ze hebben geprobeerd te landen.. paar hebben het overleefd, incluis piloot.. Egyptian Air 961quote:Op zondag 16 maart 2014 17:05 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Klopt idd. Die waren in zee gestort, omdat ze de piloot niet wilde geloven, toch?
Die bevindt zich in de Straat van Malaccaquote:Op zondag 16 maart 2014 17:05 schreef arj1o1 het volgende:
#MH370 DEVELOPING : Floating debris & suit cases found by Greek oil tanker Elka Athina seen from above view. pic.twitter.com/3od5tTJ7j8
— Ash (@ashren) March 16, 2014
Inderdaad, net als die ene post toenstraks, link naar maps werkt niet.quote:Op zondag 16 maart 2014 17:07 schreef MrTorture het volgende:
[..]
Die bevindt zich in de Straat van Malacca
http://www.marinetraffic.(...)00/olddate:lastknown
Ontvoerdquote:Op zondag 16 maart 2014 17:03 schreef Draailamp het volgende:
[..]
Als ik het goed begrijp is het gezin vertrokken voor zijn laatste vlucht.
Relatieprobleem of ......?
oh even kijken op bing maps.. die zijn vast wel van vandaag..quote:Op zondag 16 maart 2014 17:05 schreef arj1o1 het volgende:
#MH370 DEVELOPING : Floating debris & suit cases found by Greek oil tanker Elka Athina seen from above view. pic.twitter.com/3od5tTJ7j8
— Ash (@ashren) March 16, 2014
Waar ik net zei?quote:Op zondag 16 maart 2014 17:09 schreef MrBanaan1 het volgende:
Jongens, dit is serieus groot nieuws! Als door die Tomnod actie nu zelfs schepen erheen gaan mo te onderzoeken zou dit het wel eens kunnen zijn...
zou niet kloppen met de verhalen over pings.quote:Op zondag 16 maart 2014 17:09 schreef MrBanaan1 het volgende:
Jongens, dit is serieus groot nieuws! Als door die Tomnod actie nu zelfs schepen erheen gaan mo te onderzoeken zou dit het wel eens kunnen zijn...
Het zou wel heel erg tof zijn als het vliegtuig wordt gevonden dankzij het internet speurwerk.quote:Op zondag 16 maart 2014 17:09 schreef MrBanaan1 het volgende:
https://twitter.com/ashre(...)468928/photo/1/largequote:Op zondag 16 maart 2014 17:12 schreef MrBanaan1 het volgende:
Ja wat op twitter langs kwam, schijnbaar via Reddit.
Dannog, het is groot genoeg om te onderzoeken. Veel mensen dachten hetzelfde. En als er debris ligt dan is het wel duidelijk wat waar is.quote:Op zondag 16 maart 2014 17:11 schreef hmmmz het volgende:
[..]
zou niet kloppen met de verhalen over pings.
Oh haha, ja ik ben alvast in mijn hoofd een sensationeel filmscript bij elkaar aan het bedenken, vandaarquote:Op zondag 16 maart 2014 17:11 schreef Draailamp het volgende:
[..]
Ik maak erop verlaten en niet ontvoerd
Jaa! Wij hadden ja ook nog ff met tomned gekloot? Althans ik wel. Ligt er natuurlijk aan wekle kaarten je krijgt voorgeschoteld om te onderzoeken.quote:Op zondag 16 maart 2014 17:12 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Het zou wel heel erg tof zijn als het vliegtuig wordt gevonden dankzij het internet speurwerk.
Dan zijn ze er al ruim een uur?quote:Op zondag 16 maart 2014 17:10 schreef arj1o1 het volgende:
#MH370 The tanker ship (Elka Athina) is expected to arrive at the site around 4pm (16:00) Central European Time.
Slapen of eten ofzo.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |