Geweldige band, maar een willekeurig dier als bandnaam kiezen vind ik erg onzinnig. Ik wilde er eerst ook the Beatles bij zetten maar dan kregen we weer die discussie.quote:
En Norrage, je schaamteloze zelfpromotie voor die blog loopt een beetje de spuigaten uit als je het mij vraagtquote:Op woensdag 12 maart 2014 10:29 schreef Felagund het volgende:
Dus praat hier wel over obscure bandjes, nieuwe platen, geziene optredens, geef tips en commentaar, als het maar met "indie" te maken heeft!
Lijst met indie-gerelateerde links:
Pat-sounds
Pitchfork
Die heb ik er niet eens zelf bijgezetquote:Op woensdag 12 maart 2014 10:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
En Norrage, je schaamteloze zelfpromotie voor die blog loopt een beetje de spuigaten uit als je het mij vraagt
komt van een filmquote:Op woensdag 12 maart 2014 10:30 schreef Maxerazzi het volgende:
We mogen toch ook wel stellen dat My Bloody Valentine een afschuwelijke bandnaam is?
Ik weet nooit zo goed of het met opzet is al mensen het met een t schrijvenquote:Al moet ik zeggen, Ontroerend Goed was wel een mooie naam geweest voor een Nederlandse band.
quote:Op woensdag 12 maart 2014 10:32 schreef Gehenna het volgende:
'Kiss the anus of a black cat' is ook wel een rare..
Ze wilden het symbool Δ als bandnaam, maar dat kon niet, dus hebben ze de toetsencombinatie van een macbook om een Δ te typen gebruikt.quote:Op woensdag 12 maart 2014 10:32 schreef Norrage het volgende:
Alt-J is wel echt kuthoe verzin je het.
Ja! Komt van de Talking Heads.quote:Op woensdag 12 maart 2014 10:32 schreef BoerBert het volgende:
Vinden we Radiohead een goede bandnaam?
Ja, die verklaring maakt die naam alleen maar nog erger dan ie al is.quote:Op woensdag 12 maart 2014 10:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ze wilden het symbool Δ als bandnaam, maar dat kon niet, dus hebben ze de toetsencombinatie van een macbook om een Δ te typen gebruikt.
Die komt van een nummer van GG Allinquote:
En om er nog even serieuzer op in te gaan. Als ik een album echt goed vind, zal ik het hier wel linken (de recensie copy/pasten is ook weer zoiets, en de mening opnieuw opschrijven tsja). Maar verder tsja, in het begin zette moest ik natuurlijk wel ff hypen maar dat doe ik niet meer nuquote:Op woensdag 12 maart 2014 10:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
En Norrage, je schaamteloze zelfpromotie voor die blog loopt een beetje de spuigaten uit als je het mij vraagt
Ja de reden begrijp ik. Dat is waarom het zo erg isquote:Op woensdag 12 maart 2014 10:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ze wilden het symbool Δ als bandnaam, maar dat kon niet, dus hebben ze de toetsencombinatie van een macbook om een Δ te typen gebruikt.
Inderdaadquote:Op woensdag 12 maart 2014 10:35 schreef DO2 het volgende:
[..]
Ja, die verklaring maakt die naam alleen maar nog erger dan ie al is.
$\Delta$quote:Op woensdag 12 maart 2014 10:37 schreef Felagund het volgende:
Ze hadden ook $\Delta$ kunnen kiezen. Of een Alt-nummercombinatie.
quote:Op woensdag 12 maart 2014 10:37 schreef Felagund het volgende:
Ze hadden ook $\Delta$ kunnen kiezen. Of een Alt-nummercombinatie.
Ook goede bandnaamquote:
Angel Olsen.quote:Op woensdag 12 maart 2014 10:39 schreef DO2 het volgende:
Hoe langer ik erover nadenk hoe meer ik me realiseer dat er eigenlijk maar heel weinig goede bandnamen zijn.
Angel is wel een erg cliché naam.quote:
Ik zou zelf voor:quote:Op woensdag 12 maart 2014 10:40 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ook goede bandnaam
Ik vind Wilco altijd wel een lekkere bandnaam
"Euler"quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
Dat hoop ik, als ze er zelf voor gekozen heeft is het eigenlijk nog erger. Nu kan ze haar ouders nog de schuld geven.quote:
Dead Kennedysquote:Op woensdag 12 maart 2014 10:45 schreef Norrage het volgende:
Someone Still loves Boris Yeltsin
Presidents of the United States of America
Zijn ook weer zo wat....
Die is juist erg leuk.quote:
Hun album titels zijn wel geniaalquote:Op woensdag 12 maart 2014 10:47 schreef BoerBert het volgende:
Thee Silver Mt Zion Memorial Orchestra [ afbeelding ]
Ja. Zelfde laken een pak.quote:Op woensdag 12 maart 2014 10:48 schreef Tchock het volgende:
The Band is toch ook een kutnaam. We hebben een band en we noemen ons de band HAHAHA
Die is wel cool omdat het echt terug naar de ultieme basis is.quote:Op woensdag 12 maart 2014 10:48 schreef Tchock het volgende:
The Band is toch ook een kutnaam. We hebben een band en we noemen ons de band HAHAHA
Ja irritant. Ik probeerde muziek/recensies te vinden van Jungle bv. Onmogelijkquote:Op woensdag 12 maart 2014 10:49 schreef Tchock het volgende:
Ook ergerlijk: mensen die anno 2014 nog een bandnaam bedenken die niet Google-baar is
Stiekem gewoon de ultieme bandnaamquote:Op woensdag 12 maart 2014 10:50 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Die is wel cool omdat het echt terug naar de ultieme basis is.
Ook een goeie.quote:Op woensdag 12 maart 2014 10:53 schreef Maxerazzi het volgende:
The Velvet Underground is qua naam wel een kunststukje, al zou ik niet weten waar 't op zou moeten slaan. Sparklehorse vind ik ook een mooie.
Tsja....dat hoort een beetje bij het genre hequote:Op woensdag 12 maart 2014 10:53 schreef Felagund het volgende:
Of al die jazzbandnamen waarbij moet aangeven worden hoeveel leden er in de band zit. Dan moet je je naam veranderen als er iemand bij komt of weg gaat. Bijv. Contemporary Noise Quartet/Quintet/Sextet.
dat komt dan weer uit een boekquote:Op woensdag 12 maart 2014 10:53 schreef Maxerazzi het volgende:
The Velvet Underground is qua naam wel een kunststukje, al zou ik niet weten waar 't op zou moeten slaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan kun je band idd beter "De Rollende Stenen" noemen.quote:
Oh... Fuck...quote:Op woensdag 12 maart 2014 11:01 schreef Norrage het volgende:
Rolling Stones is ook een toffe naam, gezien het een verbastering is van Rock & Roll
Mind. Bl...quote:Op woensdag 12 maart 2014 11:01 schreef Norrage het volgende:
Rolling Stones is ook een toffe naam, gezien het een verbastering is van Rock & Roll
Haha, mind blownquote:Op woensdag 12 maart 2014 11:01 schreef Norrage het volgende:
Ah, dan heb ik niets gezegd.quote:Op woensdag 12 maart 2014 11:01 schreef Norrage het volgende:
de band is een verbastering van rock'n'roll jaquote:Op woensdag 12 maart 2014 11:01 schreef Norrage het volgende:
Alleen waren de Rolling Stones al drie jaar bezig toen Bob Dylan dat nummer in 1965 schreefquote:Op woensdag 12 maart 2014 11:03 schreef ranja het volgende:
[..]
de band is een verbastering van rock'n'roll ja
de naam komt toch gewoon van die Dylan song?
quote:According to Richards, Jones christened the band during a phone call to Jazz News. When asked for a band name Jones saw a Muddy Waters LP lying on the floor of which one of the tracks was "Rollin' Stone".
Zanger Bob ook, het toevoegen van 'zanger' dekt de lading zo goedquote:
Je hebt ook nog Zanger BOB (Boegn Of Barstn!)quote:Op woensdag 12 maart 2014 11:07 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Zanger Bob ook, het toevoegen van 'zanger' dekt de lading zo goed
Ik krijg ineens zin in een vleeskroketquote:Op woensdag 12 maart 2014 11:11 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Je hebt ook nog Zanger BOB (Boegn Of Barstn!)
quote:Op woensdag 12 maart 2014 11:12 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Ik krijg ineens zin in een vleeskroket
quote:Op woensdag 12 maart 2014 11:13 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Kijk ze losgaanCheck die fiets
Zie die sfeer
Ik krijg toch het idee dat Zanger Bob de beste bob isquote:Op woensdag 12 maart 2014 11:13 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Kijk ze losgaanCheck die fiets
Zie die sfeer
quote:
quote:
Lol...is dit serieus nieuw voor jullie?quote:
Idd, ik wilde het zelf niet typenquote:Op woensdag 12 maart 2014 11:15 schreef Norrage het volgende:
[..]
[..]
[..]
Lol...is dit serieus nieuw voor jullie?
Jaquote:Op woensdag 12 maart 2014 11:15 schreef Norrage het volgende:
[..]
Lol...is dit serieus nieuw voor jullie?
Op een bepaalde leeftijd wordt nieuwe dingen oppakken wat lastiger hequote:Op woensdag 12 maart 2014 11:23 schreef DO2 het volgende:
En ik dacht eindelijk 'n keer iets op te steken van Norrage z'n posts...
niet direct (is geloof ik ook weer uit een Latijns boek ofzo..ohja en Muddy Waters natuurlijkquote:
Nee man. Vernoemd naar een nummer van Muddy Water die an sich weer uit een Engels spreekwoord komt.quote:Op woensdag 12 maart 2014 11:01 schreef Norrage het volgende:
Het komt van deze uitdrukking:quote:Op woensdag 12 maart 2014 11:30 schreef Norrage het volgende:
[..]
niet direct (is geloof ik ook weer uit een Latijns boek ofzo..ohja en Muddy Waters natuurlijk), maar uiteraard is het met een knipoog naar die rock & roll gemaakt. Lijkt me.
Jajaja ik weet het hoor lieve schat. Maar ik ga er toch vanuit dat ze stiekem ook aan Rock & Roll hebben gedacht. Zo maak je goede bandnamen, als er meerdere dingen/betekenissen in voorkomenquote:Op woensdag 12 maart 2014 11:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee man. Vernoemd naar een nummer van Muddy Water die an sich weer uit een Engels spreekwoord komt.
joodse vrouwen die de duitse soldaten moesten 'vermaken' dacht ik.quote:Op woensdag 12 maart 2014 11:35 schreef Tchock het volgende:
Hele goede. Komt uit de oorlog van een of ander naar Duits soldatenhoerenhuis.
Nee, de term rock'n'roll is al een jaar of honderd oud geloof ik.quote:Op woensdag 12 maart 2014 11:42 schreef Norrage het volgende:
[..]
Jajaja ik weet het hoor lieve schat. Maar ik ga er toch vanuit dat ze stiekem ook aan Rock & Roll hebben gedacht. Zo maak je goede bandnamen, als er meerdere dingen/betekenissen in voorkomen
Misschien is Rock & Roll zelfs wel op de band gebaseerd (of of Muddy Waters)
Dat wist ik dan weer nietquote:Op woensdag 12 maart 2014 11:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, de term rock'n'roll is al een jaar of honderd oud geloof ik.
lastig, paar jaar geleden bij de album top 100 werd-ie in diverse lijsten genoemd alsquote:Op woensdag 12 maart 2014 12:20 schreef Gehenna het volgende:
Net weer opnieuw Yankee Foxtrot Hotel van Wilco geprobeerd, op zich wel een aardig album, maar overal wordt hij gezien als een meesterwerk lijkt het. Ik hoor het niet hoorhoe ligt ie hier?
Ohjaquote:Op woensdag 12 maart 2014 12:23 schreef ranja het volgende:
[..]
lastig, paar jaar geleden bij de album top 100 werd-ie in diverse lijsten genoemd als
Yankee Foxtrot Hotel
Hotel Yankee Foxtrot
Yankee Hotel Foxtrot (en dat is de juiste titel)
Die (Yankee Hotel Foxtrot danquote:Op woensdag 12 maart 2014 12:20 schreef Gehenna het volgende:
Net weer opnieuw Yankee Foxtrot Hotel van Wilco geprobeerd, op zich wel een aardig album, maar overal wordt hij gezien als een meesterwerk lijkt het. Ik hoor het niet hoorhoe ligt ie hier?
My bad, dacht dat DO2 die postte, was al laat he.quote:Op woensdag 12 maart 2014 01:29 schreef Maxerazzi het volgende:
SBTRKT is tof, ja. Wist niet dat er een nieuwe plaat kwam. En Kerft, hoe jong schat men mij hier dan in? Ik ben 23, hè, indien je me verwart met DO2.
Yes, ik heb er ook een sterke emotionele binding mee, dus dat geeft de plaat nog veel meer glans natuurlijk. Zo'n plaat waar ik me mee identificeer, net als Pink Moon, Kid A en Music For 18 Musicians.quote:
Nee vaporwave dan:quote:Op woensdag 12 maart 2014 10:52 schreef Gehenna het volgende:
In de witchhouse scene heb j eook veel van die afschuwelijke bandnamen:
• oOoOO
• ///▲▲▲\\\
• ▲⃝ ▲⃝ ▲⃝
• Gr†LLGR†LL
• ~▲†▲~
• ▼□■□■□■
• ❖
• †‡†
• Lol▲
• G.A.N. 665+1
• (((О)))
• ki††y c▲t
• //†▲▲▲▲▲†\\
• ♏◍ɲⓄ ㄚ∑ㄅ ∆ῳ▲ℾξ_!
Hmm misschien moet ik 'm nog eens wat aandachtiger luisteren, ik zie het nu meer als aangenaam behang. Maar wellicht zit er meer in...quote:Op woensdag 12 maart 2014 12:47 schreef DO2 het volgende:
Jeetje, zo hoog, Max?
Het is niet een album waar ik meteen aan denk bij 'n 'absoluut meesterwerk'.
Wel een album dat mi tot 1 van de beste albums van de laatste 10 jaar gerekend mag worden.
Maar het is zeker geen makkelijk album, nee. De geluiden en ritmes lijken elkaar soms tegen te spreken.
Ze spelen voortdurend met het idee van dissonantie. Maar dat maakt dat album juist zo intrigerend.
ook nicequote:Op woensdag 12 maart 2014 12:58 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Nee vaporwave dan:
情報デスクVIRTUAL
회사AUTO
ФДЕЛИО
マクロスMACROSS 82-99
ショッピングワールドjp
DONT/ BE/ 正方形
░▒▓新しいデラックスライフ▓▒░
Welja, nu loop je echt een beetje te stampen op mijn muziekziel.quote:Op woensdag 12 maart 2014 13:00 schreef Gehenna het volgende:
[..]
ik zie het nu meer als aangenaam behang.
quote:Op woensdag 12 maart 2014 13:00 schreef Gehenna het volgende:
ik zie het nu meer als aangenaam behang. Maar wellicht zit er meer in...
quote:Op woensdag 12 maart 2014 13:06 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Welja, nu loop je echt een beetje te stampen op mijn muziekziel.
quote:Op woensdag 12 maart 2014 13:09 schreef DO2 het volgende:
Aan...ge...naam be...hang...
Zei ie dat nu echt?
Heb ik nooit begrepen. Ik neem aan dat als een album in je top nogwat staat, je het toch wel zeker 10 keer gehoord hebt. En dus ook Poor Places heb je dan zeker 10 keer gehoord. Als je dat nummer al 3 keer gehoord hebt, doe je die volgorde nooit meer fout.quote:Op woensdag 12 maart 2014 12:23 schreef ranja het volgende:
[..]
lastig, paar jaar geleden bij de album top 100 werd-ie in diverse lijsten genoemd als
Yankee Foxtrot Hotel
Hotel Yankee Foxtrot
Yankee Hotel Foxtrot (en dat is de juiste titel)
Onvoorstelbaar ja. Normaal is het het kutste festival met een verschrikkelijke lineup, en nu...mijn hemelquote:Op woensdag 12 maart 2014 13:10 schreef BoerBert het volgende:
Pinkpop haalt wel even wat namen binnen, he.
Wat komt er dan?quote:Op woensdag 12 maart 2014 13:20 schreef Norrage het volgende:
[..]
Onvoorstelbaar ja. Normaal is het het kutste festival met een verschrikkelijke lineup, en nu...mijn hemel
Rolling Stones, Arcade Fire, Arctic Monkeys om maar wat te noemen.quote:
Is Rolling Stones dan bevestigd?quote:Op woensdag 12 maart 2014 13:24 schreef Norrage het volgende:
[..]
Rolling Stones, Arcade Fire, Arctic Monkeys om maar wat te noemen.
quote:Op woensdag 12 maart 2014 13:29 schreef Felagund het volgende:
De nieuwe Joan as Police Woman begint lekker zeg.
Ik moet dat weekend weer de leiding uithangen bij een scoutingkamp. Anders was ik zeker naar één van de beide gegaan...quote:Op woensdag 12 maart 2014 13:27 schreef Norrage het volgende:
Maar Psych Lab is ook dat weekend, en die lineup is nog vetter. En ik ga al naar AF in Antwerpen
Al een paar keer gedaan met koptelefoon, geef 'm nog een paar kansen, maar het is wel een keer opquote:Op woensdag 12 maart 2014 13:21 schreef DO2 het volgende:
Misschien eens aandachtig luisteren met koptelefoon, Gehenna. En nog 'n keer. En nog 'n keer.
Net zo lang tot alles op z'n plek valt en de magie van YHF je bij de strot grijpt en nooit meer loslaat.
Nou... heel weinig namen die mij aanspreken eigenlijk. Veel grote namen ja, dat wel.quote:Op woensdag 12 maart 2014 13:20 schreef Norrage het volgende:
Onvoorstelbaar ja. Normaal is het het kutste festival met een verschrikkelijke lineup, en nu...mijn hemel
Dan is ie waarschijnlijk niet aan je besteed. Dat kan. Je staat daarin zeker niet alleen.quote:Op woensdag 12 maart 2014 13:36 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Al een paar keer gedaan met koptelefoon, geef 'm nog een paar kansen, maar het is wel een keer op
Ik heb 'A Ghost is Born' ooit wel eens gedraaid, maar ik kan me er verder niets meer van herinnerenquote:Op woensdag 12 maart 2014 13:37 schreef Norrage het volgende:
En de rest van Wilco Gehenna, ken je dat?
heel erg indie is het natuurlijk ook niet met de stones en metallicaquote:Op woensdag 12 maart 2014 13:41 schreef Norrage het volgende:
Jij bent altijd de vreemde eend in de bijt ranja
Ach, dat valt ook wel mee. Ze hebben -zoals ieder jaar- gigantisch grote namen, maar als ik er heen ga is dat voor Arcade Fire, Arctic Monkeys, HAIM, Editors (hoewel die op Pukkelpop vrij kut waren), Boxer Rebellion. Niet veel beter dan andere jaren. Hoewel ze met Arcade Fire wel een enorme troefkaart hebben, want mijn god wat wil ik die graag zienquote:Op woensdag 12 maart 2014 13:20 schreef Norrage het volgende:
[..]
Zonder twijfel. Maar eigenlijk zijn acts als Rolling Stones en Metallica voor mij eerder aanleiding een festival te vermijden - dan weet je namelijk dat het compleet overspoeld wordt voor mensen die enkel voor die band komen en de rest geen klap interesseert, en ik hoef ze toch niet zelf te zien.quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:22 schreef Norrage het volgende:
Rolling Stones is wel het grootste dat ze hebben gehad. Stones > Bruce bijvoorbeeld. Maar inderdaad, AF is wel de gigantische troefkaart die ze hebben. Ze hebben zelf waarschijnlijk niet eens door hoe groot die naam eigenlijk wel niet is
Mayer op een festival is gillende meisjes om de hitjes. Bonamassa heb ik persoonlijk niets mee, maar kan me voorstellen dat je die wil zien.quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:33 schreef BoerBert het volgende:
Ik zou ook wel naar Mayer en Bonamassa, al vond ik Mayer één keer zien (in de HMH) ook wel genoeg. Of hij moet met z'n jazzgroepje gaan spelen.
Die show op Pinkpop in 2010quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Mayer op een festival is gillende meisjes om de hitjes.
Luister er amper meer naar, geen idee wat hij tegenwoordig tijdens z'n shows speelt, maar zou 'm niet overslaanquote:Bonamassa heb ik persoonlijk niets mee, maar kan me voorstellen dat je die wil zien.
Het is een fenomenaal gitarist, dat staat buiten kijf. Maar met dit soort bagger maak je mij niet vrolijk.quote:Op woensdag 12 maart 2014 16:03 schreef Maxerazzi het volgende:
Als Mayer een strakke solo eruit gooit, sta ik ook te krijsen als een speenvarken, hoor.
Daar noem je er ook een.quote:Op woensdag 12 maart 2014 16:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het is een fenomenaal gitarist, dat staat buiten kijf. Maar met dit soort bagger maak je mij niet vrolijk.
Ja true, op de andere albums staan steeds hooguit een of twee leuke tracks, dat is het. En een aantal unreleased tracks zijn ook wel prima.quote:Op woensdag 12 maart 2014 18:18 schreef Norrage het volgende:
Zijn Trio werk is cool, heel cool. Continuum is cool, maar eigenlijk is alle rest kut
Ik overweeg om een dagticket voor de zaterdag te kopen. Moet de Rolling Stones toch een keer gezien hebben in een festival setting.quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:35 schreef Norrage het volgende:
Wat staat die er ook nog? En Paolo Nutini ook
Dit is echt wel een lineup die 500x sterker is dan de vorige 10 jaar Pinkpop. Bizar hoor. Ik en mijn pinkpop haat zou het nog bijna overwegen te gaan.
Tof. Laat, bitte, even weten straks hoe de plaat in zijn geheel was.quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:22 schreef Kerftminister het volgende:
Eindelijk Freddie Gibbs & Madlib op.
Begint gewoon als de tweede Madvillainy, maar dan andere stijl, maar zelfde kwaliteit.
Heb eerste paar nummers gehoord, was wel lachequote:Op woensdag 12 maart 2014 21:22 schreef Kerftminister het volgende:
Eindelijk Freddie Gibbs & Madlib op.
Begint gewoon als de tweede Madvillainy, maar dan andere stijl, maar zelfde kwaliteit.
Echt geweldig, enorm goede plaat. Komt zeker in de buurt van Madvillainy.quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:35 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Tof. Laat, bitte, even weten straks hoe de plaat in zijn geheel was.
Het is wel eens tijd voor een nieuw album. Duurt te lang.quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:58 schreef Moody het volgende:
Belle & Sebastian.....luister er al 15 jaar na, maar het blijft steengoed
Hé daar was ik bijquote:Op woensdag 12 maart 2014 21:58 schreef Moody het volgende:
Belle & Sebastian.....luister er al 15 jaar na, maar het blijft steengoed
Vind ik het ook leuk? Ik houd niet zo van hiphop maar MF DOOM's stijl is echt heerlijk en de beats op Madvillainy kon ik ook zeker waarderen.quote:Op woensdag 12 maart 2014 22:13 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Echt geweldig, enorm goede plaat. Komt zeker in de buurt van Madvillainy.
De beats zijn zeker vergelijkbaar, Freddie Gibbs is wel een heel ander type rapper dan MF DOOM, rapt veel sneller en meer over gangster stuff en allerdaagse dingen dan obscure references. Houd zelf overigens totaal niet van Gangster Rap, maar vind Freddie Gibbs echt een koning. Ik zou het gewoon een keertje proberen, Freddie Gibbs heeft zoveel skills dat het niet eens veel uitmaakt bij hem waar de teksten over gaan, verder is hij natuurlijk ook niet zo'n generic gangster rapper.quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Vind ik het ook leuk? Ik houd niet zo van hiphop maar MF DOOM's stijl is echt heerlijk en de beats op Madvillainy kon ik ook zeker waarderen.
Sportpaleis. Mijn ouders wilden naar Pinkpop maar er stond verder niets leuks dus dan maar helemaal naar Antwerpen. Of ik ook mee wilde.quote:
Domme vraagquote:Op woensdag 12 maart 2014 23:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Sportpaleis. Mijn ouders wilden naar Pinkpop maar er stond verder niets leuks dus dan maar helemaal naar Antwerpen. Of ik ook mee wilde.![]()
Puur muzikaal gezien eigenlijk wel gekquote:Op woensdag 12 maart 2014 23:47 schreef Moody het volgende:
[..]
O.
Maar er dan naar toe gaan
De 40+ is flink in de minderheid denk ik
Ja, maar dat is dus blijkbaar omdat ze naar jouw muziek luisterenquote:Op woensdag 12 maart 2014 23:47 schreef Tchock het volgende:
Mijn ouders luisteren sowieso wel veel toffe muziek. Bon Iver, Arcade Fire, Other Lives, Spinvis, Johan staan in de platenkast. Naast de Tom Waits en Bruce Springsteens natuurlijk want het blijven ouders.
Moet je koesteren. Daarbij zijn Tom Waits en Springsteen geen verkeerde namen om in de platenkast te hebben. Die had je anders zelf ook toegevoegdquote:Op woensdag 12 maart 2014 23:47 schreef Tchock het volgende:
Mijn ouders luisteren sowieso wel veel toffe muziek. Bon Iver, Arcade Fire, Other Lives, Spinvis, Johan staan in de platenkast. Naast de Tom Waits en Bruce Springsteens natuurlijk want het blijven ouders.
Nogmaalsquote:
Gedeeltelijk wel. Als ik weet dat ze iets leuk vinden stuur ik dat of geef ik het cadeau en meestal zit ik wel goed.quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:49 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ja, maar dat is dus blijkbaar omdat ze naar jouw muziek luisteren
Hoe overrated kun je zijn na 2 heel behoorlijke albums?quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:50 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik vind Bon Iver eigenlijk een beetje overrated
Ik moest gewoon even wat ouwelullenmuziek verzinnen en kwam tot niets beters. Ik heb hier een plaat van Tom Waits liggen trouwens maar nog nooit gedraaid.quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:49 schreef Moody het volgende:
[..]
Moet je koesteren. Daarbij zijn Tom Waits en Springsteen geen verkeerde namen om in de platenkast te hebben. Die had je anders zelf ook toegevoegd
Vond die liedjes voor Emma eigenlijk een beetje saaiigquote:Op woensdag 12 maart 2014 23:51 schreef Moody het volgende:
[..]
Hoe overrated kun je zijn na 2 heel behoorlijke albums?
Mijn vader vind QOTSA geweldig ('Tchock! Er komt een nieuw album! Iets met tijd of zo want er staan plaatjes op facebook!') en mijn moeder vind alleen No One Knows vet.quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:51 schreef Kerftminister het volgende:
Hier vinden ze al Qotsa pokkeherrie en emo-muziek. Raaskallen.
quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:52 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Vond die liedjes voor Emma eigenlijk een beetje saaiig
Ik ken het.quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik moest gewoon even wat ouwelullenmuziek verzinnen en kwam tot niets beters. Ik heb hier een plaat van Tom Waits liggen trouwens maar nog nooit gedraaid.
Mijn ouders luisteren letterlijk geen muziekquote:Op woensdag 12 maart 2014 23:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Gedeeltelijk wel. Als ik weet dat ze iets leuk vinden stuur ik dat of geef ik het cadeau en meestal zit ik wel goed.
Mijn moeder klaagde trouwens altijd dat sommige van mijn muziek 'teringherrie' was dus toen heb ik een keer absurd hard Loveless over de stereo laten knallen. Dat was dan wel weer vet, omdat er zo veel in zat, maar ze hoefde het niet te downloaden. Gheghe.
Dat doe ik ook wel. Probeer de klassiekers te leren kennen.quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:53 schreef Moody het volgende:
[..]
Ik ken het.
Ik heb ook heel lang gewacht tot het draaien van ouwe meuk. Af en toe moet je gewoon een klassieker uit de jaren '60 of '70 draaien. Al is het alleen om de puzzelstukjes van de muziekgeschiedenis op de plek te kunnen laten vallen. Hoor mij eens
Als je dit saai vindt, kun je 62,3% van de hele muziekgeschiedenis achterwege latenquote:Op woensdag 12 maart 2014 23:52 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Vond die liedjes voor Emma eigenlijk een beetje saaiig
Jaloers.quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Mijn vader vind QOTSA geweldig ('Tchock! Er komt een nieuw album! Iets met tijd of zo want er staan plaatjes op facebook!') en mijn moeder vind alleen No One Knows vet.
Pap zet altijd keihard die live-DVD van ze aan als mijn moeder weg is.
Het bananenalbum van The Velvet Undergroundquote:Op woensdag 12 maart 2014 23:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat doe ik ook wel. Probeer de klassiekers te leren kennen.
Is die kerel niet president geweest?quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:55 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Jaloers.
Enige wat mijn vader en ik beiden goed vinden is Toto, en daar vind ik lang niet alles goed van.
Mijn moeder gaf gisteren zelfs toe George Clinton niet te kennen, terwijl dat toch haar tijd moet zijn? :/
Lou Reed was een van de groten iddquote:Op woensdag 12 maart 2014 23:55 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Het bananenalbum van The Velvet Underground
True dat, het is nooit allemaal geweldig. Maar er zitten voor iedereen enorme parels tussen. Voor mij bijvoorbeeld Marquee Moon, heb hem nu op 3 staan bij mijn hoogst gerate platen.quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:53 schreef Moody het volgende:
[..]
Ik ken het.
Ik heb ook heel lang gewacht tot het draaien van ouwe meuk. Af en toe moet je gewoon een klassieker uit de jaren '60 of '70 draaien. Al is het alleen om de puzzelstukjes van de muziekgeschiedenis op de plek te kunnen laten vallen. Hoor mij eens
Die ken ik ook niet. Oh wacht, Wiki zegt Parliament en Funkadelic. Die ken ik beide dan weer wel.quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:55 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Jaloers.
Enige wat mijn vader en ik beiden goed vinden is Toto, en daar vind ik lang niet alles goed van.
Mijn moeder gaf gisteren zelfs toe George Clinton niet te kennen, terwijl dat toch haar tijd moet zijn? :/
Die ja, en Beach Boys, Beatles, Stones, Dylan, The Who, Zeppelin IV, Bowie recent gedownload. Ik ken veel te weinig uit die tijd eigenlijkquote:Op woensdag 12 maart 2014 23:55 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Het bananenalbum van The Velvet Underground
Ziet dit eruit als een president?quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:56 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Is die kerel niet president geweest?
Impliceer jij nu dat negers geen president kunnen worden?quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:57 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ziet dit eruit als een president?
[ afbeelding ]
Ook allemaal gehad de afgelopen maanden. Beviel me lang niet allemaal. Ziggy Stardust kon me niet boeiend, Low vond ik gematigd goed, Zeppelin IV vond ik geen ruk aan en The Beach Boys hebben we het hier wel eens over gehad al.quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die ken ik ook niet. Oh wacht, Wiki zegt Parliament en Funkadelic. Die ken ik beide dan weer wel.
[..]
Die ja, en Beach Boys, Beatles, Stones, Dylan, The Who, Zeppelin IV, Bowie recent gedownload. Ik ken veel te weinig uit die tijd eigenlijk
Niet met dit haar:quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Impliceer jij nu dat negers geen president kunnen worden?Racist!
Geweldige recente oude muziek is o.a. R.E.M.quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:57 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Daarnaast Joy Division. Verder luister ik bijzonder weinig oude meuk eigenlijk
Zeppelin IV nog niet geluisterd (behalve Black Dog want die speel ik vaak op gitaar en Stairway natuurlijk). Ziggy Stardust draait mijn vriendin vaak, bijna alles vind ik er wel leuk op. Low nog niet geluisterd, "Heroes" is tof, Beach Boys zijn aardig maar relatief saai. Dylan moet ik ook nog luisteren.quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:58 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ook allemaal gehad de afgelopen maanden. Beviel me lang niet allemaal. Ziggy Stardust kon me niet boeiend, Low vond ik gematigd goed, Zeppelin IV vond ik geen ruk aan en The Beach Boys hebben we het hier wel eens over gehad al.
De rest kan ik wel waarderen.
Voor mij is dat ook REM, maar ook al die britpopdingenquote:Op woensdag 12 maart 2014 23:59 schreef Moody het volgende:
[..]
Geweldige recente oude muziek is o.a. R.E.M.
Hier moet ik het mee eens zijn. Geldt ook deels voor The Cure. Geweldige producties hadden ze toen.quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:57 schreef Tchock het volgende:
Joy Division heeft als bijzondere eigenschap dat het klinkt alsof het gisteren gemaakt is. Ik ken echt bijna niets wat zo goed de tand des tijds doorstaat.
Brrrrquote:Op woensdag 12 maart 2014 23:59 schreef Moody het volgende:
[..]
Geweldige recente oude muziek is o.a. R.E.M.
Het jaar 2046 is dichter bij vandaag dan de opnames van Unknown Pleasures.quote:Op donderdag 13 maart 2014 00:01 schreef Moody het volgende:
[..]
Hier moet ik het mee eens zijn. Geldt ook deels voor The Cure. Geweldige producties hadden ze toen.
The Clashquote:Op donderdag 13 maart 2014 00:01 schreef Moody het volgende:
[..]
Hier moet ik het mee eens zijn. Geldt ook deels voor The Cure. Geweldige producties hadden ze toen.
Meh. Ik ben heel erg groot fan van London Calling maar veel andere muziek van de Clash klinkt toch wel redelijk gedateerd. Zoals alle punk trouwens.quote:
Heb dat bij Rage Against the Machine, wat minder oud, maar wel 23 jaar oud, klinkt hooguit 3 jaar oud.quote:Op donderdag 13 maart 2014 00:01 schreef Moody het volgende:
[..]
Ik mis juist wel een beetje dat gedateerde geluid somsquote:Op donderdag 13 maart 2014 00:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Meh. Ik ben heel erg groot fan van London Calling maar veel andere muziek van de Clash klinkt toch wel redelijk gedateerd. Zoals alle punk trouwens.
En stiekem ook de enige band die ik ken met een 'perfect score'.quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:57 schreef Tchock het volgende:
Joy Division heeft als bijzondere eigenschap dat het klinkt alsof het gisteren gemaakt is. Ik ken echt bijna niets wat zo goed de tand des tijds doorstaat.
Luister alle albums van de Beatles zoals ik deze week heb gedaan, keuze genoeg.quote:Op donderdag 13 maart 2014 00:06 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik mis juist wel een beetje dat gedateerde geluid soms
Nirvana.quote:Op donderdag 13 maart 2014 00:07 schreef Immerdebestebob het volgende:
Zijn Nirvana en Smashing Pumpkins ook oud?
Eigenlijk gek dat er een Best Of album isquote:Op donderdag 13 maart 2014 00:07 schreef DO2 het volgende:
[..]
En stiekem ook de enige band die ik ken met een 'perfect score'.
Ze hebben 2 studioalbums uitgebracht die beide een 10 verdienen en tot de klassiekers gerekend moeten worden.
Smashing Pumpkins ligt aan de muziek. Sommige dingen klinken oud, andere niet. Wat niet heel gek is voor een band die zo lang bezig is.quote:Op donderdag 13 maart 2014 00:07 schreef Immerdebestebob het volgende:
Zijn Nirvana en Smashing Pumpkins ook oud?
Ja, en dan ook nog eens live ontzettend sterk. Gewoon een willekeurige bootleg downloaden en je zit goed. Wat een topbandquote:Op donderdag 13 maart 2014 00:07 schreef DO2 het volgende:
[..]
Ze hebben 2 studioalbums uitgebracht die beide een 10 verdienen en tot de klassiekers gerekend moeten worden.
Meerdere zelfs.quote:Op donderdag 13 maart 2014 00:08 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Eigenlijk gek dat er een Best Of album is
Als ze op spotify komenquote:Op donderdag 13 maart 2014 00:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
Luister alle albums van de Beatles zoals ik deze week heb gedaan, keuze genoeg.
Perfecte score heb ik nog niet uitgedeeld en zal ik waarschijnlijk ook nooit uitdelen.quote:Op donderdag 13 maart 2014 00:07 schreef DO2 het volgende:
[..]
Ik ééntje.quote:Op donderdag 13 maart 2014 00:08 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Perfecte score heb ik nog niet uitgedeeld en zal ik waarschijnlijk ook nooit uitdelen.
Sommige van je keuzes vind ik echt heel bijzonder, haha.quote:Op donderdag 13 maart 2014 00:09 schreef Kerftminister het volgende:
Heb er drie op 9.8:
https://rateyourmusic.com(...)st_i_mean_the_list_/
Smaak kan niet geniaal zijn, maar manmanmanquote:Op donderdag 13 maart 2014 00:09 schreef Kerftminister het volgende:
Heb er drie op 9.8:
https://rateyourmusic.com(...)st_i_mean_the_list_/
OK Computer uiteraard. Vind ik oprecht het beste album dat ik ooit gehoord heb.quote:Op donderdag 13 maart 2014 00:10 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
The Age of Adz toevallig?
Dat is mijn nummer 1 nu
Vertel, ik ben benieuwd.quote:Op donderdag 13 maart 2014 00:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Sommige van je keuzes vind ik echt heel bijzonder, haha.
Nja ik stond wel redelijk vooraan toen het uitgedeeld werd.quote:Op donderdag 13 maart 2014 00:10 schreef Moody het volgende:
[..]
Smaak kan niet geniaal zijn, maar manmanman
Damien Rice ineensquote:Op donderdag 13 maart 2014 00:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Sommige van je keuzes vind ik echt heel bijzonder, haha.
Ja, dat moet jij weten... Daar hebben Joy Division en ik verder volledig schijt aan, hoor.quote:Op donderdag 13 maart 2014 00:08 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Perfecte score heb ik nog niet uitgedeeld en zal ik waarschijnlijk ook nooit uitdelen.
Ik kan me 80% niet voor de geest halenquote:Op donderdag 13 maart 2014 00:10 schreef Moody het volgende:
[..]
Smaak kan niet geniaal zijn, maar manmanman
Ik zag je staan. Ik probeerde voor te kruipen, maar een modje floot me terugquote:Op donderdag 13 maart 2014 00:11 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Nja ik stond wel redelijk vooraan toen het uitgedeeld werd.
Ehm, zal er wat noemen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen Beatles bij de eerste 100Afgezien daarvan wel echt een goede lijst. Mooie balans van klassiek en modern, heel veel goede namen, heel veel dingen die ik nog moet luisteren. Baas
![]()
quote:Op donderdag 13 maart 2014 00:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ehm, zal er wat noemen.Ja bij Madvillainy kan ik het niet echt uitleggen, maar past gewoon geweldig in het geheel allemaal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen Beatles bij de eerste 100Afgezien daarvan wel echt een goede lijst. Mooie balans van klassiek en modern, heel veel goede namen, heel veel dingen die ik nog moet luisteren. Baas
Van Coltrane en Mingus heb ik nog maar weinig geluisterd, kom telkens maar niet aan Jazz toe.
Shine On You had ik opgezocht op Wiki hoe alle delen verdeeld zijn, om zo accurater te raten.
Dat was nog wel redelijk aan het begin, dat soort dingen doe ik nu niet meer.
De-Loused vind ik geniaal, maar ik snap dat je die tempowisselingen en Cedric's stem minder kan vinden.
Damien Rice, tja, vind er echt prachtige nummers op dat album zitten terwijl het eigenlijk niet echt mijn ding is overall.
En Like Clockwork, tja, misschien wat hoog, maar ik heb al die nummers echt al tientallen keren geluisterd, blijven heerlijk. Kan er niets anders van maken.
Over de Beatles, vind het zeker goede muziek, maar ik zal ze niet zo hard prijzen als de meeste hier in dit topic. Revolver had wel heel hoog kunnen komen maar door 1 of 2 irritante nummers staat die op een 8.9. Mijn favoriet is Magical Mystery Tour, maar zelfs die heeft 1 of 2 matige nummers. Al compenseert Blue Jay Way dat echt ENORM, beste Beatles nummer vind ik.Dé lijst der albums: https://rateyourmusic.com(...)st_i_mean_the_list_/
Alle aanraders worden gewaardeerd, als ze daar hoog staan in mijn lijst weet je genoeg.quote:
Zeker doen.quote:Op donderdag 13 maart 2014 00:18 schreef Moody het volgende:
[..]
Ik zag je staan. Ik probeerde voor te kruipen, maar een modje floot me terug
Zou bijna hiphop gaan luisteren. Die albums staan tussen mijn favoriete classics in je lijst
Dat vind ik nu juist het minste nummer op dat album. Stoor me er zelfs 'n beetje aan.quote:Op donderdag 13 maart 2014 00:24 schreef Kerftminister het volgende:
Al compenseert Blue Jay Way dat echt ENORM, beste Beatles nummer vind ik.
Zeker waar. Dit is dan ook niet echt een lijst van mijn favoriete albums, maar gewoon van wat ik het beste vond, maar tegelijk natuurlijk ook wat ik leuk vond. Beetje lastig uit te leggen, maar bij een lijst van favoriete albums staat J Dilla - Donuts bovenaan bij mij. Noem het een Norragetje.quote:Op donderdag 13 maart 2014 00:30 schreef Moody het volgende:
Misschien is je sterke punt ook direct je zwakte, Kerft. Je kan niet alles met een cijfer beoordelen
Alles hangt samen met het gevoel van het moment als het gaat om beoordelen.
Marvin fuckin' Gayequote:Op donderdag 13 maart 2014 00:32 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Zeker waar. Dit is dan ook niet echt een lijst van mijn favoriete albums, maar gewoon van wat ik het beste vond, maar tegelijk natuurlijk ook wat ik leuk vond. Beetje lastig uit te leggen, maar bij een lijst van favoriete albums staat J Dilla - Donuts bovenaan bij mij. Noem het een Norragetje.
Bijvoorbeeld Marvin Gaye vind ik geweldig, maar luister ik bijna nooit.
Ja, eens. Ik vraag me ook altijd af hoe nuttig een lijst van 1000 albums is. Uitgaande van 12 nummers per album doet Kerft er bijna 8 maanden over om alles te luisteren, als je alleen maar uit de lijst luistert. In realiteit staan er natuurlijk dingen tussen die je jaren niet gehoord hebt, dan kan je mening er over echt heel erg veranderen.quote:Op donderdag 13 maart 2014 00:30 schreef Moody het volgende:
Misschien is je sterke punt ook direct je zwakte, Kerft. Je kan niet alles met een cijfer beoordelen
Alles hangt samen met het gevoel van het moment als het gaat om beoordelen.
Ik ken wel hele goede albums die dermate zwaar zijn dat ik er niet altijd van kan genieten. Dan vind ik ze dus soms niet leuk, hoewel ze wel heel goed zijn. Klinkt dat logisch?quote:Op donderdag 13 maart 2014 00:35 schreef DO2 het volgende:
Ah, dus het beste album is eigenlijk niet het beste album omdat een minder goed album stiekem veel leuker is.
Jullie sporen echt niet, man.
Lijst is een jaar oud, maar is meer een muziekbibliotheek, om te kijken wat ik geluisterd heb en wat ik ervan vond. Kan nooit helemaal relevant zijn, had ik ook in de description gezet.quote:Op donderdag 13 maart 2014 00:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, eens. Ik vraag me ook altijd af hoe nuttig een lijst van 1000 albums is. Uitgaande van 12 nummers per album doet Kerft er bijna 8 maanden over om alles te luisteren, als je alleen maar uit de lijst luistert. In realiteit staan er natuurlijk dingen tussen die je jaren niet gehoord hebt, dan kan je mening er over echt heel erg veranderen.
Nee, het beste album is eigenlijk niet het beste album omdat er heule veule beste albums zijn.quote:Op donderdag 13 maart 2014 00:35 schreef DO2 het volgende:
Ah, dus het beste album is eigenlijk niet het beste album omdat een minder goed album stiekem veel leuker is.
Jullie sporen echt niet, man.
Ik heb het nog niet gehoord, gelukkig. Volgens mij komt het zo bij P&W en dan mute ik het.quote:Op donderdag 13 maart 2014 00:34 schreef Moody het volgende:
Wat vinden we van het Songfestivalnummer?
Luister het nu een beetje, maar weer enorm dertien in een dozijn hoor, typisch Nederlands. Zit geen climax ofzo in, gewoon eenzelfde deuntje met een beetje gejengel.quote:Op donderdag 13 maart 2014 00:34 schreef Moody het volgende:
Wat vinden we van het Songfestivalnummer?
Historisch-onverantwoord.quote:Op donderdag 13 maart 2014 00:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb het nog niet gehoord, gelukkig. Volgens mij komt het zo bij P&W en dan mute ik het.
Ik vind het wel goed dat we tegenwoordig artiesten sturen in plaats van de lokale hobbyvereniging.quote:Op donderdag 13 maart 2014 00:38 schreef Moody het volgende:
[..]
Historisch-onverantwoord.
Heb het net gehoord. Gewoon een doorsnee country-pop nummer. Totaal ongeschikt om uit te blinken, dus daarmee ook totaal geen kans. Ze snappen het hier echt niet. Het is een wedstrijd, probeer die eens te winnen voor de lol
...maar dan moeten die artiesten wel snappen dat het een wedstrijdje is en de regels kennen. Anders gewoon jezelf niet voor lul zetten toch?quote:Op donderdag 13 maart 2014 00:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind het wel goed dat we tegenwoordig artiesten sturen in plaats van de lokale hobbyvereniging.
Ik heb er maar weinig persoonlijk van beluisterd, maar zo te zien wissel je pure diarree af met platen die Pitchfork geweldig vindt.quote:Op donderdag 13 maart 2014 00:36 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Het is overigens maar goed dat jullie de onderste regionen van mijn lijst niet hebben bekeken, dan waren de reacties een stuk verontwaardigder geweest.
Tja erg he.quote:Op donderdag 13 maart 2014 00:38 schreef Moody het volgende:
[..]
Historisch-onverantwoord.
Heb het net gehoord. Gewoon een doorsnee country-pop nummer. Totaal ongeschikt om uit te blinken, dus daarmee ook totaal geen kans. Ze snappen het hier echt niet. Het is een wedstrijd, probeer die eens te winnen voor de lol
Blur, een van mijn favoriete bands.quote:Op donderdag 13 maart 2014 00:39 schreef Tchock het volgende:
Ik ben met luisteren en raten bij Blur. Dat is absoluut geen straf.
quote:Op donderdag 13 maart 2014 00:40 schreef Tchock het volgende:
Waarom is dit geen apart nummer op de plaat
Zit wel pure diarree tussen ja.quote:Op donderdag 13 maart 2014 00:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb er maar weinig persoonlijk van beluisterd, maar zo te zien wissel je pure diarree af met platen die Pitchfork geweldig vindt.
Tread carefully.quote:Op donderdag 13 maart 2014 00:43 schreef Kerftminister het volgende:
Verder duidde ik ook op mijn 6je voor OK Computer, en dat vind ik nog heel genereus voor mezelf.
Thanks sarcasmo man!quote:Op donderdag 13 maart 2014 00:44 schreef Moody het volgende:
[..]
Jij hebt zoveel andere kwaliteiten Tsjok
Oké vertel. Nu wil ik het horen ook.quote:Op donderdag 13 maart 2014 00:46 schreef Moody het volgende:
[..]
Kan er serieus zo 2 noemen....no shit!
Die speelden ze geloof ik ook nog live op de reünie tour.quote:Op donderdag 13 maart 2014 00:40 schreef Tchock het volgende:
Waarom is dit geen apart nummer op de plaat
Dat is de bedoeling, wil alles een keer geprobeerd hebben. Daarom staat er onderin ook een Kirgizisch Black Metal album.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |