India en dan richting Pakistan wellicht.quote:
Dat ze allemaal een PhD hebben in weet ik veel wat, maakt ze nog geen Michael Scofields hoor.quote:Op zondag 16 maart 2014 10:41 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het is nacht dus hij kan claimen dat veel vliegvelden dicht zijn inderdaad. Maar je merkt als ervaren passagier of crew heus dat je niet naar Peking of KL gaat of op Ho Chi Minh wat om de hoek is, maar ver weg van je oorspronkelijke doel. Zeker die rare bocht is een moment dat iedereen weet dat dit niet klopt.
Er zitten zoveel slimme koppen daar aan boord dat dat moment echt veel eerder komt, denk ik. Die lui zijn niet gek. De piloot lijkt dat meer.
Prison Break referencequote:Op zondag 16 maart 2014 10:49 schreef Zinedinho het volgende:
[..]
Dat ze allemaal een PhD hebben in weet ik veel wat, maakt ze nog geen Michael Scofields hoor.
Ah vandaar, ik had al geen idee wie ie bedoelde.quote:
Klinkt op zich niet heel gek, maar dan zit dat kaartje ernaast met laatste satelliet bereik (dezequote:Op zondag 16 maart 2014 10:49 schreef Uccie het volgende:
[..]
India en dan richting Pakistan wellicht.
Ik denk ook alleen maar hardop hoor en geef toe, ik heb misschien tunnelvisie op het kapingsverhaal.
Dat houd je misschien 2 uurtjes na 01:21 vol. Niet tot 07:50 (wat ze vermoeden)...quote:Op zondag 16 maart 2014 10:44 schreef MartijnA3 het volgende:
En een piloot kan bochten maken zonder dat iemand in het toestel dat merkt.
Als hij op het meest westelijke deel zit over Bangladesh, kan het misschien.quote:Op zondag 16 maart 2014 10:55 schreef Marrije het volgende:
[..]
Klinkt op zich niet heel gek, maar dan zit dat kaartje ernaast met laatste satelliet bereik (deze [ afbeelding ])
Myanmar, Tibet of Kazachstan (als doorvoerhaven naar Rusland, die zijn nu toch bezig met geopolitiek).quote:Op zondag 16 maart 2014 10:55 schreef Marrije het volgende:
[..]
Klinkt op zich niet heel gek, maar dan zit dat kaartje ernaast met laatste satelliet bereik (deze [ afbeelding ])
Maar als je éen heel lange bocht maakt zoals op het kaartje is dat zo geleidelijk dat je het niet merkt; door de kromming van de aarde voelt dat over zo'n lange afstand net als rechtdoorgaan. Of ging het daar niet over?quote:Op zondag 16 maart 2014 10:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat houd je misschien 2 uurtjes na 01:21 vol. Niet tot 07:50 (wat ze vermoeden)...
ok, dan hebben ze het door boven de indian ocean, en dan, zelf vliegen? Misschien hebben ze die cockpit wel opengeramd na een uur of drie en gezien dat de co piloot dood in zn stoel lag. Dan die piloot ombrengen? Dan stort het vliegtuig op zeker neer.quote:Op zondag 16 maart 2014 10:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat houd je misschien 2 uurtjes na 01:21 vol. Niet tot 07:50 (wat ze vermoeden)...
Als Russen en Oekrainers samen een vliegtuig kapen dan gaat dat (met al dat gedoe op de krim momenteel) wel heel erg diepquote:Op zondag 16 maart 2014 10:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Myanmar, Tibet of Kazachstan (als doorvoerhaven naar Rusland, die zijn nu toch bezig met geopolitiek).
Er is zeer opvallend weinig op RT te vinden over deze ramp. Interesseert het de Russen niet dat er een landgenoot en 2 Oekraieners (tenminste, met zo'n paspoort, het kunnen ook Russen zijn) zaten?
Of dat zijn de kapers? 1 Rus en 2 Oekraieners?
https://twitter.com/GaeMar01/status/443461599735853056
Maar die lui aan boord waren superslim jonge, die laten zich echt niet makkelijk in de luren leggen.quote:Op zondag 16 maart 2014 11:00 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dan kan ie zeggen 'ok ok () , ik vlieg naar australie, dat redden we net'. Om daar alsnog het vliegtuig 1600 km van de westkust te parkeren.
Om 1:21 zijn ze in de Golf van Thailand, daar maken ze een Uturn en vliegen 263-025-308. Daarna is het onduidelijk. Maar als ze boven de Andamaneilanden zitten, is er echt wel 1 oplettende passagier die denkt; heee, dit klopt niet helemaal.quote:Op zondag 16 maart 2014 11:00 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Maar als je éen heel lange bocht maakt zoals op het kaartje is dat zo geleidelijk dat je het niet merkt; door de kromming van de aarde voelt dat over zo'n lange afstand net als rechtdoorgaan. Of ging het daar niet over?
- Er is een vliegtuig verongelukt, 239 doden.quote:Op zondag 16 maart 2014 10:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Myanmar, Tibet of Kazachstan (als doorvoerhaven naar Rusland, die zijn nu toch bezig met geopolitiek).
Er is zeer opvallend weinig op RT te vinden over deze ramp. Interesseert het de Russen niet dat er een landgenoot en 2 Oekraieners (tenminste, met zo'n paspoort, het kunnen ook Russen zijn) zaten?
https://twitter.com/GaeMar01/status/443461599735853056
Ohnee die Uturn in zo'n klein gebied merk je wel denk ik, maar ik doelde op die onbekende koers; route van het kaartje zegmaar.quote:Op zondag 16 maart 2014 11:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Om 1:21 zijn ze in de Golf van Thailand, daar maken ze een Uturn en vliegen 263-025-308. Daarna is het onduidelijk. Maar als ze boven de Andamaneilanden zitten, is er echt wel 1 oplettende passagier die denkt; heee, dit klopt niet helemaal.
ik sluit het niet uitquote:Op zondag 16 maart 2014 10:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Oleg Chustrak 45 - Ukraine &.Sergii Deineka 45 - Ukraine & Nikolai Brodskii 43 - Russia > a Jewish professional diver & sportsman - Twitter
Triest is dat altijd hequote:Op zondag 16 maart 2014 11:02 schreef Uccie het volgende:
[..]
- Er is een vliegtuig verongelukt, 239 doden.
- ohja, vervelend
- zat een Nederlander bij
- OOOOOHHHH NEEEE WAT VRESELIJK, is er al een condoleanceregister!!
Ik heb het idee dat dit echt iets Nederlands is. Dus die desinteresse vind ik niet zo raar.
Maar wat kunnen ze er tegen doen?quote:Op zondag 16 maart 2014 11:02 schreef Zinedinho het volgende:
[..]
Maar die lui aan boord waren superslim jonge, die laten zich echt niet makkelijk in de luren leggen.
Nederlanders leven over het algemeen wat meer mee met rampen waar dan ook ter wereld. Dat er nu 1 Nederlander bij zit had daar niks aan veranderd. Daarnaast bericht RT gewoon hierover hoor. Ze slaan alleen de speculatie over.quote:Op zondag 16 maart 2014 11:02 schreef Uccie het volgende:
[..]
- ohja, vervelend
Ik heb het idee dat dit echt iets Nederlands is. Dus die desinteresse vind ik niet zo raar.
Nee, want mensen met een Oekraiens paspoort kunnen makkelijk Russen zijn, Banaan. Van de Krim, uit Odessa of het oosten bijvoorbeeld...quote:Op zondag 16 maart 2014 11:01 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Als Russen en Oekrainers samen een vliegtuig kapen dan gaat dat (met al dat gedoe op de krim momenteel) wel heel erg diep
Nee joh, dat is niet Nederlands. Dat is volkomen normaal. En terecht; zorg voor je landgenoten. Mag het verdomme, je hebt niet voor niets zo'n paspoort.quote:Op zondag 16 maart 2014 11:02 schreef Uccie het volgende:
[..]
- ohja, vervelend
Bedoel je die rode lijnen? Dat is niet de gevlogen route van het toestel he, maar mogelijke posities op basis van het laatste signaal wat die satelliet heeft opgepikt (uit die info is blijkbaar alleen een afstand te achterhalen, geen positie).quote:Op zondag 16 maart 2014 11:03 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ohnee die Uturn in zo'n klein gebied merk je wel denk ik, maar ik doelde op die onbekende koers; route van het kaartje zegmaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |