abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 22 maart 2014 @ 23:02:10 #276
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_138059385
quote:
15s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 23:00 schreef Fascination het volgende:

[..]

wat
Ja, weet niet. Ze lijkt zo raar op een manier.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_138059396
quote:
17s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 23:02 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Ja, weet niet. Ze lijkt zo raar op een manier.
Ik keur haar nog steeds goed.
Beter onethisch dan oneetbaar
  zaterdag 22 maart 2014 @ 23:02:57 #278
349633 SiIk
Echt zijde
pi_138059404
quote:
10s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 22:54 schreef Watertornado het volgende:

[..]

De mijne zou het wel geweest zijn.
O+
Wanneer kom je langs dan?
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
pi_138059418
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 22:54 schreef Faxie het volgende:

[..]

Gewoon een spelletje gespeeld hoor O-)
hehehe uhuh
pi_138059419
quote:
7s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 23:02 schreef SiIk het volgende:

[..]

O+
Wanneer kom je langs dan?
Watertemperatuur is aan het stijgen.... O-)
pi_138059430
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 23:03 schreef -Engel- het volgende:

[..]

hehehe uhuh
Kom dan he :( o|O
pi_138059437
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 22:59 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]

:).
ik vind de ogen mooi :)
  zaterdag 22 maart 2014 @ 23:04:07 #283
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_138059446
quote:
17s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 23:02 schreef Watertornado het volgende:

[..]

Ik keur haar nog steeds goed.
Oké.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_138059455
quote:
7s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 22:59 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Nee.
Ja echt wel O+
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_138059459
quote:
10s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 23:03 schreef Faxie het volgende:

[..]

Kom dan he :( o|O
Niet naar t zuiden man.... ver... eng enzo :(
pi_138059470
quote:
17s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 23:02 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Ja, weet niet. Ze lijkt zo raar op een manier.
Doe niet zo moeilijk. :(
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_138059473
quote:
10s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 23:04 schreef -Engel- het volgende:

[..]

Niet naar t zuiden man.... ver... eng enzo :(
Als je maar lang genoeg naar het Noorden gaat kom je er ook :P
pi_138059495
quote:
10s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 23:05 schreef Fascination het volgende:

[..]

Doe niet zo moeilijk. :(
Ik vind de dames die je tegenwoordig post wel leuk hoor :Y

Beter dan die trollen van vroeger :')
pi_138059506
quote:
7s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 23:02 schreef SiIk het volgende:

[..]

O+
Wanneer kom je langs dan?
Ja, 't loon is weer binnen, dus ik heb weer centen (heb vandaag natuurlijk weer de economie gespekt door drank/cd/kleren/schoenen te kopen)

Dus even een dagje prikken.
Beter onethisch dan oneetbaar
  zaterdag 22 maart 2014 @ 23:06:05 #290
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_138059511
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 23:05 schreef Faxie het volgende:

[..]

Als je maar lang genoeg naar het Noorden gaat kom je er ook :P
Dan zou ik toch niet zo lang doorgaan tot ik weer in nl ben
  zaterdag 22 maart 2014 @ 23:06:11 #291
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_138059512
quote:
10s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 23:05 schreef Fascination het volgende:

[..]

Doe niet zo moeilijk. :(
Post dan eens een mooie vrouw.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_138059525
Ik ga een stukje cake pakken :9 Met kaneel :9~ En glazuur :+
pi_138059552
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 23:05 schreef Faxie het volgende:

[..]

Als je maar lang genoeg naar het Noorden gaat kom je er ook :P
Fijn via de noordpool, afrika, spanje frankrijk belgie naar t zuiden van NL ja :) is goed..... tot over een maand of vijf ofzow... :7
pi_138059565
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 23:06 schreef Faxie het volgende:
Ik ga een stukje cake pakken :9 Met kaneel :9~ En glazuur :+
fancy
pi_138059570
quote:
10s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 23:06 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Post dan eens een mooie vrouw.
*googlet naar spichtige, muisachtige blonde vrouw.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  zaterdag 22 maart 2014 @ 23:08:04 #296
349633 SiIk
Echt zijde
pi_138059583
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 23:03 schreef Faxie het volgende:

[..]

Watertemperatuur is aan het stijgen.... O-)
Zo ver weg enzo ;(
Maar binnenkort maar eens doen ja, als ik weer wat meer tijd heb.. Misschien moet ik maar een stage zoeken in Zeeland :')
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 23:06 schreef Watertornado het volgende:

[..]

Ja, 't loon is weer binnen, dus ik heb weer centen (heb vandaag natuurlijk weer de economie gespekt door drank/cd/kleren/schoenen te kopen)

Dus even een dagje prikken.
Wat voor drank?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
  zaterdag 22 maart 2014 @ 23:08:52 #297
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_138059608
quote:
9s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 23:07 schreef Fascination het volgende:

[..]

*googlet naar spichtige, muisachtige blonde vrouw.
Zit je nou mijn prinsesje te beledigen?

EDIT: die is niet blond, dus laat maar.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_138059643
quote:
7s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 23:08 schreef SiIk het volgende:

[..]

Wat voor drank?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een Zuidam jenever, 5 jaar gelagerd geloog ik, in ieder geval het rode lintje. Het blauwe en bruine lintje had ik al, en mijn andere was op.
Beter onethisch dan oneetbaar
pi_138059678
quote:
10s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 23:07 schreef -Engel- het volgende:

[..]

Fijn via de noordpool, afrika, spanje frankrijk belgie naar t zuiden van NL ja :) is goed..... tot over een maand of vijf ofzow... :7
Tot dan :P
  zaterdag 22 maart 2014 @ 23:11:06 #300
349633 SiIk
Echt zijde
pi_138059687
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 23:09 schreef Watertornado het volgende:

[..]

Een Zuidam jenever, 5 jaar gelagerd geloog ik, in ieder geval het rode lintje. Het blauwe en bruine lintje had ik al, en mijn andere was op.
Oh. Ik weet eigenlijk niet of ik ooit jenever op heb :@ Waar smaakt dat naar?
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')