abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138513025
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 18:30 schreef Swetsenegger het volgende:
Hoop ik wel dat het volgende week zondag beter gaat dan vandaag.
Tis cliché, maar een ik geloof wel in een slechte generale.
Gewoon je lichaam wat een beetje reageert op gezonde spanning.

En mag het?
Ja dat mag
[/Mart Smeets]
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_138513230
Fijn moment om een blijvende steek in mijn linkerheup te voelen, zo'n week voor mijn wedstrijd. Het is waarschijnlijk overbelasting.

Iemand tips voor een spoedig herstel?
  vrijdag 4 april 2014 @ 19:09:31 #78
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_138513396
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 19:03 schreef Ciscus het volgende:
Fijn moment om een blijvende steek in mijn linkerheup te voelen, zo'n week voor mijn wedstrijd. Het is waarschijnlijk overbelasting.

Iemand tips voor een spoedig herstel?
Blijvend...sinds wanneer? Als het sinds een loopje van daarnet is: Ik zou me pas druk gaan maken als ik er overmorgen nog last van zou hebben.

En als het echt echt echt overbelasting is (hoe weet je dat?), is de enige remedie: nix doen
F means you're fucked
pi_138513473
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 april 2014 15:01 schreef Swetsenegger het volgende:
Sow... Vaste aanstelling gescoord. Zo eerst maar ff een rondje rennen.
zo, erg tof!!
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
  vrijdag 4 april 2014 @ 19:26:33 #80
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_138514047
gefeliciteerd Swets!

en YUR, inderdaad prima servic van SPI!

ik moet zeggen dat ik er hier weinig mensen mee zien lopen (al let ik er ook niet speciaal op).

Na aanleding van YUR's post, hebben jullie wel eens slechte ervaringen gehad met het online bestellen van hardloopspullen?

hetruilen van mijn schoenen duurde lang, voornamelijk door de afstand, maar was achteraf wel goed geregeld
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
  vrijdag 4 april 2014 @ 19:28:19 #81
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_138514123
en zo onderweg naar Treebeard country!
het weer is niet helemaal optimaal (fris windje en drizzle) maar het is zo'n 2.5 uur rijden dus de kans dat het verderop beter is is aanwezig en anders....niet miepen
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_138514192
Gefeliciteerd Swets!

Vanmiddag vanaf het station (1-2 km) moeten lopen. Blijf het vreemd vinden dat ik toen weer last van streek kreeg, terwijl ik hardlopend veel grotere afstand afleg waar ik dan veel minder last van heb.
pi_138514691
quote:
99s.gif Op vrijdag 4 april 2014 18:49 schreef mosselmossel het volgende:
En. Gaan we zondag naar 2.02?

Bekele wil wereldrecord bij debuut
Lijkt me sterk. Een debuut op de afstand en dan meteen 2:02 lopen, het zou echt heel ziek zijn! 2:04, of heel misschien zelfs 2:03, zou ik niet uitsluiten. Maar die ene of twee minuten eraf, dat zou echt bijzonder zijn!

Swets gefeliciteerd!!
pi_138514759
quote:
99s.gif Op vrijdag 4 april 2014 18:44 schreef mosselmossel het volgende:
To Dam tot Dam or not to Dam tot Dam?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.
Ik ga voor de Nightrun ook al zijn de shirts van de echte Dam tot Dam toffer. Ik ben bang dat ik het niet red 16,1km voor die tijd.
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
pi_138514841
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 19:43 schreef Nanook24 het volgende:

[..]

Ik ga voor de Nightrun ook al zijn de shirts van de echte Dam tot Dam toffer. Ik ben bang dat ik het niet red 16,1km voor die tijd.
Ik ga wel voor de echte. Al vind ik het nog wel een beetje een onwerkelijk idee.
pi_138515063
En dat was de conconitest.
Ongeveer 8 rondjes gelopen en 10 euro armer ;)

Het is wel interessant. We waren met 4 personen en de meeste liepen al een tijdje dus onze start snelheid was 10km/h. Om de 20 meter gaat het tempo ietsje hoger. Ik haalde op het einde net geen 17km/h :( En ik denk als ik met de AV had gelopen dat ik dat ook gehaald zou hebben omdat ik daar niet de snelste ben. Dus dan heb je hazen. Nu was ik degene die als laatste overbleef.
Maar het doel is om je omslagpunt te achterhalen. En die kan net zo goed bij 12km/h liggen. Morgen krijg ik mijn uitslag. Ben benieuwd.
pi_138515121
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 19:45 schreef Gogo83 het volgende:

[..]

Ik ga wel voor de echte. Al vind ik het nog wel een beetje een onwerkelijk idee.
You can do it! Dat weet ik zeker! ^O^

Ik loop tegen die tijd pas een jaar en wil nu toch echt eerst die 10km halen en die ook comfortabel kunnen lopen. De echte Dam tot Dam kan altijd volgend jaar nog.
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
pi_138515225
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 19:50 schreef Nanook24 het volgende:

[..]

You can do it! Dat weet ik zeker! ^O^

Ik loop tegen die tijd pas een jaar en wil nu toch echt eerst die 10km halen en die ook comfortabel kunnen lopen. De echte Dam tot Dam kan altijd volgend jaar nog.
Snap ik. Ik denk ook wel dat ik het kan, maar het is gewoon onwerkelijk. Ik heb er ooit gewoond en stond toen vaak vol verbazing te kijken. Dat zóveel mensen zó'n afstand liepen. Gek idee, dat ik dat dan zelf ook ga doen.
pi_138515346
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 19:52 schreef Gogo83 het volgende:

[..]

Snap ik. Ik denk ook wel dat ik het kan, maar het is gewoon onwerkelijk. Ik heb er ooit gewoond en stond toen vaak vol verbazing te kijken. Dat zóveel mensen zó'n afstand liepen. Gek idee, dat ik dat dan zelf ook ga doen.
Dat kan ik me heel goed voorstellen. Als ze een jaar geleden tegen mij gezegd hadden dat ik dit jaar 10km ging hardlopen had ik dat ook echt nooit geloofd. :{w
pi_138515361
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 19:56 schreef Nanook24 het volgende:

[..]

Dat kan ik me heel goed voorstellen. Als ze een jaar geleden tegen mij gezegd hadden dat ik dit jaar 10km ging hardlopen had ik dat ook echt nooit geloofd. :{w
Tof he?
pi_138515363
quote:
99s.gif Op vrijdag 4 april 2014 18:49 schreef mosselmossel het volgende:
En. Gaan we zondag naar 2.02?

Bekele wil wereldrecord bij debuut
Lijkt mij erg sterk. Vooral omdat het Parijs is en hij als het tegen zit nog een kilometer of 7 alleen moet door het Bois de Boulogne enzo.

Verder liep Kipsang tijdens het wereldrecord 6:07 over de 2.195km tussen 40 en de finish. :D Zit vrij weinig ruimte in dat schema, maar Bekele is wel een held. _O_
Jack does it in real time...
pi_138515549
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 19:56 schreef Gogo83 het volgende:

[..]

Tof he?
:Y
pi_138515714
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 april 2014 19:56 schreef DeeBee het volgende:

[..]

Lijkt mij erg sterk. Vooral omdat het Parijs is en hij als het tegen zit nog een kilometer of 7 alleen moet door het Bois de Boulogne enzo.

Verder liep Kipsang tijdens het wereldrecord 6:07 over de 2.195km tussen 40 en de finish. :D Zit vrij weinig ruimte in dat schema, maar Bekele is wel een held. _O_
Bekele is een held, maar een wereldrecord is wel heel lastig ja. Eens.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_138516080
Ik had het hier niet gemeld (en in de OP laten zetten), maar gisteren heb ik meegelopen in EIndhoven met de Dommelloop. 10 km in een netto tijd van 55:04 (bruto 55: 23). Daar ben ik heel erg tevreden mee *O* *O*
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  vrijdag 4 april 2014 @ 20:16:06 #95
50430 Yuki
Student Midwife
pi_138516145
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 20:14 schreef Bos81 het volgende:
Ik had het hier niet gemeld (en in de OP laten zetten), maar gisteren heb ik meegelopen in EIndhoven met de Dommelloop. 10 km in een netto tijd van 55:04 (bruto 55: 23). Daar ben ik heel erg tevreden mee *O* *O*
Onwijs goed! *O*
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_138516219
quote:
*O* Goed gedaan!
pi_138516438
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 19:45 schreef Gogo83 het volgende:

[..]

Ik ga hem ook voor het eerst lopen. Ik ga vanaf juni hiervoor trainen met de loopgroep. De voorgaande jaren zat ik in het massageteam van de KLM, masseerde ik vooraf en na de loop de kuitjes en hamstrings. Het was mooi om al die verhalen van de lopers te horen, en nu ga ik hem zelf doen! Vorig jaar liep ik nog helemaal niet en nu steeds zo'n 10 km.

[ Bericht 0% gewijzigd door Angel-A op 04-04-2014 21:04:41 ]
pi_138516527
quote:
Daar mag je heel tevreden mee zijn! Mooie tijd zeg :) Op wat voor terrein is die loop eigenlijk?

Swets, een vaste aanstelling binnenharken op de dag van vandaag is heel knap!

Net een klein rondje gedaan om mijn verlate spierpijn eruit te lopen. 3 km op tempo zodat mijn hartslag rond de 145 bleef. Liep lekker. Ter vergelijk eens teruggekeken naar mijn eerste 3 km in mei vorig jaar. Toen was mijn hartslag 30 slagen hoger op nagenoeg hetzelfde tempo. Ik liep de afstand toen wel een minuut sneller, maar lang niet met zo weinig moeite als nu. Toch fijn om die vooruitgang te zien :) zondag start ik met de eerste duurloop richting de 10 km :)
pi_138517546
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 april 2014 20:25 schreef Nirak het volgende:

[..]

Daar mag je heel tevreden mee zijn! Mooie tijd zeg :) Op wat voor terrein is die loop eigenlijk?

Dank je. Het was op het terrein van de TU, Alles bestraat
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_138517721
quote:
^O^ nette tijd!! *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')