Laffe flikker die je ook bentquote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, ik ga me nu in slaap huilen onder mijn bed. Gemene PeuRac
Opgerold als een balletje, weg van de boze wereldquote:
Dat zou je wel willen he? With my assquote:
Neh, dan krijg ik ruzie en zo.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat zou je wel willen he? With my ass
aaa krijg je knuffels van je dinnetje en klaarquote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Opgerold als een balletje, weg van de boze wereld
smekquote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat zou je wel willen he? With my ass
Mijn bier is net op terwijl voetbal net begonnen is. Hm.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zit met een koud biertje voetbal te kijken dus ik mag niet klagen WT
Dat is zoals in een film zitten en tijdens de previews de popcorn al op hebbenquote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:35 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Mijn bier is net op terwijl voetbal net begonnen is. Hm.
Ja, met mij.quote:
WT zonder bier?!?!quote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:35 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Mijn bier is net op terwijl voetbal net begonnen is. Hm.
standaard tochquote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is zoals in een film zitten en tijdens de previews de popcorn al op hebben
Heb net gelijk een Cocoa Psycho (Imperial Russian Stout) losgetrokken.quote:
Pfeww *haalt rustig ademquote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:38 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heb net gelijk een Cocoa Psycho (Imperial Russian Stout) losgetrokken.
There, I fixed it.
Dit ademt Putinquote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:38 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heb net gelijk een Cocoa Psycho (Imperial Russian Stout) losgetrokken.
There, I fixed it.
Ik ga het laatste restje van mijn quarter cask opdrinken.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:39 schreef -Engel- het volgende:
ik heb welde helft van een mixdrankje maar de rest niet
oe wacht ik heb nog witte wijn
Volgens mij is de livestream op het verkeerde kanaal afgestemd.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zit met een koud biertje voetbal te kijken dus ik mag niet klagen WT
Het bier komt niet uit de Ukraine, Putintenedquote:
Daar maak ik me het minste zorgen om, ik weet hoe lang je bentquote:
Nee, ik begin pas wanneer de hoofdfilm begintquote:
Jij hebt echt geen idee hoe mijn wraak er uit zal zien, gij vuige kuthipsterquote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Daar maak ik me het minste zorgen om, ik weet hoe lang je bentmaak me meer zorgen om een vrouwenpersoon dan
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik vind Faxie tof. Maar ik heb dan ook geen tieten en een kut.
Ik heb tieten en een kut en volgens mij ook wel een beetje Fax' type, en ik vind hem tof. Mag dat?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:27 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik ben niet zijn type dus ik ben t met je eens
en maltamaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan!!!![]()
Hipster?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij hebt echt geen idee hoe mijn wraak er uit zal zien, gij vuige kuthipster
Van mij wel...quote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:46 schreef SiIk het volgende:
[..]
[..]
Ik heb tieten en een kut en volgens mij ook wel een beetje Fax' type, en ik vind hem tof. Mag dat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |