Goed nieuws zo voor je eerste marathonquote:Op vrijdag 4 april 2014 15:01 schreef Swetsenegger het volgende:
Sow... Vaste aanstelling gescoord. Zo eerst maar ff een rondje rennen.
En gefeliciflapstaart!quote:Op vrijdag 4 april 2014 15:01 schreef Swetsenegger het volgende:
Nee. Het vrouwenshirt is teveel startrekquote:
Het is blauw... met oranjequote:Op vrijdag 4 april 2014 15:08 schreef La_Tramposa het volgende:
Dat mannenshirt is tenminste nog 10x leuker dan het vrouwenshirt
quote:Op vrijdag 4 april 2014 15:16 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Nee. Het vrouwenshirt is teveel startrek
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 4 april 2014 15:14 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Goed nieuws zo voor je eerste marathonen voor het weekend natuurlijk
Het is nog officieus. Volgende week vrijdag vind de ratificatie plaatsquote:
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 4 april 2014 15:01 schreef Swetsenegger het volgende:
Helemaal mee eens!quote:
Die kleuren waren al maanden bekend, stonden al op de site:quote:
Ik zal 'm met trots dragen als ik de finishlijn ben gepasseerd.quote:Op vrijdag 4 april 2014 16:05 schreef YUR het volgende:
[..]
Die kleuren waren al maanden bekend, stonden al op de site:
http://www.marathonrotter(...)informatie/#faq-3034
Ik vind m op zich wel te pruimen
Dat weet ikquote:Op vrijdag 4 april 2014 17:17 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik zal 'm met trots dragen als ik de finishlijn ben gepasseerd.
Gefeliciteerd met je aanstelling!!quote:Op vrijdag 4 april 2014 17:17 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik zal 'm met trots dragen als ik de finishlijn ben gepasseerd.
Dat was meer iets voor LIF / [Hardlopen] #724 - swinging boobs!geweestquote:Op vrijdag 4 april 2014 15:19 schreef La_Tramposa het volgende:
Ja seven-of-nine was ook mijn favoKan vast ook hard rennen, al zou ze het nut er niet van inzien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..Zeeuwse mossels kunnen altijd!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |