Kiltquote:
En alleen wanneer het gepast is, want random zoiets dragen is voor lulquote:
Gewoon hopen dat je een huishoudster kan permitterenquote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:51 schreef PeuRac het volgende:
Ach ja, zolang de betere helft van me dat niet doet, moet ik het zelf wel doen
Drink je zo veel dan?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:52 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wc en doucheputje en glas wegbrengen
Als er samengewoond gaat worden, gaat dat vast wel lukken. Op dit moment kan het er niet vanaf.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:53 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Gewoon hopen dat je een huishoudster kan permitteren
Dus een ander persoon zou jouw betere helft zijn ... tskquote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:51 schreef PeuRac het volgende:
Ach ja, zolang de betere helft van me dat niet doet, moet ik het zelf wel doen
Kom op, je kent me, voor de balans is het wel handigquote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:54 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dus een ander persoon zou jouw betere helft zijn ... tsk
O ja... dat dan weer welquote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kom op, je kent me, voor de balans is het wel handig
Is niet vervelend. Ik werk ook meerquote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:55 schreef -Engel- het volgende:
[..]
O ja... dat dan weer wel
maar dan mag jij koken en strijken .... dat doet die ander de rest wel
Zo kut is het nu ook weer nietquote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:55 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Nee, maar is iets wat gewoon altijd kut is en wat je tijden blijft uitstellen
Een vriendin van me liet me trouwfoto's zien van een Schotse bruiloft. Fucking awesomequote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
En alleen wanneer het gepast is, want random zoiets dragen is voor lul
St. Patricsday in een kilt? Iets van klok en klepelquote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Een vriendin van me liet me trouwfoto's zien van een Schotse bruiloft. Fucking awesomeAan de andere kant, met St. Patricks Day hier heb ik Italianen in kilt gezien. Nee, gewoon nee
Glas wegbrengen niet... ff wandelen of ik gooi t sochtends in de auto en dan bij het boodschappen doen in de glasbakquote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:55 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Nee, maar is iets wat gewoon altijd kut is en wat je tijden blijft uitstellen
Precies jaquote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
St. Patricsday in een kilt? Iets van klok en klepel
Ja, een rechtse, elitaire witteboordencrimineel.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:01 schreef Barbusse het volgende:
Ik heb een schoonmaakster btw, ben ik nu elitair?
Nee, je hebt het gewoon goed geregeldquote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:01 schreef Barbusse het volgende:
jaquote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
St. Patricsday in een kilt? Iets van klok en klepel
Moeders tellen nietquote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:01 schreef Barbusse het volgende:
Bedoel je nu je damequote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:01 schreef Barbusse het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |