Ik vind Faxie tof. Maar ik heb dan ook geen tieten en een kut.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Klinkt wel meer uit de mond van Faxie of beter gezegd hier van de hand van faxie
-Engel-!quote:
Faxie is een aardige gozerquote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik vind Faxie tof. Maar ik heb dan ook geen tieten en een kut.
ik ben niet zijn type dus ik ben t met je eensquote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik vind Faxie tof. Maar ik heb dan ook geen tieten en een kut.
Engelquote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:27 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik ben niet zijn type dus ik ben t met je eens
en maltamaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan!!!![]()
Hoe is het met jou?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:27 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik ben niet zijn type dus ik ben t met je eens
en maltamaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan!!!![]()
Het was gezelligquote:
Tijn had een date? Goed bezigquote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het was gezelligik denk wel dat we elkaar nog een keer gezien
Wat hebben jullie gedaan?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het was gezelligik denk wel dat we elkaar nog een keer gezien
Surfspulletjesquote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
"De spulletjes afspoelen"? Dat klinkt nasty, dude
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:27 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik ben niet zijn type dus ik ben t met je eens
en maltamaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan!!!![]()
Sorry, te laat. Het zit nu in mijn hoofdquote:
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Sorry, te laat. Het zit nu in mijn hoofd
Geen ongemakkelijke stiltes of zo?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het was gezelligik denk wel dat we elkaar nog een keer gezien
Zeg heuj, gedraag je!quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
[..]
Ik zal er eens iets anders instoppen
Thnxquote:
Beetje gekletst en spelletjes gedaan.quote:
Niet echt, althans niet meer dan normaal. Zo wel ik als zij zijn een beetje introvertquote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Geen ongemakkelijke stiltes of zo?
Ik ben Wilders moequote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:39 schreef Barbusse het volgende:
Even het Wilders circus bekijken trouwens, want dat kon ik net niet.
Het lekkere weer is begonnen, dus goedquote:
Keurig.quote:
SCHULD VAN DE MEDIA SCHULD VAN DE NOS SCHULD VAN DE MAROKKANEN SCHULD VAN OPSTELTENquote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:39 schreef Barbusse het volgende:
Even het Wilders circus bekijken trouwens, want dat kon ik net niet.
Luisteren naar Turkenquote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Hallon. Teamleidertoerk schold mij vandaag uit voor democraat. Ik ben verward.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |