Van die duim van z'n meid achterop z'n hoofdquote:
o zoquote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Van die duim van z'n meid achterop z'n hoofd
Sorry, but I have standards. I don't bang some cleaning lady in the same shower I bang my girlfriend in. Especially when my girlfriend is way more awesomequote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Van die duim van z'n meid achterop z'n hoofd
Het gaat erom dat jij blijkbaar niks te vertellen hebt thuis, maar je probeerd er goed overheen te pratenquote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Sorry, but I have standards. I don't bang some cleaning lady in the same shower I bang my girlfriend in. Especially when my girlfriend is way more awesome
Zeg mr macho.... laat maltaman nou gewoon zijn ding doenquote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het gaat erom dat jij blijkbaar niks te vertellen hebt thuis, maar je probeerd er goed overheen te praten
Ik zit malta man een beetje te plagen, kan die volgens mij prima hebbenquote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:22 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Zeg mr macho.... laat maltaman nou gewoon zijn ding doen
Als het om schoonmaken gaat wil ik niks te vertellen hebben. Ik doe wat gedaan moet worden. En sorry, maar haar argument dat minder tijd aan schoonmaken meer tijd in bed betekent, c'mon dude, wie ben ik om dat tegen te spreken?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het gaat erom dat jij blijkbaar niks te vertellen hebt thuis, maar je probeerd er goed overheen te praten
Barmanquote:
vooruit maar weerquote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik zit malta man een beetje te plagen, kan die volgens mij prima hebben
Nee, ik ga me nu in slaap huilen onder mijn bed. Gemene PeuRacquote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik zit malta man een beetje te plagen, kan die volgens mij prima hebben
Goed argument wel jaquote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als het om schoonmaken gaat wil ik niks te vertellen hebben. Ik doe wat gedaan moet worden. En sorry, maar haar argument dat minder tijd aan schoonmaken meer tijd in bed betekent, c'mon dude, wie ben ik om dat tegen te spreken?
Ik geef je groot gelijkquote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als het om schoonmaken gaat wil ik niks te vertellen hebben. Ik doe wat gedaan moet worden. En sorry, maar haar argument dat minder tijd aan schoonmaken meer tijd in bed betekent, c'mon dude, wie ben ik om dat tegen te spreken?
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, ik ga me nu in slaap huilen onder mijn bed. Gemene PeuRac
Laffe flikker die je ook bentquote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, ik ga me nu in slaap huilen onder mijn bed. Gemene PeuRac
Opgerold als een balletje, weg van de boze wereldquote:
Dat zou je wel willen he? With my assquote:
Neh, dan krijg ik ruzie en zo.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat zou je wel willen he? With my ass
aaa krijg je knuffels van je dinnetje en klaarquote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Opgerold als een balletje, weg van de boze wereld
smekquote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat zou je wel willen he? With my ass
Mijn bier is net op terwijl voetbal net begonnen is. Hm.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zit met een koud biertje voetbal te kijken dus ik mag niet klagen WT
Dat is zoals in een film zitten en tijdens de previews de popcorn al op hebbenquote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:35 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Mijn bier is net op terwijl voetbal net begonnen is. Hm.
Ja, met mij.quote:
WT zonder bier?!?!quote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:35 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Mijn bier is net op terwijl voetbal net begonnen is. Hm.
standaard tochquote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is zoals in een film zitten en tijdens de previews de popcorn al op hebben
Heb net gelijk een Cocoa Psycho (Imperial Russian Stout) losgetrokken.quote:
Pfeww *haalt rustig ademquote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:38 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heb net gelijk een Cocoa Psycho (Imperial Russian Stout) losgetrokken.
There, I fixed it.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |