Totdat de roostermakers er ook aan meewerkten.quote:Piloten hebben niet verzocht samen te vliegen. Kans dat ze beiden in het complot zitten lijkt dus uitgesloten.
Hoe weet ik dat jij niet ook in het complot zitquote:Op zondag 16 maart 2014 13:53 schreef breaky het volgende:
Ik heb hier in Luang Prabang in iedergeval geen 777 zien staan
Joh laten we wel een béétje realistisch blijvenquote:Op zondag 16 maart 2014 13:53 schreef Synthercell het volgende:
[..]
Totdat de roostermakers er ook aan meewerkten.
Nee dat gaat te ver. Zoiets lekt allicht uit.quote:Op zondag 16 maart 2014 13:53 schreef Synthercell het volgende:
[..]
Totdat de roostermakers er ook aan meewerkten.
Waarom kan dat niet? Er wordt gesteld dat er geen samenwerking gepland was (niet gevraagd of ze samen mochten vliegen), maar dat wil niet zeggen dat er niet een groter "anti-regeringscomplot" zou kunnen zijn?quote:Op zondag 16 maart 2014 13:52 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Dat wel ja, maar ze kunnen iig niet samen in een complot vooraf zitten.
Zeker!quote:Maar ik ben benieuwd wat daar uit komt. Zou inderdaad een van de grootste break-throughs mbt. motieven zijn!
Op heathrow staat die ook nietquote:Op zondag 16 maart 2014 13:53 schreef breaky het volgende:
Ik heb hier in Luang Prabang in iedergeval geen 777 zien staan
Thanksquote:Op zondag 16 maart 2014 13:52 schreef Specularium het volgende:
Er zijn wat posts weg.
Ontopic graag, klachten over de OP kunnen in NWS FB.
Ja goed, of dat ze hebben gewacht tot ze toevallig samen waren.quote:Op zondag 16 maart 2014 13:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Waarom kan dat niet? Er wordt gesteld dat er geen samenwerking gepland was (niet gevraagd of ze samen mochten vliegen), maar dat wil niet zeggen dat er niet een groter "anti-regeringscomplot" zou kunnen zijn?
[..]
Zeker!
Hopelijk leidt het niet tot een verbod op flight sims...
quote:Op zondag 16 maart 2014 13:52 schreef Specularium het volgende:
Er zijn wat posts weg.
Ontopic graag, klachten over de OP kunnen in NWS FB.
In Laos.quote:Op zondag 16 maart 2014 13:53 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Hoe weet ik dat jij niet ook in het complot zit![]()
Nee maar waar ligt dat; Thailand?
quote:Op zondag 16 maart 2014 13:56 schreef breaky het volgende:
[..]
In Laos.
Ik zou niet weten wat ik met een 777 moest doen. En 134 Chinezen. We hebben er hier al zoveel...
Restaurant openen? In een vrachtwagencontainer stoppen? Jeetje wat doe je zoal met chinezenquote:Op zondag 16 maart 2014 13:56 schreef breaky het volgende:
[..]
In Laos.
Ik zou niet weten wat ik met een 777 moest doen. En 134 Chinezen. We hebben er hier al zoveel...
Ockhams scheermes, prima redenatie idd.quote:Op zondag 16 maart 2014 13:55 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ja goed, of dat ze hebben gewacht tot ze toevallig samen waren.
Laat ik het dan zo zeggen; mij lijkt het onwaarschijnlijker dat ze samen in een complot zitten, dan dat het maar 1 van de 2 is.
omdat ze misschien nog wel meer vliegtuigen willen kapen?quote:Op zondag 16 maart 2014 13:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Waarom... als dat ding gekaapt zou zijn, wordt er na zoveel dagen geen contact gezocht vanuit de gijzelnemers?
Dat vraag ik mij echt af....!
Nouja als 1 piloot de copiloot omlegt en vervolgens de deur dicht maakt heeft hij daarna volledige controle over het vliegtuig. Achja dit gaat weer wat verquote:Op zondag 16 maart 2014 14:00 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ockhams scheermes, prima redenatie idd.
Een complot moet zo klein mogelijk zijn om te werken. Maar wel weer genoeg steun om het te kunnen uitvoeren.
Ik kan me gewoon niet voorstellen dat 1 piloot tegen 238 anderen kan. Of hij moet ze heel snel gedood hebben met de decompressie...
Terug de grens overschoppen. Ik zit hier hemelsbreed mischien 200 km van de grens China vandaan.quote:Op zondag 16 maart 2014 13:57 schreef Uccie het volgende:
[..]
Restaurant openen? In een vrachtwagencontainer stoppen? Jeetje wat doe je zoal met chinezen
Ik ook, behalve die neger dan.quote:Op zondag 16 maart 2014 14:02 schreef breaky het volgende:
Effe serieus...ik hoop van harte dat alle passagiers nog in leven zijn...
Ik vind dat ook een lastige hoor, maar toch zal die piloot daar wel zijn trucje voor hebben gehad.quote:Op zondag 16 maart 2014 14:00 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ockhams scheermes, prima redenatie idd.
Een complot moet zo klein mogelijk zijn om te werken. Maar wel weer genoeg steun om het te kunnen uitvoeren.
Ik kan me gewoon niet voorstellen dat 1 piloot tegen 238 anderen kan. Of hij moet ze heel snel gedood hebben met de decompressie...
Omleggen hoeft niet persé denk ik. Als je eenmaal jezelf opgesloten hebt in de cockpit kan niemand je meer wat maken. Tenminste ik ga er vanuit dat het tegenwoordig vrijwel onmogelijk is om de deur open te breken.quote:Op zondag 16 maart 2014 14:02 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Nouja als 1 piloot de copiloot omlegt en vervolgens de deur dicht maakt heeft hij daarna volledige controle over het vliegtuig. Achja dit gaat weer wat ver
Welke neger? Was er eentje aan boord dan?quote:
Mogen ze weleens gaan opschieten...quote:Op zondag 16 maart 2014 14:02 schreef Marrije het volgende:
[..]
omdat ze misschien nog wel meer vliegtuigen willen kapen?
Met vier 777's op den haag afvliegen heb je meer kans dan met 1![]()
als het zelfmoord van de piloot was zal het toch zoiets zijnquote:Op zondag 16 maart 2014 14:02 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Nouja als 1 piloot de copiloot omlegt en vervolgens de deur dicht maakt heeft hij daarna volledige controle over het vliegtuig. Achja dit gaat weer wat ver
Dat is idd een vereiste voor die theorie ja.quote:Op zondag 16 maart 2014 14:04 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Omleggen hoeft niet persé denk ik. Als je eenmaal jezelf opgesloten hebt in de cockpit kan niemand je meer wat maken. Tenminste ik ga er vanuit dat het tegenwoordig vrijwel onmogelijk is om de deur open te breken.
Sorry dat ik het weer doe, maar de OP: de Helios-vlucht. 1 steward wist die deur open te beuken met een karretje. 1tje. En dat was na 2001 (2005).quote:Op zondag 16 maart 2014 14:04 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Omleggen hoeft niet persé denk ik. Als je eenmaal jezelf opgesloten hebt in de cockpit kan niemand je meer wat maken. Tenminste ik ga er vanuit dat het tegenwoordig vrijwel onmogelijk is om de deur open te breken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |