Dat kon dan wel eens de theorie zijn om freewheelend door de lucht te gaan zonder last te hebben van andere. Dit zou helaas ook betekenen dat de mensen overleden kunnen zijnquote:Op zondag 16 maart 2014 14:43 schreef El_Matador het volgende:
Wat je wel kan doen is de boel decomprimeren, iedereen aan de zuurstof, dan vlieg je naar beneden, comprimeer je weer en kan jij gewoon ademen terwijl het hele vliegtuig dood is.
Plaatje doet het niet lekker. Beter upload je het naar Tinypicquote:Op zondag 16 maart 2014 14:40 schreef Co_OL het volgende:
[..]
Leuk![]()
Mijn kaartje ziet er zo uit!
[ afbeelding ]
En toch...als ik hier een mobiele telefoon bel die uit staat gaat ie echt niet over. Ik krijg gelijk een bericht dat ie uit staat...zonder enige beltoon te horen. Als de telefoon niet bereikt kan worden, dan wordt dat ook gelijk gemeldt....quote:Op zondag 16 maart 2014 14:40 schreef streo het volgende:
[..]
http://edition.cnn.com/20(...)?iid=article_sidebar
Ik leg het een beetje brak uit, maar in feite zorg je ervoor dat je de druk niet op normale hoogte (aardoppervlak) hebt in het vliegtuig, maar gewoon de buitendruk (die heel laag is op 10 km hoogte, en veel te weinig zuurstof. Je stikt dus gewoon, nadat je in een soort dronken roes in slaap bent gevallen. In de OP staat het filmpje van Helios 522, daar wordt dat getest met een experiment. Je wordt heel wazig en kan je niks meer herinneren. Die presentator zei dat ie 21 was!).quote:Op zondag 16 maart 2014 14:48 schreef Draailamp het volgende:
[..]
Dat kon dan wel eens de theorie zijn om freewheelend door de lucht te gaan zonder last te hebben van andere. Dit zou helaas ook betekenen dat de mensen overleden kunnen zijn
Dat is hier ook het meest gangbare. Nog nooit meegemaakt dat hij overging terwijl hij uitstond of geen verbinding maakte.quote:Op zondag 16 maart 2014 14:52 schreef breaky het volgende:
[..]
En toch...als ik hier een mobiele telefoon bel die uit staat gaat ie echt niet over. Ik krijg gelijk een bericht dat ie uit staat...zonder enige beltoon te horen. Als de telefoon niet bereikt kan worden, dan wordt dat ook gelijk gemeldt....
http://www.theguardian.co(...)ab8ae4b0e42fe282771bquote:Given the intense scrutiny of the pilots, it’s worth pointing up these quotes from Reuters:
Malaysia Airlines has said it did not believe Zaharie would have sabotaged the plane, and colleagues were incredulous. A Malaysia Airlines pilot who is close to Zaharie said:
Please, let them find the aircraft first. Zaharie is not suicidal, not a political fanatic as some foreign media are saying … Is it wrong for anyone to have an opinion about politics?”
Co-pilot Fariq was religious and serious about his career, family and friends said.
maar dat is dus per provider en dus land afhankelijkquote:Op zondag 16 maart 2014 14:52 schreef breaky het volgende:
[..]
En toch...als ik hier een mobiele telefoon bel die uit staat gaat ie echt niet over. Ik krijg gelijk een bericht dat ie uit staat...zonder enige beltoon te horen. Als de telefoon niet bereikt kan worden, dan wordt dat ook gelijk gemeldt....
Maar in het tijdspad, wanneer was het toestel vermist. Kon het vliegtuig toen nog in de lucht zitten, rekeninghoudend met die 7u die nog gevlogen zou kunnen zijn?quote:Op zondag 16 maart 2014 14:58 schreef hmmmz het volgende:
De telefoons van de passagiers gingen nog over nadat het vliegtuig vermist was!!!
hmmmz, kun je daar misschien iets over uitweiden?quote:Op zondag 16 maart 2014 14:58 schreef hmmmz het volgende:
De telefoons van de passagiers gingen nog over nadat het vliegtuig vermist was!!!
Zit op me mobiel en heb mijn FTP gegevens niet bij me... straks thuis even goed doenquote:Op zondag 16 maart 2014 14:49 schreef Falco het volgende:
[..]
Plaatje doet het niet lekker. Beter upload je het naar Tinypic.
Ja, dat zegt niet zoveel.quote:Op zondag 16 maart 2014 15:00 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Directe collega's betwijfelen verkeerde intenties van piloot Zaharie;
[..]
http://www.theguardian.co(...)ab8ae4b0e42fe282771b
dan denk ik dat de piloot zoiets heeft gedaanquote:Op zondag 16 maart 2014 14:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, dat kan niet.
Wat je wel kan doen is de boel decomprimeren, iedereen aan de zuurstof, dan vlieg je naar beneden, comprimeer je weer en kan jij gewoon ademen terwijl het hele vliegtuig dood is.
Zegt m.i. weinig. Ik heb mij ook weleens verkeken op collega's waar ik vooraf mijn hand voor in het vuur zou hebben gestoken.quote:Op zondag 16 maart 2014 15:00 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Directe collega's betwijfelen verkeerde intenties van piloot Zaharie;
[..]
http://www.theguardian.co(...)ab8ae4b0e42fe282771b
Als ie veilig geland was, konden die GSMs gewoon overgaan natuurlijk. Ergens op zee heb je niet echt bereik.quote:Op zondag 16 maart 2014 15:01 schreef Uccie het volgende:
[..]
Maar in het tijdspad, wanneer was het toestel vermist. Kon het vliegtuig toen nog in de lucht zitten, rekeninghoudend met die 7u die nog gevlogen zou kunnen zijn?
Laag vliegend over land....geen idee wat je nog toevallig kan meepakken?quote:Op zondag 16 maart 2014 15:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als ie veilig geland was, konden die GSMs gewoon overgaan natuurlijk. Ergens op zee heb je niet echt bereik.
Of juist de co-piloot, die daarna te weinig ervaring had goed uit te komen en alsnog het vliegtuig in de zee liet crashen.quote:Op zondag 16 maart 2014 15:01 schreef Marrije het volgende:
[..]
dan denk ik dat de piloot zoiets heeft gedaan
Ook denk ik dat hij de co piloot uit de cockpit hefet gestuurd met een smoes en dat die hetzelfde lot is ondergaan als de passagiers.
Dat kan.quote:Op zondag 16 maart 2014 15:01 schreef Marrije het volgende:
[..]
dan denk ik dat de piloot zoiets heeft gedaan
Ook denk ik dat hij de co piloot uit de cockpit hefet gestuurd met een smoes en dat die hetzelfde lot is ondergaan als de passagiers.
quote:KUALA LUMPUR, March 16 (Xinhua) -- Police have visited pilot and co-pilot homes, and neither of them has asked to fly together on flight MH370, a Malaysian official said here Sunday.
Speaking at a press conference, Malaysian Transport and Defense Minister Hishammuddin Hussein said that police have visited the homes of both of the plane's pilots and spoke to the captain's family members and experts are examining his flight simulator.
"According to Malaysia Airlines, the pilot and the co-pilot did not ask to fly together on fight MH370," Hussein said.
He didn't mention whether it was the first time the police had done so since the passenger jet with 239 people on board vanished eu route from Kuala Lumpur to Beijing more than a week ago.
Reports say that Zaharie Ahmad Shah, the 53-year-old captain of the flight, has more than 18,000 hours of flying experiences and is keen on cooking and had great enthusiasm for flying. While family and friends of Fariq Ab Hamid, the 27-year-old co-pilot, said that the man was religious and serious about his career.
Dat kan alleen naar het noorden. Als je stelt dat die telefoonmythe een aanwijzing is, kan je alleen over land vliegen en dat lukt je niet in de Indische Oceaan.quote:Op zondag 16 maart 2014 15:03 schreef Uccie het volgende:
[..]
Laag vliegend over land....geen idee wat je nog toevallig kan meepakken?
Ik ben alweer 10x gewisseld van theorie joh.....heb toch ook geen ideequote:Op zondag 16 maart 2014 15:05 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat kan alleen naar het noorden. Als je stelt dat die telefoonmythe een aanwijzing is, kan je alleen over land vliegen en dat lukt je niet in de Indische Oceaan.
Hier staat dan weer niet dat zijn vrouw en kinderen het huis uit gegaan zijn.quote:
Of iets dat compleet uit zijn verband is gerukt.quote:Op zondag 16 maart 2014 15:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hier staat dan weer niet dat zijn vrouw en kinderen het huis uit gegaan zijn.
Is dat een roddel of gewoon niet door alle medias opgepikt?
Ik ook! Dat is het leuke van speculeren.quote:Op zondag 16 maart 2014 15:06 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ben alweer 10x gewisseld van theorie joh.....heb toch ook geen idee
Deze informatie komt uit de persco van vanmorgen (en staat ook al in de OP). Tijdens de persco is natuurlijk niets verteld over die vrouw-en-kids-roddel.quote:Op zondag 16 maart 2014 15:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hier staat dan weer niet dat zijn vrouw en kinderen het huis uit gegaan zijn.
Is dat een roddel of gewoon niet door alle medias opgepikt?
Ik wist niet meer wat het tijdsbestek was, maar 1,5 dag is en blijft raar.quote:Op zondag 16 maart 2014 15:08 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik ook! Dat is het leuke van speculeren.
Maar je ziet het punt? Stel die telefoons werken en dat is echt (geen roaming of andere instelling), dan moet het vliegtuig dus boven land zijn geweest (kan alleen richting Azië, in de richting die het vliegtuig ging -dus logisch dat ie doorvliegt, niet?-. Dat de telefoons nog over gingen 1,5 dag na de verdwijning gaf goede hoop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |