Geweldige band, maar een willekeurig dier als bandnaam kiezen vind ik erg onzinnig. Ik wilde er eerst ook the Beatles bij zetten maar dan kregen we weer die discussie.quote:
En Norrage, je schaamteloze zelfpromotie voor die blog loopt een beetje de spuigaten uit als je het mij vraagtquote:Op woensdag 12 maart 2014 10:29 schreef Felagund het volgende:
Dus praat hier wel over obscure bandjes, nieuwe platen, geziene optredens, geef tips en commentaar, als het maar met "indie" te maken heeft!
Lijst met indie-gerelateerde links:
Pat-sounds
Pitchfork
Die heb ik er niet eens zelf bijgezetquote:Op woensdag 12 maart 2014 10:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
En Norrage, je schaamteloze zelfpromotie voor die blog loopt een beetje de spuigaten uit als je het mij vraagt
komt van een filmquote:Op woensdag 12 maart 2014 10:30 schreef Maxerazzi het volgende:
We mogen toch ook wel stellen dat My Bloody Valentine een afschuwelijke bandnaam is?
Ik weet nooit zo goed of het met opzet is al mensen het met een t schrijvenquote:Al moet ik zeggen, Ontroerend Goed was wel een mooie naam geweest voor een Nederlandse band.
quote:Op woensdag 12 maart 2014 10:32 schreef Gehenna het volgende:
'Kiss the anus of a black cat' is ook wel een rare..
Ze wilden het symbool Δ als bandnaam, maar dat kon niet, dus hebben ze de toetsencombinatie van een macbook om een Δ te typen gebruikt.quote:Op woensdag 12 maart 2014 10:32 schreef Norrage het volgende:
Alt-J is wel echt kuthoe verzin je het.
Ja! Komt van de Talking Heads.quote:Op woensdag 12 maart 2014 10:32 schreef BoerBert het volgende:
Vinden we Radiohead een goede bandnaam?
Ja, die verklaring maakt die naam alleen maar nog erger dan ie al is.quote:Op woensdag 12 maart 2014 10:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ze wilden het symbool Δ als bandnaam, maar dat kon niet, dus hebben ze de toetsencombinatie van een macbook om een Δ te typen gebruikt.
Die komt van een nummer van GG Allinquote:
En om er nog even serieuzer op in te gaan. Als ik een album echt goed vind, zal ik het hier wel linken (de recensie copy/pasten is ook weer zoiets, en de mening opnieuw opschrijven tsja). Maar verder tsja, in het begin zette moest ik natuurlijk wel ff hypen maar dat doe ik niet meer nuquote:Op woensdag 12 maart 2014 10:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
En Norrage, je schaamteloze zelfpromotie voor die blog loopt een beetje de spuigaten uit als je het mij vraagt
Ja de reden begrijp ik. Dat is waarom het zo erg isquote:Op woensdag 12 maart 2014 10:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ze wilden het symbool Δ als bandnaam, maar dat kon niet, dus hebben ze de toetsencombinatie van een macbook om een Δ te typen gebruikt.
Inderdaadquote:Op woensdag 12 maart 2014 10:35 schreef DO2 het volgende:
[..]
Ja, die verklaring maakt die naam alleen maar nog erger dan ie al is.
$\Delta$quote:Op woensdag 12 maart 2014 10:37 schreef Felagund het volgende:
Ze hadden ook $\Delta$ kunnen kiezen. Of een Alt-nummercombinatie.
quote:Op woensdag 12 maart 2014 10:37 schreef Felagund het volgende:
Ze hadden ook $\Delta$ kunnen kiezen. Of een Alt-nummercombinatie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |