Zitten daar nog must-see afleveringen tussen?quote:Op zondag 16 maart 2014 12:56 schreef Uccie het volgende:
Volgens mij is het Air Crash Investigations marathon bij Nat Geo
quote:‘Vermiste toestel mogelijk aan grond bij verzenden satellietgegevens’
Het vermiste toestel van Malaysia Airlines stond mogelijk aan de grond toen het sommige via een satelliet signalen verstuurde. Dat zei het hoofd van de Maleisische burgerluchtvaart, schrijft persbureau Reuters. Het onderzoek richt zich nu niet meer alleen op de crew, maar op op alle passagiers van het toestel en het luchtvaartpersoneel aan de grond.
Het Maleisische ministerie van Transport zegt nog niet van alle landen achtergrondinformatie te hebben ontvangen over passagiers aan boord. Onderzoekers hadden daarom gevraagd, nu het zo goed als zeker is dat door een of meerdere mensen aan boord bewust de communicatie is uitgezet. Het scenario van een kaping is daarmee waarschijnlijk. Er zijn nog wel signalen opgevangen door een satelliet. Uit die gegevens kon worden afgeleid dat het toestel nadat het van de radar verdween, nog urenlang heeft gevlogen.
Volgens Malaysia Airlines is het nog nooit voorgekomen dat een vliegtuig moet worden opgespoord op basis van alleen satellietgegevens. Maleisië heeft aan verschillende landen gevraagd satellietgegevens te verschaffen ten behoeve van het onderzoek, onder meer aan de VS, China en Frankrijk. Ook heeft Maleisië vanmorgen 25 landen om extra hulp gevraagd. Frankrijk stuurt in elk geval drie gespecialiseerde onderzoekers naar Kuala Lumpur om te helpen bij het onderzoek.
‘Geen complot tussen piloten’
Het ACARS-communicatiesysteem, waarmee vliegtuigen met grondstations kunnen communiceren, is volgens de politie uitgeschakeld voor het laatste radiocontact tussen het vliegtuig en de luchtverkeersleiding. De politie sluit een mogelijk complot door piloten ook uit. De piloot en co-piloot hadden geen verzoek ingediend om samen te vliegen op vlucht MH370.
Het vliegtuig van Malaysia Airlines verdween vorige week in de nacht van vrijdag op zaterdag van de radar. Het toestel is al meer dan een week spoorloos. De Zuid-Chinese Zee is inmiddels helemaal uitgekamd. De zoekacties richten zich nu op twee routes die het vliegtuig kan hebben gevlogen: van de grens van Kazachstan en Turkmenistan tot het noorden van Thailand, en van Indonesië tot de Zuidelijke Oceaan.
Geen idee, kan niet zien welke vluchten er komen.quote:Op zondag 16 maart 2014 13:04 schreef eight het volgende:
[..]
Zitten daar nog must-see afleveringen tussen?
Ik vind het primaquote:Op zondag 16 maart 2014 12:57 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Constructief, dank je.
Wat vind je er zo van?
Klopt. Dat denk ik ook.quote:Op zondag 16 maart 2014 13:07 schreef gebrokenglas het volgende:
Volgens mij weten ze het echt niet en roepen ze maar wat.
Hier zeker voorstander van.quote:Op zondag 16 maart 2014 13:06 schreef Draailamp het volgende:
Is dit een idee voor de OP:
Kopje nieuws, end aar dan wat uitgebreider schrijven over het laatste nieuws
Kopje technische hoogstandjes
Het is niet speculeren. Ze geven alleen aan dat het een mogelijkheid is.quote:Op zondag 16 maart 2014 13:13 schreef Draailamp het volgende:
[..]
Klopt. Dat denk ik ook.
Ze zullen net zoveel speculeren als wij hier
quote:
quote:Op zondag 16 maart 2014 12:21 schreef Hyperdude het volgende:
http://vietnam.craigslist.org/for/4372477162.html
Effe opgezocht:quote:Op zondag 16 maart 2014 13:06 schreef Uccie het volgende:
[..]
Geen idee, kan niet zien welke vluchten er komen.
En deze aflevering ben ik halverwege ingevallen, maar de gezagvoerder had daar hartproblemen, dus dat geeft niet echt input voor de discussie hier.
o laat maarquote:Op zondag 16 maart 2014 13:17 schreef Draailamp het volgende:
Idee voor OP:
Nieuws per dag relatief uitgebreid (als er nieuws is)
Info over bemanning, vliegtuig, intro in het kort
Technische dingen zoals die plaatjes enzo. En dan de plaatjes in spoiler
quote:Op zondag 16 maart 2014 13:19 schreef eight het volgende:
[..]
Effe opgezocht:
Uitzendtijd: 13:20 - 14:10 uur
Onderwerp: Militaire onderzoekers stellen samen met de luchtvaartinspectie vast waarom een F-4 Phantom in botsing kwam met een DC-9 van Hughes Airwest.
Uitzendtijd: 14:10 - 15:05 uur
Onderwerp:Een toestel uit Zürich maakt een noodlanding, waarbij alle inzittenden omkomen. Er liggen drugs in het wrak. Houdt dat verband met de oorzaak?
Uitzendtijd: 15:05 - 16:00 uur
Onderwerp:Vlak na de start stort vlucht 90 van Air Florida in de ijskoude Potomac-rivier. Een ingenieus experiment wijst uit hoe dat kon gebeuren.
Uitzendtijd: 16:00 - 17:00 uur
Onderwerp: De crash van vlucht 587 van American Airlines in New York werd beschouwd als een terreurdaad, tot het tegendeel kon worden bewezen.
Spuit 11. Op is inmiddels aangepastquote:Op zondag 16 maart 2014 13:21 schreef Drebbelman het volgende:
Aangezien er zoveel verzoekjes zijn de OP compacter te houden zou ik op zijn minst alle non-relevante dingen eruit mikken.
Daaronder versta ik de fotosoep plaatjes, 'schuld van de rabobank-onzin', de usericons, de links naar voorgaande delen (de topicreeks krijg je toch ook als je op de TT klikt?). Tis misschien niet veel, maar het scheelt allicht iets.
Maar het is toch ook echt de schuld van de Rabobank hoor.quote:Op zondag 16 maart 2014 13:21 schreef Drebbelman het volgende:
Aangezien er zoveel verzoekjes zijn de OP compacter te houden zou ik op zijn minst alle non-relevante dingen eruit mikken.
Daaronder versta ik de fotosoep plaatjes, 'schuld van de rabobank-onzin', de usericons, de links naar voorgaande delen (de topicreeks krijg je toch ook als je op de TT klikt?). Tis misschien niet veel, maar het scheelt allicht iets.
Inderdaad. En dan kunnen degene die meer willen lezen gerust door scrollen en spoilers openen.quote:Op zondag 16 maart 2014 13:20 schreef KingRoland het volgende:
Vooral helemaal boven gewoon de laatste update en hoe laat dik gedrukt want dan weet iedereen het
Dat zijn geen "onzindingen", daar is veel werk in gestoken.quote:Op zondag 16 maart 2014 13:21 schreef Drebbelman het volgende:
Aangezien er zoveel verzoekjes zijn de OP compacter te houden zou ik op zijn minst alle non-relevante dingen eruit mikken.
Daaronder versta ik de fotosoep plaatjes, 'schuld van de rabobank-onzin', de usericons, de links naar voorgaande delen (de topicreeks krijg je toch ook als je op de TT klikt?). Tis misschien niet veel, maar het scheelt allicht iets.
Ik zou er ook nog prozac bij gaan nemen.quote:Op zondag 16 maart 2014 13:22 schreef Draailamp het volgende:
[..]
Inderdaad. En dan kunnen degene die meer willen lezen gerust door scrollen en spoilers openen.
Mede ook omdat dit toch echt om NIEUWS gaat in dit topic.
Lijkt me zo beter dan twee aparte topics.
Helaas zit ik onder de morfine tabletten en ben ik niet in staat om zoiets netjes te maken daar door.
Ik kon de oude OP mobiel prima laden en mijn internet is langzamer dan bij jullie. Ff checken met deze; lukt mij prima, iemand grote problemen dan?quote:Op zondag 16 maart 2014 13:24 schreef Drebbelman het volgende:
Nouja, ik heb er zelf geen last van, maar volgens mij ging het er met name om dat het zo lang laden zou zijn voor users die dit topic per mobiel openen. Volgens mij moet je die plaatjes hoe dan ook laden, of ze nu in een spoiler staan of niet.
Maargoed, tis mij eigenlijk worst, want ik heb er geen problemen mee.
Zeker niet, maar eigenlijk wel voor in een nieuws topic.quote:
Dat mag jij vinden, anderen vinden weer wat anders.quote:Op zondag 16 maart 2014 13:27 schreef Draailamp het volgende:
[..]
Zeker niet, maar eigenlijk wel voor in een nieuws topic.
Haal aub die usericons weg.
Dat komt echt zo over van; "hier staan wij, degene die dit topic maken. Kijk ons eens hier"
Hou eens op met dat gemiepquote:Op zondag 16 maart 2014 13:28 schreef Draailamp het volgende:
@Eight:
Misschien moet je eens wat minder met dit topic bezig zijn en leren hoe je wat meer respectvoller naar je medemens kan doen. Dacht je dat ik voor lol aan de morfine zit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |