Maar wat wil je dan met die actie bereiken. Zonder passagiers is die kist al een stuk minder waard en je onderhandelingsruimte een stuk kleiner.quote:Op zondag 16 maart 2014 14:00 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ockhams scheermes, prima redenatie idd.
Een complot moet zo klein mogelijk zijn om te werken. Maar wel weer genoeg steun om het te kunnen uitvoeren.
Ik kan me gewoon niet voorstellen dat 1 piloot tegen 238 anderen kan. Of hij moet ze heel snel gedood hebben met de decompressie...
Breaky, ik was niet serieus.quote:Op zondag 16 maart 2014 14:05 schreef breaky het volgende:
[..]
Welke neger? Was er eentje aan boord dan?
misschien gebeurt dat pas op de dag zelf, met reguliere vluchten, ala 9-11quote:Op zondag 16 maart 2014 14:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mogen ze weleens gaan opschieten...
Exact, daarom geloof ik het ook niet. Een groter complot (crew, passagiers) gebaseerd op politieke overtuiging lijkt me veel logischer.quote:Op zondag 16 maart 2014 14:06 schreef Uccie het volgende:
[..]
Maar wat wil je dan met die actie bereiken. Zonder passagiers is die kist al een stuk minder waard en je onderhandelingsruimte een stuk kleiner.
mijn eerste gedachte was dat het onder die inzet staat, dus ik vond dat een wat mindere kaartquote:Op zondag 16 maart 2014 14:07 schreef Falco het volgende:
Ok, tijd voor iets tofs in dit topic! Dat vliegtuig wordt vroeg of laat gevonden, aan ons FOK!kers de taak om van de zolderkamers te raden waar ie gecrasht/geland is. Gebruik deze template om de route en de plaats van crash/landing te painten van de MH370-vlucht. Mijn kaartje ziet er zo uit:
[ afbeelding ]
Degene die uiteindelijk het dichtst bij de werkelijkheid zit krijgt eeuwige roem en een hand van de organisator. Game on
Hmmm..Haagse humor....quote:
Ik las even "goeden snack" en dacht....met welke maatschappijen vlieg jijquote:Op zondag 16 maart 2014 14:08 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Exact, daarom geloof ik het ook niet. Een groter complot (crew, passagiers) gebaseerd op politieke overtuiging lijkt me veel logischer.
Wellicht krijg je daarmee ook een hoop passagiers mee te werken.
"Luister, wij doen dit niet voor onze lol, maar voor de toekomst van ons land, wij doen u niets, u is slechts gijzelaar voor den goeden saeck"
Zoiets?
1quote:Op zondag 16 maart 2014 14:12 schreef breaky het volgende:
Mischien zaten er onder die Chinezen wel wat van die Oeigoeren?
Op Diego Garcia Airport ligt een hele luchtmachtbasisquote:Op zondag 16 maart 2014 14:13 schreef MrBanaan1 het volgende:
In die Indian Ocean zag ik net toevallig de British Indian Ocean Territory liggen.
[ afbeelding ]
Ook ligt hier, jawel, een vliegveld; Diego Garcia Airport. Van wat ik zo snel kon vinden is dit vrij onbewoond.
Waarschijnlijk wordt deze theorie toch weer verworpen, maar voor mij is dit een echte mogelijkheid. Waarom? Gewoon, zo'n gevoel heb ik; dit is imo. veel realistischer dan over land vliegen en ongemerkt in een echt land (dichtbevolkt) landen.
Ik moet lachen.quote:Op zondag 16 maart 2014 14:11 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik las even "goeden snack" en dacht....met welke maatschappijen vlieg jij
Toch jammer dat ik Lost nooit heb gezien, iedereen had het erover, maar ja.quote:Maar inderdaad, ergens op een afgelegen gebied gaat niemand op eigen houtje op pad. Behandel je de gijzelaars verder relatief netjes, zou dat best kunnen. Al weet ik niet hoe lang je dat volhoudt.
Op een gegeven moment gaan er een paar de held willen uithangen.
En die is, voorzover ik zo snel heb gelezen, redelijk verlaten. Sowieso niet meer achtief, want WOIIquote:Op zondag 16 maart 2014 14:16 schreef Starm het volgende:
[..]
Op Diego Garcia Airport ligt een hele luchtmachtbasis
Ik heb naar aanleiding hiervan ook Lost (alle seizoenen) gedownload; moet nog beginnen met kijken haha.quote:Op zondag 16 maart 2014 14:16 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik moet lachen.
CannibalAirlines?
[..]
Toch jammer dat ik Lost nooit heb gezien, iedereen had het erover, maar ja.
Als die satellietmeting werkelijk van het vliegtuig is, is er een goeie kans dat het veilig (?) geland is en de passagiers en crew en piloten nog leven...
En dan hoop ik stiekem dat ze in elk geval op een leuk tropisch eiland zitten, bedoel, gegijzeld worden en alles is al erg genoeg. Dan liever onder een palmboom op wit zand, dan dat je meteen een Talibangrottenstelsel in wordt gedwongen.quote:Op zondag 16 maart 2014 14:16 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik moet lachen.
CannibalAirlines?
[..]
Toch jammer dat ik Lost nooit heb gezien, iedereen had het erover, maar ja.
Als die satellietmeting werkelijk van het vliegtuig is, is er een goeie kans dat het veilig (?) geland is en de passagiers en crew en piloten nog leven...
Het was NIET bedoeld als aanzet tot discussie.quote:Op zondag 16 maart 2014 14:18 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ik heb naar aanleiding hiervan ook Lost (alle seizoenen) gedownload; moet nog beginnen met kijken haha.
Wilde even zeggen dat je niet de enige bent. Dat is fictief dus onrelevant hehe.quote:Op zondag 16 maart 2014 14:19 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het was NIET bedoeld als aanzet tot discussie.Maar ik volg je.
Cut the drama en doe gewoon meequote:Op zondag 16 maart 2014 14:19 schreef Draailamp het volgende:
Beste mensen,
Ik hoop dat ik hier nog welkom ben.
Inderdaad. Ik zou het geen straf vinden.quote:Op zondag 16 maart 2014 14:18 schreef Uccie het volgende:
[..]
En dan hoop ik stiekem dat ze in elk geval op een leuk tropisch eiland zitten, bedoel, gegijzeld worden en alles is al erg genoeg. Dan liever onder een palmboom op wit zand, dan dat je meteen een Talibangrottenstelsel in wordt gedwongen.
Als ik hier nog welkom ben graag.quote:Op zondag 16 maart 2014 14:19 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het was NIET bedoeld als aanzet tot discussie.Maar ik volg je.
Duidelijk, en ik hoop voor jou dat de aanleiding voor het medicatiegebruik snel over is.quote:Op zondag 16 maart 2014 14:19 schreef Draailamp het volgende:
Beste mensen,
Ik wil mijn excuses aanbieden omdat ik net even behoorlijk uit de slof schoot.
Dit gebeurde omdat Eight een nare opmerking plaatste over mijn medicatie gebruik.
Daardoor knapte er iets bij mij.
Gelukkig heb ik per dm veel begrip mogen ontvangen van vaste schrijvers hier.
Leden en hoger geplaatste.
Eight is als het goed is aangesproken op dit gedrag en zal vanaf heden in de gaten
nauwlettend in de gaten gehouden worden.
Zelf heb ik via dm met Eight contact gehad.
Na de woorden "opzouten" heeft hij online de hand uitgestoken.
Ik hoop dat ik hier nog welkom ben.
Waarom dit bericht? Ik wilde even transparant zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |