abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 22 maart 2014 @ 22:41:20 #241
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_138058705
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 22:38 schreef Watertornado het volgende:

[..]

Heb net gelijk een Cocoa Psycho (Imperial Russian Stout) losgetrokken. :Y)

There, I fixed it.
Dit ademt Putin :D
pi_138058723
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 22:39 schreef -Engel- het volgende:
ik heb welde helft van een mixdrankje maar de rest niet -O-

oe wacht ik heb nog witte wijn :Y)
Ik ga het laatste restje van mijn quarter cask opdrinken. :9

Damn, zo'n goede fles, en dan toch op, tis alsof je kind in een studentenkamer gaat wonen :'(
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_138058756
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 22:34 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Ik zit met een koud biertje voetbal te kijken dus ik mag niet klagen WT
Volgens mij is de livestream op het verkeerde kanaal afgestemd. :')
Beter onethisch dan oneetbaar
pi_138058762
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 22:41 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]

Dit ademt Putin :D
Het bier komt niet uit de Ukraine, Putintened :D
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_138058795
quote:
8s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 22:36 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ja, met mij.
Daar maak ik me het minste zorgen om, ik weet hoe lang je bent :6 maak me meer zorgen om een vrouwenpersoon dan :6
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
pi_138058807
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 22:37 schreef Royco1 het volgende:

[..]

standaard toch
Nee, ik begin pas wanneer de hoofdfilm begint :7
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
pi_138058872
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 22:44 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Daar maak ik me het minste zorgen om, ik weet hoe lang je bent :6 maak me meer zorgen om een vrouwenpersoon dan :6
Jij hebt echt geen idee hoe mijn wraak er uit zal zien, gij vuige kuthipster :{w
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  zaterdag 22 maart 2014 @ 22:46:44 #248
349633 SiIk
Echt zijde
pi_138058890
quote:
6s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 20:24 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ik vind Faxie tof. Maar ik heb dan ook geen tieten en een kut.
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 20:27 schreef -Engel- het volgende:

[..]

ik ben niet zijn type dus ik ben t met je eens 8-)

en maltamaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan!!! :* *O*
Ik heb tieten en een kut en volgens mij ook wel een beetje Fax' type, en ik vind hem tof. Mag dat?
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
pi_138058929
quote:
16s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 22:46 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Jij hebt echt geen idee hoe mijn wraak er uit zal zien, gij vuige kuthipster :{w
Hipster? :D Ik ben alles behalve dat :{

En ik zit toch echt liever aan een petit kontje waar ik gewoon aan mag komen zonder nadelige consequenties ;)
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
pi_138058932
quote:
10s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 22:46 schreef SiIk het volgende:

[..]

[..]

Ik heb tieten en een kut en volgens mij ook wel een beetje Fax' type, en ik vind hem tof. Mag dat?
Van mij wel... w/
pi_138058976
quote:
10s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 22:46 schreef SiIk het volgende:

[..]

[..]

Ik heb tieten en een kut en volgens mij ook wel een beetje Fax' type, en ik vind hem tof. Mag dat?
Tuurlijk mag dat.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  zaterdag 22 maart 2014 @ 22:49:40 #252
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_138058978
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 22:42 schreef Watertornado het volgende:

[..]

Volgens mij is de livestream op het verkeerde kanaal afgestemd. :')
wat wil je kijken dan?
pi_138059004
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 22:47 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Hipster? :D Ik ben alles behalve dat :{

En ik zit toch echt liever aan een petit kontje waar ik gewoon aan mag komen zonder nadelige consequenties ;)
Sorry, ik moest lachen :')
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_138059028
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 22:49 schreef Royco1 het volgende:

[..]

wat wil je kijken dan?
Eredivisie samenvattingen. Normaal gewoon op NOS.nl maar nu zie/zag ik Nederland 2

Naja. Dan komt het morgen wel.
Beter onethisch dan oneetbaar
pi_138059040
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 22:50 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Sorry, ik moest lachen :')
;(
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
pi_138059047
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 22:12 schreef -Engel- het volgende:

[..]

Nou uh doeg?
Weer terug :W :D :*
pi_138059078
quote:
10s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 22:46 schreef SiIk het volgende:

[..]

[..]

Ik heb tieten en een kut en volgens mij ook wel een beetje Fax' type, en ik vind hem tof. Mag dat?
Dat mag :D
  zaterdag 22 maart 2014 @ 22:53:34 #258
349633 SiIk
Echt zijde
pi_138059117
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 22:52 schreef Faxie het volgende:

[..]

Dat mag :D
*O*
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
pi_138059118
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 22:51 schreef Faxie het volgende:

[..]

Weer terug :W :D :*
Dat wel een vluggertje zeg :D
pi_138059122
quote:
7s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 22:53 schreef SiIk het volgende:

[..]

*O*
O+
pi_138059131
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 22:53 schreef -Engel- het volgende:

[..]

Dat wel een vluggertje zeg :D
Gewoon een spelletje gespeeld hoor O-)
  zaterdag 22 maart 2014 @ 22:54:14 #262
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_138059138
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 22:52 schreef Faxie het volgende:

[..]

Dat mag :D
Je hele dag weer goed?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_138059152
quote:
7s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 22:54 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Je hele dag weer goed?
De mijne zou het wel geweest zijn.
Beter onethisch dan oneetbaar
  zaterdag 22 maart 2014 @ 22:55:00 #264
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_138059160
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 22:54 schreef Faxie het volgende:

[..]

Gewoon een spelletje gespeeld hoor O-)
Wat voor spel?
pi_138059178
quote:
7s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 22:54 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Je hele dag weer goed?
Mijn dag was al goed, maar nu nog beter ja *O*
pi_138059187
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 22:55 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Wat voor spel?
Southpark :D
  zaterdag 22 maart 2014 @ 22:56:44 #267
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_138059216
quote:
10s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 22:54 schreef Watertornado het volgende:

[..]

De mijne zou het wel geweest zijn.
Awww O+

quote:
10s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 22:55 schreef Faxie het volgende:

[..]

Mijn dag was al goed, maar nu nog beter ja *O*
Waarom was je dag zo goed?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  zaterdag 22 maart 2014 @ 22:56:48 #268
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_138059220
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 22:55 schreef Faxie het volgende:

[..]

Southpark :D
Die nieuwe?
Ik heb hem ook op de pc staan maar nog niet aan begonnen. Is het iets?
pi_138059236
quote:
17s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 22:56 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Awww O+

[..]

Waarom was je dag zo goed?
Op het water geweest en nu gesloopt :P
pi_138059260
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 22:56 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Die nieuwe?
Ik heb hem ook op de pc staan maar nog niet aan begonnen. Is het iets?
Die nieuwe ja. Tja het is natuurlijk een RPG, en dan best een simpele, maar op zich zit het wel goed in elkaar. En verder is het alsof je in een aflevering speelt, dus erg tof voor de fans ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')