Nee, niet mijn dame. Een heel lieve anorexia-achtige soort van oost Europese dame met dikke tieten en super verlegen soort van dame. Die schoonmaakt. Dusquote:
En "toevallig" ben jij dan ook altijd thuis wanneer ze komt?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, niet mijn dame. Een heel lieve anorexia-achtige soort van oost Europese dame met dikke tieten en super verlegen soort van dame. Die schoonmaakt. Dus
Dat heet handig... n btje elitair, maar vooral handig....quote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, niet mijn dame. Een heel lieve anorexia-achtige soort van oost Europese dame met dikke tieten en super verlegen soort van dame. Die schoonmaakt. Dus
Neequote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
En "toevallig" ben jij dan ook altijd thuis wanneer ze komt?
En neequote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:09 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat heet handig... n btje elitair, maar vooral handig....
Je hebt 'r op de tieten aangenomen?
Jeetje, hoe dik is die eelt laag achterop je hoofd ondertussen?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee
[..]
En nee![]()
Ik ging niet eens over het aannemen
A ... dan is t goedquote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee
[..]
En nee![]()
Ik ging niet eens over het aannemen
Goedennachtquote:
eeltlaagquote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jeetje, hoe dik is die eelt laag achterop je hoofd ondertussen?
Van die duim van z'n meid achterop z'n hoofdquote:
o zoquote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Van die duim van z'n meid achterop z'n hoofd
Sorry, but I have standards. I don't bang some cleaning lady in the same shower I bang my girlfriend in. Especially when my girlfriend is way more awesomequote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Van die duim van z'n meid achterop z'n hoofd
Het gaat erom dat jij blijkbaar niks te vertellen hebt thuis, maar je probeerd er goed overheen te pratenquote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Sorry, but I have standards. I don't bang some cleaning lady in the same shower I bang my girlfriend in. Especially when my girlfriend is way more awesome
Zeg mr macho.... laat maltaman nou gewoon zijn ding doenquote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het gaat erom dat jij blijkbaar niks te vertellen hebt thuis, maar je probeerd er goed overheen te praten
Ik zit malta man een beetje te plagen, kan die volgens mij prima hebbenquote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:22 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Zeg mr macho.... laat maltaman nou gewoon zijn ding doen
Als het om schoonmaken gaat wil ik niks te vertellen hebben. Ik doe wat gedaan moet worden. En sorry, maar haar argument dat minder tijd aan schoonmaken meer tijd in bed betekent, c'mon dude, wie ben ik om dat tegen te spreken?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het gaat erom dat jij blijkbaar niks te vertellen hebt thuis, maar je probeerd er goed overheen te praten
Barmanquote:
vooruit maar weerquote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik zit malta man een beetje te plagen, kan die volgens mij prima hebben
Nee, ik ga me nu in slaap huilen onder mijn bed. Gemene PeuRacquote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik zit malta man een beetje te plagen, kan die volgens mij prima hebben
Goed argument wel jaquote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als het om schoonmaken gaat wil ik niks te vertellen hebben. Ik doe wat gedaan moet worden. En sorry, maar haar argument dat minder tijd aan schoonmaken meer tijd in bed betekent, c'mon dude, wie ben ik om dat tegen te spreken?
Ik geef je groot gelijkquote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als het om schoonmaken gaat wil ik niks te vertellen hebben. Ik doe wat gedaan moet worden. En sorry, maar haar argument dat minder tijd aan schoonmaken meer tijd in bed betekent, c'mon dude, wie ben ik om dat tegen te spreken?
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, ik ga me nu in slaap huilen onder mijn bed. Gemene PeuRac
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |