Waar heb ik die voor nodig?quote:
300: Rise of an Empirequote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:59 schreef Fascination het volgende:
Welke film, Feer en is het eendate
?
Callan Mulvey, die speelde Drazic in Heartbreak High. OMG!11quote:300: Rise of an Empire is een Amerikaanse actie-dramafilm uit 2014, met Eva Green, Sullivan Stapleton, Rodrigo Santoro, Callan Mulvey, en Jack O'Connell onder regie van Noam Murro en geproduceerd door Zack Snyder.
leukquote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Waar heb ik die voor nodig?
[..]
300: Rise of an Empire
En nee, ik ga met mijn vader.
Zo snel heb ik geen date hoor.
De bands die je onder de noemer indie vindt op wiki bijvoorbeeld passen wel in mijn straatje. Verder geen zin in discussie over definities.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:08 schreef Faxie het volgende:
Indie is zo'n nietszeggende term
90% Van de 'indie' is niet eens indie meer
Independant... en het ovegrote deel is dat allang niet meer, want de grote labels zijn er mee aan de haal gegaan.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:09 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
De bands die je onder de noemer indie vindt op wiki bijvoorbeeld passen wel in mijn straatje. Verder geen zin in discussie over definities.
Haha iddquote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:12 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
Feer gaat glibberen in de bios.
Die meisjes luisteren dat helemaal niet omdat ze het nooi vinden joh.quote:
Gewoon eerst een paar checkvragen inbouwen of na te gaan of het zinvol is om je muziekvoorkeuren te delenquote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:20 schreef habitue het volgende:
[..]
Die meisjes luisteren dat helemaal niet omdat ze het nooi vinden joh.
Wat drinken samen. Wel wat standaard huhquote:
De film was niet denderend. Maar Eva Green was weerquote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:12 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
Feer gaat glibberen in de bios.
"De spulletjes afspoelen"? Dat klinkt nasty, dudequote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:38 schreef Faxie het volgende:
Even douchen en de spulletjes afspoelen.
Pfff m'n lijf doet overal zeer
Klinkt wel meer uit de mond van Faxie of beter gezegd hier van de hand van faxiequote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
"De spulletjes afspoelen"? Dat klinkt nasty, dude
jaah manquote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik vind Faxie tof. Maar ik heb dan ook geen tieten en een kut.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Klinkt wel meer uit de mond van Faxie of beter gezegd hier van de hand van faxie
-Engel-!quote:
Faxie is een aardige gozerquote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik vind Faxie tof. Maar ik heb dan ook geen tieten en een kut.
ik ben niet zijn type dus ik ben t met je eensquote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Engelquote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:27 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik ben niet zijn type dus ik ben t met je eens
en maltamaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan!!!![]()
Hoe is het met jou?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:27 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Het was gezelligquote:
Tijn had een date? Goed bezigquote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het was gezelligik denk wel dat we elkaar nog een keer gezien
Wat hebben jullie gedaan?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Surfspulletjesquote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:27 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Sorry, te laat. Het zit nu in mijn hoofdquote:
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Sorry, te laat. Het zit nu in mijn hoofd
Geen ongemakkelijke stiltes of zo?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zeg heuj, gedraag je!quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
[..]
Ik zal er eens iets anders instoppen
Thnxquote:
Beetje gekletst en spelletjes gedaan.quote:
Niet echt, althans niet meer dan normaal. Zo wel ik als zij zijn een beetje introvertquote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Geen ongemakkelijke stiltes of zo?
Ik ben Wilders moequote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:39 schreef Barbusse het volgende:
Even het Wilders circus bekijken trouwens, want dat kon ik net niet.
Het lekkere weer is begonnen, dus goedquote:
Keurig.quote:
SCHULD VAN DE MEDIA SCHULD VAN DE NOS SCHULD VAN DE MAROKKANEN SCHULD VAN OPSTELTENquote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:39 schreef Barbusse het volgende:
Even het Wilders circus bekijken trouwens, want dat kon ik net niet.
Luisteren naar Turkenquote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Hallon. Teamleidertoerk schold mij vandaag uit voor democraat. Ik ben verward.
Ik luister ook niet naar hem hahaquote:
Uhuhquote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:45 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Alweer???
Zou ik eigenlijk ook moeten doen....
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:52 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
SCHULD VAN DE MEDIA SCHULD VAN DE NOS SCHULD VAN DE MAROKKANEN SCHULD VAN OPSTELTEN
EN NU OPDONDEREN MET DIE MAROKKANEN.
Dat is de strekking ongeveer.
Klinkt allemaal wel positiefquote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Thnx
[..]
Beetje gekletst en spelletjes gedaan.
[..]
Niet echt, althans niet meer dan normaal. Zo wel ik als zij zijn een beetje introvert
Turkije, wat een tyfusland om in te moeten wonen zegquote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:54 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Erdohan is ook lekker bezig in zijn landje
Opstelten staat er bij hoor, of wat bedoel je precies.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]![]()
Je vergeet OpsteltenGodverdomme, wat een onzin
OPFLIKKEREN NAAR MAROKKO MET DIE KUTALLOCHTOON!!!quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Hallon. Teamleidertoerk schold mij vandaag uit voor democraat. Ik ben verward.
Lijkt mij wel prima. Alleen dan wel in Istanbul en niet in het oosten.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Turkije, wat een tyfusland om in te moeten wonen zeg
hij heeft daar als turk weinig te zoekenquote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
OPFLIKKEREN NAAR MAROKKO MET DIE KUTALLOCHTOON!!!
cap eens met die capsquote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
OPFLIKKEREN NAAR MAROKKO MET DIE KUTALLOCHTOON!!!
Dat het ook de schuld is van Opstelten dat de hele rel is ontstaan.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:57 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Opstelten staat er bij hoor, of wat bedoel je precies.
okequote:
jaquote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:56 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Klinkt allemaal wel positief
Gaat wel lekker daar of niet
Wilders doet nu net of hij door Opstelten al wordt veroordeeld tot een celstrafquote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat het ook de schuld is van Opstelten dat de hele rel is ontstaan.
Jamaar -Engel-quote:
en als ik nu de keuken in ga, heb ik over een uurtje warme spacecake...quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
Uhuh![]()
Dusseh.... als je nu vertrekt krijg je warme cake
Ik ben aan het kijken, en hij liegt gewoonquote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:59 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wilders doet nu net of hij door Opstelten al wordt veroordeeld tot een celstrafErgens moet hij toch wel afstand kunnen nemen van de woorden van Wilders, ondanks dat hij natuurlijk een belangrijke functie heeft en dat ie ook wel een beetje schijnheil is.
Ja maar de mijne is met liefde gemaakt hoorquote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:00 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
en als ik nu de keuken in ga, heb ik over een uurtje warme spacecake...
Dat heb ik een beetje gemist dan. Hoe ging het precies en wat zei ie?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben aan het kijken, en hij liegt gewoonZijn hele lichaamstaal zegt ook dat hij behoorlijk wanhopig en in paniek is
Check: http://nos.nl/video/62675(...)n-geert-wilders.htmlquote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:02 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dat heb ik een beetje gemist dan. Hoe ging het precies en wat zei ie?
Calimero gedragquote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben aan het kijken, en hij liegt gewoonZijn hele lichaamstaal zegt ook dat hij behoorlijk wanhopig en in paniek is
Dank uquote:
Waarmee?quote:
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:01 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja maar de mijne is met liefde gemaakt hoor
Let eens op man, waarvoor kreeg ik die bos bloemenquote:
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:02 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Kijk uit anders loop je straks keurecht ...
Ja, hallo, ik kan niet alles 24/7 in de gaten houdenquote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Let eens op man, waarvoor kreeg ik die bos bloemen
Dank u. Het is een stapje verder van wat ik hiervoor deed. Plus dat ik een nieuw product mag ontwikkelen en implementeren, zowel bij ons als bij een klantquote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, hallo, ik kan niet alles 24/7 in de gaten houden![]()
Feli dudeWat ga je doen eigenlijk?
Nee.quote:
Geluk?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:10 schreef Immerdebestebob het volgende:
Wat is dat toch met mensen die ineens succes hebben?
Niet ineens en werk er hard voorquote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:10 schreef Immerdebestebob het volgende:
Zo hoooort dat... t is lentequote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:10 schreef Immerdebestebob het volgende:
Niiiiicequote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dank u. Het is een stapje verder van wat ik hiervoor deed. Plus dat ik een nieuw product mag ontwikkelen en implementeren, zowel bij ons als bij een klant
Nee, lente zou succes op een ander gebied moeten gevenquote:
spacecake.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:00 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Heb wel wat lekkere dingen staan, wil je 12, 14 of 16 jaar?quote:
Ik las Barbussequote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:00 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik lust je rauw hoorquote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:07 schreef -Engel- het volgende:
[..]
En zo zie ik dat graag
Kerels die bang voor mij zijn
Maatje meer?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:10 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Nee.
Je eet hem maar lekker zelf op. En dan gaarne foto's plaatsen in Knetters lekker mannentopic!![]()
O ... nou dan is t nog winter denk ikquote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, lente zou succes op een ander gebied moeten geven
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:14 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Eh, nee. Ik had niet zoveel wiet...delen wordt erg armoedig.
Gezien de hoeveelheid cakes zou je ondertussen zelf wat knuffelbaar moeten zijn.quote:
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:15 schreef -Engel- het volgende:
[..]
O ... nou dan is t nog winter denk ik
Heeft geen zin. Ik ga morgen pas bakken.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]ik sprong al in de auto naar A'foort
Maar daar maak je wel vrienden meequote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:14 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Wat?quote:
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Heb wel wat lekkere dingen staan, wil je 12, 14 of 16 jaar?
Jij hebt smaakquote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]Wat voor, wat voor 12, 14 en 16 jaar? Ik heb Laphroaig quarter cask
Nouja dat ben ik altijd al geweest hoorquote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:15 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Gezien de hoeveelheid cakes zou je ondertussen zelf wat knuffelbaar moeten zijn.
tsk tsk.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:14 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Hier nietquote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:15 schreef -Engel- het volgende:
[..]
O ... nou dan is t nog winter denk ik
I know *adjusts tie and cufflingsquote:
quote:
Hier allang geweest hoor. Dus kom langs. In je rokje.quote:
Jeweetsquote:
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hier allang geweest hoor. Dus kom langs. In je rokje.
Check!quote:
Swag is voor puisterige kutpubers, stijl is voor mannenquote:
Nonchalance voor de eckte hipsterboysquote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Swag is voor puisterige kutpubers, stijl is voor mannen
Hipstersquote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:37 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Nonchalance voor de eckte hipsterboys
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:37 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Nonchalance voor de eckte hipsterboys
Suit upquote:
Dus je bent een zwerver die geen koper probeert te stelen?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:39 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik ga voor de vuige metallook, maar dan zonder de metal
Dus je draagt een longsleeve metalshirt, met jeans, kistjes er onder.... en toevallig ook nog lang haar?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:39 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik ga voor de vuige metallook, maar dan zonder de metal
Nog beterquote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:16 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Heeft geen zin. Ik ga morgen pas bakken.
Ongeveer. Gewoon heel pauper er bij lopenquote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:40 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dus je draagt een longsleeve metalshirt, met jeans, kistjes er onder.... en toevallig ook nog lang haar?
Eeuh, moet ik zo ff spieken, eerst eten.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]Wat voor, wat voor 12, 14 en 16 jaar? Ik heb Laphroaig quarter cask
Nooit. Wel in linnen gelopen van de week.quote:
Maar wel kort haar dan?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:41 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ongeveer. Gewoon heel pauper er bij lopen
in linnen.... man dat kreuktquote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Eeuh, moet ik zo ff spieken, eerst eten.
[..]
Nooit. Wel in linnen gelopen van de week.
Nouquote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:42 schreef Immerdebestebob het volgende:
Korte broek >> linnen
Korte broeken![]()
Je voelt je dan gewoon vrijer![]()
daar hebben ze de strijkbout voor uitgevondenquote:
Voor mannen, hequote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:43 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nou
Dan adviseer ik gewoon een rok... dan wel blote kont
Ja maar neequote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
daar hebben ze de strijkbout voor uitgevonden
Ach, moet toch altijd strijken.quote:
Wat is het ergste om te doen?quote:
Kiltquote:
En alleen wanneer het gepast is, want random zoiets dragen is voor lulquote:
Gewoon hopen dat je een huishoudster kan permitterenquote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:51 schreef PeuRac het volgende:
Ach ja, zolang de betere helft van me dat niet doet, moet ik het zelf wel doen
Drink je zo veel dan?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:52 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wc en doucheputje en glas wegbrengen
Als er samengewoond gaat worden, gaat dat vast wel lukken. Op dit moment kan het er niet vanaf.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:53 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Gewoon hopen dat je een huishoudster kan permitteren
Dus een ander persoon zou jouw betere helft zijn ... tskquote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:51 schreef PeuRac het volgende:
Ach ja, zolang de betere helft van me dat niet doet, moet ik het zelf wel doen
Kom op, je kent me, voor de balans is het wel handigquote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:54 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dus een ander persoon zou jouw betere helft zijn ... tsk
O ja... dat dan weer welquote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kom op, je kent me, voor de balans is het wel handig
Is niet vervelend. Ik werk ook meerquote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:55 schreef -Engel- het volgende:
[..]
O ja... dat dan weer wel
maar dan mag jij koken en strijken .... dat doet die ander de rest wel
Zo kut is het nu ook weer nietquote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:55 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Nee, maar is iets wat gewoon altijd kut is en wat je tijden blijft uitstellen
Een vriendin van me liet me trouwfoto's zien van een Schotse bruiloft. Fucking awesomequote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
En alleen wanneer het gepast is, want random zoiets dragen is voor lul
St. Patricsday in een kilt? Iets van klok en klepelquote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Een vriendin van me liet me trouwfoto's zien van een Schotse bruiloft. Fucking awesomeAan de andere kant, met St. Patricks Day hier heb ik Italianen in kilt gezien. Nee, gewoon nee
Glas wegbrengen niet... ff wandelen of ik gooi t sochtends in de auto en dan bij het boodschappen doen in de glasbakquote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:55 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Nee, maar is iets wat gewoon altijd kut is en wat je tijden blijft uitstellen
Precies jaquote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
St. Patricsday in een kilt? Iets van klok en klepel
Ja, een rechtse, elitaire witteboordencrimineel.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:01 schreef Barbusse het volgende:
Ik heb een schoonmaakster btw, ben ik nu elitair?
Nee, je hebt het gewoon goed geregeldquote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:01 schreef Barbusse het volgende:
jaquote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
St. Patricsday in een kilt? Iets van klok en klepel
Moeders tellen nietquote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:01 schreef Barbusse het volgende:
Bedoel je nu je damequote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:01 schreef Barbusse het volgende:
Nee, niet mijn dame. Een heel lieve anorexia-achtige soort van oost Europese dame met dikke tieten en super verlegen soort van dame. Die schoonmaakt. Dusquote:
En "toevallig" ben jij dan ook altijd thuis wanneer ze komt?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, niet mijn dame. Een heel lieve anorexia-achtige soort van oost Europese dame met dikke tieten en super verlegen soort van dame. Die schoonmaakt. Dus
Dat heet handig... n btje elitair, maar vooral handig....quote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, niet mijn dame. Een heel lieve anorexia-achtige soort van oost Europese dame met dikke tieten en super verlegen soort van dame. Die schoonmaakt. Dus
Neequote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
En "toevallig" ben jij dan ook altijd thuis wanneer ze komt?
En neequote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:09 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat heet handig... n btje elitair, maar vooral handig....
Je hebt 'r op de tieten aangenomen?
Jeetje, hoe dik is die eelt laag achterop je hoofd ondertussen?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee
[..]
En nee![]()
Ik ging niet eens over het aannemen
A ... dan is t goedquote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee
[..]
En nee![]()
Ik ging niet eens over het aannemen
Goedennachtquote:
eeltlaagquote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jeetje, hoe dik is die eelt laag achterop je hoofd ondertussen?
Van die duim van z'n meid achterop z'n hoofdquote:
o zoquote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Van die duim van z'n meid achterop z'n hoofd
Sorry, but I have standards. I don't bang some cleaning lady in the same shower I bang my girlfriend in. Especially when my girlfriend is way more awesomequote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Van die duim van z'n meid achterop z'n hoofd
Het gaat erom dat jij blijkbaar niks te vertellen hebt thuis, maar je probeerd er goed overheen te pratenquote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Sorry, but I have standards. I don't bang some cleaning lady in the same shower I bang my girlfriend in. Especially when my girlfriend is way more awesome
Zeg mr macho.... laat maltaman nou gewoon zijn ding doenquote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het gaat erom dat jij blijkbaar niks te vertellen hebt thuis, maar je probeerd er goed overheen te praten
Ik zit malta man een beetje te plagen, kan die volgens mij prima hebbenquote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:22 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Zeg mr macho.... laat maltaman nou gewoon zijn ding doen
Als het om schoonmaken gaat wil ik niks te vertellen hebben. Ik doe wat gedaan moet worden. En sorry, maar haar argument dat minder tijd aan schoonmaken meer tijd in bed betekent, c'mon dude, wie ben ik om dat tegen te spreken?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het gaat erom dat jij blijkbaar niks te vertellen hebt thuis, maar je probeerd er goed overheen te praten
Barmanquote:
vooruit maar weerquote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik zit malta man een beetje te plagen, kan die volgens mij prima hebben
Nee, ik ga me nu in slaap huilen onder mijn bed. Gemene PeuRacquote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik zit malta man een beetje te plagen, kan die volgens mij prima hebben
Goed argument wel jaquote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als het om schoonmaken gaat wil ik niks te vertellen hebben. Ik doe wat gedaan moet worden. En sorry, maar haar argument dat minder tijd aan schoonmaken meer tijd in bed betekent, c'mon dude, wie ben ik om dat tegen te spreken?
Ik geef je groot gelijkquote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als het om schoonmaken gaat wil ik niks te vertellen hebben. Ik doe wat gedaan moet worden. En sorry, maar haar argument dat minder tijd aan schoonmaken meer tijd in bed betekent, c'mon dude, wie ben ik om dat tegen te spreken?
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, ik ga me nu in slaap huilen onder mijn bed. Gemene PeuRac
Laffe flikker die je ook bentquote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, ik ga me nu in slaap huilen onder mijn bed. Gemene PeuRac
Opgerold als een balletje, weg van de boze wereldquote:
Dat zou je wel willen he? With my assquote:
Neh, dan krijg ik ruzie en zo.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat zou je wel willen he? With my ass
aaa krijg je knuffels van je dinnetje en klaarquote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Opgerold als een balletje, weg van de boze wereld
smekquote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat zou je wel willen he? With my ass
Mijn bier is net op terwijl voetbal net begonnen is. Hm.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zit met een koud biertje voetbal te kijken dus ik mag niet klagen WT
Dat is zoals in een film zitten en tijdens de previews de popcorn al op hebbenquote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:35 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Mijn bier is net op terwijl voetbal net begonnen is. Hm.
Ja, met mij.quote:
WT zonder bier?!?!quote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:35 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Mijn bier is net op terwijl voetbal net begonnen is. Hm.
standaard tochquote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is zoals in een film zitten en tijdens de previews de popcorn al op hebben
Heb net gelijk een Cocoa Psycho (Imperial Russian Stout) losgetrokken.quote:
Pfeww *haalt rustig ademquote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:38 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heb net gelijk een Cocoa Psycho (Imperial Russian Stout) losgetrokken.
There, I fixed it.
Dit ademt Putinquote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:38 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heb net gelijk een Cocoa Psycho (Imperial Russian Stout) losgetrokken.
There, I fixed it.
Ik ga het laatste restje van mijn quarter cask opdrinken.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:39 schreef -Engel- het volgende:
ik heb welde helft van een mixdrankje maar de rest niet
oe wacht ik heb nog witte wijn
Volgens mij is de livestream op het verkeerde kanaal afgestemd.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zit met een koud biertje voetbal te kijken dus ik mag niet klagen WT
Het bier komt niet uit de Ukraine, Putintenedquote:
Daar maak ik me het minste zorgen om, ik weet hoe lang je bentquote:
Nee, ik begin pas wanneer de hoofdfilm begintquote:
Jij hebt echt geen idee hoe mijn wraak er uit zal zien, gij vuige kuthipsterquote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Daar maak ik me het minste zorgen om, ik weet hoe lang je bentmaak me meer zorgen om een vrouwenpersoon dan
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb tieten en een kut en volgens mij ook wel een beetje Fax' type, en ik vind hem tof. Mag dat?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:27 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hipster?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij hebt echt geen idee hoe mijn wraak er uit zal zien, gij vuige kuthipster
Van mij wel...quote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:46 schreef SiIk het volgende:
[..]
[..]
Ik heb tieten en een kut en volgens mij ook wel een beetje Fax' type, en ik vind hem tof. Mag dat?
Tuurlijk mag dat.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:46 schreef SiIk het volgende:
[..]
[..]
Ik heb tieten en een kut en volgens mij ook wel een beetje Fax' type, en ik vind hem tof. Mag dat?
wat wil je kijken dan?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:42 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Volgens mij is de livestream op het verkeerde kanaal afgestemd.
Sorry, ik moest lachenquote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hipster?Ik ben alles behalve dat
En ik zit toch echt liever aan een petit kontje waar ik gewoon aan mag komen zonder nadelige consequenties
Eredivisie samenvattingen. Normaal gewoon op NOS.nl maar nu zie/zag ik Nederland 2quote:
quote:
Dat magquote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:46 schreef SiIk het volgende:
[..]
[..]
quote:
Awwwquote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:54 schreef Watertornado het volgende:
[..]
De mijne zou het wel geweest zijn.
Waarom was je dag zo goed?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:55 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mijn dag was al goed, maar nu nog beter ja
Op het water geweest en nu geslooptquote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Awww
[..]
Waarom was je dag zo goed?
Die nieuwe ja. Tja het is natuurlijk een RPG, en dan best een simpele, maar op zich zit het wel goed in elkaar. En verder is het alsof je in een aflevering speelt, dus erg tof voor de fansquote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die nieuwe?
Ik heb hem ook op de pc staan maar nog niet aan begonnen. Is het iets?
watquote:
Ik keur haar nog steeds goed.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 23:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, weet niet. Ze lijkt zo raar op een manier.
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:54 schreef Watertornado het volgende:
[..]
De mijne zou het wel geweest zijn.
Ja echt welquote:
Doe niet zo moeilijk.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 23:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, weet niet. Ze lijkt zo raar op een manier.
Als je maar lang genoeg naar het Noorden gaat kom je er ookquote:Op zaterdag 22 maart 2014 23:04 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Niet naar t zuiden man.... ver... eng enzo
Ja, 't loon is weer binnen, dus ik heb weer centen (heb vandaag natuurlijk weer de economie gespekt door drank/cd/kleren/schoenen te kopen)quote:
Dan zou ik toch niet zo lang doorgaan tot ik weer in nl benquote:Op zaterdag 22 maart 2014 23:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als je maar lang genoeg naar het Noorden gaat kom je er ook
Fijn via de noordpool, afrika, spanje frankrijk belgie naar t zuiden van NL jaquote:Op zaterdag 22 maart 2014 23:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als je maar lang genoeg naar het Noorden gaat kom je er ook
fancyquote:Op zaterdag 22 maart 2014 23:06 schreef Faxie het volgende:
Ik ga een stukje cake pakkenMet kaneel
En glazuur
*googlet naar spichtige, muisachtige blonde vrouw.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 23:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Post dan eens een mooie vrouw.
Zo ver weg enzoquote:Op zaterdag 22 maart 2014 23:03 schreef Faxie het volgende:
[..]
Watertemperatuur is aan het stijgen....
Wat voor drank?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 23:06 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, 't loon is weer binnen, dus ik heb weer centen (heb vandaag natuurlijk weer de economie gespekt door drank/cd/kleren/schoenen te kopen)
Dus even een dagje prikken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
Zit je nou mijn prinsesje te beledigen?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 23:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
*googlet naar spichtige, muisachtige blonde vrouw.
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 23:08 schreef SiIk het volgende:
[..]
Wat voor drank?Een Zuidam jenever, 5 jaar gelagerd geloog ik, in ieder geval het rode lintje. Het blauwe en bruine lintje had ik al, en mijn andere was op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter onethisch dan oneetbaar
Tot danquote:Op zaterdag 22 maart 2014 23:07 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Fijn via de noordpool, afrika, spanje frankrijk belgie naar t zuiden van NL jais goed..... tot over een maand of vijf ofzow...
Oh. Ik weet eigenlijk niet of ik ooit jenever op hebquote:Op zaterdag 22 maart 2014 23:09 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Een Zuidam jenever, 5 jaar gelagerd geloog ik, in ieder geval het rode lintje. Het blauwe en bruine lintje had ik al, en mijn andere was op.
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 23:08 schreef SiIk het volgende:
[..]
Zo ver weg enzo
Maar binnenkort maar eens doen ja, als ik weer wat meer tijd heb.. Misschien moet ik maar een stage zoeken in Zeeland
[..]
Wat voor drank?Stage in ZeelandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |