Ik luister ook niet naar hem hahaquote:
Uhuhquote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:45 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Alweer???
Zou ik eigenlijk ook moeten doen....
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:52 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
SCHULD VAN DE MEDIA SCHULD VAN DE NOS SCHULD VAN DE MAROKKANEN SCHULD VAN OPSTELTEN
EN NU OPDONDEREN MET DIE MAROKKANEN.
Dat is de strekking ongeveer.
Klinkt allemaal wel positiefquote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Thnx
[..]
Beetje gekletst en spelletjes gedaan.
[..]
Niet echt, althans niet meer dan normaal. Zo wel ik als zij zijn een beetje introvert
Turkije, wat een tyfusland om in te moeten wonen zegquote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:54 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Erdohan is ook lekker bezig in zijn landje
Opstelten staat er bij hoor, of wat bedoel je precies.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]![]()
Je vergeet OpsteltenGodverdomme, wat een onzin
OPFLIKKEREN NAAR MAROKKO MET DIE KUTALLOCHTOON!!!quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Hallon. Teamleidertoerk schold mij vandaag uit voor democraat. Ik ben verward.
Lijkt mij wel prima. Alleen dan wel in Istanbul en niet in het oosten.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Turkije, wat een tyfusland om in te moeten wonen zeg
hij heeft daar als turk weinig te zoekenquote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
OPFLIKKEREN NAAR MAROKKO MET DIE KUTALLOCHTOON!!!
cap eens met die capsquote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
OPFLIKKEREN NAAR MAROKKO MET DIE KUTALLOCHTOON!!!
Dat het ook de schuld is van Opstelten dat de hele rel is ontstaan.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:57 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Opstelten staat er bij hoor, of wat bedoel je precies.
okequote:
jaquote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:56 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Klinkt allemaal wel positief
Gaat wel lekker daar of niet
Wilders doet nu net of hij door Opstelten al wordt veroordeeld tot een celstrafquote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat het ook de schuld is van Opstelten dat de hele rel is ontstaan.
Jamaar -Engel-quote:
en als ik nu de keuken in ga, heb ik over een uurtje warme spacecake...quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
Uhuh![]()
Dusseh.... als je nu vertrekt krijg je warme cake
Ik ben aan het kijken, en hij liegt gewoonquote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:59 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wilders doet nu net of hij door Opstelten al wordt veroordeeld tot een celstrafErgens moet hij toch wel afstand kunnen nemen van de woorden van Wilders, ondanks dat hij natuurlijk een belangrijke functie heeft en dat ie ook wel een beetje schijnheil is.
Ja maar de mijne is met liefde gemaakt hoorquote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:00 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
en als ik nu de keuken in ga, heb ik over een uurtje warme spacecake...
Dat heb ik een beetje gemist dan. Hoe ging het precies en wat zei ie?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben aan het kijken, en hij liegt gewoonZijn hele lichaamstaal zegt ook dat hij behoorlijk wanhopig en in paniek is
Check: http://nos.nl/video/62675(...)n-geert-wilders.htmlquote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:02 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dat heb ik een beetje gemist dan. Hoe ging het precies en wat zei ie?
Calimero gedragquote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben aan het kijken, en hij liegt gewoonZijn hele lichaamstaal zegt ook dat hij behoorlijk wanhopig en in paniek is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |