He, een real doll!quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Die vind ik ook wel met die zoekterm:
[ afbeelding ]
Vast wel ja. Zo vaak zie ik ze alleen nietquote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Dude. Een mooie meid is een mooie meid. Of ze nou hipster zijn of niet. Je hebt vast ook wel lelijke hipsters.
Ik viel m'n moeder er constant mee lastig. "Wil je m'n hondje strijken?" "Mam, kun je dit bloemetje een keer strijken?"quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
Strijkkralen, dat was vroeger zo tof.![]()
Misschien omdat lelijke vrouwen je niet opvallen. Niet heel verrassend hoor.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Vast wel ja. Zo vaak zie ik ze alleen niet
Ja, ik ook, maar mijn moeder wilde dat haast nooit doen. De moeders van vriendinnetjes wel.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik viel m'n moeder er constant mee lastig. "Wil je m'n hondje strijken?" "Mam, kun je dit bloemetje een keer strijken?"
volgens mij zie je die meer in japan, china en scandinavie. dat idee heb ik altijd, hipstercountry.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Vast wel ja. Zo vaak zie ik ze alleen niet
Zou dat het zijn?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Misschien omdat lelijke vrouwen je niet opvallen. Niet heel verrassend hoor.
Ik had heel vaak dezelfde figuurtjes omdat die leuk waren. M'n moeder snapte dat dan niet: "Ja, die heb je toch al?"quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:49 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, ik ook, maar mijn moeder wilde dat haast nooit doen. De moeders van vriendinnetjes wel.
En steden.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:50 schreef perro. het volgende:
[..]
volgens mij zie je die meer in japan, china en scandinavie. dat idee heb ik altijd, hipstercountry.
Ze nestelen vaak rondom Starbucks en bagelshops.quote:
Spuit elfquote:
Whehe.quote:
En Apple storesquote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ze nestelen vaak rondom Starbucks en bagelshops.
Hun natuurlijke habitat.quote:
Ik ga zo chili beef ramen halenquote:
Bioscoopbroek?quote:
Morgen pas cocktails, geen BBQ-plannenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |