Kan prima. Ruim zelfs, als je 't mij vraagt. Opbouwen tot 19km ofzo 14 dagen voor je HM, weekend ervoor eventueel wat minder en dan gewoon je HM. Dan kun je 21 dagen ervoor prima 16km lopen.quote:Op zaterdag 5 april 2014 18:12 schreef Murmeli het volgende:
RD feli
Die bruggenloop in arnhem lijkt me ook wel wat. Ben daar opgegroeid en dan kan ik lekker bij moeders douchen na afloop.
Zou het verstandig zijn om daar de 10mijl te lopen als ik de mogelijkheid open wil houden om 3 weken daarna de hm te lopen bij de rottemerenloop? Beetje kort op elkaar zeker?
Ja, klopt.quote:Op zaterdag 5 april 2014 18:50 schreef motorbloempje het volgende:
Je hoeft ook niet alles voluit te lopen hè? Je kunt als je toch voorzichtig wilt zijn die 10EM ook gewoon lekker rustig hobbelenGa ik morgen ook met mijn HM doen. Lekker door de blubber baggeren en genieten
![]()
Ja, lekker is dat!quote:Op zaterdag 5 april 2014 19:00 schreef motorbloempje het volgende:
Beetje, en het helpt de kop leeg maken!
Zoooo dan! Lekker warm.quote:Op zaterdag 5 april 2014 19:07 schreef motorbloempje het volgende:
Hier met een FOK! team aan meedoen in 2015
Kan RD de 67km stage op zich nemen
quote:Op zaterdag 5 april 2014 19:13 schreef Devv het volgende:
Dat trailen is best wel next level zeker. Ik probeer eerst eens een halve marathon op asfalt te lopen, dan praten we wel weer.
Nee, het is voor mensen die "het gaat niet om de tijd, maar om de ervaring en de sfeer" als excuus gebruikenquote:Op zaterdag 5 april 2014 19:13 schreef Devv het volgende:
Dat trailen is best wel next level zeker. Ik probeer eerst eens een marathon op asfalt te lopen, dan praten we wel weer.
Wat dat betreft zou ik gewoon trailert moeten wordenquote:Op zaterdag 5 april 2014 19:16 schreef YUR het volgende:
[..]
Nee, het is voor mensen die "het gaat niet om de tijd, maar om de ervaring en de sfeer" als excuus gebruiken
Dat excuus gebruik ik bij alle loopjesquote:Op zaterdag 5 april 2014 19:16 schreef YUR het volgende:
[..]
Nee, het is voor mensen die "het gaat niet om de tijd, maar om de ervaring en de sfeer" als excuus gebruiken
bring it on!!quote:Op zaterdag 5 april 2014 19:07 schreef motorbloempje het volgende:
Hier met een FOK! team aan meedoen in 2015
Kan RD de 67km stage op zich nemen
Hm, volgens mij zijn de team wel mogelijk, maar dan moet je wel alles rennen?![]()
Zegt de man die een stukje duin als excuus gebruikt om zijn falende rpm's te verklarenquote:Op zaterdag 5 april 2014 19:16 schreef YUR het volgende:
[..]
Ja, wat dacht je dan?quote:Op zaterdag 5 april 2014 19:33 schreef Guard het volgende:
[..]
Zegt de man die een stukje duin als excuus gebruikt om zijn falende rpm's te verklaren
Ze vroeg toch altijd waarom je eigenlijk mee deed als je toch niet ging winnen?quote:Op zaterdag 5 april 2014 06:35 schreef rechtsedirecte het volgende:
Woop woop, samen met mijn uber-snelle team mates de 1ste prijs in de team catagorie tijdens de 1ste editie van Lap the Lake bragging rights for a year!
Verslag en fotos volgt vanavond (ik denk dat MrsRD het niet leuk vind als ik de hele dag weg ben en dan ook nog een verslag ga fokken)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |