Waar heb ik die voor nodig?quote:
300: Rise of an Empirequote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:59 schreef Fascination het volgende:
Welke film, Feer en is het eendate
?
Callan Mulvey, die speelde Drazic in Heartbreak High. OMG!11quote:300: Rise of an Empire is een Amerikaanse actie-dramafilm uit 2014, met Eva Green, Sullivan Stapleton, Rodrigo Santoro, Callan Mulvey, en Jack O'Connell onder regie van Noam Murro en geproduceerd door Zack Snyder.
leukquote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Waar heb ik die voor nodig?
[..]
300: Rise of an Empire
En nee, ik ga met mijn vader.
Zo snel heb ik geen date hoor.
De bands die je onder de noemer indie vindt op wiki bijvoorbeeld passen wel in mijn straatje. Verder geen zin in discussie over definities.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:08 schreef Faxie het volgende:
Indie is zo'n nietszeggende term
90% Van de 'indie' is niet eens indie meer
Independant... en het ovegrote deel is dat allang niet meer, want de grote labels zijn er mee aan de haal gegaan.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:09 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
De bands die je onder de noemer indie vindt op wiki bijvoorbeeld passen wel in mijn straatje. Verder geen zin in discussie over definities.
Haha iddquote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:12 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
Feer gaat glibberen in de bios.
Die meisjes luisteren dat helemaal niet omdat ze het nooi vinden joh.quote:
Gewoon eerst een paar checkvragen inbouwen of na te gaan of het zinvol is om je muziekvoorkeuren te delenquote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:20 schreef habitue het volgende:
[..]
Die meisjes luisteren dat helemaal niet omdat ze het nooi vinden joh.
Wat drinken samen. Wel wat standaard huhquote:
De film was niet denderend. Maar Eva Green was weerquote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:12 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
Feer gaat glibberen in de bios.
"De spulletjes afspoelen"? Dat klinkt nasty, dudequote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:38 schreef Faxie het volgende:
Even douchen en de spulletjes afspoelen.
Pfff m'n lijf doet overal zeer
Klinkt wel meer uit de mond van Faxie of beter gezegd hier van de hand van faxiequote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
"De spulletjes afspoelen"? Dat klinkt nasty, dude
jaah manquote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik vind Faxie tof. Maar ik heb dan ook geen tieten en een kut.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Klinkt wel meer uit de mond van Faxie of beter gezegd hier van de hand van faxie
-Engel-!quote:
Faxie is een aardige gozerquote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik vind Faxie tof. Maar ik heb dan ook geen tieten en een kut.
ik ben niet zijn type dus ik ben t met je eensquote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik vind Faxie tof. Maar ik heb dan ook geen tieten en een kut.
Engelquote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:27 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik ben niet zijn type dus ik ben t met je eens
en maltamaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan!!!![]()
Hoe is het met jou?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:27 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Het was gezelligquote:
Tijn had een date? Goed bezigquote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het was gezelligik denk wel dat we elkaar nog een keer gezien
Wat hebben jullie gedaan?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Surfspulletjesquote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:27 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Sorry, te laat. Het zit nu in mijn hoofdquote:
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Sorry, te laat. Het zit nu in mijn hoofd
Geen ongemakkelijke stiltes of zo?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zeg heuj, gedraag je!quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
[..]
Ik zal er eens iets anders instoppen
Thnxquote:
Beetje gekletst en spelletjes gedaan.quote:
Niet echt, althans niet meer dan normaal. Zo wel ik als zij zijn een beetje introvertquote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Geen ongemakkelijke stiltes of zo?
Ik ben Wilders moequote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:39 schreef Barbusse het volgende:
Even het Wilders circus bekijken trouwens, want dat kon ik net niet.
Het lekkere weer is begonnen, dus goedquote:
Keurig.quote:
SCHULD VAN DE MEDIA SCHULD VAN DE NOS SCHULD VAN DE MAROKKANEN SCHULD VAN OPSTELTENquote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:39 schreef Barbusse het volgende:
Even het Wilders circus bekijken trouwens, want dat kon ik net niet.
Luisteren naar Turkenquote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Hallon. Teamleidertoerk schold mij vandaag uit voor democraat. Ik ben verward.
Ik luister ook niet naar hem hahaquote:
Uhuhquote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:45 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Alweer???
Zou ik eigenlijk ook moeten doen....
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:52 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
SCHULD VAN DE MEDIA SCHULD VAN DE NOS SCHULD VAN DE MAROKKANEN SCHULD VAN OPSTELTEN
EN NU OPDONDEREN MET DIE MAROKKANEN.
Dat is de strekking ongeveer.
Klinkt allemaal wel positiefquote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Thnx
[..]
Beetje gekletst en spelletjes gedaan.
[..]
Niet echt, althans niet meer dan normaal. Zo wel ik als zij zijn een beetje introvert
Turkije, wat een tyfusland om in te moeten wonen zegquote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:54 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Erdohan is ook lekker bezig in zijn landje
Opstelten staat er bij hoor, of wat bedoel je precies.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]![]()
Je vergeet OpsteltenGodverdomme, wat een onzin
OPFLIKKEREN NAAR MAROKKO MET DIE KUTALLOCHTOON!!!quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Hallon. Teamleidertoerk schold mij vandaag uit voor democraat. Ik ben verward.
Lijkt mij wel prima. Alleen dan wel in Istanbul en niet in het oosten.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Turkije, wat een tyfusland om in te moeten wonen zeg
hij heeft daar als turk weinig te zoekenquote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
OPFLIKKEREN NAAR MAROKKO MET DIE KUTALLOCHTOON!!!
cap eens met die capsquote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
OPFLIKKEREN NAAR MAROKKO MET DIE KUTALLOCHTOON!!!
Dat het ook de schuld is van Opstelten dat de hele rel is ontstaan.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:57 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Opstelten staat er bij hoor, of wat bedoel je precies.
okequote:
jaquote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:56 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Klinkt allemaal wel positief
Gaat wel lekker daar of niet
Wilders doet nu net of hij door Opstelten al wordt veroordeeld tot een celstrafquote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat het ook de schuld is van Opstelten dat de hele rel is ontstaan.
Jamaar -Engel-quote:
en als ik nu de keuken in ga, heb ik over een uurtje warme spacecake...quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
Uhuh![]()
Dusseh.... als je nu vertrekt krijg je warme cake
Ik ben aan het kijken, en hij liegt gewoonquote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:59 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wilders doet nu net of hij door Opstelten al wordt veroordeeld tot een celstrafErgens moet hij toch wel afstand kunnen nemen van de woorden van Wilders, ondanks dat hij natuurlijk een belangrijke functie heeft en dat ie ook wel een beetje schijnheil is.
Ja maar de mijne is met liefde gemaakt hoorquote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:00 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
en als ik nu de keuken in ga, heb ik over een uurtje warme spacecake...
Dat heb ik een beetje gemist dan. Hoe ging het precies en wat zei ie?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben aan het kijken, en hij liegt gewoonZijn hele lichaamstaal zegt ook dat hij behoorlijk wanhopig en in paniek is
Check: http://nos.nl/video/62675(...)n-geert-wilders.htmlquote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:02 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dat heb ik een beetje gemist dan. Hoe ging het precies en wat zei ie?
Calimero gedragquote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben aan het kijken, en hij liegt gewoonZijn hele lichaamstaal zegt ook dat hij behoorlijk wanhopig en in paniek is
Dank uquote:
Waarmee?quote:
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:01 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja maar de mijne is met liefde gemaakt hoor
Let eens op man, waarvoor kreeg ik die bos bloemenquote:
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:02 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Kijk uit anders loop je straks keurecht ...
Ja, hallo, ik kan niet alles 24/7 in de gaten houdenquote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Let eens op man, waarvoor kreeg ik die bos bloemen
Dank u. Het is een stapje verder van wat ik hiervoor deed. Plus dat ik een nieuw product mag ontwikkelen en implementeren, zowel bij ons als bij een klantquote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, hallo, ik kan niet alles 24/7 in de gaten houden![]()
Feli dudeWat ga je doen eigenlijk?
Nee.quote:
Geluk?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:10 schreef Immerdebestebob het volgende:
Wat is dat toch met mensen die ineens succes hebben?
Niet ineens en werk er hard voorquote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:10 schreef Immerdebestebob het volgende:
Zo hoooort dat... t is lentequote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:10 schreef Immerdebestebob het volgende:
Niiiiicequote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dank u. Het is een stapje verder van wat ik hiervoor deed. Plus dat ik een nieuw product mag ontwikkelen en implementeren, zowel bij ons als bij een klant
Nee, lente zou succes op een ander gebied moeten gevenquote:
spacecake.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:00 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Heb wel wat lekkere dingen staan, wil je 12, 14 of 16 jaar?quote:
Ik las Barbussequote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:00 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik lust je rauw hoorquote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:07 schreef -Engel- het volgende:
[..]
En zo zie ik dat graag
Kerels die bang voor mij zijn
Maatje meer?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:10 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Nee.
Je eet hem maar lekker zelf op. En dan gaarne foto's plaatsen in Knetters lekker mannentopic!![]()
O ... nou dan is t nog winter denk ikquote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, lente zou succes op een ander gebied moeten geven
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:14 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Eh, nee. Ik had niet zoveel wiet...delen wordt erg armoedig.
Gezien de hoeveelheid cakes zou je ondertussen zelf wat knuffelbaar moeten zijn.quote:
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:15 schreef -Engel- het volgende:
[..]
O ... nou dan is t nog winter denk ik
Heeft geen zin. Ik ga morgen pas bakken.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]ik sprong al in de auto naar A'foort
Maar daar maak je wel vrienden meequote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:14 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Wat?quote:
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Heb wel wat lekkere dingen staan, wil je 12, 14 of 16 jaar?
Jij hebt smaakquote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]Wat voor, wat voor 12, 14 en 16 jaar? Ik heb Laphroaig quarter cask
Nouja dat ben ik altijd al geweest hoorquote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:15 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Gezien de hoeveelheid cakes zou je ondertussen zelf wat knuffelbaar moeten zijn.
tsk tsk.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:14 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Hier nietquote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:15 schreef -Engel- het volgende:
[..]
O ... nou dan is t nog winter denk ik
I know *adjusts tie and cufflingsquote:
quote:
Hier allang geweest hoor. Dus kom langs. In je rokje.quote:
Jeweetsquote:
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hier allang geweest hoor. Dus kom langs. In je rokje.
Check!quote:
Swag is voor puisterige kutpubers, stijl is voor mannenquote:
Nonchalance voor de eckte hipsterboysquote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Swag is voor puisterige kutpubers, stijl is voor mannen
Hipstersquote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:37 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Nonchalance voor de eckte hipsterboys
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |