Te lui om zelf google te gebruiken?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:41 schreef perro. het volgende:
wat moet ik me voorstellen bij hipstermeisjes? pics iemand?
Qua kleding zoiets als dit, denk ik:quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:41 schreef perro. het volgende:
wat moet ik me voorstellen bij hipstermeisjes? pics iemand?
Haha.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Qua kleding zoiets als dit, denk ik:
[ afbeelding ]
you got me.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Te lui om zelf google te gebruiken?
haha die pet en bril bedoel je?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Qua kleding zoiets als dit, denk ik:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe je eruit ziet.
quote:
quote:
Welke pet?quote:
Die vind ik ook wel met die zoekterm:quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:44 schreef perro. het volgende:
[..]![]()
ik dacht dat hipsters eruit zagen als die halve (aziatische) emo's. of hoe je die dan ook noemt.
Rozequote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Die vind ik ook wel met die zoekterm:
[ afbeelding ]
ja dat ding op haar hoofd.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Welke pet?
Maar ik zie iig veel van die brillen en sjaaltjes/elastieken rond het hoofd. En vaak allemaal kledingstukken die eigenlijk niet matchen.
Dat zijn kralenkettingen of zo ... Van die strijkkralen lijken het wel.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:46 schreef perro. het volgende:
[..]
ja dat ding op haar hoofd.
niet mijn ding. ik zie ze liever met zonder kleren.
dat lijkt er meer op. al ziet ze wel wat bleek.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Die vind ik ook wel met die zoekterm:
[ afbeelding ]
Dat is geen hipster maar gewoon een lekker wijf.quote:
Dude. Een mooie meid is een mooie meid. Of ze nou hipster zijn of niet. Je hebt vast ook wel lelijke hipsters.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:46 schreef Faxie het volgende:
Toegegeven....die meiden zouden zonder dat hipstergedoe ook teringgeil zijn
Strijkkralen, dat was vroeger zo tof.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat zijn kralenkettingen of zo ... Van die strijkkralen lijken het wel.
daarom ben jij een meisje en ik een jongen.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat zijn kralenkettingen of zo ... Van die strijkkralen lijken het wel.
Dat is wel hipsterstijl. Excl. bril en Starbucks.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:47 schreef habitue het volgende:
[..]
Dat is geen hipster maar gewoon een lekker wijf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |