+++++ GELIEVE DE LAATSTE NIEUWSFEITEN HIERONDER TOE TE VOEGEN +++++ Een korte beschrijving (paar regels) van het nieuwsfeit met een link naar het volledige artikel is het handigste
• 25 landen zijn betrokken bij de zoekactie, (voorheen waren dit er 14) • Er wordt in de territories van 11 landen gezocht. • Het vliegtuig had de geplande hoeveelheid kerosine aan boord. Er was niets extra's getankt. • Focus is nu op crew en passagiers. • De flight simulators van beide piloten zijn thuis uit elkaar gehaald en op een andere (investigation) plaats weer in elkaar gezet en worden momenteel onderzocht. • Er is geen contact gezocht door eventuele verdachten, geen losgeld of andere zaken ge-eist. • Er was géén uitzonderlijk belangrijke cargo on board. • Het door satellieten ontvangen signaal kan verstuurd zijn terwijl het vliegtuig aan de grond stond. • Piloten hebben niet verzocht samen te vliegen. Kans dat ze beiden in het complot zitten lijkt dus uitgesloten.
Sinds zaterdagochtend 01:21 (GMT +8) is een Boeing 777-200ER van Malaysian Airlines vermist. De laatste waarneming via de transponder vond plaats om deze tijd midden boven de Golf van Thailand. De vlucht opgestegen vanaf Kuala Lumpur met bestemming Peking (ETA 06:30), verdween van de radar 14 minuten nadat het ACARS-systeem was uitgeschakeld (01:07). Grondradar heeft het vliegtuig om 02:40 waargenomen in de Straat van Malakka ten noordwesten van het Maleise schiereiland.
Vermoed wordt dat de bemanning en/of kapers onder de passagiers het vliegtuig doelmatig van de communicatie afgesloten.
Het vliegtuig is mogelijk op satellietbeelden gespot in een halve cirkel ten noorden en zuiden van KL; boven Centraal-Azië dan wel zo'n 1500 km ten westen van Australië. Het is niet duidelijk of op dit moment, vermoedelijk 7 uur na vertrek nog in de lucht was of op land is geregistreerd.
Het onderzoek spitst zich sinds zaterdag 15 maart toe op de piloten en passagiers aan boord, met als doel de afgelegde route nader te bepalen en de motieven te achterhalen.
De Maleisische regering wordt door verschillende landen bekritiseerd om hun lakse, tegenstrijdige en onduidelijke berichtgeving en acties.
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.==========================================================
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.---------------------------------------------------------------------------------------------------
Eerdere kapingen:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.---------------------------------------------------------------------------------------------------
Mogelijke motieven/scenario's:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.==========================================================
EERDERE UPDATES:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.==========================================================
Deze OP is (mede) tot stand gekomen door de tomeloze inzet van:
& Me_Wesley, RVer, OEM, matthijst, MartijnA3, ...
Vorige delen:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOK!NWS dankt al deze bijdragers voor hun harde werk
[ Bericht 1% gewijzigd door El_Matador op 16-03-2014 15:00:08 ]
The only limit is your own imagination Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Beetje een tendentieuze kop want het enige wat gezegd werd is dat de ping signalen zowel vanuit de lucht als vanaf de grond kunnen komen. Er is geen enkele aanwijzing dat het toestel geland is.
Dat van die UI's ben ik wel eens, ik snap dat je credits wil geven aan de mensen die info verstrekt hebben. Maar benoem ze desnoods. Dit neemt echt onnodig ruimte in.
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel Do nothing.....and apply!
Op zondag 16 maart 2014 13:32 schreef Uccie het volgende: Dat van die UI's ben ik wel eens, ik snap dat je credits wil geven aan de mensen die info verstrekt hebben. Maar benoem ze desnoods. Dit neemt echt onnodig ruimte in.
Wat voor nuttige info komt er dan? Enkel speculaties en nieuwsberichten zie ik amper. Denken het allemaal te weten, zucht
Op zondag 16 maart 2014 13:35 schreef MrBanaan1 het volgende: UI's ook onder een spoiler gooien, opgelost. Goede middenweg dus geen extra gezeik nodig.
Net of andere niet dit topic tot stand maken? Ik denk sommige nog wel beter, die met nieuws komen. Wat interesseren ons die radarbeelden? Dacht die plaatser soms dat hij het vliegtuig kan vinden daarmee?
Net of andere niet dit topic tot stand maken? Ik denk sommige nog wel beter, die met nieuws komen. Wat interesseren ons die radarbeelden? Dacht die plaatser soms dat hij het vliegtuig kan vinden daarmee?
Ik vind gezeik over de OP minder zinvol dan al-dan-niet belangrijke kaarten. Daarom zeg ik; gooi in een spoiler dan hoeft het niet zichtbaar te zijn en neemt het geen ruimte in. Houden we het gewoon gezellig. OP lezen de meeste vaste users toch niet lijkt me?
Op zondag 16 maart 2014 13:35 schreef MrBanaan1 het volgende: UI's ook onder een spoiler gooien, opgelost. Goede middenweg dus geen extra gezeik nodig.
Als daarmee het gezeik ophoudt zou ik er zeker voorstander van zijn. Het is echter een gebed zonder einde.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
Dat zou wel de bedoeling moeten zijn in een nieuws topic. Die kaarten staan er puur omdat iemand er uren mee bezig is geweest en dat geprezen moet worden. Daar is een nieuws topic niet voor.
Op zondag 16 maart 2014 13:41 schreef El_Matador het volgende: Draailamp, je zit onder de morfine, wat ik heel vervelend vind voor je, maar je vind het niet erg dat ik deze opmerking niet zo slim vind?
Anderen interesseren zich overduidelijk wél voor die dingen. Waarom zouden zij moeten lijden onder jouw desinteresse?
Omdat ik uitleg waarom ik de OP niet kan verzorgen, maar het graag zou doen
Net of andere niet dit topic tot stand maken? Ik denk sommige nog wel beter, die met nieuws komen. Wat interesseren ons die radarbeelden? Dacht die plaatser soms dat hij het vliegtuig kan vinden daarmee?
Gast, nok eens met in je eentje bepalen wat andere FOK!users wel of niet interesseert. Nu weten we het echt wel dat je de OP niets vindt. Scroll er maar lekker langs dan.
Omdat ik uitleg waarom ik de OP niet kan verzorgen, maar het graag zou doen
Je zou graag eens wat werk wat anderen in iets steken wegsnoeien, omdat jij het niet interessant of relevant vindt?
Bekijk de OP eens zoals ie nu is; heel compact, introotje, nieuwsfeiten (lever ze compact aan en ik zet ze er compact in) en de geschiedenis (leer je van!) ook onder spoilers.
De icoontjes staan ook bij andere reekstopics en al het werk wat mensen hebben gedaan (ik vind Niels zijn radarbeelden en vlieglijnen WEL interessant en anderen ook) heeft recht om op zijn minst met een bescheiden icoontje geprezen te worden.
Heel vreemd; gisteren allemaal lof over de OP en nu ineens allemaal kritiek, terwijl er echt bar weinig aan veranderd is, de laatste topics. Nou ja, nu dan.
The only limit is your own imagination Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Bij beide piloten waren flight simulators meegenomen, is daar al iets van uitslag van bekend? Ik neem aan dat dat gewoon over die computer spellen ging toch?
Je zou graag eens wat werk wat anderen in iets steken wegsnoeien, omdat jij het niet interessant of relevant vindt?
Bekijk de OP eens zoals ie nu is; heel compact, introotje, nieuwsfeiten (lever ze compact aan en ik zet ze er compact in) en de geschiedenis (leer je van!) ook onder spoilers.
De icoontjes staan ook bij andere reekstopics en al het werk wat mensen hebben gedaan (ik vind Niels zijn radarbeelden en vlieglijnen WEL interessant en anderen ook) heeft recht om op zijn minst met een bescheiden icoontje geprezen te worden.
Heel vreemd; gisteren allemaal lof over de OP en nu ineens allemaal kritiek, terwijl er echt bar weinig aan veranderd is, de laatste topics. Nou ja, nu dan.
Nee, de rest van de OP is ook top. Ik vind het fijn dat er meer staat dan alleen het nieuws.
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel Do nothing.....and apply!
Is het een idee om alleen de meest recente nieuwsupdate hier te zetten en de rest in de fok! Wiki? Met een linkje van de OP naar de wiki? Je weet niet hoe lang het zoeken nog zal duren. In de wiki kun je makkelijk nog een paar weken nieuws kwijt, in de OP wat lastiger.
Bij beide piloten waren flight simulators meegenomen, is daar al iets van uitslag van bekend? Ik neem aan dat dat gewoon over die computer spellen ging toch?
Ja, die worden ingelezen op een aparte computer, las ik.
Het zou de belangrijkste aanwijzing zijn lijkt me.
Er wordt gesteld dat de piloten niet samenwerkten, misschien vooraf niet, maar in de cockpit zou de piloot Fariq toch overtuigd kunnen hebben...
The only limit is your own imagination Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Ja, die worden ingelezen op een aparte computer, las ik.
Het zou de belangrijkste aanwijzing zijn lijkt me.
Er wordt gesteld dat de piloten niet samenwerkten, misschien vooraf niet, maar in de cockpit zou de piloot Fariq toch overtuigd kunnen hebben...
Dat wel ja, maar ze kunnen iig niet samen in een complot vooraf zitten. Maar ik ben benieuwd wat daar uit komt. Zou inderdaad een van de grootste break-throughs mbt. motieven zijn!
Dat wel ja, maar ze kunnen iig niet samen in een complot vooraf zitten.
Waarom kan dat niet? Er wordt gesteld dat er geen samenwerking gepland was (niet gevraagd of ze samen mochten vliegen), maar dat wil niet zeggen dat er niet een groter "anti-regeringscomplot" zou kunnen zijn?
quote:
Maar ik ben benieuwd wat daar uit komt. Zou inderdaad een van de grootste break-throughs mbt. motieven zijn!
Zeker!
Hopelijk leidt het niet tot een verbod op flight sims...
The only limit is your own imagination Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Waarom kan dat niet? Er wordt gesteld dat er geen samenwerking gepland was (niet gevraagd of ze samen mochten vliegen), maar dat wil niet zeggen dat er niet een groter "anti-regeringscomplot" zou kunnen zijn?
[..]
Zeker!
Hopelijk leidt het niet tot een verbod op flight sims...
Ja goed, of dat ze hebben gewacht tot ze toevallig samen waren.
Laat ik het dan zo zeggen; mij lijkt het onwaarschijnlijker dat ze samen in een complot zitten, dan dat het maar 1 van de 2 is.
Ja goed, of dat ze hebben gewacht tot ze toevallig samen waren.
Laat ik het dan zo zeggen; mij lijkt het onwaarschijnlijker dat ze samen in een complot zitten, dan dat het maar 1 van de 2 is.
Ockhams scheermes, prima redenatie idd.
Een complot moet zo klein mogelijk zijn om te werken. Maar wel weer genoeg steun om het te kunnen uitvoeren.
Ik kan me gewoon niet voorstellen dat 1 piloot tegen 238 anderen kan. Of hij moet ze heel snel gedood hebben met de decompressie...
The only limit is your own imagination Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Op zondag 16 maart 2014 13:57 schreef haags_kwartiertje het volgende: Waarom... als dat ding gekaapt zou zijn, wordt er na zoveel dagen geen contact gezocht vanuit de gijzelnemers?
Dat vraag ik mij echt af....!
omdat ze misschien nog wel meer vliegtuigen willen kapen?
[ Bericht 12% gewijzigd door sp3c op 17-03-2014 12:13:33 ]
Een complot moet zo klein mogelijk zijn om te werken. Maar wel weer genoeg steun om het te kunnen uitvoeren.
Ik kan me gewoon niet voorstellen dat 1 piloot tegen 238 anderen kan. Of hij moet ze heel snel gedood hebben met de decompressie...
Nouja als 1 piloot de copiloot omlegt en vervolgens de deur dicht maakt heeft hij daarna volledige controle over het vliegtuig. Achja dit gaat weer wat ver
Effe serieus...ik hoop van harte dat alle passagiers nog in leven zijn...
Ik ook, behalve die neger dan.
The only limit is your own imagination Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Nouja als 1 piloot de copiloot omlegt en vervolgens de deur dicht maakt heeft hij daarna volledige controle over het vliegtuig. Achja dit gaat weer wat ver
Omleggen hoeft niet persé denk ik. Als je eenmaal jezelf opgesloten hebt in de cockpit kan niemand je meer wat maken. Tenminste ik ga er vanuit dat het tegenwoordig vrijwel onmogelijk is om de deur open te breken.
Nouja als 1 piloot de copiloot omlegt en vervolgens de deur dicht maakt heeft hij daarna volledige controle over het vliegtuig. Achja dit gaat weer wat ver
als het zelfmoord van de piloot was zal het toch zoiets zijn
Omleggen hoeft niet persé denk ik. Als je eenmaal jezelf opgesloten hebt in de cockpit kan niemand je meer wat maken. Tenminste ik ga er vanuit dat het tegenwoordig vrijwel onmogelijk is om de deur open te breken.
Omleggen hoeft niet persé denk ik. Als je eenmaal jezelf opgesloten hebt in de cockpit kan niemand je meer wat maken. Tenminste ik ga er vanuit dat het tegenwoordig vrijwel onmogelijk is om de deur open te breken.
Sorry dat ik het weer doe, maar de OP: de Helios-vlucht. 1 steward wist die deur open te beuken met een karretje. 1tje. En dat was na 2001 (2005).
The only limit is your own imagination Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
The only limit is your own imagination Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Als je op een bepaalde hoogt vliegt, sterven de passagiers dan alleen als er een gat in de romp is? Of kun je ook gewoon vanuit de cockpit de zuutstoftoevoer uitzetten? Dat verklaart dan namelijk hoezo de passagiers etc niet tegenstribbelde.
Ok, tijd voor iets tofs in dit topic! Dat vliegtuig wordt vroeg of laat gevonden, aan ons FOK!kers de taak om vanuit de zolderkamers te raden waar MH370 gecrasht/geland is. Gebruik deze template om de route en de plaats van crash/landing te painten. Mijn kaartje ziet er zo uit:
Degene die uiteindelijk het dichtst bij de werkelijkheid zit krijgt eeuwige roem en een hand van de organisator. Game on
[ Bericht 1% gewijzigd door Falco op 16-03-2014 14:13:51 ]
Maar wat wil je dan met die actie bereiken. Zonder passagiers is die kist al een stuk minder waard en je onderhandelingsruimte een stuk kleiner.
Exact, daarom geloof ik het ook niet. Een groter complot (crew, passagiers) gebaseerd op politieke overtuiging lijkt me veel logischer.
Wellicht krijg je daarmee ook een hoop passagiers mee te werken.
"Luister, wij doen dit niet voor onze lol, maar voor de toekomst van ons land, wij doen u niets, u is slechts gijzelaar voor den goeden saeck"
Zoiets?
The only limit is your own imagination Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Op zondag 16 maart 2014 14:07 schreef Falco het volgende: Ok, tijd voor iets tofs in dit topic! Dat vliegtuig wordt vroeg of laat gevonden, aan ons FOK!kers de taak om van de zolderkamers te raden waar ie gecrasht/geland is. Gebruik deze template om de route en de plaats van crash/landing te painten van de MH370-vlucht. Mijn kaartje ziet er zo uit:
Ik heb deze topic reeks de hele tijd gevolgd en zou graag willen reageren.
Ik dek dat er drie mogelijkheden zijn:
- Een geslaagde kaping, waarbij het vliegtuig onder India door naar Pakistan, Iran, Afghanistan, Somalië of Jemen is gevlogen.
- Een zelfmoordpoging van de piloot waarbij het vliegtuig zuidwaarts richting open zee is gegaan, of noordwaarts richting de Aziatische hooggebergte.
- Zoals al voorbij is gekomen, is Diego Garcia ook een mogelijkheid. Dat zou ook verklaren waarom er tijd wordt gekocht. Die basis is namelijk bijzonder streng bewaakt. Een mogelijkheid zou bijvoorbeeld zijn als de Chinese luchtmacht de luchttoegang boven het eiland blokkeert, gevolgd door een verrassingsaanval van de Chinese marine. Maar mocht dit het geval zijn, dan wordt het verdomd lastig om alle passagiers levend uit Diego Garcia te krijgen.
Exact, daarom geloof ik het ook niet. Een groter complot (crew, passagiers) gebaseerd op politieke overtuiging lijkt me veel logischer.
Wellicht krijg je daarmee ook een hoop passagiers mee te werken.
"Luister, wij doen dit niet voor onze lol, maar voor de toekomst van ons land, wij doen u niets, u is slechts gijzelaar voor den goeden saeck"
Zoiets?
Ik las even "goeden snack" en dacht....met welke maatschappijen vlieg jij
Maar inderdaad, ergens op een afgelegen gebied gaat niemand op eigen houtje op pad. Behandel je de gijzelaars verder relatief netjes, zou dat best kunnen. Al weet ik niet hoe lang je dat volhoudt. Op een gegeven moment gaan er een paar de held willen uithangen.
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel Do nothing.....and apply!
In die Indian Ocean zag ik net toevallig de British Indian Ocean Territory liggen.
Ook ligt hier, jawel, een vliegveld; Diego Garcia Airport. Van wat ik zo snel kon vinden is dit vrij onbewoond.
Waarschijnlijk wordt deze theorie toch weer verworpen, maar voor mij is dit een echte mogelijkheid. Waarom? Gewoon, zo'n gevoel heb ik; dit is imo. veel realistischer dan over land vliegen en ongemerkt in een echt land (dichtbevolkt) landen.
Ook ligt hier, jawel, een vliegveld; Diego Garcia Airport. Van wat ik zo snel kon vinden is dit vrij onbewoond.
Waarschijnlijk wordt deze theorie toch weer verworpen, maar voor mij is dit een echte mogelijkheid. Waarom? Gewoon, zo'n gevoel heb ik; dit is imo. veel realistischer dan over land vliegen en ongemerkt in een echt land (dichtbevolkt) landen.
Op Diego Garcia Airport ligt een hele luchtmachtbasis
Ik ben de stem uit het kussen, vertel je dromen terwijl je slaapt.
Ik las even "goeden snack" en dacht....met welke maatschappijen vlieg jij
Ik moet lachen.
CannibalAirlines?
quote:
Maar inderdaad, ergens op een afgelegen gebied gaat niemand op eigen houtje op pad. Behandel je de gijzelaars verder relatief netjes, zou dat best kunnen. Al weet ik niet hoe lang je dat volhoudt. Op een gegeven moment gaan er een paar de held willen uithangen.
Toch jammer dat ik Lost nooit heb gezien, iedereen had het erover, maar ja.
Als die satellietmeting werkelijk van het vliegtuig is, is er een goeie kans dat het veilig (?) geland is en de passagiers en crew en piloten nog leven...
The only limit is your own imagination Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Toch jammer dat ik Lost nooit heb gezien, iedereen had het erover, maar ja.
Als die satellietmeting werkelijk van het vliegtuig is, is er een goeie kans dat het veilig (?) geland is en de passagiers en crew en piloten nog leven...
Ik heb naar aanleiding hiervan ook Lost (alle seizoenen) gedownload; moet nog beginnen met kijken haha.
Toch jammer dat ik Lost nooit heb gezien, iedereen had het erover, maar ja.
Als die satellietmeting werkelijk van het vliegtuig is, is er een goeie kans dat het veilig (?) geland is en de passagiers en crew en piloten nog leven...
En dan hoop ik stiekem dat ze in elk geval op een leuk tropisch eiland zitten, bedoel, gegijzeld worden en alles is al erg genoeg. Dan liever onder een palmboom op wit zand, dan dat je meteen een Talibangrottenstelsel in wordt gedwongen.
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel Do nothing.....and apply!
Ik wil mijn excuses aanbieden omdat ik net even behoorlijk uit de slof schoot. Dit gebeurde omdat Eight een nare opmerking plaatste over mijn medicatie gebruik. Daardoor knapte er iets bij mij.
Gelukkig heb ik per dm veel begrip mogen ontvangen van vaste schrijvers hier. Leden en hoger geplaatste. Eight is als het goed is aangesproken op dit gedrag en zal vanaf heden in de gaten nauwlettend in de gaten gehouden worden.
Zelf heb ik via dm met Eight contact gehad. Na de woorden "opzouten" heeft hij online de hand uitgestoken.
Ik hoop dat ik hier nog welkom ben. Waarom dit bericht? Ik wilde even transparant zijn.
Ik heb naar aanleiding hiervan ook Lost (alle seizoenen) gedownload; moet nog beginnen met kijken haha.
Het was NIET bedoeld als aanzet tot discussie. Maar ik volg je.
The only limit is your own imagination Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own. Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur. yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer Vis een optie?
En dan hoop ik stiekem dat ze in elk geval op een leuk tropisch eiland zitten, bedoel, gegijzeld worden en alles is al erg genoeg. Dan liever onder een palmboom op wit zand, dan dat je meteen een Talibangrottenstelsel in wordt gedwongen.
Inderdaad. Ik zou het geen straf vinden.
The only limit is your own imagination Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Ik wil mijn excuses aanbieden omdat ik net even behoorlijk uit de slof schoot. Dit gebeurde omdat Eight een nare opmerking plaatste over mijn medicatie gebruik. Daardoor knapte er iets bij mij.
Gelukkig heb ik per dm veel begrip mogen ontvangen van vaste schrijvers hier. Leden en hoger geplaatste. Eight is als het goed is aangesproken op dit gedrag en zal vanaf heden in de gaten nauwlettend in de gaten gehouden worden.
Zelf heb ik via dm met Eight contact gehad. Na de woorden "opzouten" heeft hij online de hand uitgestoken.
Ik hoop dat ik hier nog welkom ben. Waarom dit bericht? Ik wilde even transparant zijn.
Duidelijk, en ik hoop voor jou dat de aanleiding voor het medicatiegebruik snel over is. Sterkte ermee!
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel Do nothing.....and apply!
The only limit is your own imagination Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Op The Guardian staat nog een goed achtergrondartikel over de zuid Indiase Oceaan;
quote:
The southern Indian Ocean, where investigators suspect missing Malaysia Airlines Flight MH370 may have come down, is one place where a commercial airliner can crash without a ship spotting it, a radar plotting it or even a satellite picking it up.
The empty expanse of water is one of the most remote places in the world and also one of the deepest, posing potentially enormous challenges for the international search effort focusing on the area, one of several possible crash sites.
[...]
“If anything is more than 100 kilometres offshore, you don’t see it.”
The Indian Ocean, the world’s third largest, has an average depth of about 3600 metres. That is deeper than the Atlantic where it took two years to find wreckage from an Air France plane that vanished in 2009 even though floating debris quickly pointed to the crash site.
Nouja als 1 piloot de copiloot omlegt en vervolgens de deur dicht maakt heeft hij daarna volledige controle over het vliegtuig. Achja dit gaat weer wat ver
Maar werken mobiele telefoons helemaal niet in het vliegtuig? Anders had iedereen geprobeerd te bellen/smsen
Zonder zendmasten in de buurt niet. Bellen en internetten vanaf een vliegtuig verloopt normaliter via satellieten.
Dus er zijn 3 communicatiekanalen?
- ACARS - Satelliettelefoon (de piloot kan die uitzetten neem ik aan?) - Transponder
of begrijp ik het weer niet?
The only limit is your own imagination Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Interessant artikel, maar deze quote strookt niet met het idee dat de piloot wilde dat de zoektocht naar zijn vliegtuig zo lastig mogelijk gemaakt gat worden:
quote:
In the south, any debris from MH370 would have been widely dispersed by Indian Ocean currents in the week since it disappeared.
Bij een crash op land, is het puinveld een stuk kleiner en minder snel te vinden denk ik. Uiteindelijk wel duidelijker, dat dan weer wel...
Na een tijdje volgen van dit topic heb ik besloten om ook mee te speculeren....
quote:
Op zondag 16 maart 2014 14:24 schreef DeParo het volgende: Maar laten we wel wezen als het vliegtuig is geland in Azie dan was er toch vast iemand die zijn of haar mobiel heeft kunnen gebruiken?!
Er is wel bekend, dat dagen na de verdwijning een aantal telefoons nog wel over gingen maar dat er niet werd opgenomen....
Wellicht maakt niemand dat van ons meer mee....6km is diep.
Ik denk dat we binnen 50 jaar wel middelen hebben uitgevonden om de oceaanbodem tot in detail in beeld te brengen.
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own. Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur. yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer Vis een optie?
- ACARS - Satelliettelefoon (de piloot kan die uitzetten neem ik aan?) - Transponder
of begrijp ik het weer niet?
Ik lees net dat volgens DeParo dit toestel niet was uitgerust met de mogelijkheid tot bellen. Sprak meer uit ervaring, bij Emirates kan je tegen betaling bellen/internetten aan boord en dat gaat via de satelliet.
Ik lees net dat volgens DeParo dit toestel niet was uitgerust met de mogelijkheid tot bellen. Sprak meer uit ervaring, bij Emirates kan je tegen betaling bellen/internetten aan boord en dat gaat via de satelliet.
Ok, geen optie dus. Dank.
Bij Avianca op de langere vluchten ook. Op de nachtvlucht (~6 uur) naar Rio (~KL-Peking) zit het wel.
The only limit is your own imagination Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Op zondag 16 maart 2014 14:37 schreef Take2 het volgende: Dus als ie echt nog zolang heeft doorgevlogen moeten alle passagiers bewusteloos/dood geweest zijn...
zou je zuurstof in cabine en cockpit apart kunnen regelen?
Op zondag 16 maart 2014 14:07 schreef Falco het volgende: Ok, tijd voor iets tofs in dit topic! Dat vliegtuig wordt vroeg of laat gevonden, aan ons FOK!kers de taak om vanuit de zolderkamers te raden waar MH370 gecrasht/geland is. Gebruik deze template om de route en de plaats van crash/landing te painten. Mijn kaartje ziet er zo uit:
zou je zuurstof in cabine en cockpit apart kunnen regelen?
Lijkt me niet, maar er zijn wel losse zuurstofflessen aan boord voor de crew. Als de piloot net al de passagiers eerst 15 minuten aan de "standaard"zuurstof hangt en dan zijn eigen flesje gebruikt, kan ie het overleven terwijl de rest stikkend in slaap valt...
The only limit is your own imagination Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Op zondag 16 maart 2014 14:41 schreef El_Matador het volgende: Lijkt me niet, maar er zijn wel losse zuurstofflessen aan boord voor de crew. Als de piloot net al de passagiers eerst 15 minuten aan de "standaard"zuurstof hangt en dan zijn eigen flesje gebruikt, kan ie het overleven terwijl de rest stikkend in slaap valt...
Ik betwijfel eerlijk gezegd of je uren kan door vliegen met een zuurstof fles?
zou je zuurstof in cabine en cockpit apart kunnen regelen?
ja dit kan zeker, als er decompressie ontstaat hebben piloten ook veel langer zuurstof dan de passagiers. in de OP staat ook een voorbeeld van een crash waaruit dus blijkt dat je prima de zuurstoftoevoer uit kan zetten
Ik betwijfel eerlijk gezegd of je uren kan door vliegen met een zuurstof fles?
Nee, dat kan niet.
Wat je wel kan doen is de boel decomprimeren, iedereen aan de zuurstof, dan vlieg je naar beneden, comprimeer je weer en kan jij gewoon ademen terwijl het hele vliegtuig dood is.
The only limit is your own imagination Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Op zondag 16 maart 2014 14:43 schreef El_Matador het volgende: Wat je wel kan doen is de boel decomprimeren, iedereen aan de zuurstof, dan vlieg je naar beneden, comprimeer je weer en kan jij gewoon ademen terwijl het hele vliegtuig dood is.
Dat kon dan wel eens de theorie zijn om freewheelend door de lucht te gaan zonder last te hebben van andere. Dit zou helaas ook betekenen dat de mensen overleden kunnen zijn
En toch...als ik hier een mobiele telefoon bel die uit staat gaat ie echt niet over. Ik krijg gelijk een bericht dat ie uit staat...zonder enige beltoon te horen. Als de telefoon niet bereikt kan worden, dan wordt dat ook gelijk gemeldt....
Modus Vivendi! Beetje aan het werk @ Lao P.D.R. Soda water en Earl Grey :-)
Dat kon dan wel eens de theorie zijn om freewheelend door de lucht te gaan zonder last te hebben van andere. Dit zou helaas ook betekenen dat de mensen overleden kunnen zijn
Ik leg het een beetje brak uit, maar in feite zorg je ervoor dat je de druk niet op normale hoogte (aardoppervlak) hebt in het vliegtuig, maar gewoon de buitendruk (die heel laag is op 10 km hoogte, en veel te weinig zuurstof. Je stikt dus gewoon, nadat je in een soort dronken roes in slaap bent gevallen. In de OP staat het filmpje van Helios 522, daar wordt dat getest met een experiment. Je wordt heel wazig en kan je niks meer herinneren. Die presentator zei dat ie 21 was!).
Dan moet je naar beneden om de aardse luchtdruk weer te pakken, dan zet je het ventiel/valve dicht en kun je met normale luchtdruk en zuurstof vliegen en iedereen is gestikt.
The only limit is your own imagination Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
En toch...als ik hier een mobiele telefoon bel die uit staat gaat ie echt niet over. Ik krijg gelijk een bericht dat ie uit staat...zonder enige beltoon te horen. Als de telefoon niet bereikt kan worden, dan wordt dat ook gelijk gemeldt....
Dat is hier ook het meest gangbare. Nog nooit meegemaakt dat hij overging terwijl hij uitstond of geen verbinding maakte.
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel Do nothing.....and apply!
Directe collega's betwijfelen verkeerde intenties van piloot Zaharie;
quote:
Given the intense scrutiny of the pilots, it’s worth pointing up these quotes from Reuters:
Malaysia Airlines has said it did not believe Zaharie would have sabotaged the plane, and colleagues were incredulous. A Malaysia Airlines pilot who is close to Zaharie said:
Please, let them find the aircraft first. Zaharie is not suicidal, not a political fanatic as some foreign media are saying … Is it wrong for anyone to have an opinion about politics?”
Co-pilot Fariq was religious and serious about his career, family and friends said.
En toch...als ik hier een mobiele telefoon bel die uit staat gaat ie echt niet over. Ik krijg gelijk een bericht dat ie uit staat...zonder enige beltoon te horen. Als de telefoon niet bereikt kan worden, dan wordt dat ook gelijk gemeldt....
maar dat is dus per provider en dus land afhankelijk
Op zondag 16 maart 2014 14:58 schreef hmmmz het volgende: De telefoons van de passagiers gingen nog over nadat het vliegtuig vermist was!!!
Maar in het tijdspad, wanneer was het toestel vermist. Kon het vliegtuig toen nog in de lucht zitten, rekeninghoudend met die 7u die nog gevlogen zou kunnen zijn?
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel Do nothing.....and apply!
Op zondag 16 maart 2014 14:58 schreef hmmmz het volgende: De telefoons van de passagiers gingen nog over nadat het vliegtuig vermist was!!!
hmmmz, kun je daar misschien iets over uitweiden?
The only limit is your own imagination Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
The only limit is your own imagination Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Wat je wel kan doen is de boel decomprimeren, iedereen aan de zuurstof, dan vlieg je naar beneden, comprimeer je weer en kan jij gewoon ademen terwijl het hele vliegtuig dood is.
dan denk ik dat de piloot zoiets heeft gedaan Ook denk ik dat hij de co piloot uit de cockpit hefet gestuurd met een smoes en dat die hetzelfde lot is ondergaan als de passagiers.
Maar in het tijdspad, wanneer was het toestel vermist. Kon het vliegtuig toen nog in de lucht zitten, rekeninghoudend met die 7u die nog gevlogen zou kunnen zijn?
Als ie veilig geland was, konden die GSMs gewoon overgaan natuurlijk. Ergens op zee heb je niet echt bereik.
The only limit is your own imagination Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
dan denk ik dat de piloot zoiets heeft gedaan Ook denk ik dat hij de co piloot uit de cockpit hefet gestuurd met een smoes en dat die hetzelfde lot is ondergaan als de passagiers.
Of juist de co-piloot, die daarna te weinig ervaring had goed uit te komen en alsnog het vliegtuig in de zee liet crashen.
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel Do nothing.....and apply!
dan denk ik dat de piloot zoiets heeft gedaan Ook denk ik dat hij de co piloot uit de cockpit hefet gestuurd met een smoes en dat die hetzelfde lot is ondergaan als de passagiers.
Dat kan.
De copiloot zal uit alle macht proberen de cockpit binnen te komen, want hij weet dat het stront aan de nikker is, maar als die piloot achtbaanbewegingen maakt, krijgt de crew er geen kans voor natuurlijk.
Uiteindelijk is een piloot vogelvrij om te doen en laten wat ie wil, te communiceren als ie daar zin in heeft (of niet) en lekker ongemonitord over de Aarde vliegen, 238 anderen simpelweg koudmakend.
Dat lijkt me voorlopig een van de conclusies van dit hele mysterie.
The only limit is your own imagination Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
KUALA LUMPUR, March 16 (Xinhua) -- Police have visited pilot and co-pilot homes, and neither of them has asked to fly together on flight MH370, a Malaysian official said here Sunday.
Speaking at a press conference, Malaysian Transport and Defense Minister Hishammuddin Hussein said that police have visited the homes of both of the plane's pilots and spoke to the captain's family members and experts are examining his flight simulator.
"According to Malaysia Airlines, the pilot and the co-pilot did not ask to fly together on fight MH370," Hussein said.
He didn't mention whether it was the first time the police had done so since the passenger jet with 239 people on board vanished eu route from Kuala Lumpur to Beijing more than a week ago.
Reports say that Zaharie Ahmad Shah, the 53-year-old captain of the flight, has more than 18,000 hours of flying experiences and is keen on cooking and had great enthusiasm for flying. While family and friends of Fariq Ab Hamid, the 27-year-old co-pilot, said that the man was religious and serious about his career.
Laag vliegend over land....geen idee wat je nog toevallig kan meepakken?
Dat kan alleen naar het noorden. Als je stelt dat die telefoonmythe een aanwijzing is, kan je alleen over land vliegen en dat lukt je niet in de Indische Oceaan.
The only limit is your own imagination Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Dat kan alleen naar het noorden. Als je stelt dat die telefoonmythe een aanwijzing is, kan je alleen over land vliegen en dat lukt je niet in de Indische Oceaan.
Ik ben alweer 10x gewisseld van theorie joh.....heb toch ook geen idee
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel Do nothing.....and apply!
Hier staat dan weer niet dat zijn vrouw en kinderen het huis uit gegaan zijn.
Is dat een roddel of gewoon niet door alle medias opgepikt?
The only limit is your own imagination Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Ik ben alweer 10x gewisseld van theorie joh.....heb toch ook geen idee
Ik ook! Dat is het leuke van speculeren.
Maar je ziet het punt? Stel die telefoons werken en dat is echt (geen roaming of andere instelling), dan moet het vliegtuig dus boven land zijn geweest (kan alleen richting Azië, in de richting die het vliegtuig ging -dus logisch dat ie doorvliegt, niet?-. Dat de telefoons nog over gingen 1,5 dag na de verdwijning gaf goede hoop.
The only limit is your own imagination Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Hier staat dan weer niet dat zijn vrouw en kinderen het huis uit gegaan zijn.
Is dat een roddel of gewoon niet door alle medias opgepikt?
Deze informatie komt uit de persco van vanmorgen (en staat ook al in de OP). Tijdens de persco is natuurlijk niets verteld over die vrouw-en-kids-roddel.
Maar je ziet het punt? Stel die telefoons werken en dat is echt (geen roaming of andere instelling), dan moet het vliegtuig dus boven land zijn geweest (kan alleen richting Azië, in de richting die het vliegtuig ging -dus logisch dat ie doorvliegt, niet?-. Dat de telefoons nog over gingen 1,5 dag na de verdwijning gaf goede hoop.
Ik wist niet meer wat het tijdsbestek was, maar 1,5 dag is en blijft raar. En aangezien, op mijn moeder na, niemand meer een 3310 heeft, zou dat een veilige landing moeten zijn, want mijn iphone heeft het al lastig bij een verkeersdrempel (bij wijze van hè).
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel Do nothing.....and apply!
Op zondag 16 maart 2014 14:07 schreef Falco het volgende: Degene die uiteindelijk het dichtst bij de werkelijkheid zit krijgt eeuwige roem en een hand van de organisator. Game on
Komt zijn UI dan ook in de op?
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player. Tiësto Live @ Melkweg 2000 Best pilot in history
Deze informatie komt uit de persco van vanmorgen (en staat ook al in de OP). Tijdens de persco is natuurlijk niets verteld over die vrouw-en-kids-roddel.
Ik mag toch hopen dat die vrouw inmiddels allang gevonden is, zodat ze dat kunnen nagaan.
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel Do nothing.....and apply!
Ik neem aan dat ze de mogelijke landingsbanen al wel met satellietbeelden hebben kunnen checken?
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own. Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur. yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer Vis een optie?
Ik wist niet meer wat het tijdsbestek was, maar 1,5 dag is en blijft raar. En aangezien, op mijn moeder na, niemand meer een 3310 heeft, zou dat een veilige landing moeten zijn, want mijn iphone heeft het al lastig bij een verkeersdrempel (bij wijze van hè).
Goed punt, zeker die Aziaten hebben allemaal nieuw en teer spul, al dan niet goedkope Huwei (of hoe heten die krengen) shit...
Maar die telefoons vind ik niet sterk. Het wordt als mythe beschouwd, geen idee, maar er zijn sterkere aanwijzingen mogelijk.
The only limit is your own imagination Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Ik neem aan dat ze de mogelijke landingsbanen al wel met satellietbeelden hebben kunnen checken?
Nou, niet overal is na het vermissen al nieuwe satalietfotos gemaakt. Maar ik las online dat er standaard een paar duizend (!) Britse leger-medewerkers zijn, dus dat is zo wel vrij verzekerd
Mijn stip komt uit in de inzet, die moet je ff wegdenken, google indian ocean en op de plek van de druppel staat mijn stip. Ook kwa spiegel tegenover de eindbestemming zeg maar.
India staakt inmiddels hun deelname aan de zoekactie:
quote:
So far no sighting or detection has been reported by the units deployed for searches in various designated areas. The Malaysian authorities have now indicated that based on investigation, the search operations have entered a new phase and a strategy for further searches is being formulated. Accordingly, search operations have been suspended and all Indian assets earmarked for search operations have been placed on standby.
De beste analyse die ik in de media heb gezien, geeft aan hoe professioneel de Verenigde Staten dit aanpakt i.t.t de amateuristische werkwijze van de Maleisiers. Dit is Data Intelligence Analysis zoals het moet.
[ Bericht 16% gewijzigd door Asskicker14 op 16-03-2014 15:27:43 ]
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent. Is he able, but not willing? Then he is malevolent. Is he both able and willing? Then whence cometh evil? Is he neither able nor willing? Then why call him God?
Mijn stip komt uit in de inzet, die moet je ff wegdenken, google indian ocean en op de plek van de druppel staat mijn stip. Ook kwa spiegel tegenover de eindbestemming zeg maar.
Helder dat die kist niet opeens op dat schiereiland terecht komt
De beste analyse die ik in de media heb gezien, geeft aan hoe professioneel de Verenigde Staten dit aanpakt i.t.t de amateuristische werkwijze van de Maleisiers. Dit is Data Intelligence Analysis zoals het moet.
hmm, dan moet ik mn vliegroute op t kaartje ff aanpassen
De beste analyse die ik in de media heb gezien, geeft aan hoe professioneel de Verenigde Staten dit aanpakt i.t.t de amateuristische werkwijze van de Maleisiers. Dit is Data Intelligence Analysis zoals het moet.
In elk geval heel duidelijk uitgelegd, waar die routes vandaan komen. Ik vraag me af of de maleisiers zo amateuristisch zijn of dat ze gewoon heel weinig naarbuiten brengen.
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel Do nothing.....and apply!
Op zondag 16 maart 2014 15:21 schreef Asskicker14 het volgende: De beste analyse die ik in de media heb gezien, geeft aan hoe professioneel de Verenigde Staten dit aanpakt i.t.t de amateuristische werkwijze van de Maleisiers. Dit is Data Intelligence Analysis zoals het moet.
Gebaseerd op de tijd 811, kunnen die lijnen toch al veel kleiner worden gemaakt? Ook die band(bij een eerder plaatje) die eromheen was getekend convergeert niet. Heeft daar al iemand hier zich mee bezig gehouden?
In elk geval heel duidelijk uitgelegd, waar die routes vandaan komen. Ik vraag me af of de maleisiers zo amateuristisch zijn of dat ze gewoon heel weinig naarbuiten brengen.
ik ben benieuwd wanneer die andere pings van 7.11 en 6.11 etc naar buiten komen
Gebaseerd op de tijd 811, kunnen die lijnen toch al veel kleiner worden gemaakt? Ook die band(bij een eerder plaatje) die eromheen was getekend convergeert niet. Heeft daar al iemand hier zich mee bezig gehouden?
De beste analyse die ik in de media heb gezien, geeft aan hoe professioneel de Verenigde Staten dit aanpakt i.t.t de amateuristische werkwijze van de Maleisiers. Dit is Data Intelligence Analysis zoals het moet.
Ik heb nu net de video gezien, ongelofelijk goed uitgelegd; OP materiaal. Alleen, op het einde gaan ze in op waar het voor gebruikt zou kunnen worden. Ben benieuwd wat ze dan zouden zeggen, toch Den Haag misschien?
Ja. En als dit klopt kun je de Indian Ocean dus afstrepen als crash site. Tijd om de bergen in Bangladesh te gaan bekijken.
Moah, die theorie die ik had over die eilandjes daar kan dan juist weer wel... Maargoed. Als het vliegtuig overigens daar in de buurt gecrasht was, zou op die eilanden wel wrakstukken zijn aangespoeld, en daar zijn ook geen berichten van!
De beste analyse die ik in de media heb gezien, geeft aan hoe professioneel de Verenigde Staten dit aanpakt i.t.t de amateuristische werkwijze van de Maleisiers. Dit is Data Intelligence Analysis zoals het moet.
Gezien gisteren maar waarom denkt die kerel dan dat ze het vliegtuig in een stuk gaan vinden terwijl hij net verdedigt waarom het waarschijnlijk ergens in de Indische Oceaan is beland?!
Die arch van die ping loopt over China, dus als het vliegtuig daar was, zou een Chinese radar niet iets hebben opgepikt? Kan me niet voorstellen dat ze daar niet van die dingen hebben staan. Ze zeggen wel niks, maar toch ...
Dat is waar het vliegtuig zich zou beginnen als ze volgens de laatste gekende positie volgens de grote cirkel hadden gevlogen (ruwweg 5000km 5,5*905). Zegmaar de maximaal haalbare afstand. Die rode lijnen kunnen dus helaas niet kleiner worden gemaakt.
Naja je kan het wel reduceren als er gebieden zijn waar je echt niet ongezien overheen kunt vliegen, maar die weet ik niet. Bij het noordelijke punt, vlieg je over Delhi heen. Het lijkt me niet dat je India ongezien over kunt vliegen. Tevens het meest zuidelijke punt kun je denk ik niet ongezien bereiken aangezien je in het gebied van de cocos eilanden komt. Ook daar lijkt me niet dat je ongezien voorbij kunt vliegen.
[ Bericht 16% gewijzigd door Speculant. op 16-03-2014 16:01:50 ]
Dat is waar het vliegtuig zich zou beginnen als ze volgens de laatste gekende positie volgens de grote cirkel hadden gevlogen (ruwweg 5000km 5,5*905). Zegmaar de maximaal haalbare afstand. Die rode lijnen kunnen dus helaas niet kleiner worden gemaakt.
Dat kan pas met de informatie van de andere pings.
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel Do nothing.....and apply!
Hoe snel kun je eigenlijk met een vliegtuig een stuk oceaan afzoeken op wrakstukken? Weet iemand dat? Wat is de gebruikelijke vliegsnelheid en hoeveel meters kun je met waarnemers tegelijk links en rechts van de zee afspeuren?
Op zondag 16 maart 2014 15:56 schreef gebrokenglas het volgende: Hoe snel kun je eigenlijk met een vliegtuig een stuk oceaan afzoeken op wrakstukken? Weet iemand dat? Wat is de gebruikelijke vliegsnelheid en hoeveel meters kun je met waarnemers tegelijk links en rechts van de zee afspeuren?
Ik denk dat dat enorm tegenvalt.
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel Do nothing.....and apply!
12:41am was take off- Last satellite ping was 8:11am.
Dat betekent dat MH370 zonder enige vorm van twijfel 7 uur in de lucht heeft gevlogen of tegen de 7de uur intact geland was toen het een ping ontving.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent. Is he able, but not willing? Then he is malevolent. Is he both able and willing? Then whence cometh evil? Is he neither able nor willing? Then why call him God?
Dat kan pas met de informatie van de andere pings.
vraag me af hoe lang dat gaat duren als we dat morgen nog niet weten dan houdt men het bewust achter... tijdwinst? zijn ze dan echt al aan het onderhandelen?
Dat betekent dat MH370 zonder enige vorm van twijfel 7 uur in de lucht heeft gevlogen of tegen de 7de uur intact geland was toen het een ping ontving.
Volgens mij was er niet genoeg brandstof om 7 uur te vliegen, toch? In dat geval zou het toestel heel aan de grond moeten zijn gezet. Of in ieder geval het onderdeel dat de pings beantwoordt...
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own. Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur. yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer Vis een optie?
Franse onderzoekers naar Maleisië om vermiste Boeing
Frankrijk stuurt drie deskundigen op het gebied van vliegtuigrampen naar Maleisië om te helpen bij de zoektocht naar de vermiste Boeing 777 van Malaysia Airlines.
vraag me af hoe lang dat gaat duren als we dat morgen nog niet weten dan houdt men het bewust achter... tijdwinst? zijn ze dan echt al aan het onderhandelen?
Ik neig ernaar, dat nu al te denken. Er zullen heus wel mensen meteen mee aan de slag zijn gegaan en dan is 24u best lang.
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel Do nothing.....and apply!
Als de vliegtuig 7+ uur heeft gevlogen en opzettelijk radar-detectie heeft ontweken, zijn er een paar dingen die we met redelijke zekerheid kunnen uitsluiten als oorzaken.
- Decompressie in de cabine (voortgebracht door gat in romp/raam etc.) - Bom of andere explosie voortgebracht door terroristische motieven - Mechanisch falen (engine failure, loss of flight control etc.)
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent. Is he able, but not willing? Then he is malevolent. Is he both able and willing? Then whence cometh evil? Is he neither able nor willing? Then why call him God?
Gezien gisteren maar waarom denkt die kerel dan dat ze het vliegtuig in een stuk gaan vinden terwijl hij net verdedigt waarom het waarschijnlijk ergens in de Indische Oceaan is beland?!
Ze kunnen ook op een eiland geland zijn. Iedere oceaan heeft afgelegen iniminie eilandjes.
Wat ik opmerkelijk vind, dat laatste ping contact, Of dat vliegtuig heeft dus zolang gevlogen OF het stond toen (al een tijdje mogelijk) aan de grond en is toen pas dat pingding eruit gehaald.
Dan denk ik toch eerder dat de piloot net zolang heeft gevlogen tot de kerosine op was. Al vind ik een kaping wat spannender.
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own. Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur. yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer Vis een optie?
Ik zie toch echt de Malaysia Airlines logo op de staart van het 'object', als ik het plaatje snel inzoom.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent. Is he able, but not willing? Then he is malevolent. Is he both able and willing? Then whence cometh evil? Is he neither able nor willing? Then why call him God?
Op zondag 16 maart 2014 16:24 schreef Asskicker14 het volgende: Ik zie toch echt de Malaysia Airlines logo op de staart van het 'object', als ik het plaatje snel inzoom.
Hoe zit het eigenlijk met de eerdere ping berichten? Want er is nu heel veel te doen over dat laatste ping bericht wat zou resulteren in 2 mogelijke routes maar wat zijn de locaties van de eerdere ping berichten? Sorry als ik dat even heb gemist.
Op zondag 16 maart 2014 16:37 schreef Arthur_Spooner het volgende: Hoe zit het eigenlijk met de eerdere ping berichten? Want er is nu heel veel te doen over dat laatste ping bericht wat zou resulteren in 2 mogelijke routes maar wat zijn de locaties van de eerdere ping berichten? Sorry als ik dat even heb gemist.
Vroeg ik me ook af. In dat filmpje zeiden ze dat die er zouden moeten zijn maar dat die iig niet bekend waren? Althns niet publiekelijk dan.
Op zondag 16 maart 2014 16:37 schreef Arthur_Spooner het volgende: Hoe zit het eigenlijk met de eerdere ping berichten? Want er is nu heel veel te doen over dat laatste ping bericht wat zou resulteren in 2 mogelijke routes maar wat zijn de locaties van de eerdere ping berichten? Sorry als ik dat even heb gemist.
Nou, er is dus niets bekendgemaakt over de eerdere pings.
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel Do nothing.....and apply!
Australië stuurt zondag een vliegtuig naar de afgelegen Kokoseilanden. Die Australische archipel, die ongeveer twaalfhonderd kilometer van Indonesië ligt, zou over een geschikt vliegveld beschikken.
En dat is niet zwaar bewaakt en er wonen maar zo'n 600 mensen.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
Die berichtgeving is fout. Australië ging juist in de omgeving van het Cocos eiland zoeken vertrekkend vanaf dat eiland. Dat eiland heeft zowel militair als voor het weer apparatuur staan.
There is a report from a Malaysian newspaper saying that the pilots wife and 3 children moved out of his house the day before he watched his favorite politician sentenced to 5 years in prison and he then took his final flight.
Chinese press is reporting that the Pilot's wife and 3 children packed up and left their home the day before the disappearance of the airplane. Their where about is unknown since that day.
Op zondag 16 maart 2014 16:53 schreef gijsman het volgende: Snappen mensen wel hoe google earth werkt? sommige beelden zijn zelfs van 2006. Al zou het mooi zijn als het continue ge-update werd.
Een vliegtuig op een vliegveld in 2006 is heel verdacht, dat snap je toch.
Misschien dat de terroristen toen al bezig waren met de voorbereiding, door bijvoorbeeld een groot vliegtuig op het asfalt te schilderen, zodat als ze de 777 daar later neer zetten, dat het op recentere satellietfoto's niet opvalt.
Op zondag 16 maart 2014 16:53 schreef gijsman het volgende: Snappen mensen wel hoe google earth werkt? sommige beelden zijn zelfs van 2006. Al zou het mooi zijn als het continue ge-update werd.
Live satallietbeelden van de hele wereld zou echt gaaf zijn
Een vliegtuig op een vliegveld in 2006 is heel verdacht, dat snap je toch.
Misschien dat de terroristen toen al bezig waren met de voorbereiding, door bijvoorbeeld een groot vliegtuig op het asfalt te schilderen, zodat als ze de 777 daar later neer zetten, dat het op recentere satellietfoto's niet opvalt.
There is a report from a Malaysian newspaper saying that the pilots wife and 3 children moved out of his house the day before he watched his favorite politician sentenced to 5 years in prison and he then took his final flight.
Chinese press is reporting that the Pilot's wife and 3 children packed up and left their home the day before the disappearance of the airplane. Their where about is unknown since that day.
Een vliegtuig op een vliegveld in 2006 is heel verdacht, dat snap je toch.
Misschien dat de terroristen toen al bezig waren met de voorbereiding, door bijvoorbeeld een groot vliegtuig op het asfalt te schilderen, zodat als ze de 777 daar later neer zetten, dat het op recentere satellietfoto's niet opvalt.
het is natuurlijk al eens eerder voorgekomen, dat twee (of drie) idioten een vliegtuig kaapten, naar Australie wilde vliegen ondanks dat de piloot zei dat daar niet genoeg brandstof voor was..
Any previously enabled store events for this user, including notifications to other users, may fail to fire
Fears emerged tonight that the pilot of the missing Malaysia Airlines jet may have hijacked the plane himself as an anti-government protest.
Captain Zaharie Ahmad Shah was a fervent supporter of his country's opposition leader who was jailed for homosexuality - illegal in Malaysia - only hours before flight MH370 vanished with 239 passengers and crew on board, the Sunday Mirror can reveal.
And in a new twist, it emerged that the pilot's wife and three children moved out of the family's home the day before the plane's disappearance.
Op zondag 16 maart 2014 17:04 schreef Parzival het volgende: het is natuurlijk al eens eerder voorgekomen, dat twee (of drie) idioten een vliegtuig kaapten, naar Australie wilde vliegen ondanks dat de piloot zei dat daar niet genoeg brandstof voor was..
Klopt idd. Die waren in zee gestort, omdat ze de piloot niet wilde geloven, toch?
Is dit diezelfde piloot met die uren bij de flight-sim? Kan mij voorstellen dat een huwelijk niet helemaal soepeltjes verloopt als je weinig tijd aan je gezin besteed. Beetje alsof een pappa nooit het vlees aansnijd bij welke avondmaaltijd dan ook omdat hij wederom op een quest is in WoW om daar wat digitaal vlees te doorklieven met zijn magische zwaard.
Op zondag 16 maart 2014 17:05 schreef arj1o1 het volgende: #MH370 DEVELOPING : Floating debris & suit cases found by Greek oil tanker Elka Athina seen from above view. pic.twitter.com/3od5tTJ7j8 — Ash (@ashren) March 16, 2014
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own. Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur. yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer Vis een optie?
Net buiten Kuala Lumpur, misschien heeft het vliegtuig toch geprobeerd terug te keren, na stroomuitval/tech problemen.
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own. Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur. yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer Vis een optie?
Als ik het goed begrijp is het gezin vertrokken voor zijn laatste vlucht. Relatieprobleem of ......?
Ontvoerd
Overigens kan die roddel volledig uit zijn verband getrokken zijn. De afdelingssecretaresse van mijn vader dacht ooit dat mijn moeder mijn vader verlaten had, omdat mijn moeder had gezegd dat ze naar haar ouders ging. Dat mams dat deed om mijn oma te verzorgen en elke avond gewoon weer thuiskwam was niet begrepen.
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel Do nothing.....and apply!
Op zondag 16 maart 2014 17:05 schreef arj1o1 het volgende: #MH370 DEVELOPING : Floating debris & suit cases found by Greek oil tanker Elka Athina seen from above view. pic.twitter.com/3od5tTJ7j8 — Ash (@ashren) March 16, 2014
oh even kijken op bing maps.. die zijn vast wel van vandaag..
Any previously enabled store events for this user, including notifications to other users, may fail to fire
Op zondag 16 maart 2014 17:09 schreef MrBanaan1 het volgende: Jongens, dit is serieus groot nieuws! Als door die Tomnod actie nu zelfs schepen erheen gaan mo te onderzoeken zou dit het wel eens kunnen zijn...
Op zondag 16 maart 2014 17:09 schreef MrBanaan1 het volgende: Jongens, dit is serieus groot nieuws! Als door die Tomnod actie nu zelfs schepen erheen gaan mo te onderzoeken zou dit het wel eens kunnen zijn...
Op zondag 16 maart 2014 17:09 schreef MrBanaan1 het volgende: Jongens, dit is serieus groot nieuws! Als door die Tomnod actie nu zelfs schepen erheen gaan mo te onderzoeken zou dit het wel eens kunnen zijn...
Het zou wel heel erg tof zijn als het vliegtuig wordt gevonden dankzij het internet speurwerk.
Op zondag 16 maart 2014 17:10 schreef arj1o1 het volgende: #MH370 The tanker ship (Elka Athina) is expected to arrive at the site around 4pm (16:00) Central European Time.
Police have classified the case of the missing Malaysia Airlines flight MH370 as an act of terrorism, which also included hijacking and sabotage, said the Inspector-General of Police.
Tan Sri Khalid Abu Bakar told reporters today all procedures under the Security Offences (Special Measures) Act 2012 applied here.
This, he said, would also provide investigation under the Aviation Offences Act.
Khalid also said that police are still focusing on four areas of investigations which include hijacking, sabotage, personal and psychological problems.
Any previously enabled store events for this user, including notifications to other users, may fail to fire
Police have classified the case of the missing Malaysia Airlines flight MH370 as an act of terrorism, which also included hijacking and sabotage, said the Inspector-General of Police.
Tan Sri Khalid Abu Bakar told reporters today all procedures under the Security Offences (Special Measures) Act 2012 applied here.
This, he said, would also provide investigation under the Aviation Offences Act.
Khalid also said that police are still focusing on four areas of investigations which include hijacking, sabotage, personal and psychological problems.
Zeg, kan dat hele circus dat een OP moet voorstellen niet lekker in een spoiler? Iedere keer als ik Sherlock aanzwengel moet ik door tig OP's scrollen, omdat er toevallig Reza in staat.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Op zondag 16 maart 2014 17:20 schreef Parzival het volgende: #MH370 DEVELOPING : Floating debris & suit cases found by Greek oil tanker Elka Athina seen from above view.
Hoe vaak hebben we dit soort nieuwsberichten al voorbij zien komen.