41 schreef GlenHighland het volgende:
McTwente, ik zag gisteren de Twitterrun groep lopen op de brug van de Kwekersweg. Was jij diegene met dat oranje jasje?
Nee, ik denk dat je de trainer bedoeld (Mik Borsten). Op de foto linksboven. Ik had een shirt aan van de 25e Dam-tot-Damloop. Zoekplaatje! ;)

SPOILER
pi_138553867
Tof verslag RD :) Leuk evenement zo te lezen, dus geluk dat je in kon vallen :)

quote:
  zaterdag 5 april 2014 @ 22:34:17 #301
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_138553992
vol
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: