Ik keur haar nog steeds goed.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 23:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, weet niet. Ze lijkt zo raar op een manier.
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:54 schreef Watertornado het volgende:
[..]
De mijne zou het wel geweest zijn.
Ja echt welquote:
Doe niet zo moeilijk.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 23:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, weet niet. Ze lijkt zo raar op een manier.
Als je maar lang genoeg naar het Noorden gaat kom je er ookquote:Op zaterdag 22 maart 2014 23:04 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Niet naar t zuiden man.... ver... eng enzo
Ja, 't loon is weer binnen, dus ik heb weer centen (heb vandaag natuurlijk weer de economie gespekt door drank/cd/kleren/schoenen te kopen)quote:
Dan zou ik toch niet zo lang doorgaan tot ik weer in nl benquote:Op zaterdag 22 maart 2014 23:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als je maar lang genoeg naar het Noorden gaat kom je er ook
Fijn via de noordpool, afrika, spanje frankrijk belgie naar t zuiden van NL jaquote:Op zaterdag 22 maart 2014 23:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als je maar lang genoeg naar het Noorden gaat kom je er ook
fancyquote:Op zaterdag 22 maart 2014 23:06 schreef Faxie het volgende:
Ik ga een stukje cake pakkenMet kaneel
En glazuur
*googlet naar spichtige, muisachtige blonde vrouw.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 23:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Post dan eens een mooie vrouw.
Zo ver weg enzoquote:Op zaterdag 22 maart 2014 23:03 schreef Faxie het volgende:
[..]
Watertemperatuur is aan het stijgen....
Wat voor drank?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 23:06 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, 't loon is weer binnen, dus ik heb weer centen (heb vandaag natuurlijk weer de economie gespekt door drank/cd/kleren/schoenen te kopen)
Dus even een dagje prikken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
Zit je nou mijn prinsesje te beledigen?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 23:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
*googlet naar spichtige, muisachtige blonde vrouw.
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 23:08 schreef SiIk het volgende:
[..]
Wat voor drank?Een Zuidam jenever, 5 jaar gelagerd geloog ik, in ieder geval het rode lintje. Het blauwe en bruine lintje had ik al, en mijn andere was op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter onethisch dan oneetbaar
Tot danquote:Op zaterdag 22 maart 2014 23:07 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Fijn via de noordpool, afrika, spanje frankrijk belgie naar t zuiden van NL jais goed..... tot over een maand of vijf ofzow...
Oh. Ik weet eigenlijk niet of ik ooit jenever op hebquote:Op zaterdag 22 maart 2014 23:09 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Een Zuidam jenever, 5 jaar gelagerd geloog ik, in ieder geval het rode lintje. Het blauwe en bruine lintje had ik al, en mijn andere was op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |