abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137800878
quote:
2s.gif Op zondag 16 maart 2014 14:07 schreef Falco het volgende:
Degene die uiteindelijk het dichtst bij de werkelijkheid zit krijgt eeuwige roem en een hand van de organisator. Game on ^O^
Komt zijn UI dan ook in de op?
By being a racing driver means - you are racing with other people. And if you no longer go for a gap, that exists, you are no longer a racing driver. Because we are competing. We are competing to win. And the main motivation to all of us is to compete for a victory. ~ Ayrton Senna
  zondag 16 maart 2014 @ 15:13:42 #152
211040 Uccie
The bells...the bells....
pi_137800882
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 15:10 schreef Drebbelman het volgende:

[..]

Deze informatie komt uit de persco van vanmorgen (en staat ook al in de OP). Tijdens de persco is natuurlijk niets verteld over die vrouw-en-kids-roddel.
Ik mag toch hopen dat die vrouw inmiddels allang gevonden is, zodat ze dat kunnen nagaan.
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
pi_137800883
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 15:12 schreef Arthur_Spooner het volgende:
NY 'kranten' pakken ook goed uit :')

[ afbeelding ]
beetje sensatie op de zondag ochtend voor die mensen
  zondag 16 maart 2014 @ 15:13:59 #154
26777 MrTorture
Welcome to the torture chamber
pi_137800895
quote:
14s.gif Op zondag 16 maart 2014 15:11 schreef MrBanaan1 het volgende:
Vliegtuig is dus zeker niet op Diego Garcia geland, maar da's nog niet lang bekend; zo gek was mn theorie niet :P
http://www.thestar.com.my(...)not-in-diego-garcia/
Ik neem aan dat ze de mogelijke landingsbanen al wel met satellietbeelden hebben kunnen checken?
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?
pi_137800902
quote:
7s.gif Op zondag 16 maart 2014 15:12 schreef Uccie het volgende:

[..]

Ik wist niet meer wat het tijdsbestek was, maar 1,5 dag is en blijft raar.
En aangezien, op mijn moeder na, niemand meer een 3310 heeft, zou dat een veilige landing moeten zijn, want mijn iphone heeft het al lastig bij een verkeersdrempel (bij wijze van hè).
Goed punt, zeker die Aziaten hebben allemaal nieuw en teer spul, al dan niet goedkope Huwei (of hoe heten die krengen) shit...

Maar die telefoons vind ik niet sterk. Het wordt als mythe beschouwd, geen idee, maar er zijn sterkere aanwijzingen mogelijk.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  zondag 16 maart 2014 @ 15:16:36 #156
315766 MrBanaan1
nou nou nou
pi_137800982
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 15:13 schreef MrTorture het volgende:

[..]

Ik neem aan dat ze de mogelijke landingsbanen al wel met satellietbeelden hebben kunnen checken?
Nou, niet overal is na het vermissen al nieuwe satalietfotos gemaakt. Maar ik las online dat er standaard een paar duizend (!) Britse leger-medewerkers zijn, dus dat is zo wel vrij verzekerd :P
  zondag 16 maart 2014 @ 15:16:48 #157
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_137800995
Falco,



Mijn stip komt uit in de inzet, die moet je ff wegdenken, google indian ocean en op de plek van de druppel staat mijn stip. Ook kwa spiegel tegenover de eindbestemming zeg maar.
  zondag 16 maart 2014 @ 15:17:08 #158
270971 Starm
Altijd hard aan het werk
pi_137801005
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 15:12 schreef Arthur_Spooner het volgende:
NY 'kranten' pakken ook goed uit :')

[ afbeelding ]
:')
Ik ben de stem uit het kussen, vertel je dromen terwijl je slaapt.
pi_137801006
India staakt inmiddels hun deelname aan de zoekactie:
quote:
So far no sighting or detection has been reported by the units deployed for searches in various designated areas. The Malaysian authorities have now indicated that based on investigation, the search operations have entered a new phase and a strategy for further searches is being formulated. Accordingly, search operations have been suspended and all Indian assets earmarked for search operations have been placed on standby.
http://www.theguardian.co(...)goes-on-live-updates
In the coolest little capital of the world
pi_137801052
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 15:13 schreef MrTorture het volgende:

[..]

Ik neem aan dat ze de mogelijke landingsbanen al wel met satellietbeelden hebben kunnen checken?
Bij lange na niet, vermoed ik. Het zijn er enorm veel en blijkbaar is een sateliet opname niet zomaar gemaakt.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_137801060
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 15:17 schreef Drebbelman het volgende:
India staakt inmiddels hun deelname aan de zoekactie:

[..]

http://www.theguardian.co(...)goes-on-live-updates
staken is niet helemaal het juiste woord: ze worden op standby gezet: dus wel beschikbaar maar niet actief tot verdere informatie/orders
pi_137801112
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 15:17 schreef Drebbelman het volgende:
India staakt inmiddels hun deelname aan de zoekactie:

[..]

http://www.theguardian.co(...)goes-on-live-updates
In feite zeggen dus dat Maleisie op dit moment zelf ook geen flauw idee heeft in welke richting er gezocht moet worden.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
  zondag 16 maart 2014 @ 15:21:19 #163
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_137801129
Briljante analyse. _O_


De beste analyse die ik in de media heb gezien, geeft aan hoe professioneel de Verenigde Staten dit aanpakt i.t.t de amateuristische werkwijze van de Maleisiers. Dit is Data Intelligence Analysis zoals het moet.

[ Bericht 16% gewijzigd door Asskicker14 op 16-03-2014 15:27:43 ]
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  zondag 16 maart 2014 @ 15:28:41 #164
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_137801322
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 15:16 schreef Marrije het volgende:
Falco,

[ afbeelding ]

Mijn stip komt uit in de inzet, die moet je ff wegdenken, google indian ocean en op de plek van de druppel staat mijn stip. Ook kwa spiegel tegenover de eindbestemming zeg maar.
Helder dat die kist niet opeens op dat schiereiland terecht komt ;)
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  zondag 16 maart 2014 @ 15:29:01 #165
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_137801333
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 15:21 schreef Asskicker14 het volgende:
Briljante analyse. _O_


De beste analyse die ik in de media heb gezien, geeft aan hoe professioneel de Verenigde Staten dit aanpakt i.t.t de amateuristische werkwijze van de Maleisiers. Dit is Data Intelligence Analysis zoals het moet.
hmm, dan moet ik mn vliegroute op t kaartje ff aanpassen :7
  zondag 16 maart 2014 @ 15:29:49 #166
315766 MrBanaan1
nou nou nou
pi_137801356

Dit is de richting waar ik nu ook in zit te denken.
  zondag 16 maart 2014 @ 15:30:10 #167
211040 Uccie
The bells...the bells....
pi_137801366
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 15:21 schreef Asskicker14 het volgende:
Briljante analyse. _O_


De beste analyse die ik in de media heb gezien, geeft aan hoe professioneel de Verenigde Staten dit aanpakt i.t.t de amateuristische werkwijze van de Maleisiers. Dit is Data Intelligence Analysis zoals het moet.
In elk geval heel duidelijk uitgelegd, waar die routes vandaan komen.
Ik vraag me af of de maleisiers zo amateuristisch zijn of dat ze gewoon heel weinig naarbuiten brengen.
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
pi_137801413
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 15:21 schreef Asskicker14 het volgende:
De beste analyse die ik in de media heb gezien, geeft aan hoe professioneel de Verenigde Staten dit aanpakt i.t.t de amateuristische werkwijze van de Maleisiers. Dit is Data Intelligence Analysis zoals het moet.

Gebaseerd op de tijd 811, kunnen die lijnen toch al veel kleiner worden gemaakt? Ook die band(bij een eerder plaatje) die eromheen was getekend convergeert niet. Heeft daar al iemand hier zich mee bezig gehouden? :P
  zondag 16 maart 2014 @ 15:31:49 #169
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_137801420
quote:
7s.gif Op zondag 16 maart 2014 15:30 schreef Uccie het volgende:

[..]

In elk geval heel duidelijk uitgelegd, waar die routes vandaan komen.
Ik vraag me af of de maleisiers zo amateuristisch zijn of dat ze gewoon heel weinig naarbuiten brengen.
ik ben benieuwd wanneer die andere pings van 7.11 en 6.11 etc naar buiten komen
  zondag 16 maart 2014 @ 15:32:20 #170
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_137801437
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 15:31 schreef Speculant. het volgende:

[..]

Gebaseerd op de tijd 811, kunnen die lijnen toch al veel kleiner worden gemaakt? Ook die band(bij een eerder plaatje) die eromheen was getekend convergeert niet. Heeft daar al iemand hier zich mee bezig gehouden? :P
nee, maar als jij dat kunt, graag!
  zondag 16 maart 2014 @ 15:33:11 #171
211040 Uccie
The bells...the bells....
pi_137801460
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 15:31 schreef Marrije het volgende:

[..]

ik ben benieuwd wanneer die andere pings van 7.11 en 6.11 etc naar buiten komen
Ik heb het idee dat die gegevens al bekend zijn :Y er wordt ons iets heel cruciaals niet verteld.
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
  zondag 16 maart 2014 @ 15:36:24 #172
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_137801568
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 15:21 schreef Asskicker14 het volgende:
Briljante analyse. _O_


De beste analyse die ik in de media heb gezien, geeft aan hoe professioneel de Verenigde Staten dit aanpakt i.t.t de amateuristische werkwijze van de Maleisiers. Dit is Data Intelligence Analysis zoals het moet.
Erg mooi en goed gedaan van CNN.
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
  zondag 16 maart 2014 @ 15:43:09 #173
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_137801814
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 15:36 schreef hmmmz het volgende:

[..]

Erg mooi en goed gedaan van CNN.
Ja. En als dit klopt kun je de Indian Ocean dus afstrepen als crash site.
Tijd om de bergen in Bangladesh te gaan bekijken.
Lack of common cents
  zondag 16 maart 2014 @ 15:43:53 #174
315766 MrBanaan1
nou nou nou
pi_137801838
Ik heb nu net de video gezien, ongelofelijk goed uitgelegd; OP materiaal.
Alleen, op het einde gaan ze in op waar het voor gebruikt zou kunnen worden. Ben benieuwd wat ze dan zouden zeggen, toch Den Haag misschien?
  zondag 16 maart 2014 @ 15:45:14 #175
315766 MrBanaan1
nou nou nou
pi_137801882
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 15:43 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]

Ja. En als dit klopt kun je de Indian Ocean dus afstrepen als crash site.
Tijd om de bergen in Bangladesh te gaan bekijken.
Moah, die theorie die ik had over die eilandjes daar kan dan juist weer wel... Maargoed.
Als het vliegtuig overigens daar in de buurt gecrasht was, zou op die eilanden wel wrakstukken zijn aangespoeld, en daar zijn ook geen berichten van!
  zondag 16 maart 2014 @ 15:46:31 #176
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_137801921
quote:
7s.gif Op zondag 16 maart 2014 15:33 schreef Uccie het volgende:

[..]

Ik heb het idee dat die gegevens al bekend zijn :Y er wordt ons iets heel cruciaals niet verteld.
dat idee heb ik dus ook
data van 8.11 is bekend, die van 7.11 en 6.11 niet? Die tape is nog niet bekeken? jaja
pi_137801923
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 15:21 schreef Asskicker14 het volgende:
Briljante analyse. _O_


De beste analyse die ik in de media heb gezien, geeft aan hoe professioneel de Verenigde Staten dit aanpakt i.t.t de amateuristische werkwijze van de Maleisiers. Dit is Data Intelligence Analysis zoals het moet.
Gezien gisteren maar waarom denkt die kerel dan dat ze het vliegtuig in een stuk gaan vinden terwijl hij net verdedigt waarom het waarschijnlijk ergens in de Indische Oceaan is beland?!
  zondag 16 maart 2014 @ 15:48:26 #178
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_137801988
Die arch van die ping loopt over China, dus als het vliegtuig daar was, zou een Chinese radar niet iets hebben opgepikt? Kan me niet voorstellen dat ze daar niet van die dingen hebben staan. Ze zeggen wel niks, maar toch ...
Lack of common cents
  zondag 16 maart 2014 @ 15:48:55 #179
211040 Uccie
The bells...the bells....
pi_137802003
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 15:46 schreef Marrije het volgende:

[..]

dat idee heb ik dus ook
data van 8.11 is bekend, die van 7.11 en 6.11 niet? Die tape is nog niet bekeken? jaja
Die ligt nog even op de plank, misschien kan iemand daar van de week even tijd voor vrijmaken :')
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
pi_137802044
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 15:43 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]

Ja. En als dit klopt kun je de Indian Ocean dus afstrepen als crash site.
Tijd om de bergen in Bangladesh te gaan bekijken.
Hij verdedigt toch juist de Indische Oceaan of heb ik het anders begrepen??
pi_137802149
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 15:32 schreef Marrije het volgende:

[..]

nee, maar als jij dat kunt, graag!


Dat is waar het vliegtuig zich zou beginnen als ze volgens de laatste gekende positie volgens de grote cirkel hadden gevlogen (ruwweg 5000km 5,5*905). Zegmaar de maximaal haalbare afstand. Die rode lijnen kunnen dus helaas niet kleiner worden gemaakt.

Naja je kan het wel reduceren als er gebieden zijn waar je echt niet ongezien overheen kunt vliegen, maar die weet ik niet. Bij het noordelijke punt, vlieg je over Delhi heen. Het lijkt me niet dat je India ongezien over kunt vliegen. Tevens het meest zuidelijke punt kun je denk ik niet ongezien bereiken aangezien je in het gebied van de cocos eilanden komt. Ook daar lijkt me niet dat je ongezien voorbij kunt vliegen.

[ Bericht 16% gewijzigd door Speculant. op 16-03-2014 16:01:50 ]
  zondag 16 maart 2014 @ 15:52:33 #182
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_137802160
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 15:43 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]

Ja. En als dit klopt kun je de Indian Ocean dus afstrepen als crash site.
Tijd om de bergen in Bangladesh te gaan bekijken.
niet helemaa, ten westen van australie heb je dan nog kans
pi_137802227
quote:
2s.gif Op zondag 16 maart 2014 14:49 schreef Falco het volgende:

[..]

Plaatje doet het niet lekker. Beter upload je het naar Tinypic :P.
Zo nu doet hij het wel :)


Zoals ik al eerder aangaf denk ik dat ze doorgevlogen zijn naar het noorden/noordoosten! dan kom ik maar op 1 plek uit... Noord Korea
  zondag 16 maart 2014 @ 15:55:27 #184
211040 Uccie
The bells...the bells....
pi_137802250
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 15:52 schreef Speculant. het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Dat is waar het vliegtuig zich zou beginnen als ze volgens de laatste gekende positie volgens de grote cirkel hadden gevlogen (ruwweg 5000km 5,5*905). Zegmaar de maximaal haalbare afstand. Die rode lijnen kunnen dus helaas niet kleiner worden gemaakt.
Dat kan pas met de informatie van de andere pings.
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
  zondag 16 maart 2014 @ 15:56:22 #185
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_137802286
Hoe snel kun je eigenlijk met een vliegtuig een stuk oceaan afzoeken op wrakstukken? Weet iemand dat? Wat is de gebruikelijke vliegsnelheid en hoeveel meters kun je met waarnemers tegelijk links en rechts van de zee afspeuren?
Lack of common cents
  zondag 16 maart 2014 @ 15:57:26 #186
211040 Uccie
The bells...the bells....
pi_137802316
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 15:56 schreef gebrokenglas het volgende:
Hoe snel kun je eigenlijk met een vliegtuig een stuk oceaan afzoeken op wrakstukken? Weet iemand dat? Wat is de gebruikelijke vliegsnelheid en hoeveel meters kun je met waarnemers tegelijk links en rechts van de zee afspeuren?
Ik denk dat dat enorm tegenvalt.
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
  zondag 16 maart 2014 @ 16:01:50 #187
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_137802512
12:41am was take off- Last satellite ping was 8:11am.

Dat betekent dat MH370 zonder enige vorm van twijfel 7 uur in de lucht heeft gevlogen of tegen de 7de uur intact geland was toen het een ping ontving.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  zondag 16 maart 2014 @ 16:03:35 #188
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_137802571
quote:
7s.gif Op zondag 16 maart 2014 15:55 schreef Uccie het volgende:

[..]

Dat kan pas met de informatie van de andere pings.
vraag me af hoe lang dat gaat duren
als we dat morgen nog niet weten dan houdt men het bewust achter...
tijdwinst? zijn ze dan echt al aan het onderhandelen?
pi_137802585
quote:
7s.gif Op zondag 16 maart 2014 15:55 schreef Uccie het volgende:

[..]

Dat kan pas met de informatie van de andere pings.
Ja dat snap ik maar ik dacht dat die lijntjes wat te ruim waren getekend. Dat is zoals ik dus zei niet het geval.
  zondag 16 maart 2014 @ 16:05:24 #190
211040 Uccie
The bells...the bells....
pi_137802611
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 16:04 schreef Speculant. het volgende:

[..]

Ja dat snap ik maar ik dacht dat die lijntjes wat te ruim waren getekend. Dat is zoals ik dus zei niet het geval.
Oh ok, sorry. Dan heb ik je verkeerd begrepen. Maar wel tof dat je het nagerekend hebt, dan weten we dat ook weer.
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
  zondag 16 maart 2014 @ 16:05:34 #191
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_137802621
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 16:01 schreef Asskicker14 het volgende:
12:41am was take off- Last satellite ping was 8:11am.

Dat betekent dat MH370 zonder enige vorm van twijfel 7 uur in de lucht heeft gevlogen of tegen de 7de uur intact geland was toen het een ping ontving.
of net na de laatste ping is gecrasht
  zondag 16 maart 2014 @ 16:05:39 #192
26777 MrTorture
Welcome to the torture chamber
pi_137802624
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 16:01 schreef Asskicker14 het volgende:
12:41am was take off- Last satellite ping was 8:11am.

Dat betekent dat MH370 zonder enige vorm van twijfel 7 uur in de lucht heeft gevlogen of tegen de 7de uur intact geland was toen het een ping ontving.
Volgens mij was er niet genoeg brandstof om 7 uur te vliegen, toch? In dat geval zou het toestel heel aan de grond moeten zijn gezet. Of in ieder geval het onderdeel dat de pings beantwoordt...
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?
pi_137802642
Franse onderzoekers naar Maleisië om vermiste Boeing

Frankrijk stuurt drie deskundigen op het gebied van vliegtuigrampen naar Maleisië om te helpen bij de zoektocht naar de vermiste Boeing 777 van Malaysia Airlines.

Bron
  zondag 16 maart 2014 @ 16:06:46 #194
211040 Uccie
The bells...the bells....
pi_137802665
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 16:03 schreef Marrije het volgende:

[..]

vraag me af hoe lang dat gaat duren
als we dat morgen nog niet weten dan houdt men het bewust achter...
tijdwinst? zijn ze dan echt al aan het onderhandelen?
Ik neig ernaar, dat nu al te denken. Er zullen heus wel mensen meteen mee aan de slag zijn gegaan en dan is 24u best lang.
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
  zondag 16 maart 2014 @ 16:09:57 #195
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_137802802
Als de vliegtuig 7+ uur heeft gevlogen en opzettelijk radar-detectie heeft ontweken, zijn er een paar dingen die we met redelijke zekerheid kunnen uitsluiten als oorzaken.

- Decompressie in de cabine (voortgebracht door gat in romp/raam etc.)
- Bom of andere explosie voortgebracht door terroristische motieven
- Mechanisch falen (engine failure, loss of flight control etc.)
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_137802857
quote:
1s.gif Op zondag 16 maart 2014 15:46 schreef DeParo het volgende:

[..]

Gezien gisteren maar waarom denkt die kerel dan dat ze het vliegtuig in een stuk gaan vinden terwijl hij net verdedigt waarom het waarschijnlijk ergens in de Indische Oceaan is beland?!
Ze kunnen ook op een eiland geland zijn. Iedere oceaan heeft afgelegen iniminie eilandjes.
  zondag 16 maart 2014 @ 16:12:48 #197
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_137802898
Wat ik opmerkelijk vind, dat laatste ping contact, Of dat vliegtuig heeft dus zolang gevlogen OF het stond toen (al een tijdje mogelijk) aan de grond en is toen pas dat pingding eruit gehaald.

Dan denk ik toch eerder dat de piloot net zolang heeft gevlogen tot de kerosine op was.
Al vind ik een kaping wat spannender.
  zondag 16 maart 2014 @ 16:13:30 #198
26777 MrTorture
Welcome to the torture chamber
pi_137802929
Hoe foutloos is dat pingsysteem?
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?
pi_137803023
Waarschijnlijk gevonden jongens?
https://pbs.twimg.com/media/Bi25GsvCIAAlSI6.jpg
Of is dat een boot?
  zondag 16 maart 2014 @ 16:17:45 #200
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_137803068
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 16:16 schreef Draailamp het volgende:
Waarschijnlijk gevonden jongens?
https://pbs.twimg.com/media/Bi25GsvCIAAlSI6.jpg
Of is dat een boot?
Da's een schip.
Lack of common cents
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')