jaquote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:56 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Klinkt allemaal wel positief
Gaat wel lekker daar of niet
Wilders doet nu net of hij door Opstelten al wordt veroordeeld tot een celstrafquote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat het ook de schuld is van Opstelten dat de hele rel is ontstaan.
Jamaar -Engel-quote:
en als ik nu de keuken in ga, heb ik over een uurtje warme spacecake...quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
Uhuh![]()
Dusseh.... als je nu vertrekt krijg je warme cake
Ik ben aan het kijken, en hij liegt gewoonquote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:59 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wilders doet nu net of hij door Opstelten al wordt veroordeeld tot een celstrafErgens moet hij toch wel afstand kunnen nemen van de woorden van Wilders, ondanks dat hij natuurlijk een belangrijke functie heeft en dat ie ook wel een beetje schijnheil is.
Ja maar de mijne is met liefde gemaakt hoorquote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:00 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
en als ik nu de keuken in ga, heb ik over een uurtje warme spacecake...
Dat heb ik een beetje gemist dan. Hoe ging het precies en wat zei ie?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben aan het kijken, en hij liegt gewoonZijn hele lichaamstaal zegt ook dat hij behoorlijk wanhopig en in paniek is
Check: http://nos.nl/video/62675(...)n-geert-wilders.htmlquote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:02 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dat heb ik een beetje gemist dan. Hoe ging het precies en wat zei ie?
Calimero gedragquote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben aan het kijken, en hij liegt gewoonZijn hele lichaamstaal zegt ook dat hij behoorlijk wanhopig en in paniek is
Dank uquote:
Waarmee?quote:
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:01 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja maar de mijne is met liefde gemaakt hoor
Let eens op man, waarvoor kreeg ik die bos bloemenquote:
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:02 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Kijk uit anders loop je straks keurecht ...
Ja, hallo, ik kan niet alles 24/7 in de gaten houdenquote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Let eens op man, waarvoor kreeg ik die bos bloemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |