Ik zie toch echt de Malaysia Airlines logo op de staart van het 'object', als ik het plaatje snel inzoom.quote:
Deze locatie±quote:Op zondag 16 maart 2014 16:24 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ik zie toch echt de Malaysia Airlines logo op de staart van het 'object', als ik het plaatje snel inzoom.
Ik ook.quote:Op zondag 16 maart 2014 16:24 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik zie toch echt de Malaysia Airlines logo op de staart van het 'object', als ik het plaatje snel inzoom.
Wow als dat het is!quote:Op zondag 16 maart 2014 16:16 schreef Draailamp het volgende:
Waarschijnlijk gevonden jongens?
https://pbs.twimg.com/media/Bi25GsvCIAAlSI6.jpg
Of is dat een boot?
Ja inderdaad, de Malacca straat lijkt me ook niet logisch.quote:Op zondag 16 maart 2014 16:28 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
Deze locatie±
https://www.google.com/ma(...)a=!4m2!3m1!1s0x0:0x0
Lijkt me totaal niet logisch meer met de recente ontwikkelingen.
Klopt. Maar wat is wel logisch in dit hele verhaal?quote:Op zondag 16 maart 2014 16:34 schreef Arthur_Spooner het volgende:
de Malacca straat lijkt me ook niet logisch.
er lijkt een p te staan voor wat het logo op de vleugel moet voorstellenquote:Op zondag 16 maart 2014 16:16 schreef Draailamp het volgende:
Waarschijnlijk gevonden jongens?
https://pbs.twimg.com/media/Bi25GsvCIAAlSI6.jpg
Of is dat een boot?
Dat is precies waar die volgens de ping niet zou kunnen zijnquote:Op zondag 16 maart 2014 16:28 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
Deze locatie±
https://www.google.com/ma(...)a=!4m2!3m1!1s0x0:0x0
Lijkt me totaal niet logisch meer met de recente ontwikkelingen.
Preciesquote:Op zondag 16 maart 2014 16:36 schreef DaKKiE1984 het volgende:
Ik zie er helemaal niks in eerlijk gezegd.
Vroeg ik me ook af. In dat filmpje zeiden ze dat die er zouden moeten zijn maar dat die iig niet bekend waren? Althns niet publiekelijk dan.quote:Op zondag 16 maart 2014 16:37 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met de eerdere ping berichten? Want er is nu heel veel te doen over dat laatste ping bericht wat zou resulteren in 2 mogelijke routes maar wat zijn de locaties van de eerdere ping berichten? Sorry als ik dat even heb gemist.
Nou, er is dus niets bekendgemaakt over de eerdere pings.quote:Op zondag 16 maart 2014 16:37 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met de eerdere ping berichten? Want er is nu heel veel te doen over dat laatste ping bericht wat zou resulteren in 2 mogelijke routes maar wat zijn de locaties van de eerdere ping berichten? Sorry als ik dat even heb gemist.
Nee het vliegtuig ligt daar in één geheel, onbeschadigd net onder het oppervlaktewater...quote:Op zondag 16 maart 2014 16:37 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
PreciesDaarom wil k zelf kunnen kijken; als er in dat gebied meer stukken liggen is het een ander verhaal.
Nu nog bericht van de Cocos eilanden.quote:Op zondag 16 maart 2014 15:11 schreef MrBanaan1 het volgende:
Vliegtuig is dus zeker niet op Diego Garcia geland, maar da's nog niet lang bekend; zo gek was mn theorie niet
http://www.thestar.com.my(...)not-in-diego-garcia/
En dat is niet zwaar bewaakt en er wonen maar zo'n 600 mensen.quote:Australië stuurt zondag een vliegtuig naar de afgelegen Kokoseilanden. Die Australische archipel, die ongeveer twaalfhonderd kilometer van Indonesië ligt, zou over een geschikt vliegveld beschikken.
Dit dus.quote:Op zondag 16 maart 2014 16:39 schreef Co_OL het volgende:
[..]
Nee het vliegtuig ligt daar in één geheel, onbeschadigd net onder het oppervlaktewater...
Dan zou het geen duikvlucht zijn geweest?quote:Op zondag 16 maart 2014 16:39 schreef Co_OL het volgende:
Nee het vliegtuig ligt daar in één geheel, onbeschadigd net onder het oppervlaktewater.
Ik neem aan, dat ie sarcastisch was...quote:Op zondag 16 maart 2014 16:39 schreef Draailamp het volgende:
[..]
Dan zou het geen duikvlucht zijn geweest?
Maar volgelopen met water tijdens landing?
Als ik nu ergens mn geld op zou moeten zetten, was dit het. Maarja, alles kan nogquote:Op zondag 16 maart 2014 16:39 schreef Montagui het volgende:
[..]
Nu nog bericht van de Cocos eilanden.
Van de frontpage:
[..]
En dat is niet zwaar bewaakt en er wonen maar zo'n 600 mensen.
Alle passagiers staan op de romp al 7 dagen te zwaaien om hulpquote:Op zondag 16 maart 2014 16:40 schreef DaKKiE1984 het volgende:
[..]
Ik neem aan, dat ie sarcastisch was...
quote:Op zondag 16 maart 2014 16:41 schreef Co_OL het volgende:
[..]
Alle passagiers staan op de romp al 7 dagen te zwaaien om hulp
Wel met opblaasvestjes hoop ik toch; safety first!quote:Op zondag 16 maart 2014 16:41 schreef Co_OL het volgende:
[..]
Alle passagiers staan op de romp al 7 dagen te zwaaien om hulp
en selfies aan het makenquote:Op zondag 16 maart 2014 16:42 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Wel met opblaasvestjes hoop ik toch; safety first!
Slim om dat vantevoren even aan te kondigen. Kunnen de kapers de koffie klaarzetten.quote:Op zondag 16 maart 2014 16:39 schreef Montagui het volgende:
[..]
Nu nog bericht van de Cocos eilanden.
Van de frontpage:
[..]
Op goolge earth is wel een vliegtuig zichtbaar daarquote:Op zondag 16 maart 2014 16:40 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Als ik nu ergens mn geld op zou moeten zetten, was dit het. Maarja, alles kan nog
Die berichtgeving is fout. Australië ging juist in de omgeving van het Cocos eiland zoeken vertrekkend vanaf dat eiland. Dat eiland heeft zowel militair als voor het weer apparatuur staan.quote:Op zondag 16 maart 2014 16:39 schreef Montagui het volgende:
Maar niet alle earth beelden zijn van na de verdwijning.quote:Op zondag 16 maart 2014 16:48 schreef Co_OL het volgende:
[..]
Op goolge earth is wel een vliegtuig zichtbaar daar
[ afbeelding ]
Als je inzoomt heeft dit vliegtuig 4 motoren aan de vleugels... de B777 heeft er 2 aan de vleugels!quote:Op zondag 16 maart 2014 16:48 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Maar niet alle earth beelden zijn van na de verdwijning.
quote:Op zondag 16 maart 2014 16:48 schreef Co_OL het volgende:
[..]
Op goolge earth is wel een vliegtuig zichtbaar daar
[ afbeelding ]
Een vliegtuig op een vliegveld in 2006 is heel verdacht, dat snap je toch.quote:Op zondag 16 maart 2014 16:53 schreef gijsman het volgende:
Snappen mensen wel hoe google earth werkt? sommige beelden zijn zelfs van 2006.
Al zou het mooi zijn als het continue ge-update werd.
quote:Op zondag 16 maart 2014 16:53 schreef gijsman het volgende:
Snappen mensen wel hoe google earth werkt? sommige beelden zijn zelfs van 2006.
Al zou het mooi zijn als het continue ge-update werd.
quote:Op zondag 16 maart 2014 16:58 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
Een vliegtuig op een vliegveld in 2006 is heel verdacht, dat snap je toch.
Misschien dat de terroristen toen al bezig waren met de voorbereiding, door bijvoorbeeld een groot vliegtuig op het asfalt te schilderen, zodat als ze de 777 daar later neer zetten, dat het op recentere satellietfoto's niet opvalt.
Naar jezelf zwaaienquote:Op zondag 16 maart 2014 16:58 schreef LoggedIn het volgende:
[..]Live satallietbeelden van de hele wereld zou echt gaaf zijn
Wat zou dit nu inhouden?quote:Op zondag 16 maart 2014 16:52 schreef hmmmz het volgende:
in de comments op youtube van die cnn video:
There is a report from a Malaysian newspaper saying that the pilots wife and 3 children moved out of his house the day before he watched his favorite politician sentenced to 5 years in prison and he then took his final flight.
Chinese press is reporting that the Pilot's wife and 3 children packed up and left their home the day before the disappearance of the airplane.
Their where about is unknown since that day.
Pressie middel om de piloot te laten doen wat je wilt?quote:Op zondag 16 maart 2014 17:01 schreef Draailamp het volgende:
[..]
Wat zou dit nu inhouden?
Rede van vertrek?
Als ik het goed begrijp is het gezin vertrokken voor zijn laatste vlucht.quote:Op zondag 16 maart 2014 17:02 schreef Uccie het volgende:
Pressie middel om de piloot te laten doen wat je wilt?
Ze zijn ook vertrokken naar de grote leider Kim Jong-un om daarbij aan te sluitenquote:Op zondag 16 maart 2014 17:01 schreef Draailamp het volgende:
[..]
Wat zou dit nu inhouden?
Rede van vertrek?
uhuhquote:Op zondag 16 maart 2014 16:58 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
Een vliegtuig op een vliegveld in 2006 is heel verdacht, dat snap je toch.
Misschien dat de terroristen toen al bezig waren met de voorbereiding, door bijvoorbeeld een groot vliegtuig op het asfalt te schilderen, zodat als ze de 777 daar later neer zetten, dat het op recentere satellietfoto's niet opvalt.
Ffsquote:Op zondag 16 maart 2014 17:03 schreef Co_OL het volgende:
[..]
Ze zijn ook vertrokken naar de grote leider Kim Jong-un om daarbij aan te sluiten
Klopt idd. Die waren in zee gestort, omdat ze de piloot niet wilde geloven, toch?quote:Op zondag 16 maart 2014 17:04 schreef Parzival het volgende:
het is natuurlijk al eens eerder voorgekomen, dat twee (of drie) idioten een vliegtuig kaapten, naar Australie wilde vliegen ondanks dat de piloot zei dat daar niet genoeg brandstof voor was..
ze hebben geprobeerd te landen.. paar hebben het overleefd, incluis piloot.. Egyptian Air 961quote:Op zondag 16 maart 2014 17:05 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Klopt idd. Die waren in zee gestort, omdat ze de piloot niet wilde geloven, toch?
Die bevindt zich in de Straat van Malaccaquote:Op zondag 16 maart 2014 17:05 schreef arj1o1 het volgende:
#MH370 DEVELOPING : Floating debris & suit cases found by Greek oil tanker Elka Athina seen from above view. pic.twitter.com/3od5tTJ7j8
— Ash (@ashren) March 16, 2014
Inderdaad, net als die ene post toenstraks, link naar maps werkt niet.quote:Op zondag 16 maart 2014 17:07 schreef MrTorture het volgende:
[..]
Die bevindt zich in de Straat van Malacca
http://www.marinetraffic.(...)00/olddate:lastknown
Ontvoerdquote:Op zondag 16 maart 2014 17:03 schreef Draailamp het volgende:
[..]
Als ik het goed begrijp is het gezin vertrokken voor zijn laatste vlucht.
Relatieprobleem of ......?
oh even kijken op bing maps.. die zijn vast wel van vandaag..quote:Op zondag 16 maart 2014 17:05 schreef arj1o1 het volgende:
#MH370 DEVELOPING : Floating debris & suit cases found by Greek oil tanker Elka Athina seen from above view. pic.twitter.com/3od5tTJ7j8
— Ash (@ashren) March 16, 2014
Waar ik net zei?quote:Op zondag 16 maart 2014 17:09 schreef MrBanaan1 het volgende:
Jongens, dit is serieus groot nieuws! Als door die Tomnod actie nu zelfs schepen erheen gaan mo te onderzoeken zou dit het wel eens kunnen zijn...
zou niet kloppen met de verhalen over pings.quote:Op zondag 16 maart 2014 17:09 schreef MrBanaan1 het volgende:
Jongens, dit is serieus groot nieuws! Als door die Tomnod actie nu zelfs schepen erheen gaan mo te onderzoeken zou dit het wel eens kunnen zijn...
Het zou wel heel erg tof zijn als het vliegtuig wordt gevonden dankzij het internet speurwerk.quote:Op zondag 16 maart 2014 17:09 schreef MrBanaan1 het volgende:
https://twitter.com/ashre(...)468928/photo/1/largequote:Op zondag 16 maart 2014 17:12 schreef MrBanaan1 het volgende:
Ja wat op twitter langs kwam, schijnbaar via Reddit.
Dannog, het is groot genoeg om te onderzoeken. Veel mensen dachten hetzelfde. En als er debris ligt dan is het wel duidelijk wat waar is.quote:Op zondag 16 maart 2014 17:11 schreef hmmmz het volgende:
[..]
zou niet kloppen met de verhalen over pings.
Oh haha, ja ik ben alvast in mijn hoofd een sensationeel filmscript bij elkaar aan het bedenken, vandaarquote:Op zondag 16 maart 2014 17:11 schreef Draailamp het volgende:
[..]
Ik maak erop verlaten en niet ontvoerd
Jaa! Wij hadden ja ook nog ff met tomned gekloot? Althans ik wel. Ligt er natuurlijk aan wekle kaarten je krijgt voorgeschoteld om te onderzoeken.quote:Op zondag 16 maart 2014 17:12 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Het zou wel heel erg tof zijn als het vliegtuig wordt gevonden dankzij het internet speurwerk.
Dan zijn ze er al ruim een uur?quote:Op zondag 16 maart 2014 17:10 schreef arj1o1 het volgende:
#MH370 The tanker ship (Elka Athina) is expected to arrive at the site around 4pm (16:00) Central European Time.
Slapen of eten ofzo.quote:
ik zag zn poppetje online, hoe noem je dat icoontjequote:Op zondag 16 maart 2014 17:14 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Slapen ofzo?Woont ja in Zuid Amerika.
Moeten we die nou straks ook gaan zoeken....wanneer heeft iemand hem voor het laatsts gepingd.quote:Op zondag 16 maart 2014 17:16 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik zag zn poppetje online, hoe noem je dat icoontje
Prachtig heb je een linkje?quote:Op zondag 16 maart 2014 17:17 schreef MrBanaan1 het volgende:
Damn, die op Reddit zijn met zo veel man dat het gewoon bijna professioneel is
Niet direct nee, maar ik weet hoe Reddit werkt. http://www.bigbreakingnew(...)es.html#.UyXOZ4dOVdhquote:
Volgende week zondag komt het bericht pas!quote:Op zondag 16 maart 2014 17:17 schreef gijsman het volgende:
zoeken bergen begraven zwarte doos onderzoeken topic sluiten
Het piloten-scenario kan dan toch nog he.quote:Op zondag 16 maart 2014 17:17 schreef Parzival het volgende:
http://sg.news.yahoo.com/(...)orism-112106237.html
Police have classified the case of the missing Malaysia Airlines flight MH370 as an act of terrorism, which also included hijacking and sabotage, said the Inspector-General of Police.
Tan Sri Khalid Abu Bakar told reporters today all procedures under the Security Offences (Special Measures) Act 2012 applied here.
This, he said, would also provide investigation under the Aviation Offences Act.
Khalid also said that police are still focusing on four areas of investigations which include hijacking, sabotage, personal and psychological problems.
Thanks!quote:Op zondag 16 maart 2014 17:18 schreef hmmmz het volgende:
reddit:
http://www.reddit.com/r/A(...)ight_370_megathread/
of iemand anders die het nieuwe topic gaat openen....quote:Op zondag 16 maart 2014 17:17 schreef Uccie het volgende:
[..]
Moeten we die nou straks ook gaan zoeken....wanneer heeft iemand hem voor het laatsts gepingd.
Hoe vaak hebben we dit soort nieuwsberichten al voorbij zien komen.quote:Op zondag 16 maart 2014 17:20 schreef Parzival het volgende:
#MH370 DEVELOPING : Floating debris & suit cases found by Greek oil tanker Elka Athina seen from above view.
Ik heb het goed bekeken toen voor dat ik het hier poste.quote:Op zondag 16 maart 2014 17:21 schreef Infection het volgende:
Hoe vaak hebben we dit soort nieuwsberichten al voorbij zien komen.
Niet alleen jijquote:Op zondag 16 maart 2014 17:21 schreef Draailamp het volgende:
[..]
Ik heb het goed bekeken toen voor dat ik het hier poste.
Het leek veel weg te hebben van eenv liegtuig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |