+++++ GELIEVE DE LAATSTE NIEUWSFEITEN HIERONDER TOE TE VOEGEN +++++ Een korte beschrijving (paar regels) van het nieuwsfeit met een link naar het volledige artikel is het handigste
• 25 landen zijn betrokken bij de zoekactie, (voorheen waren dit er 14) • Er wordt in de territories van 11 landen gezocht. • Het vliegtuig had de geplande hoeveelheid kerosine aan boord. Er was niets extra's getankt. • Focus is nu op crew en passagiers. • De flight simulators van beide piloten zijn thuis uit elkaar gehaald en op een andere (investigation) plaats weer in elkaar gezet en worden momenteel onderzocht. • Er is geen contact gezocht door eventuele verdachten, geen losgeld of andere zaken ge-eist. • Er was géén uitzonderlijk belangrijke cargo on board. • Het door satellieten ontvangen signaal kan verstuurd zijn terwijl het vliegtuig aan de grond stond. • Piloten hebben niet verzocht samen te vliegen. Kans dat ze beiden in het complot zitten lijkt dus uitgesloten.
Sinds zaterdagochtend 01:21 (GMT +8) is een Boeing 777-200ER van Malaysian Airlines vermist. De laatste waarneming via de transponder vond plaats om deze tijd midden boven de Golf van Thailand. De vlucht opgestegen vanaf Kuala Lumpur met bestemming Peking (ETA 06:30), verdween van de radar 14 minuten nadat het ACARS-systeem was uitgeschakeld (01:07). Grondradar heeft het vliegtuig om 02:40 waargenomen in de Straat van Malakka ten noordwesten van het Maleise schiereiland.
Vermoed wordt dat de bemanning en/of kapers onder de passagiers het vliegtuig doelmatig van de communicatie afgesloten.
Het vliegtuig is mogelijk op satellietbeelden gespot in een halve cirkel ten noorden en zuiden van KL; boven Centraal-Azië dan wel zo'n 1500 km ten westen van Australië. Het is niet duidelijk of op dit moment, vermoedelijk 7 uur na vertrek nog in de lucht was of op land is geregistreerd.
Het onderzoek spitst zich sinds zaterdag 15 maart toe op de piloten en passagiers aan boord, met als doel de afgelegde route nader te bepalen en de motieven te achterhalen.
De Maleisische regering wordt door verschillende landen bekritiseerd om hun lakse, tegenstrijdige en onduidelijke berichtgeving en acties.
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.==========================================================
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.---------------------------------------------------------------------------------------------------
Eerdere kapingen:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.---------------------------------------------------------------------------------------------------
Mogelijke motieven/scenario's:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.==========================================================
EERDERE UPDATES:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.==========================================================
Deze OP is (mede) tot stand gekomen door de tomeloze inzet van:
& Me_Wesley, RVer, OEM, matthijst, MartijnA3, ...
Vorige delen:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOK!NWS dankt al deze bijdragers voor hun harde werk
[ Bericht 1% gewijzigd door El_Matador op 16-03-2014 15:00:08 ]
The only limit is your own imagination Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Beetje een tendentieuze kop want het enige wat gezegd werd is dat de ping signalen zowel vanuit de lucht als vanaf de grond kunnen komen. Er is geen enkele aanwijzing dat het toestel geland is.
Dat van die UI's ben ik wel eens, ik snap dat je credits wil geven aan de mensen die info verstrekt hebben. Maar benoem ze desnoods. Dit neemt echt onnodig ruimte in.
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel Do nothing.....and apply!
Op zondag 16 maart 2014 13:32 schreef Uccie het volgende: Dat van die UI's ben ik wel eens, ik snap dat je credits wil geven aan de mensen die info verstrekt hebben. Maar benoem ze desnoods. Dit neemt echt onnodig ruimte in.
Wat voor nuttige info komt er dan? Enkel speculaties en nieuwsberichten zie ik amper. Denken het allemaal te weten, zucht
Op zondag 16 maart 2014 13:35 schreef MrBanaan1 het volgende: UI's ook onder een spoiler gooien, opgelost. Goede middenweg dus geen extra gezeik nodig.
Net of andere niet dit topic tot stand maken? Ik denk sommige nog wel beter, die met nieuws komen. Wat interesseren ons die radarbeelden? Dacht die plaatser soms dat hij het vliegtuig kan vinden daarmee?
Net of andere niet dit topic tot stand maken? Ik denk sommige nog wel beter, die met nieuws komen. Wat interesseren ons die radarbeelden? Dacht die plaatser soms dat hij het vliegtuig kan vinden daarmee?
Ik vind gezeik over de OP minder zinvol dan al-dan-niet belangrijke kaarten. Daarom zeg ik; gooi in een spoiler dan hoeft het niet zichtbaar te zijn en neemt het geen ruimte in. Houden we het gewoon gezellig. OP lezen de meeste vaste users toch niet lijkt me?
Op zondag 16 maart 2014 13:35 schreef MrBanaan1 het volgende: UI's ook onder een spoiler gooien, opgelost. Goede middenweg dus geen extra gezeik nodig.
Als daarmee het gezeik ophoudt zou ik er zeker voorstander van zijn. Het is echter een gebed zonder einde.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
Dat zou wel de bedoeling moeten zijn in een nieuws topic. Die kaarten staan er puur omdat iemand er uren mee bezig is geweest en dat geprezen moet worden. Daar is een nieuws topic niet voor.
Op zondag 16 maart 2014 13:41 schreef El_Matador het volgende: Draailamp, je zit onder de morfine, wat ik heel vervelend vind voor je, maar je vind het niet erg dat ik deze opmerking niet zo slim vind?
Anderen interesseren zich overduidelijk wél voor die dingen. Waarom zouden zij moeten lijden onder jouw desinteresse?
Omdat ik uitleg waarom ik de OP niet kan verzorgen, maar het graag zou doen
Net of andere niet dit topic tot stand maken? Ik denk sommige nog wel beter, die met nieuws komen. Wat interesseren ons die radarbeelden? Dacht die plaatser soms dat hij het vliegtuig kan vinden daarmee?
Gast, nok eens met in je eentje bepalen wat andere FOK!users wel of niet interesseert. Nu weten we het echt wel dat je de OP niets vindt. Scroll er maar lekker langs dan.
Omdat ik uitleg waarom ik de OP niet kan verzorgen, maar het graag zou doen
Je zou graag eens wat werk wat anderen in iets steken wegsnoeien, omdat jij het niet interessant of relevant vindt?
Bekijk de OP eens zoals ie nu is; heel compact, introotje, nieuwsfeiten (lever ze compact aan en ik zet ze er compact in) en de geschiedenis (leer je van!) ook onder spoilers.
De icoontjes staan ook bij andere reekstopics en al het werk wat mensen hebben gedaan (ik vind Niels zijn radarbeelden en vlieglijnen WEL interessant en anderen ook) heeft recht om op zijn minst met een bescheiden icoontje geprezen te worden.
Heel vreemd; gisteren allemaal lof over de OP en nu ineens allemaal kritiek, terwijl er echt bar weinig aan veranderd is, de laatste topics. Nou ja, nu dan.
The only limit is your own imagination Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Bij beide piloten waren flight simulators meegenomen, is daar al iets van uitslag van bekend? Ik neem aan dat dat gewoon over die computer spellen ging toch?
Je zou graag eens wat werk wat anderen in iets steken wegsnoeien, omdat jij het niet interessant of relevant vindt?
Bekijk de OP eens zoals ie nu is; heel compact, introotje, nieuwsfeiten (lever ze compact aan en ik zet ze er compact in) en de geschiedenis (leer je van!) ook onder spoilers.
De icoontjes staan ook bij andere reekstopics en al het werk wat mensen hebben gedaan (ik vind Niels zijn radarbeelden en vlieglijnen WEL interessant en anderen ook) heeft recht om op zijn minst met een bescheiden icoontje geprezen te worden.
Heel vreemd; gisteren allemaal lof over de OP en nu ineens allemaal kritiek, terwijl er echt bar weinig aan veranderd is, de laatste topics. Nou ja, nu dan.
Nee, de rest van de OP is ook top. Ik vind het fijn dat er meer staat dan alleen het nieuws.
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel Do nothing.....and apply!
Is het een idee om alleen de meest recente nieuwsupdate hier te zetten en de rest in de fok! Wiki? Met een linkje van de OP naar de wiki? Je weet niet hoe lang het zoeken nog zal duren. In de wiki kun je makkelijk nog een paar weken nieuws kwijt, in de OP wat lastiger.
Bij beide piloten waren flight simulators meegenomen, is daar al iets van uitslag van bekend? Ik neem aan dat dat gewoon over die computer spellen ging toch?
Ja, die worden ingelezen op een aparte computer, las ik.
Het zou de belangrijkste aanwijzing zijn lijkt me.
Er wordt gesteld dat de piloten niet samenwerkten, misschien vooraf niet, maar in de cockpit zou de piloot Fariq toch overtuigd kunnen hebben...
The only limit is your own imagination Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Ja, die worden ingelezen op een aparte computer, las ik.
Het zou de belangrijkste aanwijzing zijn lijkt me.
Er wordt gesteld dat de piloten niet samenwerkten, misschien vooraf niet, maar in de cockpit zou de piloot Fariq toch overtuigd kunnen hebben...
Dat wel ja, maar ze kunnen iig niet samen in een complot vooraf zitten. Maar ik ben benieuwd wat daar uit komt. Zou inderdaad een van de grootste break-throughs mbt. motieven zijn!
Dat wel ja, maar ze kunnen iig niet samen in een complot vooraf zitten.
Waarom kan dat niet? Er wordt gesteld dat er geen samenwerking gepland was (niet gevraagd of ze samen mochten vliegen), maar dat wil niet zeggen dat er niet een groter "anti-regeringscomplot" zou kunnen zijn?
quote:
Maar ik ben benieuwd wat daar uit komt. Zou inderdaad een van de grootste break-throughs mbt. motieven zijn!
Zeker!
Hopelijk leidt het niet tot een verbod op flight sims...
The only limit is your own imagination Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Waarom kan dat niet? Er wordt gesteld dat er geen samenwerking gepland was (niet gevraagd of ze samen mochten vliegen), maar dat wil niet zeggen dat er niet een groter "anti-regeringscomplot" zou kunnen zijn?
[..]
Zeker!
Hopelijk leidt het niet tot een verbod op flight sims...
Ja goed, of dat ze hebben gewacht tot ze toevallig samen waren.
Laat ik het dan zo zeggen; mij lijkt het onwaarschijnlijker dat ze samen in een complot zitten, dan dat het maar 1 van de 2 is.
Ja goed, of dat ze hebben gewacht tot ze toevallig samen waren.
Laat ik het dan zo zeggen; mij lijkt het onwaarschijnlijker dat ze samen in een complot zitten, dan dat het maar 1 van de 2 is.
Ockhams scheermes, prima redenatie idd.
Een complot moet zo klein mogelijk zijn om te werken. Maar wel weer genoeg steun om het te kunnen uitvoeren.
Ik kan me gewoon niet voorstellen dat 1 piloot tegen 238 anderen kan. Of hij moet ze heel snel gedood hebben met de decompressie...
The only limit is your own imagination Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Op zondag 16 maart 2014 13:57 schreef haags_kwartiertje het volgende: Waarom... als dat ding gekaapt zou zijn, wordt er na zoveel dagen geen contact gezocht vanuit de gijzelnemers?
Dat vraag ik mij echt af....!
omdat ze misschien nog wel meer vliegtuigen willen kapen?
[ Bericht 12% gewijzigd door sp3c op 17-03-2014 12:13:33 ]
Een complot moet zo klein mogelijk zijn om te werken. Maar wel weer genoeg steun om het te kunnen uitvoeren.
Ik kan me gewoon niet voorstellen dat 1 piloot tegen 238 anderen kan. Of hij moet ze heel snel gedood hebben met de decompressie...
Nouja als 1 piloot de copiloot omlegt en vervolgens de deur dicht maakt heeft hij daarna volledige controle over het vliegtuig. Achja dit gaat weer wat ver
Effe serieus...ik hoop van harte dat alle passagiers nog in leven zijn...
Ik ook, behalve die neger dan.
The only limit is your own imagination Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Nouja als 1 piloot de copiloot omlegt en vervolgens de deur dicht maakt heeft hij daarna volledige controle over het vliegtuig. Achja dit gaat weer wat ver
Omleggen hoeft niet persé denk ik. Als je eenmaal jezelf opgesloten hebt in de cockpit kan niemand je meer wat maken. Tenminste ik ga er vanuit dat het tegenwoordig vrijwel onmogelijk is om de deur open te breken.
Nouja als 1 piloot de copiloot omlegt en vervolgens de deur dicht maakt heeft hij daarna volledige controle over het vliegtuig. Achja dit gaat weer wat ver
als het zelfmoord van de piloot was zal het toch zoiets zijn
Omleggen hoeft niet persé denk ik. Als je eenmaal jezelf opgesloten hebt in de cockpit kan niemand je meer wat maken. Tenminste ik ga er vanuit dat het tegenwoordig vrijwel onmogelijk is om de deur open te breken.
Omleggen hoeft niet persé denk ik. Als je eenmaal jezelf opgesloten hebt in de cockpit kan niemand je meer wat maken. Tenminste ik ga er vanuit dat het tegenwoordig vrijwel onmogelijk is om de deur open te breken.
Sorry dat ik het weer doe, maar de OP: de Helios-vlucht. 1 steward wist die deur open te beuken met een karretje. 1tje. En dat was na 2001 (2005).
The only limit is your own imagination Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
The only limit is your own imagination Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Als je op een bepaalde hoogt vliegt, sterven de passagiers dan alleen als er een gat in de romp is? Of kun je ook gewoon vanuit de cockpit de zuutstoftoevoer uitzetten? Dat verklaart dan namelijk hoezo de passagiers etc niet tegenstribbelde.
Ok, tijd voor iets tofs in dit topic! Dat vliegtuig wordt vroeg of laat gevonden, aan ons FOK!kers de taak om vanuit de zolderkamers te raden waar MH370 gecrasht/geland is. Gebruik deze template om de route en de plaats van crash/landing te painten. Mijn kaartje ziet er zo uit:
Degene die uiteindelijk het dichtst bij de werkelijkheid zit krijgt eeuwige roem en een hand van de organisator. Game on
[ Bericht 1% gewijzigd door Falco op 16-03-2014 14:13:51 ]
Maar wat wil je dan met die actie bereiken. Zonder passagiers is die kist al een stuk minder waard en je onderhandelingsruimte een stuk kleiner.
Exact, daarom geloof ik het ook niet. Een groter complot (crew, passagiers) gebaseerd op politieke overtuiging lijkt me veel logischer.
Wellicht krijg je daarmee ook een hoop passagiers mee te werken.
"Luister, wij doen dit niet voor onze lol, maar voor de toekomst van ons land, wij doen u niets, u is slechts gijzelaar voor den goeden saeck"
Zoiets?
The only limit is your own imagination Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Op zondag 16 maart 2014 14:07 schreef Falco het volgende: Ok, tijd voor iets tofs in dit topic! Dat vliegtuig wordt vroeg of laat gevonden, aan ons FOK!kers de taak om van de zolderkamers te raden waar ie gecrasht/geland is. Gebruik deze template om de route en de plaats van crash/landing te painten van de MH370-vlucht. Mijn kaartje ziet er zo uit:
Ik heb deze topic reeks de hele tijd gevolgd en zou graag willen reageren.
Ik dek dat er drie mogelijkheden zijn:
- Een geslaagde kaping, waarbij het vliegtuig onder India door naar Pakistan, Iran, Afghanistan, Somalië of Jemen is gevlogen.
- Een zelfmoordpoging van de piloot waarbij het vliegtuig zuidwaarts richting open zee is gegaan, of noordwaarts richting de Aziatische hooggebergte.
- Zoals al voorbij is gekomen, is Diego Garcia ook een mogelijkheid. Dat zou ook verklaren waarom er tijd wordt gekocht. Die basis is namelijk bijzonder streng bewaakt. Een mogelijkheid zou bijvoorbeeld zijn als de Chinese luchtmacht de luchttoegang boven het eiland blokkeert, gevolgd door een verrassingsaanval van de Chinese marine. Maar mocht dit het geval zijn, dan wordt het verdomd lastig om alle passagiers levend uit Diego Garcia te krijgen.
Exact, daarom geloof ik het ook niet. Een groter complot (crew, passagiers) gebaseerd op politieke overtuiging lijkt me veel logischer.
Wellicht krijg je daarmee ook een hoop passagiers mee te werken.
"Luister, wij doen dit niet voor onze lol, maar voor de toekomst van ons land, wij doen u niets, u is slechts gijzelaar voor den goeden saeck"
Zoiets?
Ik las even "goeden snack" en dacht....met welke maatschappijen vlieg jij
Maar inderdaad, ergens op een afgelegen gebied gaat niemand op eigen houtje op pad. Behandel je de gijzelaars verder relatief netjes, zou dat best kunnen. Al weet ik niet hoe lang je dat volhoudt. Op een gegeven moment gaan er een paar de held willen uithangen.
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel Do nothing.....and apply!
In die Indian Ocean zag ik net toevallig de British Indian Ocean Territory liggen.
Ook ligt hier, jawel, een vliegveld; Diego Garcia Airport. Van wat ik zo snel kon vinden is dit vrij onbewoond.
Waarschijnlijk wordt deze theorie toch weer verworpen, maar voor mij is dit een echte mogelijkheid. Waarom? Gewoon, zo'n gevoel heb ik; dit is imo. veel realistischer dan over land vliegen en ongemerkt in een echt land (dichtbevolkt) landen.
Ook ligt hier, jawel, een vliegveld; Diego Garcia Airport. Van wat ik zo snel kon vinden is dit vrij onbewoond.
Waarschijnlijk wordt deze theorie toch weer verworpen, maar voor mij is dit een echte mogelijkheid. Waarom? Gewoon, zo'n gevoel heb ik; dit is imo. veel realistischer dan over land vliegen en ongemerkt in een echt land (dichtbevolkt) landen.
Op Diego Garcia Airport ligt een hele luchtmachtbasis
Ik ben de stem uit het kussen, vertel je dromen terwijl je slaapt.
Ik las even "goeden snack" en dacht....met welke maatschappijen vlieg jij
Ik moet lachen.
CannibalAirlines?
quote:
Maar inderdaad, ergens op een afgelegen gebied gaat niemand op eigen houtje op pad. Behandel je de gijzelaars verder relatief netjes, zou dat best kunnen. Al weet ik niet hoe lang je dat volhoudt. Op een gegeven moment gaan er een paar de held willen uithangen.
Toch jammer dat ik Lost nooit heb gezien, iedereen had het erover, maar ja.
Als die satellietmeting werkelijk van het vliegtuig is, is er een goeie kans dat het veilig (?) geland is en de passagiers en crew en piloten nog leven...
The only limit is your own imagination Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Toch jammer dat ik Lost nooit heb gezien, iedereen had het erover, maar ja.
Als die satellietmeting werkelijk van het vliegtuig is, is er een goeie kans dat het veilig (?) geland is en de passagiers en crew en piloten nog leven...
Ik heb naar aanleiding hiervan ook Lost (alle seizoenen) gedownload; moet nog beginnen met kijken haha.
Toch jammer dat ik Lost nooit heb gezien, iedereen had het erover, maar ja.
Als die satellietmeting werkelijk van het vliegtuig is, is er een goeie kans dat het veilig (?) geland is en de passagiers en crew en piloten nog leven...
En dan hoop ik stiekem dat ze in elk geval op een leuk tropisch eiland zitten, bedoel, gegijzeld worden en alles is al erg genoeg. Dan liever onder een palmboom op wit zand, dan dat je meteen een Talibangrottenstelsel in wordt gedwongen.
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel Do nothing.....and apply!
Ik wil mijn excuses aanbieden omdat ik net even behoorlijk uit de slof schoot. Dit gebeurde omdat Eight een nare opmerking plaatste over mijn medicatie gebruik. Daardoor knapte er iets bij mij.
Gelukkig heb ik per dm veel begrip mogen ontvangen van vaste schrijvers hier. Leden en hoger geplaatste. Eight is als het goed is aangesproken op dit gedrag en zal vanaf heden in de gaten nauwlettend in de gaten gehouden worden.
Zelf heb ik via dm met Eight contact gehad. Na de woorden "opzouten" heeft hij online de hand uitgestoken.
Ik hoop dat ik hier nog welkom ben. Waarom dit bericht? Ik wilde even transparant zijn.
Ik heb naar aanleiding hiervan ook Lost (alle seizoenen) gedownload; moet nog beginnen met kijken haha.
Het was NIET bedoeld als aanzet tot discussie. Maar ik volg je.
The only limit is your own imagination Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own. Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur. yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer Vis een optie?
En dan hoop ik stiekem dat ze in elk geval op een leuk tropisch eiland zitten, bedoel, gegijzeld worden en alles is al erg genoeg. Dan liever onder een palmboom op wit zand, dan dat je meteen een Talibangrottenstelsel in wordt gedwongen.
Inderdaad. Ik zou het geen straf vinden.
The only limit is your own imagination Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Ik wil mijn excuses aanbieden omdat ik net even behoorlijk uit de slof schoot. Dit gebeurde omdat Eight een nare opmerking plaatste over mijn medicatie gebruik. Daardoor knapte er iets bij mij.
Gelukkig heb ik per dm veel begrip mogen ontvangen van vaste schrijvers hier. Leden en hoger geplaatste. Eight is als het goed is aangesproken op dit gedrag en zal vanaf heden in de gaten nauwlettend in de gaten gehouden worden.
Zelf heb ik via dm met Eight contact gehad. Na de woorden "opzouten" heeft hij online de hand uitgestoken.
Ik hoop dat ik hier nog welkom ben. Waarom dit bericht? Ik wilde even transparant zijn.
Duidelijk, en ik hoop voor jou dat de aanleiding voor het medicatiegebruik snel over is. Sterkte ermee!
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel Do nothing.....and apply!
The only limit is your own imagination Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Op The Guardian staat nog een goed achtergrondartikel over de zuid Indiase Oceaan;
quote:
The southern Indian Ocean, where investigators suspect missing Malaysia Airlines Flight MH370 may have come down, is one place where a commercial airliner can crash without a ship spotting it, a radar plotting it or even a satellite picking it up.
The empty expanse of water is one of the most remote places in the world and also one of the deepest, posing potentially enormous challenges for the international search effort focusing on the area, one of several possible crash sites.
[...]
“If anything is more than 100 kilometres offshore, you don’t see it.”
The Indian Ocean, the world’s third largest, has an average depth of about 3600 metres. That is deeper than the Atlantic where it took two years to find wreckage from an Air France plane that vanished in 2009 even though floating debris quickly pointed to the crash site.
Nouja als 1 piloot de copiloot omlegt en vervolgens de deur dicht maakt heeft hij daarna volledige controle over het vliegtuig. Achja dit gaat weer wat ver
Maar werken mobiele telefoons helemaal niet in het vliegtuig? Anders had iedereen geprobeerd te bellen/smsen
Zonder zendmasten in de buurt niet. Bellen en internetten vanaf een vliegtuig verloopt normaliter via satellieten.
Dus er zijn 3 communicatiekanalen?
- ACARS - Satelliettelefoon (de piloot kan die uitzetten neem ik aan?) - Transponder
of begrijp ik het weer niet?
The only limit is your own imagination Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Interessant artikel, maar deze quote strookt niet met het idee dat de piloot wilde dat de zoektocht naar zijn vliegtuig zo lastig mogelijk gemaakt gat worden:
quote:
In the south, any debris from MH370 would have been widely dispersed by Indian Ocean currents in the week since it disappeared.
Bij een crash op land, is het puinveld een stuk kleiner en minder snel te vinden denk ik. Uiteindelijk wel duidelijker, dat dan weer wel...
Na een tijdje volgen van dit topic heb ik besloten om ook mee te speculeren....
quote:
Op zondag 16 maart 2014 14:24 schreef DeParo het volgende: Maar laten we wel wezen als het vliegtuig is geland in Azie dan was er toch vast iemand die zijn of haar mobiel heeft kunnen gebruiken?!
Er is wel bekend, dat dagen na de verdwijning een aantal telefoons nog wel over gingen maar dat er niet werd opgenomen....
Wellicht maakt niemand dat van ons meer mee....6km is diep.
Ik denk dat we binnen 50 jaar wel middelen hebben uitgevonden om de oceaanbodem tot in detail in beeld te brengen.
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own. Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur. yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer Vis een optie?