Bron in de OP:quote:Op zondag 16 maart 2014 12:03 schreef Marrije het volgende:
[..]
jaja maar ik denk dat australie zoekt in die 1600 km straal, weet het alleen niet, niks over gelezen verder waar zij zoeken
Da's raar. Dan moet 'ie direct na het satellietcontact weer naar het zuiden zijn gevlogen in een rechte lijn... Perth ligt nogal zuidelijk.. En dan was ook de brandstof op. Niet erg logisch.quote:Op zondag 16 maart 2014 12:05 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Bron in de OP:
Bloomberg cited a person familiar with the analysis, who said the last contact with a satellite showed MH370 around 1,000 miles west of Perth, but added that might not indicate where the plane ended up.
Dat vind ik ook totaal niet. Het hangt van de dominante luchtstroming af. Anders kan je nooit 7 uur vliegen met zo weinig kerosine.quote:Op zondag 16 maart 2014 12:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Da's raar. Dan moet 'ie direct na het satellietcontact weer naar het zuiden zijn gevlogen in een rechte lijn... Perth ligt nogal zuidelijk.. Niet erg logisch.
hij zou daar ongeveer in het water kunnen liggenquote:Op zondag 16 maart 2014 12:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Da's raar. Dan moet 'ie direct na het satellietcontact weer naar het zuiden zijn gevlogen in een rechte lijn... Perth ligt nogal zuidelijk.. En dan was ook de brandstof op. Niet erg logisch.
Tibet is weliswaar dun bevolkt, maar het staat onder kontrole van China. Vanuit het perspectief van kapers, lijkt me dit geen logische plaats om een vliegtuig te landen. De eerste paar uren kun je waarschijnlijk je gang gaan, maar daarna heb je te maken met een goed uitgerust Chinees leger.quote:Op zondag 16 maart 2014 10:59 schreef El_Matador het volgende:
Myanmar, Tibet of Kazachstan (als doorvoerhaven naar Rusland, die zijn nu toch bezig met geopolitiek).
Jij spreekt niet namens anderen, maar namens Gisteren.quote:Op zondag 16 maart 2014 12:29 schreef Gisteren. het volgende:
Ik wil nog wel een persoonlijke opmerking maken naar El Matador, namens meerdere topicvolgers hier.
Je bent heel eenzaam van binnen, ruik ik hier. Leuk al je bijdrages, maar hou het chill voor alle forumgangers. En wees niet zo'n controlefreak.
mwaa volg dit topic al een tijdje en moet hem wel ergens gelijk gevenquote:Op zondag 16 maart 2014 12:33 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij spreekt niet namens anderen, maar namens Gisteren.
Mensen die een probleem hebben, weten mijn DM te vinden.
Met je "hersenspinsels".
Met je eens.quote:Op zondag 16 maart 2014 12:32 schreef Fokker89 het volgende:
OP post is nogal druk en begint onduidelijk te worden
Er is nauwelijks iets bijgekomen (alleen dat wat bovenaan staat) en de plaatjes staan bijna allemaal achter spoilers. Wat is er onoverzichtelijk?quote:Op zondag 16 maart 2014 12:34 schreef Draailamp het volgende:
[..]
Met je eens.
Updates per dag zou al beter zijn.
En een stuk inkorten, want ik vind het behoorlijk onverzichtelijk aan het worden
Ja dat kan ik me wel voorstellen, maar los het op per DM lijkt me? Je kan me gewoon aanspreken.quote:Op zondag 16 maart 2014 12:34 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
mwaa volg dit topic al een tijdje en moet hem wel ergens gelijk geven
Let effe op want je zit hier verkeerd. Special voor gappies zoals jij heeft ts een ander topic aangemaakt:quote:Op zondag 16 maart 2014 11:57 schreef Co_OL het volgende:
Ik heb met een medium net kaarten gelegd en ze zegt dat iedereen nog leeft. Ze zoeken aan de verkeerde kant... vliegtuig is naar het noorden/noord oosten gegaan. Ze zegt ook dat het vliegtuig vlak langs de kust staat. En dat volgende week een boot een signaal van hun oppikt! Geen signaal van het vliegtuig zelf maar een onderling communicatie signaal!
Enorm veel.quote:
In dat opzicht is ie juist beter dan de vorige OPs, want het laatste nieuws staat bovenaan, al het eronder is achtergrondinformatie die nuttig is en achter spoilers staat om het niet te lang te maken.quote:Op zondag 16 maart 2014 12:37 schreef Draailamp het volgende:
[..]
Enorm veel.
Leuke info voor luchtvaartfreaks maar mensen die even nieuws komen checken een stuk minder fijn
Idd, plus het feit dat er twee mensen aan boord zaten met valse(en geregistreerd! als gestolen) paspoorten.quote:Op zondag 16 maart 2014 11:36 schreef mschol het volgende:
dit hele gebeuren maakt iniedergeval pijnlijk duidelijk dat alle monitoring systemen (rader, satelliet en dat wat in het vliegtuig zit) niet deugen en teveel gaten bevat..
Persoonlijk gaat via dm/pm, kneusquote:Op zondag 16 maart 2014 12:29 schreef Gisteren. het volgende:
Ik wil nog wel een persoonlijke opmerking maken naar El Matador, namens meerdere topicvolgers hier.
Je bent heel eenzaam van binnen, ruik ik hier. Leuk al je bijdrages, maar hou het chill voor alle forumgangers. En wees niet zo'n controlefreak.
Updates per dag zou veel beter zijn mijn inziens.quote:Op zondag 16 maart 2014 12:38 schreef El_Matador het volgende:
achter spoilers staat om het niet te lang te maken
Als je het beter weet, moet je het zelf doen natuurlijk.quote:Op zondag 16 maart 2014 12:42 schreef Draailamp het volgende:
[..]
Updates per dag zou veel beter zijn mijn inziens.
Achtergrond info is nutteloos voor de meeste mensen, en die komen in een nieuws topic.
Allemaal die berekenen slaan kant nog wal, geen feit geen nieuws
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |