Tuurlijk mag dat.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:46 schreef SiIk het volgende:
[..]
[..]
Ik heb tieten en een kut en volgens mij ook wel een beetje Fax' type, en ik vind hem tof. Mag dat?
wat wil je kijken dan?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:42 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Volgens mij is de livestream op het verkeerde kanaal afgestemd.
Sorry, ik moest lachenquote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hipster?Ik ben alles behalve dat
En ik zit toch echt liever aan een petit kontje waar ik gewoon aan mag komen zonder nadelige consequenties
Eredivisie samenvattingen. Normaal gewoon op NOS.nl maar nu zie/zag ik Nederland 2quote:
quote:
Dat magquote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:46 schreef SiIk het volgende:
[..]
[..]
Ik heb tieten en een kut en volgens mij ook wel een beetje Fax' type, en ik vind hem tof. Mag dat?
quote:
Awwwquote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:54 schreef Watertornado het volgende:
[..]
De mijne zou het wel geweest zijn.
Waarom was je dag zo goed?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:55 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mijn dag was al goed, maar nu nog beter ja
Op het water geweest en nu geslooptquote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Awww
[..]
Waarom was je dag zo goed?
Die nieuwe ja. Tja het is natuurlijk een RPG, en dan best een simpele, maar op zich zit het wel goed in elkaar. En verder is het alsof je in een aflevering speelt, dus erg tof voor de fansquote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die nieuwe?
Ik heb hem ook op de pc staan maar nog niet aan begonnen. Is het iets?
watquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |