abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137792354
Ik ben na het laatste nieuws weer wat zekerder van mijn zaak: dat zaharie hierbij een grote rol speelt. Zoniet de hoofdrol.

De co heeft nog wat gemoppeld tegen het ander vliegtuig, dus dan is er nog maar een over.
Daarnaast zou zijn weg gegaan gezin duiden op relatie problematiek of voor genomen actie.
Ik ga uit van het eerste.
Zaharie had dit natuurlijk al eerder in zijn hoofd en is meer dan impulsief zelfmoord.

Hij hield nav sim van lekker vrij vliegen.
Dus voor zijn dood heeft hij dat nog een paar uur gedaan in het echt.
Co piloot zat naast hem dood.
Passagiers grotendeels slapend.
Crew tsja dat weet ik niet, denk dat die in zulk land de captain geloven.

Smakelijk eten voor nu :)
  zondag 16 maart 2014 @ 10:14:01 #102
211040 Uccie
The bells...the bells....
pi_137792358
quote:
6s.gif Op zondag 16 maart 2014 10:11 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Hehe nee. En koud! En ijle lucht. Geen pretje, zo op je vakantiereisje (Frans gezinnetje)...Wel fucking mooi gebied.

Het zou een politieke stunt kunnen zijn natuurlijk; een pressiemiddel. Luister, je krijg je vliegtuig en de passagiers als je een eerlijke democratie van Maleisie maakt, zoiets.
Ja, of gewoon een paar miljard om daarna een staatsgreep te plegen.
Die kijken natuurlijk naar de zooi in Thailand en denken....zoveel moeite gaan wij niet doen!
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
pi_137792366
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 10:13 schreef Draailamp het volgende:
De co heeft nog wat gemoppeld tegen het ander vliegtuig, dus dan is er nog maar een over.
Ehh, wat bedoel je hier?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  zondag 16 maart 2014 @ 10:15:39 #104
211040 Uccie
pi_137792378
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 10:13 schreef Draailamp het volgende:
Ik ben na het laatste nieuws weer wat zekerder van mijn zaak: dat zaharie hierbij een grote rol speelt. Zoniet de hoofdrol.

Daarnaast zou zijn weg gegaan gezin duiden op relatie problematiek of voor genomen actie.
Ik ga uit van het eerste.
Zaharie had dit natuurlijk al eerder in zijn hoofd en is meer dan impulsief zelfmoord.

Hij hield nav sim van lekker vrij vliegen.
Dus voor zijn dood heeft hij dat nog een paar uur gedaan in het echt.
Co piloot zat naast hem dood.
Passagiers grotendeels slapend.
Crew tsja dat weet ik niet, denk dat die in zulk land de captain geloven.

Smakelijk eten voor nu :)
Misschien was het juist de Co-piloot, die door zijn mindere ervaring, de zee in dook.
pi_137792393
quote:
15s.gif Op zondag 16 maart 2014 10:14 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ehh, wat bedoel je hier?
Als ik me goed herinner is boven de oostzee voor de draai nog contact geweest met een ander vliegtuig, dat 30 km voor vloog.
Die piloot heeft toen de co piloot gehoord, mompelen en niet alert. Meen ik!
  zondag 16 maart 2014 @ 10:17:30 #106
315766 MrBanaan1
nou nou nou
pi_137792404
quote:
1s.gif Op zondag 16 maart 2014 10:16 schreef Draailamp het volgende:

[..]

Als ik me goed herinner is boven de oostzee voor de draai nog contact geweest met een ander vliegtuig, dat 30 km voor vloog.
:Y
pi_137792409
Dat was een gerucht en bleek niet waar.
pi_137792433
Ok, weer een kansberekeningetje. Percentages zijn weer subjectief.

Noordelijke route = 50%
Zuidelijke route = 50%

Noord -> landen dichtbij Maleisie/Myanmar/Bangladesh = 80% slagen -> veilig geland
landen ver weg; Tibet/Iran = 20% slagen -> anders tegen berg geknald/op land gecrasht

Zuid -> 100% in zee gestort

Kans op in zee gestort = 50%,
kans op veilig is 40% en
kans op crash op land is 10%

[ Bericht 2% gewijzigd door El_Matador op 16-03-2014 10:25:36 ]
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_137792467
quote:
1s.gif Op zondag 16 maart 2014 10:16 schreef Draailamp het volgende:

[..]

Dat was NA het radarverlies waarbij men dacht dat het vliegtuig enorm veel hoogte had verloren. Dat gemompel kan van alles zijn. De kans dat de piloot medewerking zoekt als hij niet gelijk met zijn neus zelfmoord wil plegen, is groter dan dat hij zijn compagnon vermoordt/knevelt. Dan heb je niks meer aan hem, niet handig als je nog 7 uur wil vliegen... ;)

zondag 16 maart 2014 @ 10:28:30 #110
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_137792568
quote:
6s.gif Op zondag 16 maart 2014 10:09 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Nee, klopt. Mijn punt was meer dat men zei dat die niets zouden merken. Beetje oplettende frequent flyer wel, dat was mijn punt.

Nee, uiteindelijk is de piloot de baas, of een kaper die hem onder schot houdt, maar Zaharie lijkt me genoeg reden om zelf gefrustreerd genoeg te zijn...
Als ik denk aan een kaping, dan past het aan laten van dat pingding onder de cockpit niet in het plaatje omdat ik niet geloof dat ze dat niet wisten. Het lijkt mij meer dat de piloot niet uit de cockpit wilde komen.
Ook denk ik dat als het om een kaping gaat de kans groter is dat ze naar land wilden en dan moeten ze echt wel opgemerkt zijn op de radar. Misschien niet meteen, maar inmiddels wel.
pi_137792598
Klopt Marije. Was hij uit de cockpit gekomen was hij wellicht overmeesterd
pi_137792634
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 10:30 schreef Draailamp het volgende:
Klopt Marije. Was hij uit de cockpit gekomen was hij wellicht overmeesterd
Hij moet sowieso de passagiers rustighouden. Hetzij met geweld (decompressie en zelf aan de zuurstof), hetzij met geruststelling van zijn medekapers (de crew en/of enkele passagiers).

De passagiers wakker, niet wetend wat er gebeurt en als de crew niet meedoet, rammen ze met een karretje zo die cockpitdeur open met zijn 237en... ;)

pi_137792680
quote:
6s.gif Op zondag 16 maart 2014 10:32 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Hij moet sowieso de passagiers rustighouden. Hetzij met geweld (decompressie en zelf aan de zuurstof), hetzij met geruststelling van zijn medekapers (de crew en/of enkele passagiers).

De passagiers wakker, niet wetend wat er gebeurt en als de crew niet meedoet, rammen ze met een karretje zo die cockpitdeur open met zijn 237en... ;)
Dat verklaart de snelle daling, iedereen stond voorin tegen de deur te trappen :P
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
  zondag 16 maart 2014 @ 10:35:57 #114
211040 Uccie
pi_137792693
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 10:28 schreef Marrije het volgende:

[..]

Als ik denk aan een kaping, dan past het aan laten van dat pingding onder de cockpit niet in het plaatje omdat ik niet geloof dat ze dat niet wisten. Het lijkt mij meer dat de piloot niet uit de cockpit wilde komen.
Ook denk ik dat als het om een kaping gaat de kans groter is dat ze naar land wilden en dan moeten ze echt wel opgemerkt zijn op de radar. Misschien niet meteen, maar inmiddels wel.
Als ik denk aan een kaping, dan denk ik aan een goed voorbereide actie.
Dan is dat gebied ook vanuit de lucht bestudeerd...als jij daar met je twee motorig vliegtuigje erachter komt dat geen radar je ontdekt, dan durf je het risico wel te nemen met het pingding.
pi_137792728
Trouwens, het verleden erbij pakkend...:

March 26, 1991: Singapore Airlines Flight 117 hijacked by 4 individuals claiming to be members of the Pakistan Peoples Party.
1999-2000: Pakistan-based hijackers hijacked Indian Airlines Flight 814 en route from Kathmandu and diverted it to Amritsar, Lahore, Dubai and finally Kandahar. After a week-long stand-off India agreed to release three jailed Pakistani men in exchange for the hostages.

zondag 16 maart 2014 @ 10:39:11 #116
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_137792743
quote:
6s.gif Op zondag 16 maart 2014 10:32 schreef El_Matador het volgende:

[..]

als de piloot omroept dat hij opdracht heeft gekregen vanuit de verkeerstoren van KL dat hij terug moet keren dan geloof ik dat. En als hij dan boven de straat van malakka hangt en omroept dat het nogal druk is dat hij nog niet mag / kan landen, geloof ik dat ook. Als hij zegt dat hij daarom maar even boven de zee gaat vliegen geloof ik dat misschien OOK nog wel. Heb zelf ook een paar keer gehad dat het vliegtuig niet kon landen ivm drukte of slecht weer en dat duurde in het eerste geval ook een half uurtje. Dat was ook in Azie, dus als me dat wordt verteld bij KL dan neem ik dat maar aan.
  zondag 16 maart 2014 @ 10:41:22 #118
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_137792802
quote:
7s.gif Op zondag 16 maart 2014 10:35 schreef Uccie het volgende:

[..]

Als ik denk aan een kaping, dan denk ik aan een goed voorbereide actie.
Dan is dat gebied ook vanuit de lucht bestudeerd...als jij daar met je twee motorig vliegtuigje erachter komt dat geen radar je ontdekt, dan durf je het risico wel te nemen met het pingding.
Ja. Heb je een gebied in gedachten?
pi_137792811
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 10:39 schreef Marrije het volgende:

[..]

als de piloot omroept dat hij opdracht heeft gekregen vanuit de verkeerstoren van KL dat hij terug moet keren dan geloof ik dat. En als hij dan boven de straat van malakka hangt en omroept dat het nogal druk is dat hij nog niet mag / kan landen, geloof ik dat ook. Als hij zegt dat hij daarom maar even boven de zee gaat vliegen geloof ik dat misschien OOK nog wel. Heb zelf ook een paar keer gehad dat het vliegtuig niet kon landen ivm drukte of slecht weer en dat duurde in het eerste geval ook een half uurtje. Dat was ook in Azie, dus als me dat wordt verteld bij KL dan neem ik dat maar aan.
Het is nacht dus hij kan claimen dat veel vliegvelden dicht zijn inderdaad. Maar je merkt als ervaren passagier of crew heus dat je niet naar Peking of KL gaat of op Ho Chi Minh wat om de hoek is, maar ver weg van je oorspronkelijke doel. Zeker die rare bocht is een moment dat iedereen weet dat dit niet klopt.

Er zitten zoveel slimme koppen daar aan boord dat dat moment echt veel eerder komt, denk ik. Die lui zijn niet gek. De piloot lijkt dat meer. ;)

pi_137792842
quote:
Dank. Gaat in de OP, en filmpjes naar die zelfmoordacties ga ik zoeken.

pi_137792867
quote:
6s.gif Op zondag 16 maart 2014 10:41 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Het is nacht dus hij kan claimen dat veel vliegvelden dicht zijn inderdaad. Maar je merkt als ervaren passagier of crew heus dat je niet naar Peking of KL gaat of op Ho Chi Minh wat om de hoek is, maar ver weg van je oorspronkelijke doel. Zeker die rare bocht is een moment dat iedereen weet dat dit niet klopt.

Er zitten zoveel slimme koppen daar aan boord dat dat moment echt veel eerder komt, denk ik. Die lui zijn niet gek. De piloot lijkt dat meer. ;)
Veel te ver gezocht. Als het nacht is, zijn bijna alle raampjes afgeschermd omdat mensen willen slapen, vooral de ervaren passagiers. De cabin crew staat het meest van de tijd, dus die zien geen sterren oid.
En een piloot kan bochten maken zonder dat iemand in het toestel dat merkt.
  zondag 16 maart 2014 @ 10:45:16 #122
211040 Uccie
pi_137792873
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 10:41 schreef Marrije het volgende:

[..]

Ja. Heb je een gebied in gedachten?
Dan die noordelijke route, over land.
pi_137792901
quote:
Die van Silk Air is helemaal niet zo duidelijk.. Na Amerikaans onderzoek hebben nabestaanden tientallen miljoenen schadevergoeding gekregen omdat zou zijn aangetoond dat er sprake was van technische mankementen.
Mijn gevoel over deze zaak zegt echter dat het wel zelfmoord was van de piloot
  zondag 16 maart 2014 @ 10:48:17 #124
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_137792931
quote:
7s.gif Op zondag 16 maart 2014 10:45 schreef Uccie het volgende:

[..]

Dan die noordelijke route, over land.
ja, maar welke landen?
  zondag 16 maart 2014 @ 10:48:22 #125
211040 Uccie
pi_137792933
quote:

[..]

Maar die rare bocht valt nog wel te verklaren, wat Marrije ook zei. Als hij zegt dat ze moeten keren om wat voor reden dan ook, dan zal daar nog niet veel twijfel bij zijn. Maar de uren daarna, verklaar die dan maar eens als piloot.
  zondag 16 maart 2014 @ 10:49:31 #126
211040 Uccie
pi_137792957
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 10:48 schreef Marrije het volgende:

[..]

ja, maar welke landen?
India en dan richting Pakistan wellicht.
Ik denk ook alleen maar hardop hoor en geef toe, ik heb misschien tunnelvisie op het kapingsverhaal.
pi_137792961
quote:

[..]

Dat ze allemaal een PhD hebben in weet ik veel wat, maakt ze nog geen Michael Scofields hoor.
  zondag 16 maart 2014 @ 10:52:32 #128
315766 MrBanaan1
nou nou nou
pi_137793011
quote:
1s.gif Op zondag 16 maart 2014 10:49 schreef Zinedinho het volgende:

[..]

Dat ze allemaal een PhD hebben in weet ik veel wat, maakt ze nog geen Michael Scofields hoor.
Prison Break reference _O_ Held!
pi_137793050
quote:
14s.gif Op zondag 16 maart 2014 10:52 schreef MrBanaan1 het volgende:

[..]

Prison Break reference _O_ Held!
Ah vandaar, ik had al geen idee wie ie bedoelde.

Prima, jullie merken het niet, Uccie, Marrije en ik waarschijnlijk wel.

zondag 16 maart 2014 @ 10:55:32 #130
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_137793057
quote:
7s.gif Op zondag 16 maart 2014 10:49 schreef Uccie het volgende:

[..]

India en dan richting Pakistan wellicht.
Ik denk ook alleen maar hardop hoor en geef toe, ik heb misschien tunnelvisie op het kapingsverhaal.
Klinkt op zich niet heel gek, maar dan zit dat kaartje ernaast met laatste satelliet bereik (deze )
pi_137793092
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 10:44 schreef MartijnA3 het volgende:

En een piloot kan bochten maken zonder dat iemand in het toestel dat merkt.
Dat houd je misschien 2 uurtjes na 01:21 vol. Niet tot 07:50 (wat ze vermoeden)...

pi_137793094
Dat er nog steeds mensen zijn die denken aan een kaping, al dan niet in samenwerking met de (co)piloot begrijp ik niet.. Er zijn er een paar die zinnige dingen zeggen, zoals Draailamp en Matador, maar bij de meesten lijkt de fantasie toch een beetje door te draaien..
  zondag 16 maart 2014 @ 10:57:46 #133
211040 Uccie
pi_137793106
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 10:55 schreef Marrije het volgende:

[..]

Klinkt op zich niet heel gek, maar dan zit dat kaartje ernaast met laatste satelliet bereik (deze [ afbeelding ])
Als hij op het meest westelijke deel zit over Bangladesh, kan het misschien.
Via Thailand Laos, was hij denk ik inderdaad wel eerder gespot.
pi_137793127
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 10:55 schreef Marrije het volgende:

[..]

Klinkt op zich niet heel gek, maar dan zit dat kaartje ernaast met laatste satelliet bereik (deze [ afbeelding ])
Myanmar, Tibet of Kazachstan (als doorvoerhaven naar Rusland, die zijn nu toch bezig met geopolitiek).

Er is zeer opvallend weinig op RT te vinden over deze ramp. Interesseert het de Russen niet dat er een landgenoot en 2 Oekraieners (tenminste, met zo'n paspoort, het kunnen ook Russen zijn) zaten?

Of dat zijn de kapers? 1 Rus en 2 Oekraieners?

Oleg Chustrak 45 - Ukraine &.Sergii Deineka 45 - Ukraine & Nikolai Brodskii 43 - Russia > a Jewish professional diver & sportsman - Twitter

zondag 16 maart 2014 @ 11:00:16 #135
315766 MrBanaan1
nou nou nou
pi_137793138
quote:
12s.gif Op zondag 16 maart 2014 10:56 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dat houd je misschien 2 uurtjes na 01:21 vol. Niet tot 07:50 (wat ze vermoeden)...
Maar als je éen heel lange bocht maakt zoals op het kaartje is dat zo geleidelijk dat je het niet merkt; door de kromming van de aarde voelt dat over zo'n lange afstand net als rechtdoorgaan. Of ging het daar niet over?
  zondag 16 maart 2014 @ 11:00:36 #136
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_137793148
quote:
12s.gif Op zondag 16 maart 2014 10:56 schreef El_Matador het volgende:

[..]

ok, dan hebben ze het door boven de indian ocean, en dan, zelf vliegen? Misschien hebben ze die cockpit wel opengeramd na een uur of drie en gezien dat de co piloot dood in zn stoel lag. Dan die piloot ombrengen? Dan stort het vliegtuig op zeker neer.
Piloot bedreigen? Dan kan ie zeggen 'ok ok ( :') ) , ik vlieg naar australie, dat redden we net'. Om daar alsnog het vliegtuig 1600 km van de westkust te parkeren.
pi_137793164
Heeft er iemand kaartjes met dieptes van de zuid Indische Oceaan?
  zondag 16 maart 2014 @ 11:01:10 #138
315766 MrBanaan1
nou nou nou
pi_137793166
quote:
6s.gif Op zondag 16 maart 2014 10:59 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Myanmar, Tibet of Kazachstan (als doorvoerhaven naar Rusland, die zijn nu toch bezig met geopolitiek).

Er is zeer opvallend weinig op RT te vinden over deze ramp. Interesseert het de Russen niet dat er een landgenoot en 2 Oekraieners (tenminste, met zo'n paspoort, het kunnen ook Russen zijn) zaten?

https://twitter.com/GaeMar01/status/443461599735853056
Als Russen en Oekrainers samen een vliegtuig kapen dan gaat dat (met al dat gedoe op de krim momenteel) wel heel erg diep :P
pi_137793190
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 11:00 schreef Marrije het volgende:

[..]

Dan kan ie zeggen 'ok ok ( :') ) , ik vlieg naar australie, dat redden we net'. Om daar alsnog het vliegtuig 1600 km van de westkust te parkeren.
Maar die lui aan boord waren superslim jonge, die laten zich echt niet makkelijk in de luren leggen.
pi_137793193
quote:
14s.gif Op zondag 16 maart 2014 11:00 schreef MrBanaan1 het volgende:

[..]

Maar als je éen heel lange bocht maakt zoals op het kaartje is dat zo geleidelijk dat je het niet merkt; door de kromming van de aarde voelt dat over zo'n lange afstand net als rechtdoorgaan. Of ging het daar niet over?
Om 1:21 zijn ze in de Golf van Thailand, daar maken ze een Uturn en vliegen 263-025-308. Daarna is het onduidelijk. Maar als ze boven de Andamaneilanden zitten, is er echt wel 1 oplettende passagier die denkt; heee, dit klopt niet helemaal.

zondag 16 maart 2014 @ 11:02:28 #141
211040 Uccie
pi_137793201
quote:

[..]

https://twitter.com/GaeMar01/status/443461599735853056
- Er is een vliegtuig verongelukt, 239 doden.
- ohja, vervelend
- zat een Nederlander bij
- OOOOOHHHH NEEEE WAT VRESELIJK, is er al een condoleanceregister!!

Ik heb het idee dat dit echt iets Nederlands is. Dus die desinteresse vind ik niet zo raar.
  zondag 16 maart 2014 @ 11:03:03 #142
315766 MrBanaan1
nou nou nou
pi_137793215
quote:
6s.gif Op zondag 16 maart 2014 11:02 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Om 1:21 zijn ze in de Golf van Thailand, daar maken ze een Uturn en vliegen 263-025-308. Daarna is het onduidelijk. Maar als ze boven de Andamaneilanden zitten, is er echt wel 1 oplettende passagier die denkt; heee, dit klopt niet helemaal.
Ohnee die Uturn in zo'n klein gebied merk je wel denk ik, maar ik doelde op die onbekende koers; route van het kaartje zegmaar.
  zondag 16 maart 2014 @ 11:03:19 #143
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_137793220
quote:

[..]

Oleg Chustrak 45 - Ukraine &.Sergii Deineka 45 - Ukraine & Nikolai Brodskii 43 - Russia > a Jewish professional diver & sportsman - Twitter
ik sluit het niet uit
Maar als ze dan toch zo goed bezig waren hadden ze ook wel dat pingding onder de cockpit kunnen uitschakelen. Kleine moeite.
  zondag 16 maart 2014 @ 11:03:22 #144
315766 MrBanaan1
nou nou nou
pi_137793221
quote:
7s.gif Op zondag 16 maart 2014 11:02 schreef Uccie het volgende:

[..]

- ohja, vervelend

Ik heb het idee dat dit echt iets Nederlands is. Dus die desinteresse vind ik niet zo raar.
Triest is dat altijd he :')
  zondag 16 maart 2014 @ 11:05:52 #145
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_137793264
quote:
1s.gif Op zondag 16 maart 2014 11:02 schreef Zinedinho het volgende:

[..]

Maar die lui aan boord waren superslim jonge, die laten zich echt niet makkelijk in de luren leggen.
Maar wat kunnen ze er tegen doen?
pi_137793273
quote:

[..]

- ohja, vervelend

Nederlanders leven over het algemeen wat meer mee met rampen waar dan ook ter wereld. Dat er nu 1 Nederlander bij zit had daar niks aan veranderd. Daarnaast bericht RT gewoon hierover hoor. Ze slaan alleen de speculatie over.
pi_137793274
quote:
14s.gif Op zondag 16 maart 2014 11:01 schreef MrBanaan1 het volgende:

[..]

Als Russen en Oekrainers samen een vliegtuig kapen dan gaat dat (met al dat gedoe op de krim momenteel) wel heel erg diep :P
Nee, want mensen met een Oekraiens paspoort kunnen makkelijk Russen zijn, Banaan. Van de Krim, uit Odessa of het oosten bijvoorbeeld... ;)

Al denk ik dat Sergii Oekraiens is en geen Russisch, maar goed.

pi_137793288
quote:

[..]

- ohja, vervelend

Nee joh, dat is niet Nederlands. Dat is volkomen normaal. En terecht; zorg voor je landgenoten. Mag het verdomme, je hebt niet voor niets zo'n paspoort.

pi_137793290
Dat vliegtuig ligt gewoon ergens op de bodem van de Indische Oceaan. Boven land is het niet meer gekomen anders was het wel opgemerkt. En een kaping geloof ik al helemaal niet in want wat doe je met 239 passagiers..
pi_137793307
quote:
14s.gif Op zondag 16 maart 2014 11:03 schreef MrBanaan1 het volgende:

[..]

Ohnee die Uturn in zo'n klein gebied merk je wel denk ik, maar ik doelde op die onbekende koers; route van het kaartje zegmaar.
Bedoel je die rode lijnen? Dat is niet de gevlogen route van het toestel he, maar mogelijke posities op basis van het laatste signaal wat die satelliet heeft opgepikt (uit die info is blijkbaar alleen een afstand te achterhalen, geen positie).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')