Oh dan zijn we (nog) geen endo vriendjes...quote:Op zaterdag 5 april 2014 14:20 schreef SiIk het volgende:
Woensdag en donderdag iets te fanatiek gedaan vrees ik, en nu nogsteeds zo'n spierpijn in m'n linkerkuit dat lopen al pijn doet. Maar niet rennen dus vandaag...
[..]
Ik kan je loopje niet zien?
Maar t verhaal klinkt alsof je lekker gelopen hebt in ieder geval
Dank je!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
Dan hoeft het van mij ook al niet meer idd..quote:
Ik heb al voor vele festivals in de wachtrij gestaan (vanmiddag nog voor Dominator), maar dit sloeg inderdaad echt nergens op. Een wachtrij van meer dan 2 uur. En dan de mededeling dat ze het tempo gingen verlagen en de wachttijd nog langer zou worden.quote:Op zaterdag 5 april 2014 16:31 schreef Levitas het volgende:
[..]
Dan hoeft het van mij ook al niet meer idd..
En dat terwijl ik met festivals dus wél alle moeite doe om een kaartje te kunnen bemachtigen
Gelukkig staat ie niet op mijn wishlist, veel te gewoontjes om op mijn wishlist te komenquote:Op zaterdag 5 april 2014 16:54 schreef Guppyfriend het volgende:
Mwa, als ie nog op m'n wishlist zou staan, zou ik er ook wel gewoon voor gaan
Nou zeg, de DtD is toch wel meer dan een stel bejaarden.....quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:17 schreef Ynske het volgende:
Dat is echt snel uitverkochtlijkt wel een concert van de stones
beter lijkt mequote:Op zaterdag 5 april 2014 17:18 schreef Guard het volgende:
[..]
Nou zeg, de DtD is toch wel meer dan een stel bejaarden.....
Doet me idd denken aan lowlandstaferelenquote:Op zaterdag 5 april 2014 16:31 schreef Levitas het volgende:
[..]
Dan hoeft het van mij ook al niet meer idd..
En dat terwijl ik met festivals dus wél alle moeite doe om een kaartje te kunnen bemachtigen
Volgens mij is de DtD vooral businessloop en is het aantal individuele inschrijvingen daardoor heel beperkt.quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:14 schreef Jero_nimo het volgende:
Toch apart dat de DtD meteen is uitverkocht, maar de 7^^ je gewoon een maand later nog kan inschrijven. Heeft dat dan zoveel meer charme of een grotere naam? Want daar kunnen toch ook een 10tal duizend mensen aan meedoen?
True, dat is hetgeen wat me er ook wel aan aantrekt. Ach, en verder snap ik het wel. Stiekum zou ik het ook wel willen doen, maar goed, 10EM is echt nog wel buiten mijn bereik. Maar dat geeft niet, er zijn ook genoeg kortere afstanden om me mee te vermakenquote:Op zaterdag 5 april 2014 17:08 schreef Guard het volgende:
[..]
Gelukkig staat ie niet op mijn wishlist, veel te gewoontjes om op mijn wishlist te komen![]()
Echt het enige wat me aanstaat aan dit evenement is het feit dat het een point to point is, en geen rondje.
Geniet er van!quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:51 schreef Quoi het volgende:
Wordt geen lopen hier. Geen straatje gaat 5 meter recht en vlak. Wasrekjes, poesjes, ouwe barrels en Grieken die geen woord Engels praten![]()
Kalispera uit Choudetsi - Kreta
Klinkt als vakantie!quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:51 schreef Quoi het volgende:
Wordt geen lopen hier. Geen straatje gaat 5 meter recht en vlak. Wasrekjes, poesjes, ouwe barrels en Grieken die geen woord Engels praten![]()
Iedere locatie heeft wel wat. Duinen en strand zijn leuk, maar een mooi bos ookquote:Op zaterdag 5 april 2014 14:46 schreef Levitas het volgende:
[..]
Ik ben jaloers. Heerlijk om aan de kust te wonen en daar te kunnen lopen
Slecht excuus. Je hebt gewoon geen zin om te lopen in die omstandigheden. En gelijk heb je! Geniet ervanquote:Op zaterdag 5 april 2014 17:51 schreef Quoi het volgende:
True. Het gras is altijd groener... Terwijl de geasfalteerde dijk langs de Maas hier ook niet zo heel slecht is (maar wel gauw gaat vervelen)quote:Op zaterdag 5 april 2014 18:15 schreef YUR het volgende:
[..]
Iedere locatie heeft wel wat. Duinen en strand zijn leuk, maar een mooi bos ook
Gewoon van genieten! Rust is ook trainingquote:Op zaterdag 5 april 2014 17:51 schreef Quoi het volgende:
3 weken is nog heel lang om te herstellen. Ik zou zeggen gewoon doen en hem dan als training lopen (dus niet op volle snelheid.quote:Op zaterdag 5 april 2014 18:12 schreef Murmeli het volgende:
RD feli
Die bruggenloop in arnhem lijkt me ook wel wat. Ben daar opgegroeid en dan kan ik lekker bij moeders douchen na afloop.
Zou het verstandig zijn om daar de 10mijl te lopen als ik de mogelijkheid open wil houden om 3 weken daarna de hm te lopen bij de rottemerenloop? Beetje kort op elkaar zeker?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |