De film was niet denderend. Maar Eva Green was weerquote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:12 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
Feer gaat glibberen in de bios.
"De spulletjes afspoelen"? Dat klinkt nasty, dudequote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:38 schreef Faxie het volgende:
Even douchen en de spulletjes afspoelen.
Pfff m'n lijf doet overal zeer
Klinkt wel meer uit de mond van Faxie of beter gezegd hier van de hand van faxiequote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
"De spulletjes afspoelen"? Dat klinkt nasty, dude
jaah manquote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
"De spulletjes afspoelen"? Dat klinkt nasty, dude
Ik vind Faxie tof. Maar ik heb dan ook geen tieten en een kut.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Klinkt wel meer uit de mond van Faxie of beter gezegd hier van de hand van faxie
-Engel-!quote:
Faxie is een aardige gozerquote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik vind Faxie tof. Maar ik heb dan ook geen tieten en een kut.
ik ben niet zijn type dus ik ben t met je eensquote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik vind Faxie tof. Maar ik heb dan ook geen tieten en een kut.
Engelquote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:27 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik ben niet zijn type dus ik ben t met je eens
en maltamaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan!!!![]()
Hoe is het met jou?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:27 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik ben niet zijn type dus ik ben t met je eens
en maltamaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan!!!![]()
Het was gezelligquote:
Tijn had een date? Goed bezigquote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het was gezelligik denk wel dat we elkaar nog een keer gezien
Wat hebben jullie gedaan?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het was gezelligik denk wel dat we elkaar nog een keer gezien
Surfspulletjesquote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
"De spulletjes afspoelen"? Dat klinkt nasty, dude
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:27 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik ben niet zijn type dus ik ben t met je eens
en maltamaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan!!!![]()
Sorry, te laat. Het zit nu in mijn hoofdquote:
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Sorry, te laat. Het zit nu in mijn hoofd
Geen ongemakkelijke stiltes of zo?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het was gezelligik denk wel dat we elkaar nog een keer gezien
Zeg heuj, gedraag je!quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
[..]
Ik zal er eens iets anders instoppen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |