Het zeurt al zo'n 2 weken, en vandaag in km 5 werd het zeuren erger. Omdat ik 10 km onder de 49 min wilde lopen (vraag me niet waarom), gooide ik er nog een sprintje uit en toen zakte ik door mijn heup. Voelt verrekt.quote:Op vrijdag 4 april 2014 19:09 schreef YUR het volgende:
[..]
Blijvend...sinds wanneer? Als het sinds een loopje van daarnet is: Ik zou me pas druk gaan maken als ik er overmorgen nog last van zou hebben.
En als het echt echt echt overbelasting is (hoe weet je dat?), is de enige remedie: nix doen
Fijn zeg!quote:Op vrijdag 4 april 2014 17:41 schreef Swetsenegger het volgende:
Bedankt allen! Aanleiding was een andere werkgever die bereid was me direct een vaste aanstelling te geven als ik voor hem kwam werken. Nu was dat een detacheerder en daar heb ik het niet zo op.
Have fun!!quote:Op vrijdag 4 april 2014 19:28 schreef rechtsedirecte het volgende:
en zo onderweg naar Treebeard country!
het weer is niet helemaal optimaal (fris windje en drizzle) maar het is zo'n 2.5 uur rijden dus de kans dat het verderop beter is is aanwezig en anders....niet miepen
Ik vind jou echt heel stoerquote:Op vrijdag 4 april 2014 19:45 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
Ik ga wel voor de echte. Al vind ik het nog wel een beetje een onwerkelijk idee.
Met nog maar 9 8 dagen tot Wenen, zou ik YUR's advies opvolgen: niks meer doen.quote:Op vrijdag 4 april 2014 21:19 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Het zeurt al zo'n 2 weken, en vandaag in km 5 werd het zeuren erger. Omdat ik 10 km onder de 49 min wilde lopen (vraag me niet waarom), gooide ik er nog een sprintje uit en toen zakte ik door mijn heup. Voelt verrekt.
Verder denk ik aan overbelasting omdat ik na veel blessureleed weer erg veel aan het trainen ben om fit genoeg voor mijn aanstaande HM of M te zijn op 13 april.
Ik ken mijn blessuregevoelige lichaam helaas erg goed en daarom denk ik ook aan overbelasting.
En als je verzekerd bent bij Menzis, schrijf je je in voor de helft van de prijs!quote:Op zondag 14 september klinkt in hartje Arnhem het startschot voor de 29e editie van de Rabo Bridge to Bridge. Iedereen is welkom bij hét hardloopevenement van Arnhem. Van jong tot oud en van beginner tot topper. Traditioneel kun je ervoor kiezen om je individueel in te schrijven of om met je collega’s of relaties aan de start te verschijnen van de ManpowerGroup Business Run.
De inschrijving gaat donderdag 20 maart open. Dit geldt voor alle onderdelen: Airborne Memorial 10 Engelse Mijl, Van Wijnen 6 Engelse Mijl, Menzis 3 Engelse Mijl, MediaMarkt Kidsrun (1 km) en de ManpowerGroup Business Run (3, 6 of 10 Engelse Mijl).
Schrijf je snel in, dan ben je niet alleen verzekerd van een startbewijs en een ‘personalised’ startnummer, je krijgt ook nog eens een mooie korting op het inschrijfgeld. Houd er rekening mee dat het niet mogelijk is om je op de dag zelf nog aan te melden en dat de inschrijving eerder sluit bij het bereiken van de deelnemerslimiet.
Ik las het, ja! Even in de gaten houdenquote:Op vrijdag 4 april 2014 21:52 schreef Guppyfriend het volgende:
De inschrijving voor de Bridge to Bridge is geopend
[..]
En als je verzekerd bent bij Menzis, schrijf je je in voor de helft van de prijs!
Geen idee!quote:Op vrijdag 4 april 2014 21:55 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik las het, ja! Even in de gaten houden
Ik werk in opdracht van (en ben dus verzekerd bij) de concurrent
En die hebben geloof ik niet zo'n actie voor de Bruggenloop...
Wat ons brengt op de vraag: wat hebben zorgverzekeraars met bruggen?
Loop je individueel of met KLM? Succes met trainen!!quote:Op vrijdag 4 april 2014 20:23 schreef Angel-A het volgende:
[..]
Ik ga hem ook voor het eerst lopen. Ik ga vanaf juni hiervoor trainen met de loopgroep. De voorgaande jaren zat ik in het massageteam van de KLM, masseerde ik vooraf en na de loop de kuitjes en hamstrings. Het was mooi om al die verhalen van de lopers te horen, en nu ga ik hem zelf doen! Vorig jaar liep ik nog helemaal niet en nu steeds zo'n 10 km.
| 1 2 | [b]14 september 2014 - [url=http://www.bridgetobridge.nl]Bridge to Bridge (Arnhem)[/url][/b] [*] Guppyfriend - 6EM |
Donequote:Op vrijdag 4 april 2014 22:08 schreef Guppyfriend het volgende:
Mag ik in de OP??
[ code verwijderd ]
quote:
Wooot!!!quote:Op vrijdag 4 april 2014 22:08 schreef Guppyfriend het volgende:
Mag ik in de OP??
[ code verwijderd ]
Jaaaquote:
gaaf!quote:Op vrijdag 4 april 2014 22:08 schreef Guppyfriend het volgende:
Mag ik in de OP??
[ code verwijderd ]
Patsertquote:Op zaterdag 5 april 2014 06:35 schreef rechtsedirecte het volgende:
Woop woop, samen met mijn uber-snelle team mates de 1ste prijs in de team catagorie tijdens de 1ste editie van Lap the Lake bragging rights for a year!
Verslag en fotos volgt vanavond (ik denk dat MrsRD het niet leuk vind als ik de hele dag weg ben en dan ook nog een verslag ga fokken)
Geen van beide, ik loop met mijn loopgroep mee en zij lopen altijd met de Hema.quote:Op vrijdag 4 april 2014 22:08 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
Loop je individueel of met KLM? Succes met trainen!!
Bridge to bridge zit er voor mij niet in dit jaar. Teveel leuke loopjes in september.
quote:Op zaterdag 5 april 2014 06:35 schreef rechtsedirecte het volgende:
Woop woop, samen met mijn uber-snelle team mates de 1ste prijs in de team catagorie tijdens de 1ste editie van Lap the Lake bragging rights for a year!
Verslag en fotos volgt vanavond (ik denk dat MrsRD het niet leuk vind als ik de hele dag weg ben en dan ook nog een verslag ga fokken)
Old men can run.quote:Op zaterdag 5 april 2014 06:35 schreef rechtsedirecte het volgende:
Nice, ben wel heel benieuwd naar verslag!quote:Op zaterdag 5 april 2014 06:35 schreef rechtsedirecte het volgende:
Well done, gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 5 april 2014 06:35 schreef rechtsedirecte het volgende:
Ik bestel allen hardloopkleding online, omdat dat toch wel goed valt.quote:Op vrijdag 4 april 2014 19:26 schreef rechtsedirecte het volgende:
Na aanleding van YUR's post, hebben jullie wel eens slechte ervaringen gehad met het online bestellen van hardloopspullen?
Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 5 april 2014 06:35 schreef rechtsedirecte het volgende:
Leuk! Altijd lekkere tv om bij wakker te worden, vind ik. Bakkie koffie erbij...quote:Op zaterdag 5 april 2014 09:50 schreef Guppyfriend het volgende:
Overigens, voor de geïnteresseerden, morgenochtend om 08:30 is de marathon van Parijs live op Eurosportleuke voorpret voor Rotterdam!
Ik ga in ieder geval kijken en dan meteen na de finish door naar het station en naar Hilversum om zelf te rennen!
Mooie afstand! Je grafiekje ziet er ook mooi vlak uitquote:Op zaterdag 5 april 2014 10:01 schreef De_kluizenaar het volgende:
Ik heb er 13 km hobbelen opzitten... de eerste 8 gingen heel makkelijk en daarna werd het heel snel pittig om door te lopen.
Ik kreeg zelfs op de laatste 2 km tintelende vingers, mijn onderarmen gingen zeer doen maar gek genoeg mijn benen niet. En ja, ik liep de hele tijd te denken aan ontspannen, armen losjes houden dus waar dat vandaan komt
Had een flesje water bij me, iedere km een slokje genomen en daar kwam ik mooi mee uit.
Vertrokken op een kop koffie en 2 bananen.
http://www.endomondo.com/workouts/318603455/6503018
quote:
Ik vind Wiggle toch wel een fijn winkel voor online shoppen.quote:Op zaterdag 5 april 2014 10:08 schreef Guppyfriend het volgende:
Over het online hardloopkleding shoppen, het bevalt me altijd wel goed. Maar ik vind in de winkel kopen gewoon veel leuker! Dus dat doe ik eigenlijk altijd
Absoluut. Heel erg veel dingen koop ik ook online. Want als ik ergens niet tegen kan, is als er iets niet op voorraad isquote:Op zaterdag 5 april 2014 10:09 schreef streamnl het volgende:
[..]
Ik vind Wiggle toch wel een fijn winkel voor online shoppen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wij moeten dan al naar Eindhoven voor de Airport Run.quote:Op zaterdag 5 april 2014 09:50 schreef Guppyfriend het volgende:
Overigens, voor de geïnteresseerden, morgenochtend om 08:30 is de marathon van Parijs live op Eurosportleuke voorpret voor Rotterdam!
Ik ga in ieder geval kijken en dan meteen na de finish door naar het station en naar Hilversum om zelf te rennen!
ALS ik naar de winkel ga, ga ik bijna altijd naar Scarabee. Maar zodra Albert Heijn onze spullen geleverd heeft, gaan we naar Eindhoven en dan uiteraard ook even naar Run2Day en runnersworld etc etcquote:Op zaterdag 5 april 2014 10:13 schreef Guppyfriend het volgende:
Absoluut. Heel erg veel dingen koop ik ook online. Want als ik ergens niet tegen kan, is als er iets niet op voorraad is![]()
Maar hardloopkleding vind ik gewoon leuk om te kijken en te voelen. En vaak hebben ze ook gewoon wat ik zoek. Fijne Run2day hier
Die start vroeg dan! Ik moet pas om 14:50 uur starten in Hilversum!quote:Op zaterdag 5 april 2014 10:15 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Wij moeten dan al naar Eindhoven voor de Airport Run.
Veel plezier! is mooi rennen daar!quote:Op zaterdag 5 april 2014 09:58 schreef Yuki het volgende:
[..]
Leuk! Altijd lekkere tv om bij wakker te worden, vind ik. Bakkie koffie erbij...
Ik ben mezelf nu aan 't opladen voor een langzaam rondje van 5km. Ik ga nog eens nader kennismaken met het Haagse Bos.
Tju, nu twijfel ik weer om daar heen te gaan...quote:Op zaterdag 5 april 2014 10:15 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Wij moeten dan al naar Eindhoven voor de Airport Run.
Done.quote:Op zaterdag 5 april 2014 10:54 schreef Devv het volgende:
Mag deze in de OP?
21 september 2014 - Dam tot Damloop (Amsterdam)
• Devv - 10EM
De start is om 11 uur. En we willen er uiterlijk 10 uur zijn ivm dat we niet ingeschreven zijn. Dus we rijden hier tussen 9 en half 10 al weg..quote:Op zaterdag 5 april 2014 10:24 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Die start vroeg dan! Ik moet pas om 14:50 uur starten in Hilversum!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |