Thnxquote:
Beetje gekletst en spelletjes gedaan.quote:
Niet echt, althans niet meer dan normaal. Zo wel ik als zij zijn een beetje introvertquote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Geen ongemakkelijke stiltes of zo?
Ik ben Wilders moequote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:39 schreef Barbusse het volgende:
Even het Wilders circus bekijken trouwens, want dat kon ik net niet.
Het lekkere weer is begonnen, dus goedquote:
Keurig.quote:
SCHULD VAN DE MEDIA SCHULD VAN DE NOS SCHULD VAN DE MAROKKANEN SCHULD VAN OPSTELTENquote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:39 schreef Barbusse het volgende:
Even het Wilders circus bekijken trouwens, want dat kon ik net niet.
Luisteren naar Turkenquote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Hallon. Teamleidertoerk schold mij vandaag uit voor democraat. Ik ben verward.
Ik luister ook niet naar hem hahaquote:
Uhuhquote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:45 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Alweer???
Zou ik eigenlijk ook moeten doen....
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:52 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
SCHULD VAN DE MEDIA SCHULD VAN DE NOS SCHULD VAN DE MAROKKANEN SCHULD VAN OPSTELTEN
EN NU OPDONDEREN MET DIE MAROKKANEN.
Dat is de strekking ongeveer.
Klinkt allemaal wel positiefquote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Thnx
[..]
Beetje gekletst en spelletjes gedaan.
[..]
Niet echt, althans niet meer dan normaal. Zo wel ik als zij zijn een beetje introvert
Turkije, wat een tyfusland om in te moeten wonen zegquote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:54 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Erdohan is ook lekker bezig in zijn landje
Opstelten staat er bij hoor, of wat bedoel je precies.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]![]()
Je vergeet OpsteltenGodverdomme, wat een onzin
OPFLIKKEREN NAAR MAROKKO MET DIE KUTALLOCHTOON!!!quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Hallon. Teamleidertoerk schold mij vandaag uit voor democraat. Ik ben verward.
Lijkt mij wel prima. Alleen dan wel in Istanbul en niet in het oosten.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Turkije, wat een tyfusland om in te moeten wonen zeg
hij heeft daar als turk weinig te zoekenquote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
OPFLIKKEREN NAAR MAROKKO MET DIE KUTALLOCHTOON!!!
cap eens met die capsquote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
OPFLIKKEREN NAAR MAROKKO MET DIE KUTALLOCHTOON!!!
Dat het ook de schuld is van Opstelten dat de hele rel is ontstaan.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:57 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Opstelten staat er bij hoor, of wat bedoel je precies.
okequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |