Komt zijn UI dan ook in de op?quote:Op zondag 16 maart 2014 14:07 schreef Falco het volgende:
Degene die uiteindelijk het dichtst bij de werkelijkheid zit krijgt eeuwige roem en een hand van de organisator. Game on
Ik mag toch hopen dat die vrouw inmiddels allang gevonden is, zodat ze dat kunnen nagaan.quote:Op zondag 16 maart 2014 15:10 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
Deze informatie komt uit de persco van vanmorgen (en staat ook al in de OP). Tijdens de persco is natuurlijk niets verteld over die vrouw-en-kids-roddel.
beetje sensatie op de zondag ochtend voor die mensenquote:Op zondag 16 maart 2014 15:12 schreef Arthur_Spooner het volgende:
NY 'kranten' pakken ook goed uit
[ afbeelding ]
Ik neem aan dat ze de mogelijke landingsbanen al wel met satellietbeelden hebben kunnen checken?quote:Op zondag 16 maart 2014 15:11 schreef MrBanaan1 het volgende:
Vliegtuig is dus zeker niet op Diego Garcia geland, maar da's nog niet lang bekend; zo gek was mn theorie niet
http://www.thestar.com.my(...)not-in-diego-garcia/
Goed punt, zeker die Aziaten hebben allemaal nieuw en teer spul, al dan niet goedkope Huwei (of hoe heten die krengen) shit...quote:Op zondag 16 maart 2014 15:12 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik wist niet meer wat het tijdsbestek was, maar 1,5 dag is en blijft raar.
En aangezien, op mijn moeder na, niemand meer een 3310 heeft, zou dat een veilige landing moeten zijn, want mijn iphone heeft het al lastig bij een verkeersdrempel (bij wijze van hè).
Nou, niet overal is na het vermissen al nieuwe satalietfotos gemaakt. Maar ik las online dat er standaard een paar duizend (!) Britse leger-medewerkers zijn, dus dat is zo wel vrij verzekerdquote:Op zondag 16 maart 2014 15:13 schreef MrTorture het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ze de mogelijke landingsbanen al wel met satellietbeelden hebben kunnen checken?
quote:Op zondag 16 maart 2014 15:12 schreef Arthur_Spooner het volgende:
NY 'kranten' pakken ook goed uit
[ afbeelding ]
http://www.theguardian.co(...)goes-on-live-updatesquote:So far no sighting or detection has been reported by the units deployed for searches in various designated areas. The Malaysian authorities have now indicated that based on investigation, the search operations have entered a new phase and a strategy for further searches is being formulated. Accordingly, search operations have been suspended and all Indian assets earmarked for search operations have been placed on standby.
Bij lange na niet, vermoed ik. Het zijn er enorm veel en blijkbaar is een sateliet opname niet zomaar gemaakt.quote:Op zondag 16 maart 2014 15:13 schreef MrTorture het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ze de mogelijke landingsbanen al wel met satellietbeelden hebben kunnen checken?
staken is niet helemaal het juiste woord: ze worden op standby gezet: dus wel beschikbaar maar niet actief tot verdere informatie/ordersquote:Op zondag 16 maart 2014 15:17 schreef Drebbelman het volgende:
India staakt inmiddels hun deelname aan de zoekactie:
[..]
http://www.theguardian.co(...)goes-on-live-updates
In feite zeggen dus dat Maleisie op dit moment zelf ook geen flauw idee heeft in welke richting er gezocht moet worden.quote:Op zondag 16 maart 2014 15:17 schreef Drebbelman het volgende:
India staakt inmiddels hun deelname aan de zoekactie:
[..]
http://www.theguardian.co(...)goes-on-live-updates
Helder dat die kist niet opeens op dat schiereiland terecht komtquote:Op zondag 16 maart 2014 15:16 schreef Marrije het volgende:
Falco,
[ afbeelding ]
Mijn stip komt uit in de inzet, die moet je ff wegdenken, google indian ocean en op de plek van de druppel staat mijn stip. Ook kwa spiegel tegenover de eindbestemming zeg maar.
hmm, dan moet ik mn vliegroute op t kaartje ff aanpassenquote:Op zondag 16 maart 2014 15:21 schreef Asskicker14 het volgende:
Briljante analyse.
De beste analyse die ik in de media heb gezien, geeft aan hoe professioneel de Verenigde Staten dit aanpakt i.t.t de amateuristische werkwijze van de Maleisiers. Dit is Data Intelligence Analysis zoals het moet.
In elk geval heel duidelijk uitgelegd, waar die routes vandaan komen.quote:Op zondag 16 maart 2014 15:21 schreef Asskicker14 het volgende:
Briljante analyse.
De beste analyse die ik in de media heb gezien, geeft aan hoe professioneel de Verenigde Staten dit aanpakt i.t.t de amateuristische werkwijze van de Maleisiers. Dit is Data Intelligence Analysis zoals het moet.
Gebaseerd op de tijd 811, kunnen die lijnen toch al veel kleiner worden gemaakt? Ook die band(bij een eerder plaatje) die eromheen was getekend convergeert niet. Heeft daar al iemand hier zich mee bezig gehouden?quote:Op zondag 16 maart 2014 15:21 schreef Asskicker14 het volgende:
ik ben benieuwd wanneer die andere pings van 7.11 en 6.11 etc naar buiten komenquote:Op zondag 16 maart 2014 15:30 schreef Uccie het volgende:
[..]
In elk geval heel duidelijk uitgelegd, waar die routes vandaan komen.
Ik vraag me af of de maleisiers zo amateuristisch zijn of dat ze gewoon heel weinig naarbuiten brengen.
nee, maar als jij dat kunt, graag!quote:Op zondag 16 maart 2014 15:31 schreef Speculant. het volgende:
[..]
Gebaseerd op de tijd 811, kunnen die lijnen toch al veel kleiner worden gemaakt? Ook die band(bij een eerder plaatje) die eromheen was getekend convergeert niet. Heeft daar al iemand hier zich mee bezig gehouden?
Ik heb het idee dat die gegevens al bekend zijnquote:Op zondag 16 maart 2014 15:31 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik ben benieuwd wanneer die andere pings van 7.11 en 6.11 etc naar buiten komen
Erg mooi en goed gedaan van CNN.quote:Op zondag 16 maart 2014 15:21 schreef Asskicker14 het volgende:
Briljante analyse.
Ja. En als dit klopt kun je de Indian Ocean dus afstrepen als crash site.quote:
Moah, die theorie die ik had over die eilandjes daar kan dan juist weer wel... Maargoed.quote:Op zondag 16 maart 2014 15:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja. En als dit klopt kun je de Indian Ocean dus afstrepen als crash site.
Tijd om de bergen in Bangladesh te gaan bekijken.
dat idee heb ik dus ookquote:Op zondag 16 maart 2014 15:33 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat die gegevens al bekend zijner wordt ons iets heel cruciaals niet verteld.
Gezien gisteren maar waarom denkt die kerel dan dat ze het vliegtuig in een stuk gaan vinden terwijl hij net verdedigt waarom het waarschijnlijk ergens in de Indische Oceaan is beland?!quote:Op zondag 16 maart 2014 15:21 schreef Asskicker14 het volgende:
Briljante analyse.
Die ligt nog even op de plank, misschien kan iemand daar van de week even tijd voor vrijmakenquote:Op zondag 16 maart 2014 15:46 schreef Marrije het volgende:
[..]
dat idee heb ik dus ook
data van 8.11 is bekend, die van 7.11 en 6.11 niet? Die tape is nog niet bekeken? jaja
Hij verdedigt toch juist de Indische Oceaan of heb ik het anders begrepen??quote:Op zondag 16 maart 2014 15:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
quote:
niet helemaa, ten westen van australie heb je dan nog kansquote:Op zondag 16 maart 2014 15:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zo nu doet hij het welquote:Op zondag 16 maart 2014 14:49 schreef Falco het volgende:
[..]
Plaatje doet het niet lekker. Beter upload je het naar Tinypic.
Dat kan pas met de informatie van de andere pings.quote:Op zondag 16 maart 2014 15:52 schreef Speculant. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat is waar het vliegtuig zich zou beginnen als ze volgens de laatste gekende positie volgens de grote cirkel hadden gevlogen (ruwweg 5000km 5,5*905). Zegmaar de maximaal haalbare afstand. Die rode lijnen kunnen dus helaas niet kleiner worden gemaakt.
Ik denk dat dat enorm tegenvalt.quote:Op zondag 16 maart 2014 15:56 schreef gebrokenglas het volgende:
Hoe snel kun je eigenlijk met een vliegtuig een stuk oceaan afzoeken op wrakstukken? Weet iemand dat? Wat is de gebruikelijke vliegsnelheid en hoeveel meters kun je met waarnemers tegelijk links en rechts van de zee afspeuren?
vraag me af hoe lang dat gaat durenquote:Op zondag 16 maart 2014 15:55 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat kan pas met de informatie van de andere pings.
Ja dat snap ik maar ik dacht dat die lijntjes wat te ruim waren getekend. Dat is zoals ik dus zei niet het geval.quote:Op zondag 16 maart 2014 15:55 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat kan pas met de informatie van de andere pings.
Oh ok, sorry. Dan heb ik je verkeerd begrepen. Maar wel tof dat je het nagerekend hebt, dan weten we dat ook weer.quote:Op zondag 16 maart 2014 16:04 schreef Speculant. het volgende:
[..]
Ja dat snap ik maar ik dacht dat die lijntjes wat te ruim waren getekend. Dat is zoals ik dus zei niet het geval.
of net na de laatste ping is gecrashtquote:Op zondag 16 maart 2014 16:01 schreef Asskicker14 het volgende:
12:41am was take off- Last satellite ping was 8:11am.
Dat betekent dat MH370 zonder enige vorm van twijfel 7 uur in de lucht heeft gevlogen of tegen de 7de uur intact geland was toen het een ping ontving.
Volgens mij was er niet genoeg brandstof om 7 uur te vliegen, toch? In dat geval zou het toestel heel aan de grond moeten zijn gezet. Of in ieder geval het onderdeel dat de pings beantwoordt...quote:Op zondag 16 maart 2014 16:01 schreef Asskicker14 het volgende:
12:41am was take off- Last satellite ping was 8:11am.
Dat betekent dat MH370 zonder enige vorm van twijfel 7 uur in de lucht heeft gevlogen of tegen de 7de uur intact geland was toen het een ping ontving.
Ik neig ernaar, dat nu al te denken. Er zullen heus wel mensen meteen mee aan de slag zijn gegaan en dan is 24u best lang.quote:Op zondag 16 maart 2014 16:03 schreef Marrije het volgende:
[..]
vraag me af hoe lang dat gaat duren
als we dat morgen nog niet weten dan houdt men het bewust achter...
tijdwinst? zijn ze dan echt al aan het onderhandelen?
Ze kunnen ook op een eiland geland zijn. Iedere oceaan heeft afgelegen iniminie eilandjes.quote:Op zondag 16 maart 2014 15:46 schreef DeParo het volgende:
[..]
Gezien gisteren maar waarom denkt die kerel dan dat ze het vliegtuig in een stuk gaan vinden terwijl hij net verdedigt waarom het waarschijnlijk ergens in de Indische Oceaan is beland?!
Da's een schip.quote:Op zondag 16 maart 2014 16:16 schreef Draailamp het volgende:
Waarschijnlijk gevonden jongens?
https://pbs.twimg.com/media/Bi25GsvCIAAlSI6.jpg
Of is dat een boot?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |