Dan is ie waarschijnlijk niet aan je besteed. Dat kan. Je staat daarin zeker niet alleen.quote:Op woensdag 12 maart 2014 13:36 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Al een paar keer gedaan met koptelefoon, geef 'm nog een paar kansen, maar het is wel een keer op
Ik heb 'A Ghost is Born' ooit wel eens gedraaid, maar ik kan me er verder niets meer van herinnerenquote:Op woensdag 12 maart 2014 13:37 schreef Norrage het volgende:
En de rest van Wilco Gehenna, ken je dat?
heel erg indie is het natuurlijk ook niet met de stones en metallicaquote:Op woensdag 12 maart 2014 13:41 schreef Norrage het volgende:
Jij bent altijd de vreemde eend in de bijt ranja
Ach, dat valt ook wel mee. Ze hebben -zoals ieder jaar- gigantisch grote namen, maar als ik er heen ga is dat voor Arcade Fire, Arctic Monkeys, HAIM, Editors (hoewel die op Pukkelpop vrij kut waren), Boxer Rebellion. Niet veel beter dan andere jaren. Hoewel ze met Arcade Fire wel een enorme troefkaart hebben, want mijn god wat wil ik die graag zienquote:Op woensdag 12 maart 2014 13:20 schreef Norrage het volgende:
[..]
Onvoorstelbaar ja. Normaal is het het kutste festival met een verschrikkelijke lineup, en nu...mijn hemel
Zonder twijfel. Maar eigenlijk zijn acts als Rolling Stones en Metallica voor mij eerder aanleiding een festival te vermijden - dan weet je namelijk dat het compleet overspoeld wordt voor mensen die enkel voor die band komen en de rest geen klap interesseert, en ik hoef ze toch niet zelf te zien.quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:22 schreef Norrage het volgende:
Rolling Stones is wel het grootste dat ze hebben gehad. Stones > Bruce bijvoorbeeld. Maar inderdaad, AF is wel de gigantische troefkaart die ze hebben. Ze hebben zelf waarschijnlijk niet eens door hoe groot die naam eigenlijk wel niet is
Mayer op een festival is gillende meisjes om de hitjes. Bonamassa heb ik persoonlijk niets mee, maar kan me voorstellen dat je die wil zien.quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:33 schreef BoerBert het volgende:
Ik zou ook wel naar Mayer en Bonamassa, al vond ik Mayer één keer zien (in de HMH) ook wel genoeg. Of hij moet met z'n jazzgroepje gaan spelen.
Die show op Pinkpop in 2010quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Mayer op een festival is gillende meisjes om de hitjes.
Luister er amper meer naar, geen idee wat hij tegenwoordig tijdens z'n shows speelt, maar zou 'm niet overslaanquote:Bonamassa heb ik persoonlijk niets mee, maar kan me voorstellen dat je die wil zien.
Het is een fenomenaal gitarist, dat staat buiten kijf. Maar met dit soort bagger maak je mij niet vrolijk.quote:Op woensdag 12 maart 2014 16:03 schreef Maxerazzi het volgende:
Als Mayer een strakke solo eruit gooit, sta ik ook te krijsen als een speenvarken, hoor.
Daar noem je er ook een.quote:Op woensdag 12 maart 2014 16:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het is een fenomenaal gitarist, dat staat buiten kijf. Maar met dit soort bagger maak je mij niet vrolijk.
Ja true, op de andere albums staan steeds hooguit een of twee leuke tracks, dat is het. En een aantal unreleased tracks zijn ook wel prima.quote:Op woensdag 12 maart 2014 18:18 schreef Norrage het volgende:
Zijn Trio werk is cool, heel cool. Continuum is cool, maar eigenlijk is alle rest kut
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |