abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138057232
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 22:02 schreef -Engel- het volgende:

[..]

Bedoel je nu je dame :D
Nee, niet mijn dame. Een heel lieve anorexia-achtige soort van oost Europese dame met dikke tieten en super verlegen soort van dame. Die schoonmaakt. Dus :@
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_138057374
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 22:06 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Nee, niet mijn dame. Een heel lieve anorexia-achtige soort van oost Europese dame met dikke tieten en super verlegen soort van dame. Die schoonmaakt. Dus :@
En "toevallig" ben jij dan ook altijd thuis wanneer ze komt? :P
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
pi_138057379
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 22:06 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Nee, niet mijn dame. Een heel lieve anorexia-achtige soort van oost Europese dame met dikke tieten en super verlegen soort van dame. Die schoonmaakt. Dus :@
Dat heet handig... n btje elitair, maar vooral handig....

Je hebt 'r op de tieten aangenomen? :D
pi_138057442
Ik ga :W
pi_138057498
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 22:09 schreef PeuRac het volgende:

[..]

En "toevallig" ben jij dan ook altijd thuis wanneer ze komt? :P
Nee :')
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 22:09 schreef -Engel- het volgende:

[..]

Dat heet handig... n btje elitair, maar vooral handig....

Je hebt 'r op de tieten aangenomen? :D
En nee :')

Ik ging niet eens over het aannemen :')
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_138057516
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 22:10 schreef Faxie het volgende:
Ik ga :W
Nou uh doeg?
pi_138057529
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 22:11 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Nee :')

[..]

En nee :')

Ik ging niet eens over het aannemen :')
Jeetje, hoe dik is die eelt laag achterop je hoofd ondertussen?
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
pi_138057543
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 22:11 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Nee :')

[..]

En nee :')

Ik ging niet eens over het aannemen :')
A ... dan is t goed :D
pi_138057548
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 22:10 schreef Faxie het volgende:
Ik ga :W
Goedennacht :W
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_138057563
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 22:12 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Jeetje, hoe dik is die eelt laag achterop je hoofd ondertussen?
eeltlaag :?
pi_138057617
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 22:12 schreef -Engel- het volgende:

[..]

eeltlaag :?
Van die duim van z'n meid achterop z'n hoofd ;)
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
pi_138057671
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 22:14 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Van die duim van z'n meid achterop z'n hoofd ;)
o zo :)
pi_138057774
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 22:14 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Van die duim van z'n meid achterop z'n hoofd ;)
Sorry, but I have standards. I don't bang some cleaning lady in the same shower I bang my girlfriend in. Especially when my girlfriend is way more awesome :{w
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_138057817
quote:
16s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 22:18 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Sorry, but I have standards. I don't bang some cleaning lady in the same shower I bang my girlfriend in. Especially when my girlfriend is way more awesome :{w
Het gaat erom dat jij blijkbaar niks te vertellen hebt thuis, maar je probeerd er goed overheen te praten ;)
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
pi_138057940
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 22:19 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Het gaat erom dat jij blijkbaar niks te vertellen hebt thuis, maar je probeerd er goed overheen te praten ;)
Zeg mr macho.... laat maltaman nou gewoon zijn ding doen :)
  zaterdag 22 maart 2014 @ 22:22:39 #216
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_138057965
Goedenavond
pi_138057980
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 22:22 schreef -Engel- het volgende:

[..]

Zeg mr macho.... laat maltaman nou gewoon zijn ding doen :)
Ik zit malta man een beetje te plagen, kan die volgens mij prima hebben ;)
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
pi_138057984
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 22:19 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Het gaat erom dat jij blijkbaar niks te vertellen hebt thuis, maar je probeerd er goed overheen te praten ;)
Als het om schoonmaken gaat wil ik niks te vertellen hebben. Ik doe wat gedaan moet worden. En sorry, maar haar argument dat minder tijd aan schoonmaken meer tijd in bed betekent, c'mon dude, wie ben ik om dat tegen te spreken? :9
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_138058002
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 22:22 schreef Royco1 het volgende:
Goedenavond
hi Royco :W
pi_138058016
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 22:22 schreef Royco1 het volgende:
Goedenavond
Barman :W
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_138058049
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 22:22 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Ik zit malta man een beetje te plagen, kan die volgens mij prima hebben ;)
vooruit maar weer
pi_138058054
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 22:22 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Ik zit malta man een beetje te plagen, kan die volgens mij prima hebben ;)
Nee, ik ga me nu in slaap huilen onder mijn bed. Gemene PeuRac :'(
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  zaterdag 22 maart 2014 @ 22:24:28 #223
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_138058064
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 22:22 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Als het om schoonmaken gaat wil ik niks te vertellen hebben. Ik doe wat gedaan moet worden. En sorry, maar haar argument dat minder tijd aan schoonmaken meer tijd in bed betekent, c'mon dude, wie ben ik om dat tegen te spreken? :9
Goed argument wel ja
pi_138058072
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 22:22 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Als het om schoonmaken gaat wil ik niks te vertellen hebben. Ik doe wat gedaan moet worden. En sorry, maar haar argument dat minder tijd aan schoonmaken meer tijd in bed betekent, c'mon dude, wie ben ik om dat tegen te spreken? :9
Ik geef je groot gelijk :D Zou hetzelfde doen ;)
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
pi_138058077
quote:
9s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 22:24 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Nee, ik ga me nu in slaap huilen onder mijn bed. Gemene PeuRac :'(
:D

overdrijven is ook een vak
pi_138058088
quote:
9s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 22:24 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Nee, ik ga me nu in slaap huilen onder mijn bed. Gemene PeuRac :'(
Laffe flikker die je ook bent :{
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
pi_138058135
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 22:24 schreef -Engel- het volgende:

[..]

:D

overdrijven is ook een vak
Opgerold als een balletje, weg van de boze wereld :'(
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_138058163
quote:
10s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 22:24 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Laffe flikker die je ook bent :{
Dat zou je wel willen he? With my ass oO<
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_138058248
quote:
10s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 22:26 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Dat zou je wel willen he? With my ass oO<
Neh, dan krijg ik ruzie en zo.
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
pi_138058249
quote:
9s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 22:26 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Opgerold als een balletje, weg van de boze wereld :'(
aaa krijg je knuffels van je dinnetje en klaar
quote:
10s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 22:26 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Dat zou je wel willen he? With my ass oO<
smek ~O>
pi_138058363
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 22:24 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Goed argument wel ja
Hé Royke hoe gaat 'ie daar?
Beter onethisch dan oneetbaar
  zaterdag 22 maart 2014 @ 22:34:29 #232
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_138058496
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 22:31 schreef Watertornado het volgende:

[..]

Hé Royke hoe gaat 'ie daar?
Ik zit met een koud biertje voetbal te kijken dus ik mag niet klagen WT
pi_138058532
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 22:34 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Ik zit met een koud biertje voetbal te kijken dus ik mag niet klagen WT
Mijn bier is net op terwijl voetbal net begonnen is. Hm.
Beter onethisch dan oneetbaar
pi_138058566
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 22:35 schreef Watertornado het volgende:

[..]

Mijn bier is net op terwijl voetbal net begonnen is. Hm.
Dat is zoals in een film zitten en tijdens de previews de popcorn al op hebben -O-
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
pi_138058576
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 22:28 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Neh, dan krijg ik ruzie en zo.
Ja, met mij.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_138058599
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 22:35 schreef Watertornado het volgende:

[..]

Mijn bier is net op terwijl voetbal net begonnen is. Hm.
WT zonder bier?!?! :o
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  zaterdag 22 maart 2014 @ 22:37:19 #237
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_138058602
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 22:36 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Dat is zoals in een film zitten en tijdens de previews de popcorn al op hebben -O-
standaard toch
pi_138058625
quote:
11s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 22:37 schreef Barbusse het volgende:

[..]

WT zonder bier?!?! :o
Heb net gelijk een Cocoa Psycho (Imperial Russian Stout) losgetrokken. :Y)

There, I fixed it.
Beter onethisch dan oneetbaar
pi_138058655
ik heb welde helft van een mixdrankje maar de rest niet -O-

oe wacht ik heb nog witte wijn :Y)
pi_138058670
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 22:38 schreef Watertornado het volgende:

[..]

Heb net gelijk een Cocoa Psycho (Imperial Russian Stout) losgetrokken. :Y)

There, I fixed it.
Pfeww *haalt rustig adem
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  zaterdag 22 maart 2014 @ 22:41:20 #241
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_138058705
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 22:38 schreef Watertornado het volgende:

[..]

Heb net gelijk een Cocoa Psycho (Imperial Russian Stout) losgetrokken. :Y)

There, I fixed it.
Dit ademt Putin :D
pi_138058723
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 22:39 schreef -Engel- het volgende:
ik heb welde helft van een mixdrankje maar de rest niet -O-

oe wacht ik heb nog witte wijn :Y)
Ik ga het laatste restje van mijn quarter cask opdrinken. :9

Damn, zo'n goede fles, en dan toch op, tis alsof je kind in een studentenkamer gaat wonen :'(
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_138058756
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 22:34 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Ik zit met een koud biertje voetbal te kijken dus ik mag niet klagen WT
Volgens mij is de livestream op het verkeerde kanaal afgestemd. :')
Beter onethisch dan oneetbaar
pi_138058762
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 22:41 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]

Dit ademt Putin :D
Het bier komt niet uit de Ukraine, Putintened :D
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_138058795
quote:
8s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 22:36 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ja, met mij.
Daar maak ik me het minste zorgen om, ik weet hoe lang je bent :6 maak me meer zorgen om een vrouwenpersoon dan :6
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
pi_138058807
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 22:37 schreef Royco1 het volgende:

[..]

standaard toch
Nee, ik begin pas wanneer de hoofdfilm begint :7
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
pi_138058872
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 22:44 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Daar maak ik me het minste zorgen om, ik weet hoe lang je bent :6 maak me meer zorgen om een vrouwenpersoon dan :6
Jij hebt echt geen idee hoe mijn wraak er uit zal zien, gij vuige kuthipster :{w
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  zaterdag 22 maart 2014 @ 22:46:44 #248
349633 SiIk
Echt zijde
pi_138058890
quote:
6s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 20:24 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ik vind Faxie tof. Maar ik heb dan ook geen tieten en een kut.
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 20:27 schreef -Engel- het volgende:

[..]

ik ben niet zijn type dus ik ben t met je eens 8-)

en maltamaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan!!! :* *O*
Ik heb tieten en een kut en volgens mij ook wel een beetje Fax' type, en ik vind hem tof. Mag dat?
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
pi_138058929
quote:
16s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 22:46 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Jij hebt echt geen idee hoe mijn wraak er uit zal zien, gij vuige kuthipster :{w
Hipster? :D Ik ben alles behalve dat :{

En ik zit toch echt liever aan een petit kontje waar ik gewoon aan mag komen zonder nadelige consequenties ;)
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
pi_138058932
quote:
10s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 22:46 schreef SiIk het volgende:

[..]

[..]

Ik heb tieten en een kut en volgens mij ook wel een beetje Fax' type, en ik vind hem tof. Mag dat?
Van mij wel... w/
pi_138058976
quote:
10s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 22:46 schreef SiIk het volgende:

[..]

[..]

Ik heb tieten en een kut en volgens mij ook wel een beetje Fax' type, en ik vind hem tof. Mag dat?
Tuurlijk mag dat.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  zaterdag 22 maart 2014 @ 22:49:40 #252
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_138058978
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 22:42 schreef Watertornado het volgende:

[..]

Volgens mij is de livestream op het verkeerde kanaal afgestemd. :')
wat wil je kijken dan?
pi_138059004
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 22:47 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Hipster? :D Ik ben alles behalve dat :{

En ik zit toch echt liever aan een petit kontje waar ik gewoon aan mag komen zonder nadelige consequenties ;)
Sorry, ik moest lachen :')
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_138059028
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 22:49 schreef Royco1 het volgende:

[..]

wat wil je kijken dan?
Eredivisie samenvattingen. Normaal gewoon op NOS.nl maar nu zie/zag ik Nederland 2

Naja. Dan komt het morgen wel.
Beter onethisch dan oneetbaar
pi_138059040
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 22:50 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Sorry, ik moest lachen :')
;(
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
pi_138059047
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 22:12 schreef -Engel- het volgende:

[..]

Nou uh doeg?
Weer terug :W :D :*
pi_138059078
quote:
10s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 22:46 schreef SiIk het volgende:

[..]

[..]

Ik heb tieten en een kut en volgens mij ook wel een beetje Fax' type, en ik vind hem tof. Mag dat?
Dat mag :D
  zaterdag 22 maart 2014 @ 22:53:34 #258
349633 SiIk
Echt zijde
pi_138059117
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 22:52 schreef Faxie het volgende:

[..]

Dat mag :D
*O*
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
pi_138059118
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 22:51 schreef Faxie het volgende:

[..]

Weer terug :W :D :*
Dat wel een vluggertje zeg :D
pi_138059122
quote:
7s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 22:53 schreef SiIk het volgende:

[..]

*O*
O+
pi_138059131
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 22:53 schreef -Engel- het volgende:

[..]

Dat wel een vluggertje zeg :D
Gewoon een spelletje gespeeld hoor O-)
  zaterdag 22 maart 2014 @ 22:54:14 #262
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_138059138
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 22:52 schreef Faxie het volgende:

[..]

Dat mag :D
Je hele dag weer goed?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_138059152
quote:
7s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 22:54 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Je hele dag weer goed?
De mijne zou het wel geweest zijn.
Beter onethisch dan oneetbaar
  zaterdag 22 maart 2014 @ 22:55:00 #264
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_138059160
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 22:54 schreef Faxie het volgende:

[..]

Gewoon een spelletje gespeeld hoor O-)
Wat voor spel?
pi_138059178
quote:
7s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 22:54 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Je hele dag weer goed?
Mijn dag was al goed, maar nu nog beter ja *O*
pi_138059187
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 22:55 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Wat voor spel?
Southpark :D
  zaterdag 22 maart 2014 @ 22:56:44 #267
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_138059216
quote:
10s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 22:54 schreef Watertornado het volgende:

[..]

De mijne zou het wel geweest zijn.
Awww O+

quote:
10s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 22:55 schreef Faxie het volgende:

[..]

Mijn dag was al goed, maar nu nog beter ja *O*
Waarom was je dag zo goed?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  zaterdag 22 maart 2014 @ 22:56:48 #268
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_138059220
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 22:55 schreef Faxie het volgende:

[..]

Southpark :D
Die nieuwe?
Ik heb hem ook op de pc staan maar nog niet aan begonnen. Is het iets?
pi_138059236
quote:
17s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 22:56 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Awww O+

[..]

Waarom was je dag zo goed?
Op het water geweest en nu gesloopt :P
pi_138059260
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 22:56 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Die nieuwe?
Ik heb hem ook op de pc staan maar nog niet aan begonnen. Is het iets?
Die nieuwe ja. Tja het is natuurlijk een RPG, en dan best een simpele, maar op zich zit het wel goed in elkaar. En verder is het alsof je in een aflevering speelt, dus erg tof voor de fans ;)
pi_138059297


:).
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  zaterdag 22 maart 2014 @ 22:59:39 #272
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_138059311
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 22:59 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]

:).
Nee.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_138059333
quote:
7s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 22:59 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Nee.
wat
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_138059340
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 22:59 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]

:).
:Y
pi_138059351
quote:
15s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 23:00 schreef Fascination het volgende:

[..]

wat
Hahaha, je post er altijd 'zou geven j/n?' onder :P
  zaterdag 22 maart 2014 @ 23:02:10 #276
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_138059385
quote:
15s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 23:00 schreef Fascination het volgende:

[..]

wat
Ja, weet niet. Ze lijkt zo raar op een manier.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_138059396
quote:
17s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 23:02 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Ja, weet niet. Ze lijkt zo raar op een manier.
Ik keur haar nog steeds goed.
Beter onethisch dan oneetbaar
  zaterdag 22 maart 2014 @ 23:02:57 #278
349633 SiIk
Echt zijde
pi_138059404
quote:
10s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 22:54 schreef Watertornado het volgende:

[..]

De mijne zou het wel geweest zijn.
O+
Wanneer kom je langs dan?
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
pi_138059418
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 22:54 schreef Faxie het volgende:

[..]

Gewoon een spelletje gespeeld hoor O-)
hehehe uhuh
pi_138059419
quote:
7s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 23:02 schreef SiIk het volgende:

[..]

O+
Wanneer kom je langs dan?
Watertemperatuur is aan het stijgen.... O-)
pi_138059430
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 23:03 schreef -Engel- het volgende:

[..]

hehehe uhuh
Kom dan he :( o|O
pi_138059437
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 22:59 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]

:).
ik vind de ogen mooi :)
  zaterdag 22 maart 2014 @ 23:04:07 #283
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_138059446
quote:
17s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 23:02 schreef Watertornado het volgende:

[..]

Ik keur haar nog steeds goed.
Oké.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_138059455
quote:
7s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 22:59 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Nee.
Ja echt wel O+
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_138059459
quote:
10s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 23:03 schreef Faxie het volgende:

[..]

Kom dan he :( o|O
Niet naar t zuiden man.... ver... eng enzo :(
pi_138059470
quote:
17s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 23:02 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Ja, weet niet. Ze lijkt zo raar op een manier.
Doe niet zo moeilijk. :(
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_138059473
quote:
10s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 23:04 schreef -Engel- het volgende:

[..]

Niet naar t zuiden man.... ver... eng enzo :(
Als je maar lang genoeg naar het Noorden gaat kom je er ook :P
pi_138059495
quote:
10s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 23:05 schreef Fascination het volgende:

[..]

Doe niet zo moeilijk. :(
Ik vind de dames die je tegenwoordig post wel leuk hoor :Y

Beter dan die trollen van vroeger :')
pi_138059506
quote:
7s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 23:02 schreef SiIk het volgende:

[..]

O+
Wanneer kom je langs dan?
Ja, 't loon is weer binnen, dus ik heb weer centen (heb vandaag natuurlijk weer de economie gespekt door drank/cd/kleren/schoenen te kopen)

Dus even een dagje prikken.
Beter onethisch dan oneetbaar
  zaterdag 22 maart 2014 @ 23:06:05 #290
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_138059511
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 23:05 schreef Faxie het volgende:

[..]

Als je maar lang genoeg naar het Noorden gaat kom je er ook :P
Dan zou ik toch niet zo lang doorgaan tot ik weer in nl ben
  zaterdag 22 maart 2014 @ 23:06:11 #291
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_138059512
quote:
10s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 23:05 schreef Fascination het volgende:

[..]

Doe niet zo moeilijk. :(
Post dan eens een mooie vrouw.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_138059525
Ik ga een stukje cake pakken :9 Met kaneel :9~ En glazuur :+
pi_138059552
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 23:05 schreef Faxie het volgende:

[..]

Als je maar lang genoeg naar het Noorden gaat kom je er ook :P
Fijn via de noordpool, afrika, spanje frankrijk belgie naar t zuiden van NL ja :) is goed..... tot over een maand of vijf ofzow... :7
pi_138059565
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 23:06 schreef Faxie het volgende:
Ik ga een stukje cake pakken :9 Met kaneel :9~ En glazuur :+
fancy
pi_138059570
quote:
10s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 23:06 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Post dan eens een mooie vrouw.
*googlet naar spichtige, muisachtige blonde vrouw.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  zaterdag 22 maart 2014 @ 23:08:04 #296
349633 SiIk
Echt zijde
pi_138059583
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 23:03 schreef Faxie het volgende:

[..]

Watertemperatuur is aan het stijgen.... O-)
Zo ver weg enzo ;(
Maar binnenkort maar eens doen ja, als ik weer wat meer tijd heb.. Misschien moet ik maar een stage zoeken in Zeeland :')
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 23:06 schreef Watertornado het volgende:

[..]

Ja, 't loon is weer binnen, dus ik heb weer centen (heb vandaag natuurlijk weer de economie gespekt door drank/cd/kleren/schoenen te kopen)

Dus even een dagje prikken.
Wat voor drank?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
  zaterdag 22 maart 2014 @ 23:08:52 #297
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_138059608
quote:
9s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 23:07 schreef Fascination het volgende:

[..]

*googlet naar spichtige, muisachtige blonde vrouw.
Zit je nou mijn prinsesje te beledigen?

EDIT: die is niet blond, dus laat maar.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_138059643
quote:
7s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 23:08 schreef SiIk het volgende:

[..]

Wat voor drank?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een Zuidam jenever, 5 jaar gelagerd geloog ik, in ieder geval het rode lintje. Het blauwe en bruine lintje had ik al, en mijn andere was op.
Beter onethisch dan oneetbaar
pi_138059678
quote:
10s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 23:07 schreef -Engel- het volgende:

[..]

Fijn via de noordpool, afrika, spanje frankrijk belgie naar t zuiden van NL ja :) is goed..... tot over een maand of vijf ofzow... :7
Tot dan :P
  zaterdag 22 maart 2014 @ 23:11:06 #300
349633 SiIk
Echt zijde
pi_138059687
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 23:09 schreef Watertornado het volgende:

[..]

Een Zuidam jenever, 5 jaar gelagerd geloog ik, in ieder geval het rode lintje. Het blauwe en bruine lintje had ik al, en mijn andere was op.
Oh. Ik weet eigenlijk niet of ik ooit jenever op heb :@ Waar smaakt dat naar?
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')