abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138058088
quote:
9s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 22:24 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Nee, ik ga me nu in slaap huilen onder mijn bed. Gemene PeuRac :'(
Laffe flikker die je ook bent :{
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
pi_138058135
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 22:24 schreef -Engel- het volgende:

[..]

:D

overdrijven is ook een vak
Opgerold als een balletje, weg van de boze wereld :'(
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_138058163
quote:
10s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 22:24 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Laffe flikker die je ook bent :{
Dat zou je wel willen he? With my ass oO<
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_138058248
quote:
10s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 22:26 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Dat zou je wel willen he? With my ass oO<
Neh, dan krijg ik ruzie en zo.
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
pi_138058249
quote:
9s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 22:26 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Opgerold als een balletje, weg van de boze wereld :'(
aaa krijg je knuffels van je dinnetje en klaar
quote:
10s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 22:26 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Dat zou je wel willen he? With my ass oO<
smek ~O>
pi_138058363
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 22:24 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Goed argument wel ja
Hé Royke hoe gaat 'ie daar?
Beter onethisch dan oneetbaar
  zaterdag 22 maart 2014 @ 22:34:29 #232
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_138058496
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 22:31 schreef Watertornado het volgende:

[..]

Hé Royke hoe gaat 'ie daar?
Ik zit met een koud biertje voetbal te kijken dus ik mag niet klagen WT
pi_138058532
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 22:34 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Ik zit met een koud biertje voetbal te kijken dus ik mag niet klagen WT
Mijn bier is net op terwijl voetbal net begonnen is. Hm.
Beter onethisch dan oneetbaar
pi_138058566
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 22:35 schreef Watertornado het volgende:

[..]

Mijn bier is net op terwijl voetbal net begonnen is. Hm.
Dat is zoals in een film zitten en tijdens de previews de popcorn al op hebben -O-
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
pi_138058576
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 22:28 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Neh, dan krijg ik ruzie en zo.
Ja, met mij.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_138058599
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 22:35 schreef Watertornado het volgende:

[..]

Mijn bier is net op terwijl voetbal net begonnen is. Hm.
WT zonder bier?!?! :o
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  zaterdag 22 maart 2014 @ 22:37:19 #237
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_138058602
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 22:36 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Dat is zoals in een film zitten en tijdens de previews de popcorn al op hebben -O-
standaard toch
pi_138058625
quote:
11s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 22:37 schreef Barbusse het volgende:

[..]

WT zonder bier?!?! :o
Heb net gelijk een Cocoa Psycho (Imperial Russian Stout) losgetrokken. :Y)

There, I fixed it.
Beter onethisch dan oneetbaar
pi_138058655
ik heb welde helft van een mixdrankje maar de rest niet -O-

oe wacht ik heb nog witte wijn :Y)
pi_138058670
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 22:38 schreef Watertornado het volgende:

[..]

Heb net gelijk een Cocoa Psycho (Imperial Russian Stout) losgetrokken. :Y)

There, I fixed it.
Pfeww *haalt rustig adem
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  zaterdag 22 maart 2014 @ 22:41:20 #241
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_138058705
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 22:38 schreef Watertornado het volgende:

[..]

Heb net gelijk een Cocoa Psycho (Imperial Russian Stout) losgetrokken. :Y)

There, I fixed it.
Dit ademt Putin :D
pi_138058723
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 22:39 schreef -Engel- het volgende:
ik heb welde helft van een mixdrankje maar de rest niet -O-

oe wacht ik heb nog witte wijn :Y)
Ik ga het laatste restje van mijn quarter cask opdrinken. :9

Damn, zo'n goede fles, en dan toch op, tis alsof je kind in een studentenkamer gaat wonen :'(
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_138058756
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 22:34 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Ik zit met een koud biertje voetbal te kijken dus ik mag niet klagen WT
Volgens mij is de livestream op het verkeerde kanaal afgestemd. :')
Beter onethisch dan oneetbaar
pi_138058762
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 22:41 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]

Dit ademt Putin :D
Het bier komt niet uit de Ukraine, Putintened :D
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_138058795
quote:
8s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 22:36 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ja, met mij.
Daar maak ik me het minste zorgen om, ik weet hoe lang je bent :6 maak me meer zorgen om een vrouwenpersoon dan :6
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
pi_138058807
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 22:37 schreef Royco1 het volgende:

[..]

standaard toch
Nee, ik begin pas wanneer de hoofdfilm begint :7
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
pi_138058872
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 22:44 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Daar maak ik me het minste zorgen om, ik weet hoe lang je bent :6 maak me meer zorgen om een vrouwenpersoon dan :6
Jij hebt echt geen idee hoe mijn wraak er uit zal zien, gij vuige kuthipster :{w
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  zaterdag 22 maart 2014 @ 22:46:44 #248
349633 SiIk
Echt zijde
pi_138058890
quote:
6s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 20:24 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ik vind Faxie tof. Maar ik heb dan ook geen tieten en een kut.
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 20:27 schreef -Engel- het volgende:

[..]

ik ben niet zijn type dus ik ben t met je eens 8-)

en maltamaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan!!! :* *O*
Ik heb tieten en een kut en volgens mij ook wel een beetje Fax' type, en ik vind hem tof. Mag dat?
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
pi_138058929
quote:
16s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 22:46 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Jij hebt echt geen idee hoe mijn wraak er uit zal zien, gij vuige kuthipster :{w
Hipster? :D Ik ben alles behalve dat :{

En ik zit toch echt liever aan een petit kontje waar ik gewoon aan mag komen zonder nadelige consequenties ;)
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
pi_138058932
quote:
10s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 22:46 schreef SiIk het volgende:

[..]

[..]

Ik heb tieten en een kut en volgens mij ook wel een beetje Fax' type, en ik vind hem tof. Mag dat?
Van mij wel... w/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')