Dank u. Het is een stapje verder van wat ik hiervoor deed. Plus dat ik een nieuw product mag ontwikkelen en implementeren, zowel bij ons als bij een klantquote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, hallo, ik kan niet alles 24/7 in de gaten houden![]()
Feli dudeWat ga je doen eigenlijk?
Nee.quote:
Geluk?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:10 schreef Immerdebestebob het volgende:
Wat is dat toch met mensen die ineens succes hebben?
Niet ineens en werk er hard voorquote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:10 schreef Immerdebestebob het volgende:
Zo hoooort dat... t is lentequote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:10 schreef Immerdebestebob het volgende:
Niiiiicequote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dank u. Het is een stapje verder van wat ik hiervoor deed. Plus dat ik een nieuw product mag ontwikkelen en implementeren, zowel bij ons als bij een klant
Nee, lente zou succes op een ander gebied moeten gevenquote:
spacecake.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:00 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
en als ik nu de keuken in ga, heb ik over een uurtje warme spacecake...
Heb wel wat lekkere dingen staan, wil je 12, 14 of 16 jaar?quote:
Ik las Barbussequote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:00 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
en als ik nu de keuken in ga, heb ik over een uurtje warme spacecake...
Ik lust je rauw hoorquote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:07 schreef -Engel- het volgende:
[..]
En zo zie ik dat graag
Kerels die bang voor mij zijn
Maatje meer?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:10 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Nee.
Je eet hem maar lekker zelf op. En dan gaarne foto's plaatsen in Knetters lekker mannentopic!![]()
O ... nou dan is t nog winter denk ikquote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, lente zou succes op een ander gebied moeten geven
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:14 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Eh, nee. Ik had niet zoveel wiet...delen wordt erg armoedig.
Gezien de hoeveelheid cakes zou je ondertussen zelf wat knuffelbaar moeten zijn.quote:
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:15 schreef -Engel- het volgende:
[..]
O ... nou dan is t nog winter denk ik
Heeft geen zin. Ik ga morgen pas bakken.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]ik sprong al in de auto naar A'foort
Maar daar maak je wel vrienden meequote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:14 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Wat?quote:
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Heb wel wat lekkere dingen staan, wil je 12, 14 of 16 jaar?
Jij hebt smaakquote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]Wat voor, wat voor 12, 14 en 16 jaar? Ik heb Laphroaig quarter cask
Nouja dat ben ik altijd al geweest hoorquote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:15 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Gezien de hoeveelheid cakes zou je ondertussen zelf wat knuffelbaar moeten zijn.
tsk tsk.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:14 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Hier nietquote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:15 schreef -Engel- het volgende:
[..]
O ... nou dan is t nog winter denk ik
I know *adjusts tie and cufflingsquote:
Hier allang geweest hoor. Dus kom langs. In je rokje.quote:
Jeweetsquote:
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hier allang geweest hoor. Dus kom langs. In je rokje.
Check!quote:
Swag is voor puisterige kutpubers, stijl is voor mannenquote:
Nonchalance voor de eckte hipsterboysquote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Swag is voor puisterige kutpubers, stijl is voor mannen
Hipstersquote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:37 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Nonchalance voor de eckte hipsterboys
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:37 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Nonchalance voor de eckte hipsterboys
Suit upquote:
Dus je bent een zwerver die geen koper probeert te stelen?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:39 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik ga voor de vuige metallook, maar dan zonder de metal
Dus je draagt een longsleeve metalshirt, met jeans, kistjes er onder.... en toevallig ook nog lang haar?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:39 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik ga voor de vuige metallook, maar dan zonder de metal
Nog beterquote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:16 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Heeft geen zin. Ik ga morgen pas bakken.
Ongeveer. Gewoon heel pauper er bij lopenquote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:40 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dus je draagt een longsleeve metalshirt, met jeans, kistjes er onder.... en toevallig ook nog lang haar?
Eeuh, moet ik zo ff spieken, eerst eten.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]Wat voor, wat voor 12, 14 en 16 jaar? Ik heb Laphroaig quarter cask
Nooit. Wel in linnen gelopen van de week.quote:
Maar wel kort haar dan?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:41 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ongeveer. Gewoon heel pauper er bij lopen
in linnen.... man dat kreuktquote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Eeuh, moet ik zo ff spieken, eerst eten.
[..]
Nooit. Wel in linnen gelopen van de week.
Nouquote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:42 schreef Immerdebestebob het volgende:
Korte broek >> linnen
Korte broeken![]()
Je voelt je dan gewoon vrijer![]()
daar hebben ze de strijkbout voor uitgevondenquote:
Voor mannen, hequote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:43 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nou
Dan adviseer ik gewoon een rok... dan wel blote kont
Ja maar neequote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
daar hebben ze de strijkbout voor uitgevonden
Ach, moet toch altijd strijken.quote:
Wat is het ergste om te doen?quote:
Kiltquote:
En alleen wanneer het gepast is, want random zoiets dragen is voor lulquote:
Gewoon hopen dat je een huishoudster kan permitterenquote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:51 schreef PeuRac het volgende:
Ach ja, zolang de betere helft van me dat niet doet, moet ik het zelf wel doen
Drink je zo veel dan?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:52 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wc en doucheputje en glas wegbrengen
Als er samengewoond gaat worden, gaat dat vast wel lukken. Op dit moment kan het er niet vanaf.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:53 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Gewoon hopen dat je een huishoudster kan permitteren
Dus een ander persoon zou jouw betere helft zijn ... tskquote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:51 schreef PeuRac het volgende:
Ach ja, zolang de betere helft van me dat niet doet, moet ik het zelf wel doen
Kom op, je kent me, voor de balans is het wel handigquote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:54 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dus een ander persoon zou jouw betere helft zijn ... tsk
O ja... dat dan weer welquote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kom op, je kent me, voor de balans is het wel handig
Is niet vervelend. Ik werk ook meerquote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:55 schreef -Engel- het volgende:
[..]
O ja... dat dan weer wel
maar dan mag jij koken en strijken .... dat doet die ander de rest wel
Zo kut is het nu ook weer nietquote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:55 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Nee, maar is iets wat gewoon altijd kut is en wat je tijden blijft uitstellen
Een vriendin van me liet me trouwfoto's zien van een Schotse bruiloft. Fucking awesomequote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
En alleen wanneer het gepast is, want random zoiets dragen is voor lul
St. Patricsday in een kilt? Iets van klok en klepelquote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Een vriendin van me liet me trouwfoto's zien van een Schotse bruiloft. Fucking awesomeAan de andere kant, met St. Patricks Day hier heb ik Italianen in kilt gezien. Nee, gewoon nee
Glas wegbrengen niet... ff wandelen of ik gooi t sochtends in de auto en dan bij het boodschappen doen in de glasbakquote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:55 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Nee, maar is iets wat gewoon altijd kut is en wat je tijden blijft uitstellen
Precies jaquote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
St. Patricsday in een kilt? Iets van klok en klepel
Ja, een rechtse, elitaire witteboordencrimineel.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:01 schreef Barbusse het volgende:
Ik heb een schoonmaakster btw, ben ik nu elitair?
Nee, je hebt het gewoon goed geregeldquote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:01 schreef Barbusse het volgende:
jaquote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
St. Patricsday in een kilt? Iets van klok en klepel
Moeders tellen nietquote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:01 schreef Barbusse het volgende:
Bedoel je nu je damequote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:01 schreef Barbusse het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |