abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zaterdag 5 april 2014 @ 11:14:18 #151
155227 crew  Guppy
dus
pi_138534038
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 11:13 schreef Gogo83 het volgende:

[..]

De start is om 11 uur. En we willen er uiterlijk 10 uur zijn ivm dat we niet ingeschreven zijn. Dus we rijden hier tussen 9 en half 10 al weg..
Vroeoeoeoeg!!

En zit je al in de startblokken voor je DtD startbewijs??
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_138534078
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 11:14 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Vroeoeoeoeg!!

En zit je al in de startblokken voor je DtD startbewijs??
Yep! Ik ben benieuwd hoe het gaat, lijkt wel alsof ik kaartjes voor een concert ga kopen.. Best bizar eigenlijk.
pi_138534102
Voor de mensen die van het online shoppen zijn, Run2day heeft nu ook een webshop. Persoonlijk koop ik liever in de winkel, maar voor de liefhebbers een gratis en voor niks tip.
pi_138534130
Die nightrun leek me nog wel grappig, lekker een pr lopen op een incourante afstand. Maar dan ben je weer verplicht om er een shirt bij te kopen én om dat shirt te dragen tijdens het loopje. Laat dan maar :)

Als de AV weer startnummers voor de 10EM weet te bemachtigen loop ik 'm misschien nog wel, om 'm maar gedaan te hebben.
pi_138534297
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 11:19 schreef hatsaflats het volgende:
Die nightrun leek me nog wel grappig, lekker een pr lopen op een incourante afstand. Maar dan ben je weer verplicht om er een shirt bij te kopen én om dat shirt te dragen tijdens het loopje. Laat dan maar :)

Als de AV weer startnummers voor de 10EM weet te bemachtigen loop ik 'm misschien nog wel, om 'm maar gedaan te hebben.
Zelfde hier. Ik besluit op het laatste moment wel of ik nog wil meedoen. Of via de AV of via teh interwebz.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_138534316
RD! Vet goede prestatie! Ben benieuwd naar je verslag ^O^ En natuurlijk de foto's, zal wel weer een prachtig gebied zijn! O+

Alle lopers vandaag en morgen ontzettend veel plezier en succes, ook als je gewoon lekker een trainingsrondje gaat doen natuurlijk :P
De airportrun wordt weer een kleine Fok-meet als ik het zo hoor :)

Qua kleding kopen doe ik ook bijna alles in de winkel. Alleen mijn FiveFingers en mijn Garmin heb ik volgens mij online besteld. De rest van de kleding allemaal in de winkel gekocht en gekregen bij events natuurlijk :) . Ik weet dat je alles weer kan terugsturen, maar ik wil het toch altijd eerst even bekijken, wat voor stofje het is en de pasvorm enzo. En shoppen is natuurlijk ook gewoon leuk ^O^
  zaterdag 5 april 2014 @ 11:29:14 #157
50430 Yuki
Student Midwife
pi_138534319
Training om snel te vergeten :r

Kon m'n tempo niet vinden en toen ik 'm had bleef m'n HS absurd hoog. Daarom nog langzamer gaan lopen, zonder effect. Steken in m'n zij, benauwd, zelfs even duizelig :?
Zo soepel als het woensdag ging, zo belabberd ging het nu. Bah!

Then again, ik heb wel íets om trots op te zijn: ik ben niet als een blind paard blijven hardlopen, maar ben (2x 250m) gaan wandelen toen ik voelde dat het niet goed ging. En dat heb ik niet willen compenseren door aan het eind alsnog 500m eraan te plakken :)
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_138534385
quote:
13s.gif Op zaterdag 5 april 2014 11:29 schreef Yuki het volgende:
Training om snel te vergeten :r

Kon m'n tempo niet vinden en toen ik 'm had bleef m'n HS absurd hoog. Daarom nog langzamer gaan lopen, zonder effect. Steken in m'n zij, benauwd, zelfs even duizelig :?
Zo soepel als het woensdag ging, zo belabberd ging het nu. Bah!

Then again, ik heb wel íets om trots op te zijn: ik ben niet als een blind paard blijven hardlopen, maar ben (2x 250m) gaan wandelen toen ik voelde dat het niet goed ging. En dat heb ik niet willen compenseren door aan het eind alsnog 500m eraan te plakken :)
Supergoed dat je rustig aan hebt gedaan! Iets anders gedaan dat het niet wilde? Anders gegeten ofzo? Volgende rondje gaat vast weer lekker! Voelden je benen wel okee?
pi_138534431
Dat inschrijven bij de Dam tot Damloop. Er is nu al geen doorkomen meer aan _O- .
  zaterdag 5 april 2014 @ 11:36:36 #160
50430 Yuki
Student Midwife
pi_138534445
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 11:32 schreef Gogo83 het volgende:

[..]

Supergoed dat je rustig aan hebt gedaan! Iets anders gedaan dat het niet wilde? Anders gegeten ofzo? Volgende rondje gaat vast weer lekker! Voelden je benen wel okee?
Thanks!

Ik vrees dat ik te weinig gegeten heb, gisteren. Normaal loop ik met gemak op een nuchtere maag namelijk.
Benen voelen ook niet echt ok, vooral links. Eerst maar eens ijs op de zere plek, terwijl ik wat eet en drink :)
  zaterdag 5 april 2014 @ 11:37:01 #161
50430 Yuki
Student Midwife
pi_138534452
quote:
10s.gif Op zaterdag 5 april 2014 11:35 schreef Devv het volgende:
Dat inschrijven bij de Dam tot Damloop. Er is nu al geen doorkomen meer aan _O- .
Dat is toch al jaren zo? :+
pi_138534477
quote:
10s.gif Op zaterdag 5 april 2014 11:37 schreef Yuki het volgende:

[..]

Dat is toch al jaren zo? :+
Dit gaat mijn eerste 10EM worden, dus ik heb geen idee. Ik wist wel al dat het waarschijnlijk nog drukker zou worden, vanwege het jubileum. Daarom heb ik mij al eerder laten inschrijven bij goede doelen. Dan ben ik in ieder geval verzekerd van een startnummer.
pi_138534488
Hoezo geen doorkomen aan? Systeem werkt supergoed. Is nu gewoon een wachtrij. Om 12 uur wordt die wachtrij gewoon op een volgorde gezet en kan iedereen inschrijven. Ik vind het nu al beter geregeld dan bij Ticketmaster.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_138534506
quote:
99s.gif Op zaterdag 5 april 2014 11:38 schreef mosselmossel het volgende:
Hoezo geen doorkomen aan? Systeem werkt supergoed. Is nu gewoon een wachtrij. Om 12 uur wordt die wachtrij gewoon op een volgorde gezet en kan iedereen inschrijven. Ik vind het nu al beter geregeld dan bij Ticketmaster.
Er was hier om 11.30 even geen doorkomen aan. Je gaat nu inderdaad wel gewoon door naar de wachtrij.
pi_138534518
quote:
10s.gif Op zaterdag 5 april 2014 11:35 schreef Devv het volgende:
Kan je nu al virtueel wennen hoe het straks bij de start aan toe gaat ;)
pi_138534605
quote:
12s.gif Op zaterdag 5 april 2014 11:40 schreef streamnl het volgende:

[..]

Kan je nu al virtueel wennen hoe het straks bij de start aan toe gaat ;)
Is het dan zo druk bij de start?
pi_138534656
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 11:44 schreef Devv het volgende:

Is het dan zo druk bij de start?
Ik vind het bij elk grotere evenement het te druk bij de start.
Maar ik ben dan ook een zeikerd ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door streamnl op 05-04-2014 11:53:50 ]
pi_138534687
Goed bezig RD!

Zonet een SMS'je van collega ontvangen dat hij twee teams heeft kunnen registreren voor de business loop @ Damloop. *O* Ik hoef me dus niet individueel in te schrijven. :D
pi_138534691
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 april 2014 11:47 schreef streamnl het volgende:

[..]

Ik vind het bij elke grotere evenement het te druk bij de start.
Maar ik ben dan ook een zeikerd ;)
Ik ben geen snelle starter, dus dat scheelt ;) .
pi_138534735
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 11:19 schreef hatsaflats het volgende:

Ze willen graag dat je hun shirt draagt maar er staat nergens dat het verplicht is.

In mijn geval is dit dan ook wel zo'n ding waar ik een shirt van wil hebben.

RD, Netjes gelopen, je had je dus voor niks druk gemaakt om je pro-team mates.

Yuki, Niet lekker gelopen maar wel verstandig getraind is in mijn ogen gewoon een goede training.
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
pi_138534781
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 11:49 schreef sylvesterrr het volgende:
Goed bezig RD!

Zonet een SMS'je van collega ontvangen dat hij twee teams heeft kunnen registreren voor de business loop @ Damloop. *O* Ik hoef me dus niet individueel in te schrijven. :D
Daar heb ik ook nog aan gedacht, maar nu kan ik mooi hardlopen voor een goed doel. Dat is gewoon win win.
pi_138534782
Mag ik in de OP? O+

1
2
[b]zondag 21 september 2014 - [url=http://www.damloop.nl/]Dam tot Damloop (Amsterdam)[/url][/b]
[*] sylvesterrr - 10 EM (Businessloop)

De week ervoor is er de bridge 2 bridge in Arnhem. Zal ik daar de 6EM lopen of overslaan?
pi_138534999
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 11:54 schreef sylvesterrr het volgende:
Mag ik in de OP? O+
[ code verwijderd ]

De week ervoor is er de bridge 2 bridge in Arnhem. Zal ik daar de 6EM lopen of overslaan?
Als ik er door kom bij de DtD inschrijving laat ik die dit jaar schieten. Vind het te dicht op elkaar.
pi_138535031
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 09:50 schreef Guppyfriend het volgende:
Overigens, voor de geïnteresseerden, morgenochtend om 08:30 is de marathon van Parijs live op Eurosport :) leuke voorpret voor Rotterdam!

Ik ga in ieder geval kijken en dan meteen na de finish door naar het station en naar Hilversum om zelf te rennen!
8:30? Dan neem ik het wel op om het wat later te kijken :D
quote:
99s.gif Op zaterdag 5 april 2014 11:28 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Zelfde hier. Ik besluit op het laatste moment wel of ik nog wil meedoen. Of via de AV of via teh interwebz.
De AV. Ik denk dat ik weer aan ga sluiten na de Golden Ten. Trainingen nu gaan prima. En na de Golden Ten weer langzaamaan de afstand van m`n LDL verlengen met 5-10 min. Denk dat het dan ook wel weer verantwoord is om, rustig aan, bij de groep aan te sluiten :)

Na de Golden Ten ook weer wat leuke loopjes uitzoeken O+
pi_138535062
Net terug van een uurtje-duurtje. De eerste paar kilometers wilden de pootjes nog niet echt, vooral de hamstrings (maar dat is normaal met nieuwe schoenen, bij mij althans). Daarna begon het te lopen, had ik zin in nieuwe stukjes route en tegen het einde ging het weer wat moeizamer omdat het lichaam honger kreeg.

Verder: wat is kort-kort kunnen lopen toch fijn. Het zonnetje komt hier al aardig door, dus zelfs bij 12 graden kreeg ik het aardig warm.

Nu pasta/zalm/spinazie koken en richting het werk.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
RD: well done chap!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')